Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sharpened Wings? (Danayela)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Sharpened Wings? (Danayela)
Efter endnu et kys begyndte han at køre mod slottet endnu en gang. "Den kjole er også helt fin til dig, du vil se smuk ud som altid. Måske kan vi tage ud og købe tøj en dag? Jeg skal selvfølgelig nok hjælpe dig så godt jeg kan"
Da de så nåede slottet igen, parkerede han henne ved staldbygningen og hjalp hende ud. Roligt lagde han armen om taljen på hende og gik ind for at se på selve staldbygningen. Den var rigtig flot og stor, bare tom. "Hvis jeg nu læsser af, så kan du dirigere hvor det er nemmest at have tingene? Du har væsentlig bedre forstand på det end mig. Det er da dejligt det her er det ikke?"
Han hyggede sig rigtig med at lave den her slags sammen med hende også fordi det var endnu en måde hvorpå de var sammen. Og så var det skønt at se hende når det nu var omkring dyr
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Det havde været sjovt at kigge på tilbehør til hesten, nu var spørgsmålet bare om hesten kunne li det. Især hvis det var en vild hest, så kunne der godt komme problemer ud af det. Men det måtte de jo tage til den tid, andet var der ikke rigtigt for.
Da de nåede frem til slottet sted hun ud sammen med ham og fulgte med hen til stalden. Den var virkelig stor og flot. Kunne godt li at se at boksene ikke var sådan nogle bittesmå nogle. Der var godt med plads heldigvis. "Du troede da vel ikke du ville få lov at bære ind selv" hun blinkede til ham. Sammen med ham gik hun igang med at bære ind. Viste ham hvor tingene skulle stå, af og til stoppede hun dog op for at kysse ham blidt.
Efterhånden som de var færdige, så hun sig omkring. "Jeg tror han bliver glad for det" sagde hun smilende og gik hen til ham.
Danayela- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 190
Han lagde armen om hende og gik hen til den boks hun havde forklaret hvor han skulle gå henne.
"Men det bliver en hård opgave.... Så vidt jeg kan forstå så har han tilhørt en dæmon der langsomt gav ham dæmonblod og et rigtig godt stykke tid. Så det kan desværre ikke bare helbredes ud af ham.... Men tror du hvis man tager sig god tid og helbreder en smule af gangen, at han så kan blive en normal hest igen? Det ville jo være det bedste da dæmonblod giver stærke smerter at have i sig"
Så kyssede han hende kærligt og ventede spændt på hvad hun sagde
Khaa- Master (Rank 21)
Let betragtede hun boksen som de var færdige, og lyttede til hvad han sagde. Det ville med garanti komme til at tage lang tid.. men hun håbede inderligt at hesten ville kunne se hvad de prøvede at gøre for den. Den kunne sikkert mærke at de bare ville hjælpe den.
Stille bed hun sig i læben og sukkede kort. "Hvorfor gør man dog den slags.. det har en hest ikke fortjent.." sagde hun stille og så ned i gulvet. Hun hadede når folk behandlede dyr dårligt, især på den måde som hesten var blevet behandlet. Fordi den jo ikke selv havde haft et valg.
"Jeg håber bare at vi kan hjælpe den på fen bedst mulige måd" sagde hun blidt og hvilede hovedet mod hans skulder.
Han kiggede dog lidt ned og lød en anelse trist:
"Nej det har den ikke.... Jeg har jo selv gjort meget værre ting... Jeg ved godt det er fortid.... Men når jeg tænker tilbage på de ting jeg har gjort både ved mennesker og dyr.... Ens blod fryser til is....."
Han smilede dog op til hende og kyssede hendes kind inden han sagde: "Men lad os se hvad vi kan gøre for den.... Nu har du jo mest forstand på dyr... Altså hvis jeg laver en lanterne med hellig ild som du kan have her inde? Det er med til at bekæmpe den dæmoniske energi men det brænder jo ikke hesten da den ikke har gjort noget"
Khaa- Master (Rank 21)
Ville ikke have der skete ham noget fordi han var nervøs, og når de i forvejen ville få en stor mundfuld med hesten, var hun nødt til at passe på. Blidt gik hun hen og så på boksen. Virkede tænkende ved hans ord og trak lidt på skuldrene. Det kunne sagtens være en god ide faktisk. "Joh det kunne sagtens være en god ide med lanternen.. bare ikke inde i boksen, hæng den overfor på væggen så den stadig kan se den" sagde hun smilende. Nussede hans arm stille.
At de havde fået gjort klar til hesten var faktisk rigtig skønt.
"Nårh.. det var vidst alt hvad vi kunne gøre min egen.. skal vi gå ind? Så laver jeg mad" sagde hun smilende og blinkede til ham. Elskede at lave mad til ham, for han blev så glad hver gang han smagte det. Næsten som havde det været en ny oplevelse for ham hver gang.
Da hun så nævnte at gå ind og lave mad, blev han helt spændt og kyssede hende kærligt.
"Jo tak meget gerne! Hvad havde du tænkt dig at lave? Der er bare så mange spændende ting!" Så gik han begejstret ind sammen med hende til køkkenet og fandt de ting frem hun sagde hun skulle bruge. Nok var han ikke så god til at lave mad, men han ville rigtig gerne lære det. Når det så også var sammen med hende blev det kun endnu mere fantastisk
Khaa- Master (Rank 21)
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» What a delightful Hunt.... (Danayela)
» Friends under wings - Alcide.
» A new life of angel wings :: Mr, beyond
» Wolf and Wings [Manda]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline