Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sharpened Wings? (Danayela)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Sharpened Wings? (Danayela)
Nogle gange kunne hun stadig blive bekymret for at han blev træt af hende. Hun var jo stadig ikke som alle andre.. havde efterhånden lært en del ting, men hun var jo ikke som alle andre stadig.. ikke indeni og ikke udenpå. Hun var bare.. Dana.
"Jeg er virkelig glad for du har det på samme måde.. jeg kunne næsten ikke holde tanken om at miste dig ud.. du betyder jo alt nu.. og hvis jeg skulle undvære dig.. kan han ligeså godt hente mig tilbage" sagde hun smilende og bed sig en smule i læben. Det lød måske voldsomt, men det var sandheden.
Stille nussede hun hans arm, og fulgte med ham op mod slottet igen. "Ah men maden må du vente med at finde ud af hvad er" sagde hun drillende og grinte lidt. Nød følelse af at være så tæt på ham, det var virkelig dejligt.
Som de kom hjem sendte hun ham ovenpå så han kunnr gå igang med at gøre klar til dem. Imens sørgede hun for at bestille lidt lækkert mad til dem, så de havde noget at hygge sig med.
Gik derefter op og skiftede til noget mere behageligt, som var hendes sorte silkenatkjole. Hun tog sin kåbe udover, for ikke at fryse for meget.
Danayela- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 190
"Hvis Han henter dig tilbage, så tjener jeg ikke Himlen længere.... Og han kommer ikke til at hente dig tilbage, for vi hører sammen nu... Og det skal ingen nogensinde tage fra os"
Da de så kom op på slottet igen og hun drillede ham med maden, prøvede han først at se fornærmet ud men kunne slet ikke lade være med at smile. "Så ok.... Men jeg er meget nysgerrig!"
Han kyssede hende en sidste gang inden han gik ovenpå som hun ville have hvor han foldede trappen ud fra altanen så de kunne komme op hvor han havde tænkt sig de skulle være. Heldigvis var det også en stjerneklar aften. Så skyndte han sig at hente lidt stearinlys, tæpper og puder, og en sød vin han håbede på hun kunne lide.
Da hun så kom hen til ham, smilede han stort og tog hende i sine arme. "Hvor ser du fantastisk ud skat.... Skal vi vente med at gå der op til maden kommer eller?"
Grundet kåben havde han stadig ikke set hun kun havde natkjole på indenunder
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Det kunne jo også bare være fordi han havde oplevet nogle nye ting der havde gjort ham rigtigt glad. Roligt rettede hun på sin kåbe, inden hun gik ud for at åbne døren.
Tog imod maden og betalte inden hun langsomt gik op til ham igen.
Satte maden der hvor han havde gjort plads, og gik hen til ham. Kyssede ham blidt på halsen, mens hun strøg hans arm. "Så der mad" hviskede hun smilende.
Der var både pizza og burger, nachos og burritos så han havde lidt at prøve. Vidste ikke helt hvad han havde lyst til at drikke. "Hvad vil du have at drikke til skat?" Spurgte hun smilende og virkede glad. Det havde været en vidunderlig dag, hun havde virkelig elsket den, elskede ham så højt.
Han startede med lidt Nachos og blev hurtigt enig med sig selv om det smagte rigtig godt. Da hun spurgte om drikkevarer, kiggede han på det store udvalg og kløede sig lidt i nakken. "Ja.... Det var et godt spørgsmål faktisk... Er der nogen af tingene man drikker til de her retter eller er det noget bestemt? Ved du hvad, overrask mig skat..."
Det havde været en helt fantastisk dag sammen med hende og det blev bedre og bedre. Der var dog en ting han holdt tæt med fordi det skulle være en ganske særlig overraskelse til hende. Og han ville drille hende kærligt med det til hendes nysgerrighed blev for meget så han ikke kunne lade være med at sige det. Det var en ting hun altid gerne ville have så han kunne selvfølgelig ikke lade være med at skaffe det til hende
Khaa- Master (Rank 21)
Hun kom op til ham igen med lidt sodavand og noget vand. Samt to glas. Forsigtigt satte hun det, og satte sig ned sammen med ham. Det var afslutningen på den perfekte dag for hendes vedkommende. Forhåbentlig havde han det på samme mådd, det var jo faktisk ham der havde fået ideen til denne dejlige dag.
"Jeg ved du skjuler noget for mig.. fortæl mig hvad det er" bad hun med et drillendd blik, og smagte selv på nachosene. Han lignede en der kunne li maden, hun satte en indpakket burger på hans tallerken, så kunne han også prøve den. Det var faktisk ganske sjovt at prøve det her sammen med ham. Han havde sådan et nysgerrigt næsten barnligt blik i øjnene når han prøvede nye ting. Blidt lænede hun sig hen og kyssede hans kind.
"Det ville jo ødelægge overraskelsen ville det ikke? Jeg bestilte den da jeg stadig var ja..... Du ved... Men den kommer først i morgen. Vil du ikke hellere vente til den kommer så?" Hans toneleje var drilsk men han håbede bare det var nok, for hun kunne sagtens lokke det ud af ham hvis hun ville det.
Inden han smagte på burgeren, trak han i et håndtag så kuplen over dem blev trukket tilbage og man nu helt klart kunne se stjernehimlen. Og her fra ville det virkelig se ud som om stjernerne var større. Så tog han en god bid af burgeren og nikkede med lidt store øjne og kiggede på hende. Efter han havde tygget af munden, kyssede han hendes kind og sagde begejstret:
"Hold da op.... Er alle burgere sådan her?"
Khaa- Master (Rank 21)
"Årh alsa.. det ikk fair at skjule ting for mig, du ved hvor nysgerrig jeg bliver" sagde hun smilende. Kyssede hans kind, inden hun så op mod himlen. Det var virkelig et fantastisk syn, og hun kunne ikke have forestillet sig en bedre afslutning på aftenen. Nu havde de brugt så lang tid på at finde hinanden igen at det virkede som en beløning. Pillede ved hans fingre. Hun elskede ham virkelig højt.
Lod ham dog få sin hånd, så han kunne smage på sin burger og betragtede ham med et mildt blik. Pillede ved sin halskæde og håbede inderligt at hun kunne li den. Han havde været så spændt på at smage den. Da han så lyste op over smagen, grinte hun blidt og nikkede. "Ja som oftest.. det afhænger af hvad man vil have i, du har både bacon og pst i, samt almindelige bøffer. Som der er to af i" sagde hun smilende.
Lagde hovedet en smule på skrå og sukkede afslappet. Holdt øje med himlen og for en stund var hun stille.
For en stund blev han nærmest lidt flov men sagde ikke noget. Hun skulle jo ikke synes det var sjovt eller noget men han var jo faktisk jomfru. Hans krop var blevet genskabt to gange så han havde jo faktisk været det i 400 år. Lige nu tænkte han slet ikke over han var Seraphim, men håbede bare hun ikke ville grine af ham når hun fandt ud af det.
"Ved du hvad Dana? Den her aften kunne ikke blive bedre..... Selvom jeg driller dig lidt med din gave..." Så blinkede han drilsk til hende
Khaa- Master (Rank 21)
"Jeg sys deter dejligt at få lov til at vise dig ting.. nogle af dem er jo også nye for mig" sagde hun smilende og så op mod himlen igen. Sikke en skøn aften.. og en skøn dag.. men hun var stadig nysgerrig over hvad det var han havde til hende.
"Dem kunne blive endnu bedre hvis du fortalte mig det" svarede hun med et drillende glimt i øjnene. Kunne godt li at drille ham, han havde jo trodssalt drillet med drt først. Det var kun fair at hun fik lov at drille ham også. Mange ville sikkert undre sig over hvordan de kunne være sammen sådan her..
For dem var det nok det mest rigtige der var, fordi de forstod hinanden på godt og ondt. Han havde jo faktisk været hendes fjende førhen, og hun havde været hans. Men de var faktisk ikke så forskellige som man skulle tro.
Hun kunne jo få ham til alt hvis hun ville. Han havde en viljestyrke der var umulig at bryde, men hun havde bare en ganske særlig effekt på ham. Hun skulle nærmest bare røre ham eller smile til ham, og så var hans viljestyrke nærmest væk. Men det var altid for noget godt. Selv da de var fjender, havde hun en effekt på ham. Den gang kunne han bare ikke forklare dem, da han jo ikke forstod dem.
Men alt i alt gav det en ganske særlig effekt da de så mødtes igen og han kunne mærke hvad der skete med ham. Så nussede han hendes arm og ventede lidt på hvad hun sagde. Den måde de drillede hinanden på var helt igennem fantastisk. Så kildede han hende lidt på maven imens han selv smilede stort
Khaa- Master (Rank 21)
Hun elskede ham, og kunne ikke forestille sig en bedre dag end den de lige havde haft. "Jeg elsker dig.." sagde hun blidt og flettede deres fingre. Uanset hvad ville de altid have hinanden, det havde han nemlig lovet hende. Han havde lovet hende at de aldrig skulle skilles igen. Hun spiste lidt af sine nachos.
Da de havde spist satte hun maden pp køl, inden hun gik op til ham igen, og puttede sig under tæppet til ham. Hvilede hovedet mod hans brystkasse. "Det er så hyggeligt.. tak for en vidunderlig dag" hviskede hun smilende. Kyssede ham let på kæben, inden hun lagde sig lidt til rette igeb.
"Selvfølgelig kan vi det.... Der er også rigtig dejligt her oppe.."
Som hun flettede deres fingre, gav han hende et kærligt klem og trak hende lidt ekstra ind til sig. Det gav sådan en helt utrolig dejlig følelse at have hende så tæt på sig. Han blev dejligt varm. "Jeg elsker også dig... Meget højt..." Imens hun gik ned med maden lå han og kiggede op på stjernerne og kunne ikke lade være med at smile. Det føltes rigtig skønt at være så tæt på hende, men det føltes mindst lige så godt at sige de tre ord til hinanden. Hun var kommet til at betyde alt for ham utrolig hurtigt.
Da hun så kom tilbage og puttede sig ind til hende, nussede han hendes ryg og holdt rigtig godt om hende. "Det er det ja... Og mange tak Dana.... Du gav mig en helt perfekt dag..."
Khaa- Master (Rank 21)
"Kunne du.. nogensinde finde på at starte familie igen?" Spurgte hun stille og så op på ham. Hun vidste jo at han havde haft en søn og vidste også hvor ondt det gjorde at miste ham, så hun ville aldrig tvinge ham til noget i den stil. Det var hans valg og hun ville støtte det uanset hvor meget hun selv drømt om det. Kort pillede hun ved hans skjorte og så op på himlen på stjernerne. De glimtede ned til dem og fik hende til at smile lidt.
Kort kyssede hun hans kæbe og bed sig blidt i læben. "Det er ikke for at presse dig skat.. det må du huske jeg ville bare.. spørge.." mumlede hun smilende og puttede sig sammen med ham igen.
"Jeg ved godt du ikke vil presse skat... Og det gør du heller ikke... Indtil nu havde jeg aldrig tænkt over at stifte familie igen, da det ikke er det Djævle tænker mest i... Men efter jeg kom tilbage.... Så kan jeg ikke lade være med det... Jeg vil faktisk gerne starte min egen familie igen...." Han blev pludselig lidt rød i hovedet og sagde meget stille: "Med.... Dig?"
Det var godt nok meget direkte sagt og han var uhyre nervøs for om hun ville blive skræmt væk af det. Så nu lå han tavs sammen med hende og krydsede fingre for hun ville blive hos ham
Khaa- Master (Rank 21)
"Med mig?.. det er jeg glad for.. for jeg vil også gerne have en familie med dig" hviskede hun blidt og kyssede ham ømt. Det ville være dejligt.. endnu en ting der kunne vise at de virkelig ønskede at være sammen med hinanden. Kort gabte hun og strakte sig. Lukkede stille øjnend og faldt snart i søvn. Tænk at man kunne være så glad for nogen. Det havde hun aldrig rigtigt troet på.
Morgenen efter, lå hun for en stund og betragtede ham mens han sov. Hans vejrtrækning var blid, og som solens første stråler ramte ham, smilte hun lidt. Kyssede hans kind, inden hun rejste sig.
Gik nedenunder og gik i bad. Stod med ryggen til døren og nød det varme vand mod sin krop. Tatoveringen af hendes vinger, virkede en smule synligere mærkeligt nok.
"Så kan min verden ikke blive bedre....."
Da hun faldt i søvn, lå han vågen lidt og tænkte hvordan det ville blive at få en familie igen. Det ville blive skønt det tvivlede han ikke på. Men en lille del af ham kunne ikke lade være med at tænke på om han blev en god far. Han ville i hvertfald gøre alt hvad han kunne for det. Så faldt han selv stille og roligt i en rolig søvn der varede lige til næste morgen
Da han vågnede igen, strakte han sig dejligt udhvilet og kiggede lidt rundt. Ganske kort blev han trist til mode da hun ikke var der, men det gik meget hurtigt over da han kunne mærke hun var i badeværelset. Stille listede han ned og åbnede lydløst døren til badeværelset hvor han så stod lænet op af karmen. Hvor var hun dog betagende....
Efter lidt sagde han drilsk: "Se det var et nyt syn på mit badeværelse.... Er der plads til en mere under der?"
Khaa- Master (Rank 21)
Hørte ikke en gang døren gå, før hans stemme brød stilheden. Let smilte hun og vendte sig om imod ham. Så kærligt på ham som han stod der lænet op af karmen. Han havde nu en vis glød over sig som hun ikke kunne beskrive. Den var kommet efter at de havde fundet sammen igen. Det var en dejlig fornemmelse at det var for hende.
"Der er altid plads til en mere.. og især hvis det er dig" smilte hun drillende. Som han tog tøjet af og kom ind til hende, hvilede hun blidt hænderne mod hans brystkasse og kyssede ham.
"Sov du dejligt skat?" Spurgte hun blidt og bed sig i læben. Han var så dejlig og hun undede ham virkelig en god nats søvn. Forhåbentlig kunne hun hjælpe lidt med det.
"Jeg har sovet helt fantastisk tak.... Hvad med dig skat?" Så fik hun endnu et langt og blidt kys imens han kærtegnede hende stille og langsomt. Tænk sig at hun rent faktisk var hans og omvendt... Det var helt ubeskriveligt hvor dejlig hun var. Hvordan han havde gået så lang tid uden hende var egentlig lidt en gåde. Det var rigtig mange nye sanseindtryk der kom fra hende nu hvor hans krop virkede, men det var helt fantastisk at prøve. Hver lille ting med hende blev speciel. "Du er simpelthen helt vidunderlig ved du det?...."
Lidt pludselig nappede han hende kærligt bagi i men kiggede så rundt som om han ikke havde gjort noget. Et kærligt drilleri
Khaa- Master (Rank 21)
Indtil videre regnede hun ikke med nogensinde at skulle fra ham igen. Og det virkede heldigvis, som om han havde det på samme måde. Ellers havde han jo nok ikke bedt hende blive sammen med ham. Så kunne han jo bare have sagt tak også var det det.
Efter badet havde hun taget en kort mørkeblå kjole på, og stod og tørte sit lange sorte hår. Det skulle nok blive en dejlig dag, hun glædede sig allerede.
"Hvad skal vi lave idag?" Spurgte hun smilende og bed sig i læben. Fandt et par hvide ballarinaer som hun tog på. Havde ikke nogen smykker på dog, hun havde jo ikke nogen. Det gjorde hende nu ikke noget. Hun var ligeglad med matrielle ting, så længe de to var sammen. Let nussede hun hans arm og satte sit hår i en løs knold.
Så tog han et par sorte jeans og en skjorte i en farve der passede til hendes kjole. Bagefter gik han hen og kyssede hendes kind og tænkte lidt: "Egentlig... så havde jeg bestilt middag for to ude i aften... Men jeg får også en syg og meget vild hingst i morgen. Der er ingen der kan få styr på ham... Så jeg tænkte vi kunne tage ind til byen og skaffe udstyr til at have ham? Det i stalden kan ikke rigtig bruges mere. Det skal fornyes..."
Bagefter lænede han sig ind og bed hende ganske forsigtigt i øret inden han kiggede drilsk på hende og sagde:
"Hvis du har lyst.... Så vil jeg rigtig gerne have dig med ud og spise japansk i aften? Bord for to, pænt tøj, hele balladen?"
Khaa- Master (Rank 21)
Let pilede hun ved sin kjole. Rettede lidt på sin hestehale, inden hun så spørgende på ham. Var bare glad for de kunne være sammen, og hun håbede de skulle være sammen længe endnu.
Kort bed hun sig i læben og lod blikket hvile på ham ved hans ord. "Så det var det det du skjulte for mig.." hun smilte drillende til ham, inden hun kyssede ham ømt.
"Det vil jeg meget gerne.. men jeg har jo ikke rigtigt noget pænt tøj, så er denne her fin nok?" Spurgte hun blidt og hev en sølvfarvet kort kjole ud. Ville jo gerne være pæn, for det lød rigtigt dejligt det han snakkede om. En aften ude bare de to, næsten ligesom en date. Selvom en date jo ikke rigtigt var nødvendig. Glædede sig allerede. Endnu en dag sammen hvor de bare skulle nyde hinandens selskab.
Langsomt gik hun med ham ned i køkkenet og fandt noget vand til dem, hun smilte lykkeligt og strakte sig en smule. Kunne ikke se hvordan de havde kunnet undvære hinanden nogensinde.
Roligt strakte hun sig. "Jamen lad oz kigge på udstyr så" sagde hun glad.
Han havde dog ikke fortalt hende at han havde sørget for privatchauffør til dem og sørget for ganske særlig musik til deres aften. Det var i hvertfald noget han var meget opsat på. At bruge en aften med hende hvor de bare kunne nyde livet sammen. Nogen ville måske mene det var dyrt, men ikke for ham. Og derudover elskede han at forkæle hende på alle måder han kunne. Så derfor sagde han heller ikke noget om den overraskelse han havde gemt under hendes pude. Den ville hun finde når de kom tilbage i aften.
Så gik han med hende ned i køkkenet og nød et glas vand sammen med hende inden de skulle afsted. Han boblede nærmest af spænding om hvor vidt han kunne finde ud af at lave sådan en aften til dem. "Lad os det skat. Jeg er nu rigtig glad for at have dig med til det. Jeg har ikke den store forstand på det med dyr. Så du må være min ekspert, jeg regner også med at du kan hjælpe med at tæmme ham når det er. Det har jeg alligevel aldrig prøvet"
Så gik han med hende ud, tog deres frakker og gik ud til en stor 4-hjulstrækker. De skulle jo have en del ting. Han løftede hende ind i den og kyssede hende intenst og sagde: "Mmm... Jeg kunne ikke lade være...."
Så satte han sig ind i sin egen side
Khaa- Master (Rank 21)
Som han hjalp hende ind i bilen smilte hun og kyssede ham ømt. Selvfølgelig ville hun da hjælpe ham med at finde ting til hesten. Det var vel strengt taget også hendes hest. Tænkende rettede hun på sin kjole, glædede sig virkelig til aftenen med ham. Havde jo aldrig været ude på sådan en aften før, så det skulle nok blive spændende for hende. Forhåbentlig også for ham. Ellets ville det jo ikke være sjovt, det ville være synd hvis det ikke var sjovt for ham.
Som de kom frem steg hun ud med hans hjælp. Holdt blidt om habs arm mens de gik ind i den store butik. "Alsa.. det er lidt svært at vælge hvad vi skal have, når jeg ikke har mødt ham endnu.. men jeg skal gøre mit bedste" sagde hun smilende.
Gik rundt sammen med ham og valgte nogle ting ud. Ikke nogen former for pisk eller spore, ikke noget der kunne risikere at skade hesten. De fandt også en saddel som ville blive tilpasset hesten når den fik den på. Tænkende stod hun sammen med ham ude foran butikken bagefter. "Jeg skal nok snakke med ham.. så får vi af se hvad der sker.. jeg skal bare have lidt plads hvis han bliver vred" sagde hun blidt og kyssede hans kind.
"Det er jeg glad for, du har trods alt noget bedre viden om det. Og så hjælper det selvfølgelig at du kan snakke med ham. Du skal få alt den plads du skal bruge skat.... Så står jeg bare og lærer noget"
Han kyssede hendes kind oggik ind i bilen sammen med hende hvorefter de stille begyndte at køre.
"Altså vi har b´god tid endnu så vil du forbi og hente en ny kjole eller vil du have den på du valgte? Du må helt selv bestemme. Vi kan også få en is eller noget?"
Så længe han var sammen med hende, så var det stort set ligemeget hvad de lavede
Khaa- Master (Rank 21)
Kort grinte hun da hun kom i tanke om episoden med mikroovnen, hvor hun nær var død af skræk fordi den sagde noget. "Ved du godt jeg elsker dig?" Spurgte hun smilende og så på ham. Okay det kom lidt ud af det blå, og virkede sikkert lidt mærkeligt. Men det var jo sandt og hun elskede at sige det til ham. Dengang hun havde været på jorden sidst, havde det næsten været forbudt at snakke om den slags. Selvom tiden var mere åben nu, var den meget lukket på andre punkter.
"Åh.. uhm.. det ved jeg ikk.. du sagde min kjole var fin nok.. og jeg har ikke rigtigt forstand på tøj i denne her tid.. jeg vil bare gerne være sammen med dig" svarede hun forsigtigt og så ud af vindue. Var stadig ikke så god til at skulle vælge hvad hun ville, for som oftest ville hun begge dele.
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» What a delightful Hunt.... (Danayela)
» Friends under wings - Alcide.
» A new life of angel wings :: Mr, beyond
» Wolf and Wings [Manda]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline