Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sharpened Wings? (Danayela)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Sharpened Wings? (Danayela)
Det var ganske vist lidt dristigt spurgt men han håbede hun vidste han mente det på en god måde. Så kunne han stadig ikke helt forstå hvorfor hun ville have ham, men det var rigtig rigtig dejligt
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
let lå hun og nussede hans mave. Nød at han nussede hende, også selvom det var under natkjolen. Det gjorde hende ingenting faktisk. Det var en dejlig følelse.
Let så hun op på ham ved hans ord.
"Memer du det? Det kunne være rigtigt hyggeligt" sagde hun smilende og kyssede ham ømt. Lagde sig derefter ordenligt med hovedet på puden og lå og kiggede blidt på ham.
"Det underligt ikke? For 50 år siden ville jeg have grinet og slået vedkommende hvis de havde sagt jeg ville finde sammen med dig.. nu kunne jeg ikke forestille mig at leve uden" sagde hun stille og holdt om hans hånd. Det skræmt hende lidt.. for det var hundrede procent sandt, uden ham var hun fortabt.
"Tror du det var derfor jeg blev sendt tilbage? For at vi kunne hjælpe hinanden?" Spurgte hun let og så op i loftet. Det ville virke logisk, men hun vidste det ikke.
Danayela- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 190
"Ja kunne det ikke? Det skulle føles rigtig rigtig dejligt.... Der har altid kun været mig så det bliver dejligt at du er med"
Med blikket stadig mod hende, lagde han sig på siden så han rigtig kunne se hende i øjnene eller bare generelt synet af hende. "Jo det er det faktisk.... For 50 år siden troede jeg faktisk ikke du overlevede... Men hvor er jeg uendelig glad for jeg tog fejl"
Hendes idé om hvorfor hun var vendt tilbage nu, gav faktisk mening. Mange gange når man blev sendt tilbage på den måde, var det ikke altid man fik at vide hvorfor. Så skulle man selv finde ud af det.
"Det kunne sagtens være faktisk... Det siges at når man finder sit sande formål, er man ikke et sekund i tvivl..."
Lidt hurtigt lænede han sig ind og kyssede hendes kind
Khaa- Master (Rank 21)
At han havde foreslået den slags, kom lidt bag på hende. Den tid hun kom fra, ville aldrig have tilladt den slags, men hun vidste at når han sagde det, var de ok.
Blidt flettede hun deres fingre og så længe på ham. Hvordan mon livet havde set ud for dem, hvis de ikke havde mødt hinanden igen. For hendes vedkommend havde det set trisy ud, og det bildte hun sig lidt ind at det også havde gjort for ham."det lyder som en helt perfekt morgen.. karbad med dig.. morgenmad.. hvad skal vi ellers have dagen til at gå med?" Spurgte hun blidt.
Grinte lidt ved hans ord og nikkede stille. "Jeg tror mit formål er at være her sammen med dig" sagde hun blidt og kyssede ham længe og ømt. Puttede sig derefter tæt ind til ham, og lukkede øjnend. Var klar til at sove nu.
det gjorde det meget bedre at han blev hos hende hele tiden, så vågnede hun ikke op alene.
"Altså.... Nu må du ikke grine.... Men jeg kunne godt tænke mig en helt normal dag... Du ved.... Gå ud og spise en hotdog, gå en tur i parken og skiftes til at tage billeder af hinanden. More sig med at gå en tur i gaden og købe fjollede ting bare for at more os. Måske endda købe nyt tøj eller ting her til. Bare for en enkelt dag gøre hyggelige ting uden at skulle tænke på alle mulige kampe eller noget i den stil. Uh eller en burger måske?"
Det virkede måske fjollet men det havde en stor betydning for ham også at kunne nyde den slags ting. Så nu ville han også gerne prøve det. Og så tænkte han på en anden ting men det ville han ikke sige lige nu. "Jeg tror du har helt ret....."
Så strøg han hende blidt ned af ryggen og nussede om hende både til hun sov og imens hun sov. Heldigvis fik han også selv sovet lidt. Og han blev liggende til hun vågnede
Khaa- Master (Rank 21)
Da hun vågnede, sov han rent faktisk. Svagt smilte hun og kyssede hans kind, rejste sig langsomt og tog hans skjorte på. Gik lydløst ned i køkkenet og begyndte på morgenmaden.
Det var hendes tur til at gøre noget godt for ham. Hun glædede sig allerede til deres dejlige dag sammen. Havde været inde og læse, og der var faktisk et tivoli i byen oz, det var det perfekte sted for dem at opleve mere normale ting.
som maden blev færdig, samlede hun det hele på en bakke, og bar den op på badeværelset. Satte den ud ved badekarret og tændte for vandet. Smilte lidt for sig selv, inden hun langsomt gik ind i soveværelset igen, kravlede blidt op til ham og kyssede ham stille på halsen. "Godmorgen" hviskede hun blidt.
Så slog han langsomt øjnene op og smilede til hende. Imens han så kørte hånden op under skjorten og nussede hende stille på maven, bed han sig lidt i læben og sagde:
"Dig i min skjorte..... Se det var et syn jeg helt fint kunne vænne mig til hver morgen.... Du er så smuk, ved du det?"
Så rejste han sig langsomt med hende og gik ud på badeværelset og så den lækre morgenmad. Nu var han også mere rolig med hvad hun ville sige omkring de så hinanden så rimelig hurtigt stod han nøgen og kyssede hende. "Det ser skønt ud... Også maden"
Så lod han sig stille glide ned i det varme vand og blinkede til hende. "Kommer du?"
Khaa- Master (Rank 21)
Som han så på hende, smilte hun ganske svagt. Hun lod de blå øjne hvile længe på ham, og lod ham nusse hende på maven. Hans kompliment gjorde hende genert, kunne godt li når han sagde den slags. Det gjorde han heldigvis ofte, så på det punkt følte hun sig ganske heldig. Ikke mange kunne prale af at have den slags i et forhold. Hvilket hun lidt regnede med at de var i.. de var jo begge enige om at ville være sammen med den anden altid. "Tak.. det var sødt sagt" hviskede hun blidt.
Fulgte derefter med ham ud på badeværelset og grinte blidt hans ord. Tog langsomt det tøj hun nu havde på af, og gled ned i det lune vand til ham. At kunne tilbringe en helt normal dag sammen med ham, var noget hun virkelig så frem til.
"Ahhh... Ved du hvad? Sådan som vi sidder lige nu?... Så kan resten af verden være fuldstændig ligemeget... Lige nu er det bare helt perfekt... Ja jeg kan altså ikke... Undgå at få lidt farve i kinderne når du sidder sådan hos mig, det er rigtig dejligt...."
Så tog han lidt af den lækre morgenmad hun havde lavet og sukkede over hvor godt det smagte. Så dejligt et måltid skulle nydes i fulde drag. Der var jo alt man kunne tænke sig, hun havde virkelig været grundig med at lave det. Så tog han en tår af den friskpressede juice og smilede kærligt til hende.
"Ved du hvad Dana? Jeg elsker dig"
Khaa- Master (Rank 21)
Det vidste hun i den grad nu og hun ville ikke undvære ham igen. Selvom hun var engel, havde tanken om at stifte familie og blive gift aldrig sagt hende noget, men nu overvejede hun det virkelig. Det turde hun dog ikke at sige endnu. "Jeg er helt enig.. det her burde vi habe gjort for længe siden" sukkede hun lykkeligt og kyssede hans kind.
Hans ord gjorde hende forbavset, men meget glad. Hun smilte blidt til ham. "Jeg elsker oz dig.. rigtigt højt" hviskede hun smilende og lod hovedet glide blidt på skrå.
"Du aner ikke hvor glad jeg blev for at høre det der..... Jeg frygtede virkelig at sige det... For hvis det nu ikke havde været gengældt... Så nu kan verden ikke blive mere perfekt skulle jeg mene... Ja du må altså undskylde men jeg kan ikke få øjnene af dig... Du.... Ja...."
Det skete ikke så tit at han ikke vidste hvad han skulle sige men det var tilfældet lige nu. Hun kunne virkelig gøre alt ved ham. Så tog han en tår af sin kaffe for måske at skjule lidt hendes effekt på ham mest for at drille lidt. Det var helt vidunderligt at have den sådan som han havde det lige nu
Khaa- Master (Rank 21)
"Hold op.. du gør mig genert.. det eneste jeg vil er at tilbringe mit liv sammen med dig" hviskede hun smilende og kyssede ham længe og ømt.
Som badet var færdigt stod hun inde i værelset sammen med ham og prøvede at finde ud af hvad hun skulle have på. "Hvad skal jeg vælge? Det må gerne være lidt pænt" sagde hun tænkende. Gik hen til ham selvom hun stadig var nøgen, og lod armene hvile om hans nakke.
"Jeg glæder mig virkelig til at se det hele sammen med dig" sagde hun smilende og holdt om ham. Lod fingrene pille lidt ved hans nakkehår. Det skulle nok blive en skøn dag. I hans selskab kunne det ikke være andet.
Det var en kjole i kraftig hvid silke med nogle smukke sølvbroderier i den ene side, hvor der var en lys jakke til. Der var jo lidt køligt i vejret efterhånden. I posen var der også blondeundertøj der passede til sættet.
Så nappede han lidt kærligt i øret og gav hendes bagdel et lille klem inden han kiggede ind i skabet og spurgte:
"Ja nu bliver du så også nødt til at hjælpe mig.... Det er jo dig der skal kendes ved mig så må du jo også vælge hvad jeg skal have på?"
Så kiggede han smilende og kærligt på hende. Også spændt da han håbede hun kunne lide det sæt han havde fundet til hende
Khaa- Master (Rank 21)
Betragtede sit spejlbillede lidt, inden hun bed sig i læben og så om på ham.
"Hvad sys du?" Spurgte hun forsigtigt. Ville jo gerne se pæn ud for ham, han betød så uendeligt meget for hende. Og de skulle jo ned og hygge sig sammen idag. En dejlig dag ude kun de to, uden noget som helst til at ødelægge deres dag.
"Der er også et tivoli i byen idag, det kan vi også besøge" sagde hun smilende og så om på ham.
"Du ser fortryllende ud.... Tænk sig at du valgte mig... Hvad siger du ellers? Vil du gerne være bekendt at gå rundt nede i byen sammen med mig?"
Det var vigtigt at han så godt ud for hende. Men nok vigtigst af alt betød det rigtig meget at hun vidste det var for hende.
Lidt efter gik han hen i skabet og fandt et par frakker til dem hvis det nu skulle blive for koldt. Han regnede ikke med det, men hellere være sikker. Så kiggede han nysgerrigt på hende og tænkte lidt over den mulighed:
"Tivoli? Tjo hvorfor ikke? Sådan et har jeg faktisk aldrig besøgt så det skal nok blive rigtig underholdende. Det kan ikke andet sammen med dig" Hun var kommet til at betyde alt for ham
Khaa- Master (Rank 21)
Han betød alt for hende, et liv uden ham var ikke noget værd det vidste hun nu. Og hun håbede aldrig de blev skildt fra hinanden igen. Det vild hun slet ikke kunne rumme, det ville betyde hendes undergang. Intet mindre end det.
efter lidt tid slap hun ham mens han gik hen og fandt deres frakker, det var sødt af ham at tænke på det. "Det har jrg heller ikke.. det bliver så spændende.. sikkert en skøn dag" sagde hun smilende og tog langsomt sin taske. Det hvide tøj stod nu flot til hendes lyse hud. Selv ville hun ikke have valgt en kjole som denne, fordi den var mege dyrer end hun nogensinde fik råd til, men hun nød at han gjorde den slags for hende.
"Skal vi gå?" Spurgte hun smilende og fandt et par sko frem. Hendes sorte hår hang glat ned til midt på hendes ryg.
Som de kom ud gik han med hende hen til bilen og hjalp hende selvfølgelig ind at sidde. Så smuttede han selv ind og fik sele på hvorefter bilen blev startet. Det var ikke så tit igen at han kørte så han var rimelig forsigtig, men han kørte dog godt. Så trillede de ind mod byen med et roligt tempo. Når muligheden var der lod han sin hånd hvile på hendes lår imens han tænkte spændt på hvad de skulle lave til tivoliet. Han vidste jo kun hvad han havde fået at vide forskellige steder fra, men han holdt sit sind åbent.
"Du må lige guide, du ved hvor det er skat. Der er altså ingen mand nogen steder mere heldig end mig.... Er der ikke noget med man kan vinde bamser og den slags?"
Khaa- Master (Rank 21)
"Jo det er rigtigt skat.. men nu skal du ikke vinde for meget, vi skal også kunne gå rundt" hun smilte drillende og holdt blidt om hans arm mens de gik. Alle kiggede på den, men hun blev enig med sig selv om at det måtte være hans skyld. Det måtte være fordi han var flot og samtidig så magtfuld.
"Hvad har du lyst til først?" Spurgte hun glad og så sig omkring. Havde selvfølgelig et kamera med, så de kunne få taget en masse billeder sammen. De blå øjne hvilede blidt på ham, og kort stoppede hun op for at kysse ham længe og ømt.
De mange blikke gjorde kun at han følte sig virkelig stolt over hun var ved hans side. Han startede med at kigge rundt efter hvad de kunne starte med først. Så fik han øje på en bod hvor de solgte candyfloss og det havde han aldrig smagt før. "Lad os få sådan en? Jeg aner ikke om de smager godt men det skal jo prøves"
Han købte en stor candyfloss de kunne dele hvorefter han smagte en lille bid. Kort fik en store øjne af hvor sødt det var men det smagte faktisk meget godt. Så rakte han hende canyfloss'en og tog kameraet imens han sagde: "Så.... Lad os så se om jeg kan finde ud af det her billede halløj.... Hvad med jeg tager et billede imens du smager på candyfloss og smiler?"
Det skulle nok blive en rigtig rigtig hyggelig dag. Han glædede sig rigtig meget til at lave dejlige minder sammen med hende. Minder de altid ville bevare
Khaa- Master (Rank 21)
da han ville have candyfloss grinte hun og fulgte glad med ham. Lod ham smage den, og viste ham hvordan kameraet virkede, så han kunne tage det billede han gerne ville have af hende. Gjorde som han gerne ville have, og smagte så pp candyflossen bagefter. Den var meget sød, men egentlog okay god.
Han kunne mærke hvordan det blev en rigtig dejlig dag, så det var heldigt der var så meget her inde så de kunne bruge rigtig lang tid sammen her inde
Khaa- Master (Rank 21)
Efter et par timer med de forskellige forlystelser og en del billeder senere, gik de gennem parken sammen. Hun holdt let om hans arm, og hvilede hovedet mod hans skulder. Kunne ikke huske hun nogensinde havde prøvet noget så sjovtm men det virkede til at han havde det på nøjagtigt samme måde, så hun skammede sig ikke det mindste.
"Jeg tror.. aldrig jeg har grinet så meget før.. hvorer jeg glad for vi gjorde det her.." sukkede hun smilende og så på ham. Sikke mange billeder de skulle have fremkaldt, forhåbentlig var de allesammen blevet rigtigt gode. "Hvad har du lys til at vi gør nu?" Spurgt hun blidt og stoppede op. Aftenen var stadig ung og hun var med på det hele lige nu.
Blidt flettede hun deres fingre og så på ham.
"Ja det var virkelig sjovt. Og du har åbenbart et rigtig godt talent for at fange mig i pinlige situationer hva?"
Så blinkede han til hende og kyssede hendes pande inden de gik videre. Da hun så spurgte om flere ideer, så tænkte han godt og grundigt efter men kom snart på noget.
"Hvad med vores egen lille skovtur på slottet? Jeg har faktisk aldrig vist dig loftet. Der er en flad del af taget hvor der er god plads til os. Hvis vi nu tager nogle tæpper, noget varmt at drikke og lidt lækker mad med der op? Det ser ud som om man kan røre stjernerne"
Khaa- Master (Rank 21)
"Tja.. vi har stadig ikke spist.. så skal jeg ikke sørge for at bestille noget du måske ikke har prøvet før" sagde hun smilende og kyssede hans kind. Hun vidste at han gerne ville prøve at smage burger så det skulle han i hvert fald. At hun havde undværeg ham førhen var hende en gåde. Hvordan havde hun klaret himlen uden denne form for kærlighed? Selvfølgelig var man ikke uelsket,men det her var nogeg helt andet.
Mens de gik hjem var hun en kende tavs. Det var ikke fordi hun ikke havde noget at sige, for det havde hun i den grad. Men hun anede bare ikke hvor hun skulle starte.
Til sidst bed hun sig en smule i læben og stoppede op. "Ved du godt.. at jeg ikke kan forestille mig mit liv uden dig? Jeg vil gerne være sammen med dig.. i evigheden hvis du vil have mig så længe" sagde hun blidt og lagde hovedet på skrå. Det virkede meget pludseligt måsle, men han ville også vide at hun sagde tingene som de faldt hende ind.
Så nikkede han til hendes ord og smilede inden hun fik et kys.
"Det lyder skønt. Nu er jeg bare nysgerrig efter hvad det kan være, men jeg er sikker på det bliver godt"
Hun kunne gøre alt til en ganske særlig oplevelse for ham. Så maden skulle nok blive rigtig rigtig god.
Han blev dog lidt forvirret da hun pludselig stoppede op hvorefter han kiggede på hende og lyttede til hvad hun sagde. Hendes ord varme virkelig dejligt indeni og han kunne ikke andet end at smile og give hende et dejligt langt kys.
"Det gør mig rigtig glad at høre..... Du behøver ikke forestille dig dit liv uden mig for du vil altid være en del af mit liv. Lige såvel som jeg altid vil være en del af dit. Jeg vidste jeg havde evigheden forude.... Men sammen med dig, glæder jeg mig til den skat...."
Han satte kun stor pris på at hun sagde tingene så lige ud. For han var sikker på hun mente det
Khaa- Master (Rank 21)
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» What a delightful Hunt.... (Danayela)
» Friends under wings - Alcide.
» A new life of angel wings :: Mr, beyond
» Wolf and Wings [Manda]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline