Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sharpened Wings? (Danayela)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Sharpened Wings? (Danayela)
"Åh neij det er okay... jeg er bare lidt øm, jeg havde et mindre sammenstød med en i byen forleden aften.." sagde hun stille og gned sin nakke en lille smule igen.
"Jeg vil gerne sove.. samme sted som dig.." sagde hun tøvende og så ned. Det var helt klart ikke noget hun burde sige.. de var ikke engang i et forhold jo.. og alligevel sagde hun den slags.. han måtte jo tro hun var nem.. En billig tøz..
Kort efter fortrød hun, og satte sig langsomt på stolen igen. Det ville være tydeligt for ham at hun var meget i vildrede med sig selv, for selvom hun gerne ville masseres og meget gerne ville mærke hans hænder mod sin hud, var han stadig meget højere rang end hende, og hun kunne ikke helt forstå han overhovedet gad bruge sin tid på hende.
"Så.. Jeg tror.. jeg går i bad.." mumlede hun og rejste sig, vendte ryggen til ham og begyndte at gå.
Danayela- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 190
"Det må du meget gerne Dana... det er også en stor seng hvis du ikke vil ligge tæt på mig... Det er helt i orden... Men kom så skal jeg vise dig noget..."
Så tog han hende med ovenpå til hans private gemakker og ind i det badeværelse der hørte til. Selve badekarret så noget mere avanceret ud nu. Han gik hen og tændte for det varme vand hvorefter han fandt sæber og håndklæder til hende. Så nussede han hende på ryggen og smilede kærligt.
"Kan sådan et karbad bruges? Knappen på væggen er til hvis du vil have bobler i"
Han tænkte på ingen måde noget negativt om hende og det at han havde højere rang havde ikke noget med deres interne følelser at gøre
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Nogle gange følte hun sig åndssvag.. nogle gange forstod hun slet ikke hvad hun lavede her tilbage på jorden.. Men når hun så ham i øjnene, var hun også ligeglad.. sammen med ham var hun hjemme.. hukommelse eller ej, så var det hos ham hun hørte til, og en dag skulle hun nok også være modig nok til at fortælle ham det.
Tøvende så hun rundt på badeværelset, og så nysgerrigt på badekarret. Han forklarede hvad de forskellige ting skulle bruges til, alt imens hun stod og holdt forsigtigt om hans arm. Nikkede langsomt som tegn på hun forstod det, men blev ståednde ved ham.
Der gik et stykke tid, før hun slap hans arm, og gik hen og satte sig ved vandet.
"Tark for hjælpen" sagde hun stille og pillede lidt ved en tot af det sorte hår.
At skulle blive her sammen med ham var rart.. det havde ikke været det samme uden ham, på nogen måde.
Nogle gange ville hun ønske de aldrig havde været fra hinanden.
Så kiggede han lidt rundt som om han ikke helt vidste hvad han skulle sige, men strøg hende så lidt forsigtigt og vendte sig halvt mod døren inden han smilede og sagde: "Jeg må vel hellere lade dig få dit bad.... Øhmm.... Er der andet du skal bruge? Dit tøj ligger der endnu..."
Han kunne ikke helt få øjnene fra hende
Khaa- Master (Rank 21)
Stille bed hun sig i læben og smilte lidt. Nikkedes svagt og mødte hans øjne. De utroligt smukke øjne, som hun uden tvivl kunne blive helt væk i.
"Jeg.. jeg ville.. jo alsa.." hun tav.
Det kunne umuligt blive meget mere ydmygende end det hun var igang med at gøre for sig selv nu. Det virkede som om hun opgav sit spørgsmål, istedet tog hun langsomt sin skjorte af. Den var en smule blodplettet fra ham, hvilket gjorde hende lidt dårlig.
"Jeg vil stadig gerne sove hos dig" sagde hun forsigtigt og så ned i vandet. Tog sine bukser af.
Lige nu stod hun kun i undertøj, vidste ikke om hun skulle tage resten af.. ville nødigr frastøde ham jo.
"Det er rigtig dejligt du gerne vil sove hos mig. Det håbede jeg faktisk lidt på.... Men hvad ville du gerne? Du behøver ikke være nervøs over at spørge... Skal jeg blive her eller?"
Det var måske rimelig direkte spurgt af ham, men måske var det det der skulle til så hun virkede mere tryg. At han sagde tingene lige ud så hun ikke behøvede at være nervøs for hvad han tænkte. Han satte sig stille ned og ventede så hun havde tid til at vælge hvad hun helst ville have
Khaa- Master (Rank 21)
Hans ord var meget dirkete, men faktisk hjalp det hende lidt. Det gjorde det tydeligt at han gerne ville hjælpe hende, med at få tingene frem fra hendes indre. Det hele ville sikkert virke meget mere mærkeligt, hvis hun ikke forstod det. Det gjorde hun heldigvis, og derfor smilte hun blidt til ham.
"Jeg vil meget gerne have du bliver.. hvis det er okay.. "sagde hun stille og strøg hænderne gennem sit hår.
Derefter tog hun det sidste tøj af, og gled langsomt ned i det lune vand. Det var længe siden hun havde været i et karbad, så det var virkelig rigtigt rart.
Langsomt så hun om mod ham, og bed sig i læben. "Hvorfor kan det lave bobler?" Hun hvilede armene på kanten af badekarret og hvilede hagen mod sine arme mens hun kiggede på ham.
Ganske vist sagde han det lidt drilsk men det gjorde det ikke mindre rigtigt. Hun ville nok kunne få ham til alt. Og der skulle nok ikke det helt vilde til. Dog smilede han lidt flovt da hun smed det sidste tøj, men han kunne ikke lade være med at nyde hvad han så.
"Hvorfor det kan lave bobler? Det kan føles rart, nærmest som en meget meget forsigtig massage. Nu skal jeg..."
Han måtte godt nok læne sig ind over karret og meget tæt på hende, men det generede ham ikke det mindste. Så trykkede han på knappen og snart begyndte vandet at boble stille. "Kan du mærke det?"
Khaa- Master (Rank 21)
De kunne være sammen, uanset hvad alle andre sagde. Hvilket kun gjorde hende endnu mere sikker på at hun ville være sammem med ham.
Kort strøg hun sig over armen. Som han lænede sig over hende, rødmede hun en smule. Så ikke væk dog, det var faktisk rart nok, hun nød at være tæt på ham.
Som han trykkede på knappen, så hun nysgerrigt på vandet. Blev dog lidt forskrækket da boblerne kom frem. Tog let fat i hans hånd, men opdagede at det egentlig var meget rart. Da hun efterhånden opdagede at han havde ret, at det var lidt som en massage, virkede hun stadig en kende tænkende.
"Det underligt.." mumlede hun omsider og så på ham.
Så satte han sig lidt mere lidt rette og hjalp hende til at sidde med ryggen afslappet. Ganske langsomt begyndte han at massere hendes skuldre.
"Hvordan føles det nu?... Jeg kan selvfølgelig stoppe hvis ikke du kan lide det?"
Han vidste virkelig hvad han gjorde og hun skulle selvfølgelig nyde det så meget som muligt. Dog måtte han koncentrere sig da han næsten havde udsyn til den så smukke krop. Bare det ikke generede hende. Men så havde hun jo nok dækket sig lidt mere eller bedt ham om at gå
Khaa- Master (Rank 21)
"Ja.. joh okay" svarede hun blidt og vendte ryggen til ham. Det var nu meget hyggeligt det her. Og hun kunne godt li at han var blevet derude sammen med hende.
Han begyndte at massere hende, hvilket var rigtigt dejligt. "Neij.. det rigtigt dejligt.. tark" sagde hun mildt. Hun havde ikke noget problem med at han kiggede på hende, faktisk var hun lidt smigret.
Det fik hende bare til at føle hun var noget værd. "Hvorfor er du så sød ved mig?" Spurgte hun tænkende.
Det var rigtig dejligt at røre ved hende. Det var endnu en måde hvor de kunne være tæt på hinanden igen. Hun føltes så dejlig, så vidunderlig. Så selvfølgelig skulle massagen også være så behagelig som overhovedet muligt for hende. Han nød i hvertfald at sidde og massere hende.
"Fordi du er virkelig sød.... Jeg har virkelig savnet dig... Så jeg vil vise dig hvor speciel du er for mig... Det må du endelig ikke tvivle på"
Han kunne ikke andet end at smile ned til hende, og hvis hun så drejede hovedet lidt ville hun også kunne se den farve han havde i kinderne
Khaa- Master (Rank 21)
Let tyggede hun sig i læben, de isblå øjne hvile længe på ham, hun var stadig tavs. Til sidst smilte hun, "det er jeg glad for du siger.. jeg ville stadig ønske vi kunne have været sammen hele tiden" sagde hun mildt.
Efter badet stod hun inde på hans værelse med håndklædet om sig. Hun havde jo ikke noget tøj, hab havde lagt hendes andet tøj til vask, og derfor endte hun op med at stå og kigge lidt usikkett omkring sig.
"Tark.. fordi du blev hos mig" sagde hun stille og smilte lidt.
Gned nakken lidt, massagen havde hjulpet en smule men ikke på alle smerterne.
"Er jeg pæn?" Spørgsmålet kom ud af det blå, men hun havde omsider fundet mod til at spørge.
"Det kunne have været dejligt..... Men nu kan vi også se fremad i stedet for...."
Han så godt hun var lidt usikker men så igen hun havde heller ikke andet tøj med. Så han gik hen og åbnede det store klædeskab og rodede lidt rundt. "Jeg har faktisk en hel del af dit tøj her inde endnu... Jeg skal bare lige... Ahh her var den!"
Så trak han en stor taske ud af klædeskabet. Det var en taske med alt muligt tøj hun havde haft med en gang.
Så smilede han kærligt til hende og lagde hun hånden på hendes kind og hviskede næsten:
"Du er ikke pæn.... Du er smuk"
Khaa- Master (Rank 21)
"Hvorfor har du beholdt min taske?" Spurgte hun undrende. Lagde stille hovedet på skrå.
Rødmede en kende som han strøg hendes kind.
"Men der er så.mange andre piger der er smukke?" Spurgte hun med et mildt blik. Kunne ikke helt se sig selv som værende smuk. Efter at have taget undertøj og en hvid natkjole på, så hun sig i spejlet.
Redte stille sit lange sorte hår, inden hun vendte sig imod ham.
Vidste ikke helt om han virkelig havde ment det.
"Jeg har tænkt på.. at siden du lader mig bo her, kan jeg lære dig at lave mad?" Spurgte hun blidt.
"Jeg beholdt din taske fordi.... Jeg et eller andet sted altid håbede du ville vende tilbage... Så jeg kunne ikke få mig selv til at smide den ud..."
"Men den absolut smukkeste står lige her i rummet med mig...."
Så gik han hen til hende og lagde hænderne på hendes skuldre. Kort kørte han en enkelt tot af hendes hår om bag hendes øre og smilede. Igen stod de så han ikke kunne få øjnene fra hende. "Lære mig at lave mad?..... Så håber jeg virkelig du har en rigtig solid tålmodighed. Men jeg skal nok gøre alt hvad jeg kan for at være en god elev"
Khaa- Master (Rank 21)
Han kunne uden tvivl få lige den han ville have, også vilme han have hende hos sig. Ved hans ord smilte hun en kende genert og så ned i gulvet. Holdt forsigtigt om hans hånd, inden hun vendte sig om imod ham. Hele dagen havde taget en ændring for det bedre og hun var faktisk glad for hun havde fået øje på ham. Ellers havde de måske ikke set hinanden igen.
"Selvfølgelig er jeg tålmodig.. jeg vil bare gerne give dig et eller andet igen, du er så sød ved mig og jeg kan ikke rigtigt tilbage betale dig på nogen måde" sagde hun smilende og lod hovedet glide på skrå.
Efter en stund lænede hun sig ganske langsomt op og kyssede ham længe og ømt. Da hun slap hans læber så hun ned i gulvet.
"Undskyld.. jeg kunne bare ikke holde mig selv tilbage mere.. jeg håber ikke du er vred på mig.." sagde hun ganske lavt og bed sig i læben.
I stedet lagde han pludselig armen om hende og trak hende nærmest op i sin favn til et stille men meget lidenskabeligt kys. Det var som en behagelig ild der skyllede igennem ham ved deres læber mødtes.
Efter kysset, kiggede han dybt i hendes øjne og hviskede nærmest:
"Jeg kunne heller ikke lade være.... Kan du tilgive mig?...."
Der gik et lille stykke tid inden han opdagede han stadig stod med hende i favnen, så lidt hurtigt satte han hende ned og sagde lidt flovt: "Det.... Må du undskylde...."
Khaa- Master (Rank 21)
Stille bed hun sig i læben da han slap hende.
"Det helt okay.. det var dejligt.." sagde hun forsigtigt og smilte lidt. Nød at være så tæt på ham, men ville heller ikke tvinge ham. Trodssalt havde han jo kun bukser på nu, og hun vidste endnu ikke om han bare legede med hende.
"Jeg ved ikke om vi burde det her.. du meget højere rang end mig Connor.. du skal ikke tage til takke med mig" sagde hun stille og strøg hans arm.
Som hun gik væk fra ham, ville hun ønske han bare tog fat i hende og holdt hende tæt. Det eneste hun ønskede, var at han var lykkelig. Oz selvom det ikke var med hende.
Så fejede han lidt hurtigt hendes ben væk så hun lå i hans arme hvorefter han gik hen og satte sig på sengekanten. Der holdt han hende stadig på ryggen så hun nærmest sad på hans skød.
"Jeg beholdt din taske fordi..... Man smider ikke ting ud fra folk man elsker...."
Khaa- Master (Rank 21)
Når nu hendes hukommelse stadig var lidt hullet og der stadig var mange ting hun ikke vidstw, var det dejligt at være sikker på noget. "Men hvorfor mig? Hvorfor ikke.. en der er meget kønnere end mig? Eller stærkere? Eller som faktisk ved noget om nutiden?" Spurgte hun stille.
Smilte lidt som han bar hende hen til sengen. De ord han sagde, havde hun ikke forventet at høre. Slet ikke fra ham. Langsomt rettede hun sig op, og satte sig med front mod ham og et ben på hver side af ham.
"Jeg elsker oz dig.." sagde hun lavt og smilte genert. Det var meget stort for hende at sige den slags og det var det nok også for ham nu. Det var jo noget helligt.. at give den anden den største følelse man kunne.
Og ved nogle af hendes ord kunne han ikke helt lade være med at grine lidt.
"Vide noget om nutiden? Jeg har på forskellige måder eksisteret i tusinder af år og jeg kan stadig ikke køre bil. Jeg kan lige nøjagtigt betjene en computer. Man lærer hele tiden. Og hvorfor ikke lære sammen med dig? Jeg ville have den smukkeste og mest perfekte lærer"
Khaa- Master (Rank 21)
"Det var sødt sagt.. jeg vil hellere lære med dig end nogen anden.. uanset hvor mærkelige tingene er" sagde hun blidt og kyssede ham ømt. Hvordan nogen kunne være så dejlig som ham, også samtidig faktisk være ærlig, var hende en gåde.
"Vil du blive her i nat? Jeg ved godt du sover dårligt.. men jeg vil sætte pris på det.." hun bed sig i læben og hvilede hænderne mod hans brystkasse. Normalt plejede han at sidde hos hende tim hun sov, for derefter som oftest at gå ind på kontoret.
Og hun vidste det var meget at bede om.. hun ville bare gerne kunne forsikre sig selv om at det ikke var en drøm, når hun vågnede om natten.
"Igen.... Hvordan kan jeg dog sige nej til dig?.... Selvfølgelig vil jeg blive.... Kom så putter vi"
Han svingede rundt en gang så hun lå på ryggen hvorefter han skyndte sig at ligge halvvejs over hende så hun kunne få et dejligt kys. Så blinkede han kærligt til hende og sagde: "Jeg kunne simpelthen ikke lade være..."
Derefter lagde han sig lidt mere op i sengen og kravlede ind under dynen. Med et kærligt blik løftede han dynen og klappede lige ved siden af sig så hun kunne komme ind og putte. "Kom Dana.... Hvis du tør? Jeg lover dig at jeg er her også når du vågner. Jeg bliver lige her hele tiden..."
Hun skulle føle sig så tryg som overhovedet muligt. Og så kunne han rigtig godt lide at ligge tæt med hende
Khaa- Master (Rank 21)
Langsomt grinte hun da han lå over hende og puttede sig blidt ind til ham under dynen. Hvilede hovedet mod hans brystkasse og var for en stund bare stille. Lå og lyttede til hans hjerte, og prøvede at forestille sig sit liv, hvis hun ikke var løbet ind i ham. Hun havde nok stadig bare været sig selv. Gået lidt rundt på må og få uden et sted at gå hen.
"Jeg ved godt du ikke plejer at sove.. men det gør mig tryg.." sagde hun forsigtigt og så op på ham. Kyssede ham blidt inden hun lagde sig med hovedet på hans brystkasse igen.
Det var dejligt det her.. lige her måte tiden gerne stå stille. Så kunne hun nyde det for altid. "Lover du det? At blive her?" Spurgte hun mildt og holdt lidt om hans ene hånd
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» What a delightful Hunt.... (Danayela)
» Friends under wings - Alcide.
» A new life of angel wings :: Mr, beyond
» Wolf and Wings [Manda]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline