Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Harry vågende lidt op da Will begynde at tale om at sove der. Han blev lidt overrasket, men kunne ikke lade vær med at smil. Var han genert? Han fik næste lyst til at kramme ham ind til sig. Han lænede hovedet lidt på skrå, og lænede sig lidt hen mod ham. "hvad skal jeg med et ledigt værelse" sagde han med et skævt smil.
I virkeligheden havde han ikke lyst til at sove i et eller andet tomt værelse et eller andet sted i dette enorme hus.
Han ville langt hellere dele seng med Will. Og det var der flere grunde til.
Harry Jepsen- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 963
Han satte sig mere op i sofaen, med ryggen imod armlænet, hans ene ben imod ryggen af den og det andet hang lidt ned og hvilede på gulvet. Han kiggede dog lidt mere genert på Harry, kløede sig mere i håret og forstod ikke helt hvor han ville hen. Eller.. Jo, han troede han havde en idé, men det kunne umuligt være tilfældet.
"Jeg ved ikke.. Sove derinde? Hvis det er fordi du ikke vil være alene kan jeg godt få en gæsteseng ind på mit soveværelse, det er ret stort så.." Han kiggede noget væk, denne gang blev hans stemme lavere og lavere.
Hvad i alverden skete der med ham? Ja, Harry var flot og køn.. Men han kunne umuligt være bøsse ligesom Will.
"Du må også gerne få et bad hvis det er? Og kan få min stuepige til at vaske dit tøj. Jeg har sikkert noget du kan låne imens." Eller.. Det havde han. Harry var næsten Will's størrelse.
Will- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 501
Harry kunne fornemme den jern agtige smag af blod, fra de raster der stadig sad på Will's læber, men han slog det bare ud af hovedet
Pludselig var de varme læber imod hans, han gispede kort og stivnede meget i starten. Dog begyndte han at bløde mere op, bevægede hans kølig hånd op bagved Harry's nakke og kyssede igen. Hvis han hjerte bankede, så ville det gå helt amok, mest fordi det var så lang tid siden han sidst havde kysset en anden person.
Han trak Harry lidt tættere på ham og nød øjeblikket. Will's evne gik amok dog og han kunne mærke hvad Harry følte hvilket fik hans hoved til at køre rundt i en rus.
Han vidste dog slet ikke hvad han skulle gøre derefter, hvad ville Harry gøre? Skulle dette øjeblik udvikle sig eller skulle det bare være et kys?
Derfor bekymrede det ham også da Will stivnede, men da han mærkede Will's hånd mod sin nakke, og hvordan han både deltog i kysset, og trak Harry længere ned mod sig, blev han mere roligt. Han lænede sig en smule længere hen mod Will, og lod kysset udvikle sig. Han pressede sin tunge ind mellem Will's læber, og fandt hurtigt hans. smagen af blod var mere intens inde i Will's mund, men Harry gjorde alt for at ignorere det.
det er bare rødvin.. det er bare rødvin sagde han lidt for sig selv.
Det var virkelig uendeligt! Da han første gang talte med Will, havde han da aldrig regnet med at det ville ende med at han sad her og kyssede ham.
Efter lidt afbrød Harry stille kysset. Han bed sig lidt læben med en undskyldende mine. "Will... undskyld men... kunne jeg få dig til at tage en tår vin?" Samgen af blod var virkelig for meget for ham i længere tid af gangen
Will bevægede sig så hurtigt han nu kunne som vampyr, skubbede blidt Harry ned og sidde i sofaen og bevægede ham selv overskævs på hans skød, han rørte blidt ved hans kæbe, kiggede lidt ned på ham og bed sig selv i underlæben.
Han lænede sig ned og lod hans pande røre ved Harry's, så han kølige hud mødte hans varme. Hans mund duftede nu af vin i stedet for blod, hvilket havde gjort Will lige genert. Han bed blidt i Harry's underlæbe, ikke så der kom hul, men stadig lidt hårdt.
Et lille klukken kom fra Will og hans pupiller blev lidt som en reptil's igen, dog var de stadig is blå. "Hvad skal jeg gøre? kysse ham igen? Årh de læber var lækre.." tænkte han imens han kiggede ned på Harry.
"Håber det er okay at jeg sidder her?" Hviskede han legesygt i Harry's øre og kyssede langsomt ned under hans øre. Han nappede i huden under hans øre og den lille klukken kom igen fra ham.
Der kom en lidt overraslet lyd fra ham da Will pludselig satte ham ned, og satte sig op på hans skød. Men der brrdte sig bare et skævt smil på Harrys læber. Det viste da i det mindste at Will ikke var afvisende overfor det Harry havde gjordt. Han lavede en kort grimasse på mundre end et sekundt da Will bed i hans læbe. Han bemærkede Will's øjne. "de er mindst lige så smukke som når de er blå" sagde han blot, og lod et par finger kærtegne Will's kind og kæbe. Der kom nogme små og halvkvalte suk fra Harry da Will kyssede ham ved øret. Han hørte myden igen, og havde en lille tanke om hvad det var. Han tog lidt fat i Will, og skummede ham lidt blidt væk fra sig, men ikke så han blev slubbet af han skød, bare så han ikke havde sit hoved ved Harry's hals.
"Will...." Harry sank en klump "du må gerne drikke fra mig.... Men.... Men hvis det ikke lykkes dig at stoppe, er jeg nød til at stoppe dig, og det kommer til at gøre ondt.. Okay?" harry trak sin læder jakke af, og smed den på gulvet, og trak derefter hans T-shirt af, så han sad i bar overkrop. "men jeg advarre dig allerede nu... Det kan gody væte du får svætt ved at stoppe?" hvad var det han havde gang i? Han havde lige tilbudt sig selv som føde for en vampyr.. Men... Det var jo heller ikke hvilken som helst vampyr
"Jeg.. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Det er mig en ære.. Og jeg er helt indforstået med at du må gøre alt i din magt for at stoppe mig.. Jeg har som sagt ikke smagt frisk blod i mindst 20 år og slet ikke andet som ikke er menneske.." Han hviskede med et meget blidt smil på hans læber.
Hans hjørnetænder voksede sig mere skarpe og tørsten var så voldsom i hans hals at han næsten ikke kunne stoppe sig selv nu.
Will åbnede hans egen skjorte, mest fordi han vidste at når han bed en anden person, som udløste hans spyt en meget intens nydelse for personen som blev bidt. Det ville være næsten lige så godt som sex. Han smed skjorte på gulvet og hans brystkasse blev vidst foran Harry. Den var bleg og en lille six-pack kunne ses. Dog var der en masse små ar hen over hans ryg og brystkasse, efter hans menneske liv.
Will lænede sig frem, lagde blidt hans arme omkring Harry's hals og kyssede hen over hans hals. Han slikkede blidt huden for at finde det bedste sted. Han mærkede blodåren og fandt et perfekt sted, lidt lavt på halsen.
Pludselig bed hans og mærkede den varme og lærke væske vælte ind i hans mund. "Århh.. Den smag!!" Det var så voldsomt for ham at en dyb stønnen kom fra ham og han pressede hele hans krop tæt imod Harry's.
Harry måtte indrømme at han fortrød en lille smule da han fik af vide HVOR mange år det drejede sig om at Will ikke havde drukket frisk blod. Harry lænede sig lidt tilbage i sofaen mens Will tog sin skjorte af. Han lod sine hænder glide ned over Will's bryst, og hans mave. Han lænede sig lidt frem, og efterlød nogle enkelte kys mod hans kraveben. Han lænede sig atter tilbage da Will lagde armene om ham.
Harry drejede hovedet en smule så Will bedre kunne komme til.
Han kunne mærke at hans puls steg lidt. Han anede jo ikke om det gjorde ondt. Nogle suk forlod hans læber da han mærkede kyssende og ikke mindst hvordan Will slikkede mod hans hals. Hans hænder hvilede mod Will's hofter. Der kom en halvkvalt lyd fra Harry da han mærkede hvordan Will's tænder trængte gennem Harrys hud. Han krummede sine finger en smule mod Will's hofter.
Han bemærkede Will's støn, og mærkede hvordan Will pressede sig mod ham. Og underligt nok, så kunne Harry ikke lade vær med at få en sær følelse i kroppen. Som om han fik mere lyst til Will end blot at kysse ham. Hans hænder begynde næsten af sig selv, og vandre rundt på Will's krop.
Han sugede og slikkede og drak fra såret så hans spyt virkelig kom ind i det. Harry ville mærke en rus som han aldrig ville have prøvet før.
Han greb hårdt fat i Harry's hår og begyndte at ryste lidt. Pludselig skød der en tanke op i Will's hovedet.. Det her blod kunne kun komme fra en race, ellers ville det slet ikke føles sådan her for Will. Han skubbede bæstet væk med alt hans viljestyrke, fik ordenlig fat i hans egen selvkontrol og hev sig væk fra såret.
Will holdte hans hænder på Harry's skuldre, pustede dybt og kiggede ned imens han kom til sig selv. Der var lidt blod omkring hans mund, hans hugtænder var ude, hans øjne var meget mere mørkerøde og hele hans krop begyndte at føles lidt varmere.
"Wow.." Var det eneste Will kunne sige om det.
Det begynde at snurre en smule i fingerne, hvilket nok var tegn på at Will snart skulle stoppe. Men Harry lod ham drinke lidt endnu. Trods alt ville han hellere have at Will blev "mæt" hvis man kunne sige det.
Da Will pludselig trak sig væk, måtte Harry indrømme at han blev overrasket, han havde egentlug ikke regney med at Will var stærk nok til selv at stoppe. Han betragtede Will mens han sad og kom mere til sig selv. Han lod sin hånd kærtegne Will's kind, og tørrede noget af blodet væk der sad i hans mundvige "hvordan har du det?" spurgte han så.
Harry vidste at Will helt sikkert ville føle sig stærkere og mere frisk, og... Det var han jo sådan set også. Der fantes ikke noget blod der var mere helbredende end engleblod. Men det car jo så også de færeste der havde smagt det.
Harrys sår lukkede sig lidt langsommere end ellers, dordi han manglede blod, der løb nogle enkelte blod dråber ned fra hans nakke, og ned af hans brystkasse, men det var nu ikke noget han fokuserede på.
"Ja, jeg har aldrig.. Følt mig mere levende.." Han havde faktisk fået mere farve i hans hud, så de ar der var over alt, blev lidt mere tydelige.
Han kørte hans håndflader imod hinanden og mærkede efter på hans krop og det hele.
"Det er helt vildt.. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." Han grinte lidt og væltede frem af for at kramme Harry. Will's hud var blevet varmere og generelt hans humør var blevet lidt.
Han lagde hans arme omkring Harry's hals og krammede ham tæt ind til ham.
"Tusind tak Harry." Hviskede han blidt.
Det var tydeligt på Will's krop at se at han havde det godt. Og at han bestemt havde en følelse i kroppen lige nu, som han ikke var vant til.
Der kom et smil fra ham da han mærkede Will's kram. Han lagde armene om ham og krammede ham ind mod sig. "det var så lidt.... I virkeligheden var jeg også æidt nysgærrig.. Jeg har aldrig set hvordan mit blod påvirker en vampyr" sagde han med et smil.
Han kunne mærke i sine arme og hænder at blodet var ved at gendanne sig selv. Det tog selvfølgelig længere tid end normalt da han manglede noget blod i kroppen.
Han lagde hovedet lidt tilbage. "hvis du vil havde det, kan du godt få et par blodposer... Det holder sig frisk i forhold til det blod du ellers drikker.. Det er selvfølgelig ikke varmt som mit er men..." Harry vidste ikke helt selv hvorfor han foreslog det her! Han kende knap nok Will, og han havde aldrig ladet andre drikke fra ham. Ikke engang hans ven Josh.
"eller hvis du vil habe det kan jeg også komme gorbi en gang i mellem.. Du behøver ikke drikke mere end en gang om dagen, måske kun hver 14"
Han bed sig selv lidt i læben og overvejede meget Harry's forslag. Will ville ikke være på tværs, men han kunne nu godt lide følelsen af at drikke Harry's blod frisk, fra ham. Det ville også give ham mulighed for at få besøg engang imellem, men han ville gerne hvis det blev hver 14 dag, mest for ikke at blive en belastning.
"Jeg.. Vil ikke være en belastning for dig.. Men jeg kan nu godt lide at drikke det frisk for dig.. Og.. Du er endelig den eneste som kunne blive en gæst her engang imellem.. Så hvis det er.. Så hver 14 dag ville være fint, hvis du selvfølgelig gerne vil.. Ellers er blodposer også okay." Will kiggede lidt ned på hans hænder, imens han små mumlede lidt. En lettere varm glød kom hen over hans kinder, lidt tydligere.
Will havde aldrig været afhængig af noget, men han kunne godt mærke at han blev det af Harry's blod. Han følte sig så levende, så han gad næsten ikke at skulle drikke det normale klamme blod, som han havde været van til.
En voldsom lyst til mere eksploderede i hans krop og hans øjne blod røde igen, Will sprang op fra sofaen og han bevægede sig meget hurtigere en før. Han landede oven på hylden som var over kaminen, den var stor nok til at han kunne sidde på huk deroppe. Han lagde hans ansigt i hans hænder og knurrede lavt. Han havde troet at han havde helt kontrol over bæstet, så han have ladet hans parader falde lidt imens de snakkede, men nu vidste han faktisk ikke om han kunne.
"Harry.. Jeg.." Han stemme var hæs og det var tydeligt at Will var meget usikker på sig selv lige pludselig.
Han så på ham da han begynde at tale om at være en belastning.
"Will jeg ville ikke tilbyde dig det hvis jeg mente du ville være en belastning!... Hver 14 dag er helt fint, hvis du ikke vil have jeg kommer oftere" sagde han med et roligt smil. En lille stemme inde i ham, sagde hele tiden at dette kunne være en dårlig ide. Men at se hvor glad og fuld af liv Will var blevet, fik ham til at kaste den tanke væk.
Harry blev lidt forskrækket da Will ligepludselig sprang væk fra ham, og op på en hylde. Han så efter ham, og vidste hurtigt hvad der var sket, da han så Will's tænder og øjne. Han smilede bare blidt til ham da han begynde at tale. Han rejste sig fra sofaen, og tog sin T-shirt på gulvet.
"Det er okay!... Det havde også overrasket mig hvis det slet ikke havde fået din krop til at gå bare en lille smile amok" sagde han med et smil, som om det var det mest almindelige i verden. Han trak T-shirten over hovedet, og begynde at tage sin Jakke på. Han virkede ikke til at Will's udbrud påvirkende ham videre
Han bevægede sig med vampyr fart over imod Harry, greb hans jakke i kraven, løftede ham kort over gulvet og over i væggen. Will lod ham stå på gulvet igen, men pressede Harry lidt hårdt op imod væggen imens han kiggede op på ham med øjne som var panikslagende.
"Du må ikke gå! Du sagde du ville sove inde ved mig! Ikke gå nu.. Ikke gå!!" Han rystede helt og lagde hans hoved imod Harry's skulder. Det var en blanding af blodet rus og alt det der var sket i løbet af natten som ramte Will. Han var blevet meget glad for Harry, at han pludselig var bange for at blive alene igen.
Tempraturen i rummet begyndte at falde lidt og Will's hænder begyndte at blive kolde igen. Han tænkte dog stadig slet ikke over at han endelig kun var i bukser og sokker i dette øjeblik.
Han så undrende på Will da han begynde at tale. Han så lidt ned på ham, da han lagde hovedet mod Harry's skulder. Harry lagde en hånd mod Will's kæbe og noget af nakken "Will.... jeg går ingen steder!.. jeg ville bare tage min jakke op på jeg ikke blottede min nakke for dig... Jeg tænkte at det måske ville hjælpe dig lidt"
Sagde han roligt.
Han løftede Will's hoved, så se kiggede på hinanden. "jeg lover at jeg bliver indtil i morgen når jeg vågner!.." sagde han roligt.
Han stod lidt og så på Will, han vidste ikke helt om det var sikkert, men han gjorde alligevel det han have sådan lyst til. Han bukkede hovedet lidt ned mod Will, og pressede sine læber mod hans. Han lagde den anden arm om Will, og trak ham ind til sig. Han afbrød kort kysset
"Jeg går ingen steder" hviskede han lidt ind mod Will's læber.
Da Harry's varme læber mødtes med hans, trak han vejret hurtigt. Det var lige før han næsten kunne mærke hans stille hjerte, begynde at banke igen.
Han lukkede hans øjne og sank ind imod Harry og lagde hans arme omkring hans hals. En kilden begyndte i bunden af hans mave og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre med sig selv.
Han nikkede kort til Harry's kommentar om at han ikke smuttede nogen steder, det fik Will's tanker til at falde lidt mere til ro, dog var frygten stadig at han ville skræmme Harry væk.
Selvom han kun lige havde mødt ham, så var Will begyndt at sætte meget pris på Harry, han var det menneskelige, som Will ikke havde.
Will kyssede lidt hen over Harry's kæbe og nappede ham lidt i huden under hans øre, dog bevægede han sig hurtigt væk fra halsen igen da han mærkede kraven imod hans kind.
Han kiggede op på Harry og smilte lidt, før han kyssede hans bløde læber igen og lod hans tunge glide ind i hans mund og lod den lege med hans.
Og han ville ikke gøre det værre, Men han kunne ikke lade vær med at nyde at have Will så tæt på. Han nød de små kys som Will efterlod mod Harrys kæbe. Nogle lette suk undslap hans læber ind i mellem.
Da han mærkede Wills læber mod sine igen, deltig han ivrigt i kysset, og da deres tunger mødtes, lod han sin deltage i legen på løstigvis. Han kunne mærke en lyst atike i hans krop, og han havde mere end noget lyst til at være endnu tættere på ham. Med en hurtigt og bestemt bevægelse, tog han fat om Will's hofter, og løgtede ham op, og vende dem vegge rundt. Han skubbede Will op mod væggen så hans ben var på hver side af Harry. Han holde ham oppe som om han intet vejede! Og pmudselig var hans kræfter meget tydelige. Han pressede Will mod væggen, og kyssede ham grådigt, mens hans hænder holde om Will's numse.
"Mit soveværelse.." Hviskede han og bevægede sig hurtigt igen, han stod på jorden, greb Harry's hånd og hev ham blidt efter sig.
Ud af stuen, ind i indgangshallen, op af en bred flot trapp af mørkt træ, op på en gang, ned af gangen og ned til en bred dobbeldør for enden af den, ind igennem døren og ind i hans store soveværelse.
Rummet var stort, mange bogreoler var oppe af den ene væg til højre, store vinduer med tunge mørke gardiner for overfor døren i den anden ende af værelset, væggen til højre var fyldt med mange billeder af natur og af de folk som var på det store billed i stuen, plus en dør som ledte til et smukt hvidt badeværelse. Midt i værelset var en stor himmelseng med flot satin stof som hang ned i hvide bølger, fyldt med puder og dyner. Ved væggen med billeder var der også et stort skrivebord og en flot stol. Til sidst, over ved vinduet var der også en lille sofagruppe med et lille bord i midten.
Will dansede lidt forførende ind i rummet og smilede lidt legesygt til Harry, imens han let og elegant trak hans sokker af.
"Fang mig og jeg er din, indtil solen står op.. Og måske derefter også." Grinte han imens hans øjne gløede i en blanding af blå og rød.
Der gik et sug gennem hans krop da han hørte Will bævne soveværelset! Men han var nu helt med på den!
Han fulgte blot med gennem det store hus, og havde det ikke været fordi han vidste hvad der skulle til aat ske, så havde han nok også set sig omkring. Men for nu fulgte han bare med Will. På vejen, nåede han at aflevere adskillige kys mod Will's nakke, og hans hænder nåede også at røre Will's krop et par gange. Selvom han aldrig ville kunne følge med med en vampyr i farten, var det næsten som om det gik for langsomt det hele.
Da de endelig kom op i soveværleset, grinte Harry bare da han hørte hvad Will sagde. "for du tror du kan lade mig være hvis ikke jeg fanger dig?" sagde han bare flabet, og trak sin T-shirt af. Han gik lidt rundt omm Will, som om han tjekkede ham ud.
Dette var bestemt ikke noget han havde prøvet før. En Vampyr havde han aldrig prøvet, måske fordi han egentlig altid havde været lidt bange for at de ville prøve at drikke hans blod. Men den del var de jo allerede over!
"Ja, hvis jeg bare lader vær med at snyde. Men går da helt an på om du vil fange mig." Han gik sensuelt rundt om sengen og kiggede på Harry med blå katteagtige øjne.
Will sprang op på sengen, løb hen over dynerne og puderne, derefter hen over endegavlen og over imod den lille sofa gruppe.
Harry betragtede blot hvad Will lavede. Han måttw erkende at ddt med at rende rundt eftdr Will og prøve at fange ham, ikke var det der tiltalte ham mest. Men måske mest fordi der ikke lå nogle form for jeger i hans natur. Men på den anden side.... Han ville ikke kunne holde ud bare at stå her.
Harry begynde blot at gå runst i rummet, holde øje med hvad Will lavede. Og da Will kom ned fra sengen og var på vej hen mod sofaene. Satte Harry pludselig i løb mod ham. Harry havde løbet fra politiet massere af gange, så han kunne løbe stærlt, og han gjorde det altid når folk mindst ventede det.
Da han endelig fik fat i Will ( efter lidt jagt) skubbede han ham op mod væggen. Han holde fast om begge Wills håndled med en hånd, og pressede ham mod væggen over Will's hoved. Og pludselig kunne man mærke hvor mange kræfter han egentlig havde, eftersom at han kunne holde begge Will's hænder fast med en hånd.
Han vidste selvfølgelig godt at hvis Will VILLE fri, så kunne han også, så stor forskel var der ikke på deres kræfter.
Harry pressede sine læber mod Will's og hans tunge ind mellem Will læber. Han's frie hånd od han bevæge sig rundt på Will's overkrop. Han begynde at kysse Will ned af kæbe, og halsen, og ned mod hans kraveben.
Han gispede da læberne ramte hans, de var så bløde og lækre. Will knurrede lavt og nød følelsen af hvordan de bevægede sig hen over hans lune hud. Han lukkede hans øjne og pressede hans hofter lidt imod Harry's.
"Du fik mig alligevel." Hviskede han og knurrede lavt. Han trak vejret tungt og lænede hans hoved tilbage.
Will hoppede lidt og svang hans ben rundt om Harry's hofter, ligesom de havde været tidligere nede i stuen, det gav ham en sensuel følelse, dybt nede i bunden af hans varme.
Han havde ikke prøvet dette før i mange år, så på en måde vidste han ikke helt hvad han kunne tillade sig at gøre, dog kunne han ikke gøre så meget lige nu, fordi Harry holdte ham fastspændt imellem ham og væggen.
Will åbnede hans øjne og kiggede på Harry. Harry's krop var så flot og velholdt, han kunne ikke lade vær med at kigge på det sted som han havde bidt, der var ikke nogen mærker efter det, hvilket gjorde Will ret glad. Han ville ikke ødelægge noget som var så kønt.
Harry havde haft et godt øje til Will siden de havde mødtes i gyden. Og egentlig var det lidt en sær tanke, hvad de nu skulle til at gøre. Ikke at Harry aldrig havde været sammen med nogle samme aften som han mødte dem. Men... Med Will, ville han også gerne lære ham mere at kede. Det kunne man ikke prale med, med de andre han havde været sammen med.
Nogle lette suk undslap hans læber mellem kyssene, da han mærkede at Will pressede sig mod ham, og da han svang sine ben om ham. Han lænede sig mere frem, så han pressede sit underliv tættere på Will.
Han slap Will's hænder, og folde i stedet sine hænder mod Will's baller for at holde ham oppe.
Efter noget tid, flyttede Harry sig lidt, så Will ikke længere var op af væggen. Men Will om sig, bevægede han dem begge hen mod sengen, samtidige med at han kyssede Will skiftevis på munden og halsen. Han lagde roligt Will ned, og sig selv ind over ham.
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» en trang til blod
» The blod of the night
» en trang til blod // Julius //
» ondt blod i åren
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus