Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
"Jeg har altid haft en god selvkontrol, så det bliver nemmere og nemmere for mig." Han smilte og kunne ikke lade vær med at se ned på Harry's lem, han blev selv lidt tændt selv, men holdte sig selv i snor.
Will blev pludselig nervøs, hvad nu hvis hans venner var mennesker og blev skræmt af ham? Eller hvis de var skylden i at Harry var blevet usikker.
Han greb Harry's hånd og lukkede hans øjne, lænede sig tilbage og gik ind i sig selv for at få en bedre kontrol over hans følelser, men det var svært, på grund af Harry's blod.
Han lænede sig over og kyssede Harr's kind da bilen stoppede. Han klemte hans hånd og kiggede på Harry inden døren blev åbnet.
"Jeg.. Undskyld hvis jeg virker kold når vi møder dem, men.. Jeg.. Er meget nervøs pludseligt.." Hviskede han lavt og kiggede undskyldende på Harry.
Will- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 501
Han blev en smule overrasket da han pludselig mærkede Will's hånd i sin, men han lukkede bare sin hånd om Will's. Han kunne ikke lade vær med at smile lidt.
Da bilen stoppede og døren fik op, steg han ud, han så på Will med et overbærende smil. "Bare rolig... de er søde nok... når man lære dem at kende" erkende han til sidst. Han vidste at de kunne være lidt for meget i starten.
Harry stak begge hænder i jakke lommerne, og gik mod et stort og øde pakhus. Gud hvor var det pinligt at skulle vise Will det her. Der var jo ingen der boede sådan her. Harry stoppede foran en stor skyde dør, han trak i den, den var åben, det ville sige at drengene var her.
Harry åbnede den, og gik ind. Der var helt mørkt, og det virkede ikke til at der var nogle. Harry så sig lidt undrende rundt. Der var aldrig nogle af dem der gik uden at låse.
"der må være noget galt" sagde han lavt.
Da han nåede længere ind, og nogle meter fra Will, sprang 3 af drengene pludselig ned fra deres skjul, og omringede Will, og de så ikke glade ud.
Harry vende sig hurtigt og forskrækket, Jim den største af fyrende havde et jernrør i hånden og skulle til at slå med det, da Harry akkurat nåede indforan Will, så han blev ramt på skuldreden af røret. Et højt smæld lød fra hans arm, som en gran der knækkede "DET ER MIG I FLADPANDER!" udbrød han surt.
Alle drengene stoppede op, og smed hvad de havde i hænderne. Der blev tændt lyd, og en 4 fyr kom styrtenede. Det var Josh. Han skubbede alle de andre væk "Fjolser hvorfor slukker i lyset når i ikke kan se i mørke!" Brokkede han sig.
Harry så op på Josh der så noget bekymret ud, mens han tog sig til armen. "hvad fanden har i gang i?"
"Josh kunne mærke at der var en vampyr i nærheden... så vi ville jo bare sørge for at de ikke kom og snuppede vores ting" Undskylde Jim mens han så helt pansik ud.
De andre drenge vende sig mod Josh "Hvorfor lagde du ikke mærke til at Harry kom?" surgte Matt som var den mindste i gruppen.
"Vampyre kan mærke hinanden.. særligt hvis det er en stærkere vampyr" brokkede han sig.
"Men du kan mærke os andre?" Kom det forvirret fra Jim.
Josh sukkede irrateret "Ja... Men jer har jeg også delt blod med.... Harry er sjovt nok den eneste der aldrig har haft brug for det!!"
Harry Jepsen- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 963
Han gik med hans hænder i lommerne og kiggede rundt, han var ikke tilfreds og det var tydeligt. Da de alle sammen angreb ham, og Harry hoppede ind foran ham, stod han med hans ene hånd fremme og en lille blod af is var i hans hånd, han havde været klar til at spide den lille is granat, som ville have eksploderede med skarpe is nåle.
Dog så han at det var Harry's venner og han havde følt en yngre vampyr end ham, det var åbenbart ham der hed Josh. Will lagde hovedet på skrå og kiggede på Josh med hans meget kolde blå øjne.
"Hmm.. Spænende.. En yngre vampyr og lidt andre." Tænkte Will. Han gik over og kiggede på Harry's skulder, unden at sige noget eller kigge på de andre, specielt ikke fyren som havde slået ham. Will's hænder var meget kolde og Harry ville tydeligt mærke at Will skulle koncentere sig meget om ikke at flå den store fyr op, som havde slået ham.
"Er du okay?" Spurgte han lavt og greb ham blidt i hans sårede arm.
Matt så pludselig helt panisk ud "Er....er det ham?...er det Will?"
Harry så lidt knortrent på ham "Ja og i var lige ved at give ham et jernrør i hovedet dit kvaj!" Alle drengene så skamfuld ned i gulvet. "Undskyld Harry!" Lød det nærmest i kor.
Hvorefter alle drengene vende deres opmærksomhed mod Will. "Du havde ret i at han var køn" Kom det fra den ene af dem. Hvorefter de ellers begynde at snakke i munden på hinanden om at det var godt at møde Will, og at han måtte undskylde at de havde prøvet at slå ham ned. De ævlede løs i munden på hinanden, den eneste der stadig stod for sig selv, var Josh. Han stod op af en pæl, med armene over kors. "Skal du ikke sige hej Josh?" spurgte Harry roligt.
"Du nævnte ikke at han var Vampyr!.." Var det eneste han sagde.
Harry trak på skuldrene "Er det så vigtigt?" Josh rynkede brynene "Det er det vel ikke, før den dag hvor vi finder dig tømt for blod"
Harry så meget overrasket på Josh.
Matt viftede bare med hånden som tegn på at de ikke skulle tage sig af ham "tag jer ikke af ham!.. han har ikke spist endnu, han er bare sulten" sagde han og så på Will. "Kom med over og sid, vil du have noget at drikke?.. hvad kan du lide?"
Harry kom med et kort udbrud da hans arm satte sig på plads, men vippede så bare lidt med den. "Han vil gerne have vin... noget af det i kassen omme bagved" sagde Harry blot, han så på Will "Er det okay vi sidder her lidt?" spurgte han roligt.
de andre drenge var gået ned og havde sat sig i nogle gamle sofaer og stole der stod i en ring om et sofa bord. Lagerhuset var fyldt op med gamle kasser, og maskiner. De gamle møbler de sad i, var nogle de inden havde stjølet eller klunset. Men de havde klunset det meste af det de havde
Inden han gik over vente han sig til Josh, det var meget respektløst for en ung vampyr at været så flabet og rapkæftet over for en som var fuldvoksen som Will.
Han gik over til Josh med han kolde ydre, dog rakte han hånden frem og kiggede Josh direkte i øjnene. Han skulle have noget på plads, hvis han skulle have Harry som partner, og det var Josh.
"Jeg er ikke præsenteret mig ordenligt åbenbart. Mit navn er William Rosario, men kald mig Will. Jeg kan tydeligt mærke og se at du er vampyr ligesom mig, og jeg vil lige have noget på plads. Jeg har aldrig tænkt mig at såre Harry.. Men.. Jeg er ikke glad for din opførsel overfor mig.. Måske har du glemt hvordan man er overfor en vampyr som er ældre end en selv.." Det sidste sagde han med en hård og kold stemme, dog med undertrykken at han havde respekt for Josh, men han fandt sig ikke i at blive snakket grimt til af en som var yngre af ham.
Derefter smilte han til Josh, vendte om og gik over imod de andre. Han vidste godt at de havde hørt ham, og han var ligeglad. Han ville ikke virke svag, tværtimod.
Josh rynkede bare lidt på næsten over det Will sagde, men stak dog hånen frem, og grav et fast håndtryk "det håber jeg heller ikke" Brummede han blot, over det med at Will ikke ville gøre Harry noget. Josh kende godt sin plads, men han var nok vant til at være alene vampyr i denne gruppe. Og når han følte sig truet, gjorde han som alle de andre, pustede sig op. Han gik dog med hen og satte sig ved siden af Jim.
Harry så på Will, og da han kom over til dem, tak han ham ned i sofaen, så de sad ved side af hinanden, selvom Harry mere eller mindre lå ned.
Matt kom med en flaske vil og et glas "Er du sikker på at han vil have det her?....Jeg tror det er for gammelt også.. der står 1917 på den" Harry grinte lidt. "Dit fjols!... vin bliver ikke for gammelt på den måde!" Da Matt satte flasken foran Will, kunne man se at det var en meget syr årgang.
Harry så på Will "Når men jeg må vel heller præsentere de tosser der var ved at slå dig ned" sagde han og grinte lidt. Han pegede over på Matt som lige havde sat sig i sofaen ved siden af den Will og Harry sad i "Det der er Matt!.. Matt er dæmon..Vanddæmon.. han har været med i gruppen i 5 år.. dum som en dør men sød på bunden!" De sidste grinte han mens Matt protesterede.
Derefter gik turen til fyren i stolen overfor dem "Lucas!... djævel.. han har været med lige så lang tid som Matt. Han er også vores kok......Ved siden af ham har vi Jim det store brød. Jim er en Navajo. Og Jim er den der har været med kortest tid, kun 2 år.. men vi kan ikke undvære ham"
Harry vende blikket mod Josh, og kom med et smil der var lidt svært at beskrive "Og så har vi Josh som du allerede har mødt... Han er den der har været her længst.. Josh og jeg mødtes for 10 år siden. Josh var blevet fristet af at være længe ude, og derfor kunne han ikke finde et sted at fine ly for solen da den stod op. Og det førte ham her hen. så jeg gav ham lov til at tilbringe dage i det beskyttelses rum der ligger under bygningen her... desuden skylder jeg Josh mit liv mange gange"
Josh sad blot og så lidt ned i gulvet, men vende blikket mod Harry ind i mellem, med et lille smil. Det var tydeligt at der var et meget stærkt venskab mellem dem.
Han kiggede derefter op med et koldt dog charmende smil.
"Jeg burde også få præsenteret mig overfor jer andre. Mit navn er William Rosario. Jeg bor i et palæ udenfor byen, spiller klaver i ny og næ, dog skriver jeg mest sange som jeg sælger eller udgiver selv. Det er dejligt at møde jer, Harry har snakket meget om jer." Han nikkede kort og lænede sig derefter tilbage i sofaen imens han lod vinen trække lidt.
Selvom han ikke vidste det, så var Will meget nervøs, han brød sig ikke om at sidde her blandt fremmede. Han havde aldrig brudt sig så meget om det.
Han kiggede lidt rundt og svingede det ene ben over det andet, imens han kiggede ned på Harry, som om han på en måde gerne ville blive bekræftet at han gjorde det rigtige eller om det overhovedet gik godt.
Han pillede lidt ved kork proppede, den frøs stille og roligt, dog vidste han ikke om de havde set hans magi tidligere.
Han smilede bare til Will da han få på ham. Ud over at hans venner have prøvet på at slå Will ned, så gik dette faktisk ret godt. Ud over Josh's sure fjæs.
Midt i det hele lagde Harry mærke til at Josh rystede på sine hænder. Han så lidt op på Jim, og lavede et nik med hovedet. Jim lagde en hånd mod Josh's "Kom.." sagde han med et roligt smil, og trak Josh med sig. De gik om bag nogle af maskinerne, og trak et forhæng for.
Det virkede ikke som om det pervirkede nogle af de andre.
Efter godt 15 min kom Jim ud igen, han havde kun en tanktop på, og omkring hans skulder sad der nu 2 røde mærker, men da han kom hen i lyset kunne man tydeligt se mærker og ar efter mange flere omkring hans hals og håndled.
Harry så på Jim med et spørgende blik "Han hviler sig" kom det var fra Jim som han vidste hvad Harry ville.
Harry nikkede, og så over mod Will "Måske skulle vi også smutte?" spurgte han og rettede sig mere op i sofaen.
Matt så lidt overrasket ud "Skal du heller ikke sove her hjemme i nat?
Harry blev lidt overrasket over spørgsmålet "Uhm... nj jeg havde tænkt mig at sove hos Will"
Lucas grinte lidt "haha det er sikkert fordi Harry drengen skal have noget sex" Harry kunne mærke for første gang nogle sinde i selskab med drengene at han blev genert. Han bed sig lidt i læben, og hans ansigt afslørede ham vidst ret hurtigt, for pludselig poppede billederne fra aften før op i hans hoved.
De andre drenge så det med det samme, og begynde at grine lidt.
Jim puffede bare lidt til Harry "det er også forståeligt... skrub du bare af" Harry rystede lidt på hovedet af dem, og så på Will med et undskydende smil
"Det var rart at møde jer, vi ses måske." Sagde han, da de gik. Will's chauffør holdte ude foran bygningen. Will var ved at eksplodere inden i, på grund af tørst og fordi han så gerne ville give dem et andet sted at bo.
Han åbnede døren for Harry, skubbede ham blidt ind, han havde sådan lyst til Harry lige nu, han kunne mærke hvordan han bare ville have ham og hvordan hans bukser faktisk var begyndt at stramme.
"Bare kør en god lang tur." Sagde han til chaufføren, han nikkede kort og kørte det lille væg. Da bilen kørte ud af kvarteret, hoppede Will på Harry.
Han satte sig overskævs på hans skød og kyssede ham op af halsen, nappede ham blidt og pressede hele hans krop imod hans.
Will stønnede svagt og greb Harry's nakke hår, imens han flåede i hans jakke.
"Harry.. Tag mig.. Please.. Tag mig hårdt.." Will kunne ikke vente mere. Hans chauffør ville intet kunne se eller høre, plus vinduerne var tonnede, så selv hvis det var højlys dag, ville Will kunne sidde herinde i sikkerhed. Hans chauffør ville først køre hjem ad når de gav besked om det.
Da de gik ud mod bilen, kunne Harry godt mærke at det virkede som om Will havde meget travlt, og da han ligefrem blev skubbet ind i bilen, vidste han at der var noget. Inden var Will sur, sulten eller... tændt.
Og han blev da også bekræftet i det sidste da Will pludselig satte sig op på skødet af Harry. Der kom nogle tunge suk fra ham da han mærkede hvordan Will begynde at kysse ham op af halsen, og presse sig mod ham.
Han lagde sine hænder mod Will's hofter. Han blev lidt overrasket over hvad Will sagde. Her?... var det første han tænkte. Men han havde selv lyst til Will, så det tog ham ikke lang tid at rette hovedet op, og placere et fugtigt kys mod Will's læber, mens han begyde at åbne Will's jakke og trække den af ham.
Han åbnede sine øjne under lyset, og lagde mærke til Will's øjenfarve. Han afbrød kysset, og trak sin jakke og trøje af, så han kun havde bar mave. Han nussede Will på kinden "Du er stadig sulten?" Han kyssede Will mod halsen, samtidig med at han åbnede Will's skjorte.
Will kravlede ned og var rimelig glad for at det var en stor bil, ellers ville de ikke have så meget plads.
Han kravlede ned i bunden, hev Harry's bukser mere ned og hev hans lem frem. Will stønnede glad og tog den i bunden.
Will slikkede den blidt, kyssede op og ned imens han blidt nussede bunden af den med hans frie hånd. Han bevægede hans hoved ned og tog den langt ind i hans mund. En tilfreds stønnede kom fra ham og Will begyndte at sutte den blidt og hurtigt. Efter noget tid sprang der en sjov idé op i hans hoved.
"Måske er jeg sulten efter dit blod." Hans øjne var dybt røde og lyste svagt i mørket i bilen. Han slikkede sig om munden, hev hans bukser længere ned, så hans inderlår blev blottet. Imens hans bevægede hans hånd over hans lem, kyssede han ned af den tynde hud på inderlåret, han fandt det perfekt sted og bed ned i kødet.
Dette sted var meget mere intens end halsen og det ville give Harry meget mere nydelse, fordi han også bedre kunne give ham et godt handjob.
Han smed hovedet tilbage i et støn da Will tog den i munden, og begynde at give ham et blowjob. Hans hænder fandt hurtigt vej til Will's hår, hvor de viklede sig ind i det.
Han så lidt undrende på ham da han sagde at han måske alligevel var sulten efter hans blod. Harry fik lidt et skræk senarie med at will ville sugeblod fra et helt andet sted end hans inderlår. Derfor var det da også kun en lettelse. Der kom en lidt øm lyd fra ham da Will bed, men det var nu mere fordi det var et meget følsomt sted.
Han lagde hovedet tilbage i nogle tunge suk. Han kunne ligefrem mærke hvordan der gled en strøm gennem hans krop, og en enorm lyst skyllede ind over hans krop, og samlede sig omkring hans underliv der allerede var ved at blive forkælet. Han bed sig hårdt i læben. Han havde aldrig følt sådan her med nogle før.
Pludselig sad han kun i underbukser på Harry's skød og slikkede op af hans hals imens han nussede hans bagdel imod hans lem.
Han havde sørget for at hans lem var gledet under ham og imod hans bagdel.
"Vil du smage mit blod igen?" Sagde han blidt imens han faktisk dominerede ham lige nu. Hans hænder løb hen over hans hud og udforskede mange steder som han ikke have haft en chance for at gøre før.
Will ville lade Harry finde det sted hvor han ville bide, han vidste at han havde kræfter nok til at skære igennem hans hud, ellers var der en kniv i en lille skuffe ved siden af ham.
Will's lem var ved at eksplodere i hans underbukser lige nu, så han greb Harry's hånd og pressede den imod den lille bule som var dernede.
"Du er nu nem at dominere, nu hvor du bare sidder der og slapper af." Grinte han med et kækt smil på hans læber. Uhhh hvor han elskede at drille Harry, det var så sjovt og føltes så dejligt bagefter.
Harry så op på ham da ha sagde at han godt måtte smage hans blod igen, og han kunne ligefrem mærke lysten stige i ham. Han kunne sagtens huske fornemmelsen fra i går, og denne abnorme lyst han havde fået af det.
Han nød hvordan Will lod sine hænder bevæge sig rundt på hans krop. Han fulgte lidt deres hænder med blikket, og smilede bare lidt tændt da Will førte Harry's hånd ned til hans lem. Han startede med at lade sine finger køre langsomt og næsten pirrende ind over bulen.
Han smilede skævt over det Will sagde. Han trak ned i Will's underbukser, og grab fast fat om Will's lem, og begynde hurtigt at give ham et Handjob, i en hurtig og lidt fast bevægelse. "Så du tror du dominere bare fordi du er øverst?" Spurgte han med et skævt og tændt smil. Han tog fat i Will's underbukser, og trak dem også ned bagpå. Han fugtede hurtigt 2 finger, og lod dem glide op i Will.
Efter noget tid og efter at Harry havde fået sparket sko, bukser og underbukser af, vende han dem rundt så Will lå på ryggen på bilsædet. Han tak fat i hans ben og spredte dem, Han bukkede hovedet ned, og tog Will's lem i munden, og begynde at give ham et Blowjob i et ubarmhjertigt tempo. efter kort tid, rettede han sig op igen, han lænede sig ind over Will, og pressede hans ben op, så de hvilede over Harry's skuldre. Han kyssede Will vildt og fugtigt, mens han begyde at trænge op i Will.
Will havde allerede set at Harry kunne være lidt rå, og Will havde givet udtryk for at han kunne lide det. Så Harry så ingen grund til at holde sig tilbage denne gang. Han afbrød kysset, og slikkede op af Will's hals. "Lad mig dikke fra dig imens.. Her" hviskede han hvorefter han nappede ham på den del af halsen lige under hans kæbe.
"Jeg... Kan godt dominere dig! Jeg gør det!!.." Pustede han imellem de små støn.
Han kiggede op, kyssede ham blidt tilbage, dog bed han Harry blidt i læben da han mærkede hvordan han stille og roligt trængte op i ham. Han stønnede og vred sig blidt imens han kiggede op på Harry med et varmt smil. Hans underliv var blevet udvidet til den maksimalle, og han mærkede hvordan han ikke var blevet van til Harry's store størrelse endnu. Han lagde hans ene arm rundt om hans nakke.
"Her?" Spurgte han da han rakte hans hånd op og skar i hans hud, der hvor Harry havde nappet ham. Han stønnede lidt da han mærkede smerten, og blodet begyndte at pipple frem og løb ned af hans hals.
Et selvkækt smil brædte sig da Will sagde at han godt kunne dominete Harry.han pressede sine hofter tættere på Will, så han gled HELT i bund. "men du fortækker stadig det her i stedet!...det er okay.. Jeg har set hvordan du lige bliver LIDT mere tændt når jeg styre showet" hviskede han charmerende og tændt ind i Will's øre.
Han havde tydeligt kunne mærke det i går, og selvom Will kunne være en smule dominerende, så kunne Harry også de, at den måde han var dominerende på, kun gjorde plads til at Harry kunne være endnu mere dominerende.
Harry bed sig i læben da Will skar hul, og blodet begynde at pible ud. Harry bukkede hovedet, og led sin tunge opfange det blod der var løbet ned af halsenn, inden han satte sine læber og såret og begynde at drikke.
Der gik ikke nange sekunder før han kunne mærke ain krop bluse op igen. Som om en ild tænde sig inden i ham, og at han med det samme blev rastløs. Hans grab lidt hård fat om Wills hosfter med sin ene håns, og den anden grab fat i Will's hår, og trak tilbage i hans hoved så hans haæs var mere blottet.
Harry's vejrtræknibg var begynde at blive både hurtigere og tu gwre. Både fordi han kun kunne trække hvert gennem næsten, og så fordi han var oohidset.
Det var sindsygt hvad det blod kunne gøre ved ham, og egentlig var der en stemme i ham der sagse at han skulle holde op. Men samtidig så smagte blodet bare så fantastisn, og lige nu var det kun med til at gøre ham endnu mere tæbdt.
Harry drak stadig, da han pludseligt begynde at bevæge sine håfter frem og tilbage, så han gled ind ig ud af Will, i et lettere hurtigt tempo
Et sukker sødt støn kom fra ham da Harry begyndte at drikke hans blod, Will gispede og vrad sig under ham i små rystelser. Han var begyndt at blive utålmodig og ville bare have at Harry tog ham så hårdt lige nu, han var for rastlås til stille og blidt sex.
Han mærkede hvordan Harry begyndte at reagere på hans blod og han smilte stille for sig selv. Han skreg op da Harry begyndte at bevæge sig ind og ud af hans stramme hul.
Han greb Harry's skuldre og borede hans negle ned i hans hud for ikke at råbe for meget op. Will lænede sig op og bed ham i skulderen, ikke hårdt nok til at bide hul, men lige på kanten, mest for at pirre Harry ret meget.
Han havde tænkt sig at drille ham så meget som muligt, så Harry ville komme først, mest for fornøjelsens skyld.
"Årh!! Harry!! Det føles.. Århh!! Dejligt.. Tag mig!!" Blev han ved med at hviske så blidt i hans øje, bare for at tænde ham endnu mere.
En knurren kom fra Harry både da Will's negle blev borey ned i hans skumdre, og derefter bidet. Han slap Will's hår, og tog i stedet fat med begge hæbder han Will's hofter, og begy de så at bevæge sig i et hurtigere og hårde tempo.
Eftdr noget tid, stoppede harry ved at drikke, han slikkede sog om munden, men det var kun som om det gjorde det værre. Han havde andet at tænke på lige nu, end at tørre blod væk, så han havde en del blod om munden.
Han rettede sig op, og lod sine stød blive hårde op i Will.
Han kunne ikke beskrive hvad der var sket, men ligenu havde han bare lust til at få Will til at stønne og skrige af nydelse.
Han bevægede sig hurtigt op så han lagde hans arme omkring Harry's nakke og benene omkring hans hofter så Harry faktisk løftede ham.
I denne pose kunne han virkelig mærke hvordan Harry kom helt i bund inde i ham og det var ved at sende ham ud over kanten i en lækker orgasme, men han holdte tilbage.
Will ville ikke komme først, han ville have at Harry tabte i deres lille leg, så Will lænede sig ned og bed i Harry's skulder og lod hans tænder synke helt ned i kødet. Han smagte det lækre blod og sørgede for at en masse af hans spyt kom ned i såret så Harry virkelig kunne mærke den dejlige rus.
Dog fik blodet kun Will til at klynke og stønne højere, for blodet fik også ham ud i den dejlige rus.
Da Will trak sig op så han sad over Harry, lod han sine hænder glide ned på Will's røv, så han holde ham oppe, og samtidig kunne han jo lige klemme hans baller lidy hårdt.
Han var selv begyndt at komme med nogle tunge dybe støn, og det blev kun værre da Will bed ham, og begynde at drikke blodet. Da han mærkede den rus der gled ind over ham mens Will drak, rykkede han dem lidt frem, så Will sad op af fildøren med rykken, på denne måde lunne han nemmere bevæge sig. Og det var lige hvad han gjorde, han satte tempoet op, og samtidig også styrken på hvor hårdt han hamrede sig op i Will.
Harry kom til et punkt hvor han ikke helt vidate hvad der skete. Han følte sig ubeskriveligt stærk, og samtidig var lysten i ham kun opafgående. Det var nok også derfor at hans øjne begynde at lyse med et blåligt skær.
Han hamrede sit lem hårdt op i Will i et utrolig hurtigt tempo, og efter boget tid, kunne han mærke at han snart ikke kunne mere. "jeg....jeg kan...snart..ikke mere" fik han fremstammet mellem stønnene, mens han virkelig gjorde hvad han kunne for ikke at komme. Han ville ikke øddelægge det hele ved at komme først.
Han løb hans negle ned over Harry's ryg og kom til at rive lidt hul så der var længe små sår hen over hans ryg.
"Kom.. Lad mig være.. Den.. Sidste.." Hviskede han med et blanding af grin og støn. Han elskede at lege med Harry og opleve denne side af ham og det fik ham bare lyst til at se mere.
Dog kunne Will ikke lade vær med at føle sig som djævlen som ledte denne dejlige engel i fordærv.
Dog var Will også en af Nattens børn og Harry var fra himlen og lyset. Han begyndte at skrige lidt mere op, nu hvor Harry hamrede op i ham med sådan en styrke, han vidste at hvis han var menneske, var han nok ikke kommet ud af det her uden sår og skader. Men han var vampyr og kunne holde til ret meget.
Han bed ned i såret en gang til og var begyndte at grise ret meget med blodet, men han var så ligeglad, han elskede dette og havde tænkt sig at beholde Harry for altid, han var hans, og ingen andres. William Rosario delte ikke hans egendom.
Han kunne mærke at han næsten blev rundtorsset over alt det her! Lyden af Wills skrig og støn blandet med hans egne støn, lugten af blod og sved og genaralt lugten af sex, samtidig med den enorme nydelse der fandt sted i hans underliv, og sammen med alt det andet, og måske også det faktum at de var i en bil.
Et kort sekund kunne han ikke lade være med at have obdt af Cheføren... Han måtte tydeligt kunne mærke at bilen vuggede, og ikke mindst mærke de mange bump der kom når de bevægede sig rundt her omme.
Men han smed nu hurtigt tanken væk, da han mærkede at Will bed ham igen. Denne gang gjorde det faktisk lidt ondt, sammen med de rove mærker han fik ned af ryggen, men det var som om intet af det betød noget netop fordi han var på sit yderste.
Han lavede nogle hårde stød op i Will, og da han kunne mærke at han var ved at komme ville han trække sig ud.
"Nej.. Kom inde.. I.. Mig.. Please.." Skreg han og mærkede hvordan han var ved at være på sit yderste, der skulle ikke meget til mere. Men hvis Harry trak ud nu, ville det ødelægge det hele for ham.
Han kastede hans hoved tilbage og mærkede hvordan hele hans krop begyndte at ryste, fordi han holdte det sådan i ham, og det var så dejligt!
Der gik ikke lang tid før Will pludselig skreg op og mærkede hvordan hele hans krop eksplodere og hans sæd sprøjtede op på deres maver, han gispede og mærkede hvordan hans krop faldt sammen. Der kom små rystelser igennem ham, imens han kiggede op på Harry med de næsten lysende røde øjne. Han lænede sig op og fangede Harry's læber med hans og gav sig ind i kysset.
Han hang der længe i hans arme imens han kom lidt til sig selv og slikkede såret rendt på Harry's skulder efter hans rod med at blodet, hans kyssede derefter blidt såret og lagde hans hoved imod Harry's brystkasse med et roligt smil.
Han var mæt, lidt træt og tilfreds.
Han mærkede samtisig at Will også nåede sot klimax.
Han deltog ivrigt i kysset, selvom han var yderst forpustet.
Nogle lette suk kom fra ham da han mærkede Will slikke såret rent, han lagde nærke til at han havde bloddråber ned af brystet også, Will havde virkelig været gået til den åbenbart. Harry lagde armene om Woll da han lagde hovedet mod hans brystkasse, og langsomt ftrak hans sig ud, hvilket fik ham til st komme med et kort støn.
Han pustede lidt efter vejrt, og hans hjerte bankede der ud af. Han lagde mærke til Will's mave der igen var indsmurt i sæd. Han lænede sig lidt ned, så Will ham ned og ligge. Hvorefter han kyssede ham ned af brystet "ja det er jo lidt svært for os at komme i bad lige nu" grinte han bare lidt, og gav sig så til at slikke på Will's mave, for at fjerne sæden.
Det var egentlig en lidt underlig tanke for ham. Han havfe aldrig og han mente ALDRIG smagt sæd før!. Men nu gjorde han det gladeligt. Hvad var det ved Will der forheksede ham sådan? Og det mærkeligste ved det, var at han slet ikke havde noget imod det.
Da hab havde slikket Will's mave ren, satte han sig lidt op, og tog sin T-shirt. Han tørrede den ind over Will's mave, for at fjerne det sidste sæd han ikke havde fået med.
Han kom med et lidt træt suk. Orh hvor kumne han godt sove nu, men natten var næsten ikke engang startet endnu. Der var mange timer til Will skulle sove.
Harry mærkede hvordan hans øjne var ved at synke i, men han prøvede for alt i verden at holde sig vågen
Dog var han nød til at have skjorten åben fordi han havde ødelagt knapperne, men hans efter sex glød og den åbne skjorte fik ham til at være endnu smukkere end før.
"Hvor vil du gerne hen? Jeg kan føre dig alle de steder hen som du gerne vil.." Han satte sig op på Harry's skød igen, med siden til ham og benen over hans.
Han kyssede Harry blidt hen over hans kæbe og nussede hans hår imens han kiggede blidt på ham, med hans øjne som var ved at blive normale igen.
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» en trang til blod
» The blod of the night
» en trang til blod // Julius //
» ondt blod i åren
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline