Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Han lagde armene om will da han satte sig op på hans skød. Normalt var Harry set ikke til putterrig, men det her var nu alligevel rart. Han hørte Will's spørgmål. Han trak på skuldrene "jeg er temmelig træt... jeg er jo normalt ikke et natdyr" Grinte han lidt, og lænede hovedet tilbage i sædet "kender du et godt sted?.... eller skal vi tage hjem til dig?" spurgte han og nussede Will lidt på kinden..
Han så på Will "Jeg lover vi laver noget sammen i morgen.. men jeg er nød til at sove snart." brummede han træt
Harry Jepsen- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 963
Da de kom tilbage, hjalp han Harry indenfor og ind i seng. Han klædte ham blidt af og kyssede hans hår imens han pakkede ham ind i dynerne.
"Selvom jeg virkelig gerne ville, så kan jeg ikke sove lige nu, men jeg kan gøre noget andet for dig." Han gik over til en af reolerne, trykkede på en knap og reolen bevægede sig ud og til siden, hvor den vidste et rum med et stort og flot klaver inde.
Will gik derinde og satte sig ned, hvorefter han begyndte at spille en stille og blid sang, en slags vuggevise till Harry. Det var en ny sang, en han lige fandt på og var lavet kun til Harry.
Tonerne var bløde og fyldte hele soveværelset med en rolig stemning imens han lukkede hans øjne og forestillede sig Harry for sig, han spillede om hans følelser, om hans tanker og hans begynde kærlighed til Harry.
Will- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 501
Han fulgte med ind i palæet da de kom hjem, og hjalp lidt træt til med at få sit tøj af, og lagt sig i sengen. Egentlig syntes han at det var lidt nederen at han ikke kunne blive oppe. Han ville helst bruge hele natten sammen med Will, men han var jo ikke vampyr, og havde derfor også ting han skulle gøre om dagen. Og han havde heller ikke fået videre af søvn natten før.
Harry smilede til Will. "jeg er ked af at keg ikke kaan vlive oppe sammen med dig" brummede han mens han mærkede den bløde pude under sig. Hmm Will's seng. Aldrig havde han sovet i noget så rart og dejligt.
Han så kort efter Will da han gik hen og åbnede til klaveret.
Han lukkede sine øjne og puttede sig ned i sengen, mens Will spillede. Han snussede ind en gang, sengen duftede af Will. Han lå og prøvede virkelig på at følge med i den smukke melodi. Men der gik ikke længe før han måttd opgive kampen, og hans øjne faldt i, og aøvnen overtog hans krop.
Han brugte resten af natten på at læse lidt, skrive sangen ned og komme i bad. Så da klokken slog 7, lå Will i sengen ved siden af Harry, han sukkede blidt og puttede sig dybt ind til ham så de lå i ske, han trak Harry's arme omkring sig og smilte. Det her var rart. Han var langt væk i drømmeland da solen stod op og heldigvis holdte de tunge gardiner Will i sikkerhed fra solens stråler.
Han drømte om hvordan ham og Harry ville kunne leve sammen, de ville kunne tage på ferier sammen, blive gift og alt muligt. Dog havde Will slet ikke overvejet det, men hans underbevisthed legede med ham, og det gjorde på en måde Will lidt bange.
Will havde nemlig nogle problemer med at binde sig til folk, for han er bange for at bæstet en dag ville slå dem ihjel og han ville ikke kunne styre det.
Han mumlede svagt og snakkede lidt i søvne omkring hans bekymringer for at slå Harry ihjel.
Og for en gang skyld havde han kke maridt, om det var på grund af Will eller ej, vidste han ikke. Men for en gang skyld sov han tunkt og fuldt ud.
Da klokken vat omkring 09 vågnede Harry lidt. Han strakte sig, og bemærkede at Will lå der. Et mildt smil bredte sig på hans læber, og han placerede et kys mod hans kind. Han så op på uret. Han måtte hellere se at komme afsted. Han og drengene have olaner for dagen.
Han tog afsted og over til dreng.
Han gjorde virkelig hvad han kunne for at nå tilbage til solen gik ned, men han kunne se at det ikke kunne nås, og han kunne heller ikke ligefrem ringe og fortælle Will hvorfor han ikke var der.
Så Ca. En tine efter solen var gået ned, tog han ud til Will. Problemet var bare at han var til føds, og underligt nok så valgte han at løbe hele vejen fordi han ville nå frem så hurtigt som muligt.
så da han endeligt var der og bankede på hev han forpustet efter vejret.
Han gnavede lidt i bunden og valgte at i dag ville han være negativ og i dårligt humør indtil Harry kom.
Cirka 1 time efter han var vågnet fik butleren ham endelig op af sengen, men det var ikke nemt, for Will kastede både rundt med vaser og puder efter ham, heldigvis var hans butler en dæmon, så han kunne nemt undvige hans ting som fløj afsted.
Han kunne mærke at Harry var tæt på, men den umulige Will ville ikke hidse sig ned.
"Hr. Rosario, De får altså ikke meget ud af at kaste med dine ting." Sagde butleren da han gik op af trappen med en bakke med vin på.
"Det er jeg fuldstændig ligeglad med! Den kvinde skal ikke være på mit værelse om morgenen!!!" Skreg Will og kastede endnu en vase efter den skræmte stuepige, hun havde prøvet at redde hans seng imens han stadig lå i den, så nu løb hun skrigende ned af trappen med en vase flyvende lige bag hende.
Will stod oppe på toppen og lænede sig ud over hegnet kun iført underbukser og en lang og blød morgenkåbe.
Harry stod uden for døren da han pmudselig hørte et skrig, der fik ham til at brage døren op, han var bange for at der var noget galt, inden at Will var gået amork, eller endnu værre at der var sket Will noget.
Dog var det noget overraskende for ham at se den stakkels stuepige der kom løbene ned af trappen, og ikke mindst den vase der blev kastet gennem rummet, og som knuste og splintrede mod væggen lige ved siden ag Harry. Han så op mof enden af trappen, han så Will der stod der oppe, og lagde srmene over kors. "sig mig er du ikke ALT for gammel til at opføre dig som en spoleret sigmands unge?" sagde han lidt dømmene, men stadig kærligt.
Han havde egentlig svært ved ikke at grine, også fordi han næsten kunne forestille sig hvordan Will havde opført sig i en hel time.
"Dejligt at se Dem igen Hr. Harry." Det lød virkelig som om Butleren faktisk var meget taknemlig for at Harry var kommet, mest fordi der nok ikke blev smadret flere ting nu.
Will's øjne lyste op da han så Harry, men blev pænt mørke igen efter kommentaren, han hoppede over hegnet og faldt elegant ned og landede på hans fødder nede på stue etagen, derefter gik han med hurtige skridt over imod Harry.
"Jeg kan meget nemt opføre mig meget værre hvis du ikke snart lærer at efterlade en lille seddel om at du er smuttet.. Det er bestemt ikke rart at vågne op og du er ingen steder at finde!!!" Brølede Will før han gik hen og prikke Harry hårdt i brystkassen. Hans tænder var ude og hans øjne var den meget røde farve. Hans fødder havde også efterladt frosne fodspor på gulvet efter ham, så Will var pænt hidsig lige nu.
Da han mærkede hvordan Harry faktisk syntes at det var sjovt, så Will rødt og slog ud efter ham, heldigvis var han så sulten at hans kræfter faktisk var tæt på menneskelige.
Harry så først lidt overrasket på ham da han sprang ned fra trappen og kom hen mod han i en bestemt fart. Men der var stadig kun et smil om hans læber da Will brølede af ham. Han mærkede fingeren mod sit bryst.
Men lige meget hvor meget Will brølede og slog ud efter ham kunne Harry ikke lade vær med at more sig over det. Det var faktisk ret sødt at Will blev så meget ude af den blot fordi Jarry ikke havde væget der.
Han grab Will's håndled da han slog ud efter ham. Han placerede et hurtig og blidt kys mod Will's læber, uden at tæ ke på at butleren stadig stod der. "undskyld!.. Jeg troede jeg kunne nå tilvage inden solen gik ned.. Men vi havde nogle problemer" sagde han, og tog Will's hånd, og trak ham hen til trappen "smut nu op og tag noget tøj på, så venter jeg i stuen! Så skal du nok få lov at spise.. Okay" pludselig havde Harry det som om han havde kendt Will længe. Han vidste godt at Will var sulten, det var tydeligt.
"Jaja far." Sagde han lidt for sjov og gik op af trappen med et suk.
Will gik ind på hans værelse og åbnede hans skab, han vidste ikke helt hvad han skulle have på i dag, mest fordi han ikke var sikker på hvad de skulle lave. Så han hev en skjorte ud, en skriktrøje, et par lyse bukser og pæne sko. Tog tøjet på og gik ud på badeværelset, hvor han vaskede hans ansigt, satte hans hår og børstede tænder.
10 minuter efter gik han neden under igen og ind i stuen hvor Harry sad. Will gik over og kastede sig ned på hans skød og kiggede op på ham med en knurren.
"Glad nu? Du skal ikke regne med at du er tilgivet endnu.." Han hadet hvordan han opførte sig som en utilfreds teenager når han var vred på Harry, men han kunne ikke lade vær.
Han sad og så sig lidt rundt, da Will kom ind. Han smilede da han satre sig på Harrys skød. Han kyssede ham på kinden da han knurrede af ham "selvfølgelig ikke!" sagde han bare med et smil.
Han kunne stadig ikke lade vær med at syntes at det var komisl at Will opførte sig sådan når Harry ikke var i nærheden. Han trak jakken af, og åbende op i hans skjorte som han havde på for første gang. "måske det går lidt over når du har spist" sagde han roligt, og blottede sin hals.
Will drak i lidt tid og trak sig derefter væk, han hev et lommertørklæde op af lommen og lagde den på såret imens han slikkede sig om læberne.
"Tak for mad." Han kiggede op på Harry og kyssede blidt hans læber.
"Undskyld.. Jeg har vidst ikke været alt for sød.." Han kiggede lidt ned og det var tydeligt at den Will som havde været der tidligere, var bæstet inde i ham. Han sukkede og sank mere sammen på Harry's skød.
"Hvor skal vi tage hen idag?" Han kiggede op på Harry med et venligt smil, han prøvede at glemme denne morgen.
Han smilede blot da Will sagde tak for mad. "det var så lidt" sagde han roligt, og lagde armene om Will, og trak ham lidt mere ind til ham. "det er okay!... Du må lære at tage den mere med ro!.... Keg skal nok komme selvom jeg ikke er her lige når du vågner" sagde han med et smil, og kyssede Will mod panden. "jeg havde regnet med at jeg kunne nå hjem, men der skete nogle ting da vi skulle i gang med vores opgave der gjorde at jeg blev forsinket. "
Han så på ham da han spurgte hvor de skulle tage hen. Han trak på skuldrende. "hvad har du lyst til?.." spurgte han roligt.
"Hvilken opgave?" Han kiggede op med nysgerrige øjne på Harry og kunne ikke lade vær med at smile lidt. Will vidste ikke meget om Harry, så hver gang han kunne få en chance for at vide noget, så greb han den.
Han lænede hans hoved imod Harry's skulder og greb hans hånd som han begyndte at nusse lidt.
"Tænkte på om vi skulle lave en lille skovtur?" Han kiggede op på Harry og kunne ikke lade vær med at tænke på hvor hot det kunne være med sex ude i en skov. Will rystede hans hoved og skubben tanken hurtigt væk, han var ved at blive til en nymfoman..
Will trak Harry's hånd op og begyndte at kysse den blidt imens han slikkede den ene finger, han sad og tænkte lidt om hvad de ellers kunne lave hvis Harry ikke ville med ud på skovtur. En film i biografen? Tage til en fest? Shoppe? Han kunne godt købe noget nyt tøj til Harry hvis det var. Ellers kunne de også renovere deres varehus lidt, med nye møbler og nye ting.
Harry smilede lidt da Will spurgte om en skovtur. "hmm.. det lyder hyggeligt.. så får jeg også lov til at være lidt alene med dig" sagde han med et smil.
Han havde faktisk meget lyst til at være lidt alene med Will. Han ville jo gerne lære ham bedre at kende.
Harry kunne mærke en lidt kildende fornemmelse i kroppen da Will begynde at slikke på hans finger. Men måske skulle han også køle lidt ned! de havde haft sex 2 dage i træk nu. Så måske skulle de lade det ligge for i dag. Selvom det bestemt var en tanke der blev drøftet meget i hans hoved
Da Harry sagde at han godt ville med ud på en skovtur med ham, sprang Will op fra ham og grinte.
"Så pakker jeg, du kan imens bare blive siddende her, du har jo været på arbejde." Han lænede sig ned og kyssede blidt Harry på læberne før han derefter løb ud på gangen.
Will fik pakket en kurv sammen med stuepigen, dog kom der en dyb knurren fra ham hver gang hun bare gjorde det mindste forkert. Han pakkede en flaske vin ned, nogle øl, et tæppe, lidt frugt og lidt mere vin og øl. Han lagde derefter tæppet over det hele og gik ud til Harry.
"Kommer du?" Smilte han varmt og holdte kurven med lethed, mest på grund af hans styrke var kommet tilbage og fordi han ikke ville vise Harry hvad han havde pakket.
Han førte Harry med ud til bilen, da de havde sat sig ind bad han Chaurfføren om at køre dem ud til skoven. Det var en klar nat, så månen lyste det mest op for dem, hvilket will var ret glad for.
Han grinte lidt da Will kom in med kurven. Han kunne faktiak ikke mindes at han nogle sinde havde været på skovtur.
Så han var faktisn lidt nysgerig hvad det gik ud på, og hvad de skulle lave. Han havde en ide, men han prøvede aæligevel at vifte tanken lidt væk.
Han fulgte med Will og huskede sin guitar som han havde glemt i fartrn i går. Skoven? Der havde han faktisk aldrih været
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» en trang til blod
» The blod of the night
» en trang til blod // Julius //
» ondt blod i åren
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus