Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Night is Dark... (Frozen)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The Night is Dark... (Frozen)
Hun blev dog stødt over hans næste sætning. "Jeg er IKKE dum! Hvis du i øvrigt slår mig ihjel, hvad har du så af sjov tilbage i denne grufulde verden?" spurgte hun ligeud og lukkede øjnene. Hendes øjne var hele tiden slørede og det dunkede stadig i hovedet.
Frozen- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 252
"Og til din orientering... hvis jeg slår dig ihjel, er der masser af andre smukke, unge kvinder som jeg kan gøre mine små ting ved..."
Tænk at hun var så naiv... eller måske var hun blot dum.
Han overvejede hvad han nu skulle gøre...
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Det var sørgeligt at tænke på, at han ikke så hende som et specielt offer, men bare som et hvilket som helst andet dumt offer. Hun ventede på, hvad han skulle gøre ved hende, selvom hun gerne vil ud af det her og smadre ham.
"Hvis ikke du var anderledes, ville jeg have dræbt dig eller efterladt dig første gang, uden at opsøge dig igen..."
Han smilede igen sit iskolde smil.
Hun var skam anderledes... han nød virkelig at gøre hende fortræd.
Igen førte han knivsbladdet ned over hendes mave. Fristelsen blev større hver gang han gjorde det...
"Hvis du kunne vælge... hvad så?"
Hun kiggede ham ind i hans sadistiske øjne og betragtede ham bare uden et ord. Han førte igen kniven over hendes mave, som en trussel. "Hvis jeg kunne vælge, ville jeg ligge i din seng og sove, mens jeg havde låst dig udenfor din dør." svarede hun ligegyldigt, som om det ragede ham.
"Det var da et kedeligt valg. Så må jeg jo bare vælge for dig, hvis ikke du selv kan!" sagde han så, og den sadistiske lyst lyste ud af hans røde øjne.
Han lagde kniven ved siden af hende, knyttede næven, og gav hende to dybe, smertefulde slag lige efter hinanden.
Følelsen af hans næve mod hende bløde, bare mave var fantastisk for ham... hans sygelige sind reagerede voldsomt på det, og hans blod brusede vildt i hans årer.
Mens han slog hende, kom der små gispede lyde fra hende, mens hun spændte i maven. Hun følte at hun igen skulle kaste op, men holdt det i sig. "Du tænder sikkert på det, psykopat.." hviskede hun gennem tænderne og stirrede ondt på ham.
"Tror du virkelig?" sagde han og smilede ondt.
"Tænk... det troede jeg du blev klar over første gang jeg gjorde det. For du har helt ret." sagde han, og hans smil blev igen sadistisk.
Han lagde sin hånd fladt på hendes mave og sagde: "Men det er nu en skam at du spænder sådan... det er langt bedre hvis du slapper af. As soft and vulnerable as possible."
Han knyttede igen næven, men denne gang lagde han den bare halvtruende imod hendes mave, mens han fortsat stirrede på hendes ansigt.
"Der er jo nok en grund til at jeg sådan spænder. Tænk, hvis jeg slog dig i maven. Hvordan vil du mon have det?" spurgte hun og prøvede at få hans empatiske side frem. "Vi kunne jo også bare tage hjem." foreslog hun endnu engang og smilede provokerende.
Han lyttede igen til hendes ord, og atter en gang lo han kort.
"Du spænder for at det skal gøre mindre ondt, det ved jeg... det gør de fleste... men selv der er det ganske tilfredsstillende." sagde han og smilede igen til hende.
Han nød situationen... han havde hende nøjagtigt hvor han ville have hende.
"Og nej... vi tager ingen steder."
"Det er jo naturligt at være anspændt, når man møder fare på sin vej." svarede hun og smilede lettere tilfredst, fordi hun vidste at hun kunne holde til en del. De skulle åbenbart være her i et stykke tid. "Jamen... jeg fryser altså!" råbte hun, i håb om at nogen skulle høre hende.
Da hun råbte, himlede han med øjnene, og slog hende igen. Hårdere denne gang. Og i den øverste del af maven, hvor det ville gøre endnu mere ondt.
"Én gang til... og så er det kniven vi leger med." sagde han koldt.
Da han valgte at slå hende igen, kom hun til at skrige af smerte, samtidig med at hun fik et surt opstød, som hun hurtigt sank igen. Hun ville gerne krympe sig sammen, men kunne ikke. "I don´t care.. it doesn´t matter anyways.." svarede hun lavt og vil snart gerne væk.
Legen var sjov... men han kunne mærke at den snart ville begynde at kede ham.
"You don't care? Jamen i så fald..." sagde han, hvorefter han fjernede hånden fra hendes mave.
Han smilede farligt til hende og samlede kniven op.
"Det her vil du nok ikke nyde..." lød det vanvittigt fra ham.
Så stak han hende.
Kniven blev boret dybt ind i hendes bare mave, og han holdt den der mens han så iskoldt på hendes ansigt.
Han overvejede om han skulle fortsætte nu... eller om han skulle redde hende for måske at fortsætte en anden god gang.
Der var en underlig morskab i hans stemme. En ond morskab. Vanvid.
Han rettede kort blikket mod hunden, der pludselig dukkede op.
"Ah... den trofaste helt vender tilbage. Men vær rolig, hund... se her." lød det fra ham.
Med en langsom, yderst smertefuld bevægelse, trak han kniven ud af hendes krop - og i takt med at klingen forlod hendes kød, lukkedes hendes sår.
Da kniven var helt væk fra hende, var såret helt forsvundet, og alt hvad hun ville føle var en varm kilden i maven.
Han rejste sig op og gik et par skridt bagud, mens han så smilende på hunden.
"Gør nu ikke noget som får dig slået ihjel, hund."
Hun ville gerne rejse sig for at gå til angreb på ham, da hun ikke kunne, fik hun Hewie til at angribe ham. "Tag ham, Hewie. Han skal DØ!" skreg hun. Så kunne han fandme lære det. "Sådan går det, når man tirre Evangeline." sagde hun provokerende
Han lod skyggerne slippe hende, lige som hun pudsede hunden på ham. Han fortrød sin handling, men havde for travlt med at undvige den rasende hund til at få skyggerne til igen at binde hende.
"Husker du ikke hvad der skete sidste gang din hun angreb mig!?" hvæsede han og sprang væk fra hunden.
"Det her kommer til at gøre rigtig ondt." sagde hun ondt og hamrede sin knytnæve og ramte hans "guldæg" og spurtede fra ham, mens hun lo højt. "Såå kan du lære det, nar!" råbte hun 10 meter fra ham.
Angrebet fandt sted som hun havde planlagt - og da hun så råbte til ham fra en ti-meters afstand, ville hun opdage hvordan hans krop langsomt blev mere og mere gennemsigtig.
"Fint lille trick, det der med at gå efter det svage punkt." lød hans stemme et sted over hende.
Han sad dovent på et tag og kiggede på hende med et lille smil.
"Godt det kun gik ud over et skyggefantom... ser du... jeg erstattede mig selv med fantomet i det øjeblik du angreb. Magi er nu ganske nyttigt, synes du ikke? Og..."
han smilede hånligt.
"Du burde løbe... løb din vej, tøs... og håb på at vore veje aldrig mere krydses."
En stemme lød over hende og hun krøb lidt sammen. Hun hørte hans plan. "Du er for snedig.." indrømmede hun og gik tilbage til gyden. "Men jeg løber aldrig fra en god "ven"." sagde hun og smilede, selvom han var farlig
Så begyndte han roligt at gå over mod hende...
"Du løber ikke...? Du kan måske lide smerten? Du er ikke bange for at dø en lang og pinefuld død, blot for min psykotiske fornøjelses skyld?" lød det iskoldt fra ham, mens han igen smilede let.
"Er du helt sikker på det?"
Hun gik frem mod ham med rolige skridt. "Jeg kan lære dig noget om en følelse, du ikke kender til." sagde hun og smilede. Hun krammede ham hårdt ind til sig og holdt fast i ham. Helt forsvarsløs godt nok. "Jeg elsker dig." hviskede hun og håbede han måske vil gengælde krammet.
Han havde næsten forventet at hun ville trække en kniv og stikke ham ned... ikke at hun ville erklære sin kærlighed til ham - hvis det da overhovedet passede.
Han rystede på hovedet og smilede, uden at lægge armene om hende.
"Min race har aldrig været i stand til at føle kærlighed. Du har fem sekunder..." sagde han helt roligt.
"Sekunder, minutter, whatever" sagde hun bare og blev stående.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]