Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lange fingre (åbent) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lange fingre (åbent)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Lange fingre (åbent) - Page 3 Empty Sv: Lange fingre (åbent)

Indlæg af Fox Tirs 9 Feb 2016 - 21:20

Fox blev stædigt ved med at række pengene frem mod hende.
"Jeg er ligeglad. Jeg vil ikke skylde nogen noget." Hans ellers normalt ikke så seriøse blik og fremtoning var bestemt og fast.
"Og det er dig, der har bestemt, at det skulle være min betaling. Og jeg løber ikke fra den slags." Nok havde han ikke selv bestemt at ville betale mad, men det havde været betalingen for at slippe for en gang klø. Selvom han var tyvagtig, betalte han det, som han skyldte. Hvis hun ikke ville tage i mod pengene, ville han følge efter hende og snige dem på hendes person, når han fik chancen. Sandsynligheden for, at de nogensinde mødte hinanden igen var lille. Han ville i hvert fald ikke lede efter hende. Og når han ikke skyldte hende noget, ville hun sikkert ikke lede efter ham. Og det ville være det bedste.
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Lange fingre (åbent) - Page 3 Empty Sv: Lange fingre (åbent)

Indlæg af Mei Tirs 9 Feb 2016 - 21:54

Hun betragtede ham mens han talte, og rystede bare ganske let på hovedet da hans smørre var færdig...

"Du er tungnem lige nu, Fox... eller også har du bare en masse sørgelige erfaringer, hvilket er forståeligt nok."

Mei tog et skridt frem og lagde en hånd på hans skulder, mens hun endnu engang sendte ham et blidt smil.
"Der er meget mørke i den her verden... men selv i mørket, kan der være små glimt af lys. Og ser man sådan et glimt, så er det med at gribe det mens man kan... nu tager du pænt imod min gave, for det er hvad det er."

et lettere diabolsk blik dukkede op i hendes øjne, og hun lænede sig tættere på, og hviskede til ham:
"Hvis ikke... så lægger jeg dig i en armlås og begynder at skrige op om at du befamlede mig. Jeg er en god skuespiller, og politiet ville aldrig drømme om at stille spørgsmålstegn hvis jeg oven i købet græder lidt."
Mei
Mei
ShadowSun - Medlem

Bosted : ShadowSun Tower

Antal indlæg : 203


Tilbage til toppen Go down

Lange fingre (åbent) - Page 3 Empty Sv: Lange fingre (åbent)

Indlæg af Fox Tirs 9 Feb 2016 - 22:03

Fox blev stående, da hun lagde en hånd på hans skulder. Han skulle til at svare igen, da hun lænede sig tætte på. Hendes ord fik ham til at stivne og træde et skridt væk med et mistroisk blik. Langsomt tog han pengene til sig og stak dem ind i inderlommen på jakken.
"Så skylder jeg dig ikke noget. Så kom ikke og bed om noget en eller anden dag." Han sendte hende et lidt mørkt blik og trak sin jakke på. Han kastede et blik ned af gangen og besluttede sig så for at smutte. Han sendte hende et sidste blik og gik så hurtigt ned af gangen. Måske det bare var bedst at smutte ud og tage hjem.
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Lange fingre (åbent) - Page 3 Empty Sv: Lange fingre (åbent)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum