Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejret ved stranden EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejret ved stranden EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejret ved stranden EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejret ved stranden EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejret ved stranden EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejret ved stranden EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejret ved stranden EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejret ved stranden EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejret ved stranden EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejret ved stranden EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejret ved stranden

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

dejligt vejret ved stranden Empty dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 19:10

Sted: stranden
Tid: 19
Dato: 16
Vejr: dejligt varm og sol skin
Omgivelser: bade menneske og lucifer

LUcifer var kommer ned på stranden lidt over middag og havde bade og ligger og havde tager sol, han var letter brun i hud, selvom han var en vampyr var han ikke bleg som de plejer af være, han lå i short som gik ham til knæ eller har han resten af krop bar, så hans tato kun nem ser, den en var på hans højre overarm, den var en 666 med ild ud om og på ryg har han to djævlevinger med flammer omkring og så stå der noget ned under dem på latid, han var veltræner, han har 8-pack og resten af krop passer til, lige nu lå han på ryg på et tæppe han havde tager med ned til stranden for af kun ligger på, han lå med lukke øjne og nyder vejret.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

dejligt vejret ved stranden Empty Sv: dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 19:49

kajika kom stille gående ned på stranden med hendes lange hår flagrende smukt efter hende, og de sølv stjerner ligende grå øjne glimtede smukt i solens reflektion, hun kiggede stille rundt i det hun fandt et board og stille begyndte at padle der ud af på det i vandet, hun fandt en af de største bølger lidt langt ude i vandet i det hun rejste sig elegant op, og de professionele ikke turde ride. Kajika var jo en Aspara af ren fuldblod og hun var ikke blanding men fuld aspara og smukker end smuk, hendes krop var trænet smuk og elegant med former som en danser en smuk mave, og man ikke kunne ane muskler på hendes mave, men den var stram og veltrænet, og ikke for tynd som et skelet. da hun stod op kunne hun stille mærke bølgen tag fat i hendes board og hun røg i med bølge og brat, Hun blev stille og elegant slynget rundt nede i vandet og lå stille bevidstløs under vandet, hun var iført en sort bikini med guld kære rundt om hoften

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 20:43

han lå stille og slappe af på sit tæppe, han havde en sport taske ved side af tæppe med hans tøj og ting som han iphone og så nogen ting, han håber lidt på af Yuuki gab et svar fra sig da hun bare havde forladet hus her i nat ud af sige noget eller skrive noget, bare går fra det her, hun havde tager alle sin ting med, han kiggede kort ud på en kvinde som skulle til af surte da der var bølge ud på havet, da hun bliv smidt i vand og så ud til han hun slog sig på det, og ikke kom op til overfalder med det måtte han vel kiggede til hende, han rejse sig op og løbe ud i vand indtil han kun hop med hoved i første og svømme nemmet og hurtig ud til hende og fik hende svømme ind til stranden, hvor han ligger hende på sand og tager puls på hende, det var det, han kun bare mærke af hun havde en man han måtte heller ser normal ud nu hvor han var på stranden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:25

kajika vågnede stille og åbnede øjnene i det hun hostede vand op og tog sig til munden og sagde lidt tåge agtig uden at ha opdagede Lucifer"åårh jeg så en engel ... han reddet mig??" hun kiggede stille mod Lucifer og over rødmede i det hun så det var ham fra vandet. Kajika sagde"jeg jeg??" hun tog sig til munden og rødmede utrolig meget mens hun prøvede at få pulsen ned efter chokket over næsten at være druknet. Kajika rakte hånden frem til lucifer og sagde"Jeg... tak fordi du reddet mig og må jeg så spørge" hendes sølv grå øjne glimtede nærmest i det hun sagde"Hvad min rednings man hedder??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:30

han smiler svagt af hende da hun begynde af tale i tåger, han kiggede mærke på hendes puls af un bliv chokker over af ser ham da han lige havde redde hende, "jamen det var så lidt og ja det må du godt" sagde han roligt og sat sig ned med det en ben ind til sig med arm over det, "jo det må du godt, jeg hedder Lucifer og hvad hedder kvinde jeg red" spurget han roligt og gab hendes hånd kort, ind han tog roligt til sig igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:35

Kajika var jo Aspara men stadig lucifer var kun halv vampyr så hun var heldig han ikke overfaldte hende, hun så lidt mærkeligt på ham da han begyndte at kigge på hendes puls og svarede"mit navn er Kajika The Volkan, og det er mig en glæde og ære at møde dig og fra i dag af vil du være min rednings engel" hun grinte sødt og tog blidt imod hans hånd i det hun kiggede lidt rundt og kunne stadig mærke saltvandet nede i hendes blide hals og hostede stille for at få krillert op fra halsen der irriterede lidt, hun så lidt på lucifer og sagde"så? nu når vi egenlig er i snak? .. hvad laver du så her nede??" hun kiggede rundt om ham og sagde"Helt alene??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:40

"okay det må jeg så være" sagde han og smiler svagt for ikke af viser hans tænde, han læner sig lidt tilbage på den en arm og kiggede kort op på hende, ind han kigged epå hende da hun spurget ham om noget, "tager lidt sol og bad og ja jeg er hele alene her ned, må man ikke det" spurget han for sjov og kiggede rolig tpå hende, "hvad laver de selv her ned af alene" spurget han efter en lille pause, der var nogen få menneske over til dem for af ser hvordan hun har det, en af dem spurget om hun er okay og om de ikke ring ring efter en læge eller noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:44

Kajika rejste sig op og smilede og gav dem hånden og sagde"jeg er okay en engel reddet mig fra døden" hun grinte kort og sagde"men tak fordi i bekymret jer om mig hvor er i dog søde jeg behøves slet ikke så meget opmærksomhed" hun satte sig ned igen da de gik og kiggede stille på lucifer og rødmede og det betød jo hendes blod pumpede hurtigere og så stille mod ham i det hun skjulte rødmen med at ha hænderne på kinderne og se lidt væk og sagde"Nååårh jo det må man vel godt fordi jeg er selv helt alene her nede?? og jeg surfede som du kunne se og udfordrede skæbnen lidt og ja, det gik galt som du kan se" hun grinte kort og stille strøg hun håret væk fra halsen fordi det var helt gennemblødt mens hun stille sad på et håndklæde hun ikke vidste hvems ? var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:50

han smiler bare af det hun sagde til dem og kiggede kort på dem, den sammen som før nikke og smiler sødt til hende ind de gik væk fra dem, "okay regn jeg nu også med af jeg må og ja det gjort du og ja det så jeg godt" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han rejse sig roligt op, "kom med ud til min ting efter du har hente din hvis du har nogen med her ned" sagde han og kiggede roligt på hende, ind han gik over til sig ting og sat sig på sit tæppe og lad sig ned på det og smiler svagt op mod himmel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:53

Kajika tog sit board og løb stille hen til lucifer og kiggede lettere forundret over at han faktisk havde spurgt hende om hun kom hen til ham for at sidde lidt, hun kiggede yderligere på hans ting og så hans iphone i det hun sagde"Heey har du også sådan en?? fedt jeg har os en" hun pegede på hans iphone og nullerede sig selv stille i håret og så lidt over mod ham i det hun satte sig lidt mere på hans håndklæde og grinte lidt for sig selv i det hun sagde"jeeeg? var vist lidt , for klodset før altså angående min dukkert syntes du ikke??" hun kiggede stille på lucifer og så ud mod havet igen med et smil over læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 22:00

han kiggede roligt på hende og så hvor hun peger, "ja det har jeg, skal snart havde mig en nu der er ikke noget plads på den, skal har en med 64GB i sted for 32GB" sagde han roligt og skulle ind til by senere og købe en ny hvis det bliv til noget, han flytte sig lidt så hun også kun være på han tæppe så hun ikke fik sand på sig, "ja det var du man du kom ikke så slem til skade af du ikke kun redes" sagde han roligt og kiggede kort på hende og kiggede ud over havet, det var pænt, det havde han næste altid synes, han skulle måske snart tager ud af rejse til sit sommerhus ved vand, så kun han rigtig nyder det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:22

Kajika kiggede stille på lucifer og nikkede stille i det hun så mod vandet i nu og så mod ham så hendes sorte hår svag sig elegant rundt og sagde"såå? lucifer er du os vild med det smukke hav?" hun kiggede stille på ham og fumlede lidt med fingerne og sagde"så bor du her i terra eller rettere di morga??? egenlig" hun boede ingen steder og var lidt presset angående at finde et sted at overnatte men hun overlevede ved at sove ved strand fester eller noget ved det hus de fleste holdte fest så længe man ikke blev smidt ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:28

"ja det er smukke af ser på og så er det an slappe på en måde af lydet til" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han tog et lille håndklæde og tør sin roligt, nu hvor han havde være i vand for af red hende, "ja jeg bor lidt ud for by for mig selv, hvad med dem selv" spurget han og tør hår ind han lad håndklæde fra sig og kørt en hånd gemme hår så det sad normal, han hacvde hørt af der skulle være fest her ned på stranden senere, måske skulle han enlig tager til den efter han havde få købe sin ny iphone og være du en tur for af få lidt blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:35

kajika kiggede stille på lucifer og roede sig stille i håret og sagde"hmm jeg ved ikke rigtig sådan ingen steder eller jo jeg bor der hvor der er holdt fest altså du ved, når den er slut sover jeg bare videre på deres sofa og sådan indtil dagen efter så skynder jeg mig at gå før det rgitg bliver opdaget og virkelig?? det lyder da fedt tror jeg skal forbi der??" hun kiggede stille på lucifer og kiggede mod havet igen og sukkede stille og tog sig lidt til håret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:45

"okay er du lige flytte til eller" spurget han og kiggede kort på hende, ind han yog iphone op og skrevet en beskede og lad den ned i taske igen og smiler svagt, han kiggede mærkeligt på hende da hun svar på noget han lige havde tænke, man han svar så ikke videre på det, "hvad vil du så gør den dag hvor du ikke kan kom til en fest og sove der eller bliv opdage og smid ud om nat" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:51

kajika smilede stille og lagde sig tilbage og lå hent udstrakt og lod stille sine ben være lidt oppe og så stille mod lucifer med armene omme bagved sit hoved og sagde stille"hmm så må jeg vel bare sove på stranden og jeg er flyttet hjemme fra for ca? 2 dage siden såå?? det rimelig lidt tid siden desværre og jeg kunne ikke få særlig mange penge så jeg lidt på udkig efter et job men det så svært at få job her og der altså alt er nærmest tager" hun kiggede på lucifer med de smukke grå sølv øjne og sukkede lidt men fik et smil på gled over læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:59

"okay eller kan du være heldig af sove hos en ven eller veninde hvis du har når af få dig nogen ind for de to dage hvor du har være her" sagde han roligt og smiler svagt, "når det synes jeg nu ikke af de er, det er bare and på hvilke job man søger og hvor bor du før du flytte her til, hvis man må spørge" spurget han roligt oh kiggede kort på hende, han ligger sig ned på tæppe ved side af hende med mellem rum mellem dem, nu hvor de ikke kender hinande så godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:04

kajika havde det fint med at han lå lidt fra hende efter som noget i hende advarede hende at han var måske lidt for farlig. hun kiggede stille mod ham og sagde stille"New York men altså det så hårdt der fordi der er virkelig mange der omkring og sådan såå?? det bliver lidt for trangt men altså? ja måske ...." hun kiggede lidt væk fra ham og kiggede roligt op mod de smukke skyer der var kommet på himlen, og tænkte*gad vide hvor han har boet før han måske kom her hen??*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:10

han lukke øjne kort ind han kiggede roligt ud på havet så godt som han nu kun nu hvor han lå ned med hoved væk fra havet, "okay der har jeg være mange gang og arbeje der lidt" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jeg synes ikke det er så slem af være New York, det er være af være i militær man det er heller ikke hård når man har vend sig til det" sagde han roligt og kiggede kort rundt, han skulle måske snart til af få skifter og få tager ind til by for af få købe den ny iphone.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:14

kajika kiggede stille mod lucifer og sagde"Hmm ?? kommer du til strand festen i aften her nede på stranden og så senere oppe i huset? det kan jo være vi mødes så" hun roede sig selv lidt i håret og bed sig frebilsk i læben og kiggede mod havet i det hun satte sig langsomt op og tog sig lidt til skulder bladet og sagde"ååårh det bare ikke sundt for mig at lægge ned lige nu haha??" hun bed lidt i sin fingers negl og tog så fingeren pinligt væk fordi det var jo pinligt vis han så det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:22

"ja det kan godt være af jeg gør det, skal bare ilge nogen ting første så kan det godt være af jge kommer senere på aften og ser til fest, og ja det kan godt være vi mødes er så" sagde han og smiler roligt stadig ud af viser tænder, da han ikke vidste hvordan hun vil tager det hvis hun så hans hugtænde, han rejse sig roligt op og lad ikke mærke hvad hun laver, han begynde roligt af pakke sig ting sammen og gik roligt op mod et lille rum hvor man kun skifter tøj ud nogen kun ser det, da han kom ud lidt efter han har stof bukser på ogen halv åben skjole og taske på ryg, hvor han gik op til sin motorcykel og smiler svagt og vinker kort til hende ind han kørt ind til by, hvor han købe sig en ny iphone med 64GB og køre så hjem og tager sig et bad og tager noget andet tøj på, sort bukser og en sort t-shirt som sad lidt tæt på ham, ind han starte motocykel igen og køre ned til stranden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:39

kajika kiggede stille på lucifer i det hun stille fjernede håret fra skuldren og nikkede kort til det han sagde og vinkede til ham da han gik, i det hun så lidt rundt og gik hen til klædom skuret og tog sin taske der stod der op af og tog stille noget tøj på i det hun stille gik ned mod byen og kiggede lidt rundt, hun havde en ny veninde jo så da hun besøgte hende fik hun også nogen jeans shorts i sort blå lidt slidte, og hun fik også en hvid top med åben ryg til hofterne, hun tog det på i det hun gik ned af mod strand huset i nogen herkules sandaler og kiggede sig stille rundt og roede sig stille i håret i det hun så strand huset og nogen der hyggede sig intimt på stranden med lidt vodka ved deres side, hun tog sig stille til hovedet og gik stille op af trapperne og indenfor ved strand huset fordi hun jo var en aspara kiggede alle med det samme mod hende og især hendes øjne en pige med sølv grå øjne var ikke et normalt syn overhovedet ikke hvilket de havde lagt mærke til, og også hendes udseende, de første fyre lagde an på hende men hun listede bare hurtigt væk og kiggede genert rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:48

da han kom ned til stranden fandet han et sted af hold med motorcykel, hvor han slukke den og strig af den, han kiggede kort rundt og kun ser dem ned på stranden, han smiler svagt af dem ind han gik mod hun hvor fest forgik, han kiggede sig kort rundt ind han gik ind for i hus for af være sikke på af det var her, det var nogen år side han sidste havde være til stranden fest, han gik roligt ind for og kiggede kort rundt for af ser hvem der var af menneske, der gik ikke så lang tid ind hele hus vidste af han var kom, da fyre var lidt sure over af en tyder som ham kommer til en fest og nogen af piger fordi han ser godt ud fordi han jo er halv dødsengle og halv vampyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:58

kajika kiggede stille rundt og hørte nogen pige sukke dybt forelsket over en eller anden fyr og maste sig lidt frem bare for at kunne se hvem det var de sagde"åååårh" til... hun kiggede stille og fik et glimt af den tidligere fyr ved navn lucifer, på en eller anden måde fik hun et lille smil frem på læben over at se en hun faktisk kendte og dog os lidt rødmen nuance i kinderne over den tidligere pinlige episode hvor han havde været nød til at blive våd bare for at redde hende, men hun var glad for at han havde reddet hende ellers ville hun jo ikke havde fået sådan et godt bekendt skab som hans. Kajika gik stille hen til ham og vinkede stille i det hun sagde genert"he.... hej? Lucifer så kom.. du altså alligevel??" hun kiggede lidt rundt for ikke at se på ham for længe eller få øjenkontakt efter som for hende var det pinligt vis hun fik det med nogen som helst selv piger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:05

han smiler svagt til nogen af piger da de vinker til ham eller blikker, han drej hoved svagt da en sagde hej til ham, hvem kun det være som kender hans navn, han smiler svagt da han så af det var Kajika, "god aften og ja det gjort jeg" sagde han roligt, han gik over til bord med drikke vare og tog en dåse øl, han skulle ikke har så meget af drikke da han nu ikke være kommer for af drike sig fuld, mere bare for af hygger sig lidt, han åben dåse øl og tog en lille tår af den og gik stille og roligt rundt i hus for af ser hvem der var til fest.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum