Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejret ved stranden - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejret ved stranden

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

dejligt vejret ved stranden - Page 4 Empty Sv: dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:41

Kajika lod sin pege finger stritte som om hun havde noget at sige til en lære og sagde stille"Jeg vil mener at efter vejret at dømme er det Hunde koldt for mig og ja jeg vil heeeeeeeey! Lucifer haha fy du!??" hun grinte fordi han uglede hendes hår i det hun snakkede og begyndte at løbe efter ham og råbte"Når jeg får finger i dig så bliver du våd du gør kan jeg sige dig jeg dypper dig i vandet fra havet og vasker gulv med dig din...?? hår ugler" hun grinte og sagde"men lad os ser at komme hjem til dig nu inden jeg falder død om af kulde??" hun grinte og fangede ham og fik ham lagt ned og lod en fod hvile oven på hans brystkasse med et smil og sagde"jeg vandt muhahah"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 10:40

han griner kort af hende og løbe videre, "som om du kan det, du kan nok engang ikke bære mig" sagde han og løbe videre væk fra hende, han falde ned i sand ud af slå sig på det, han kiggede roligt op på hende og kort på hendes fod som hun har på hans bryst kassen, "du har ikke vunde i nu, godt nok ligger jeg nedindtil videre" sagde han roligt og skubben til hende fod og rejse sig hurtig op og løbe om bag hende og lad armene om hende og puster hende i hendes øre, "det kan du ikke lang med" sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 12:28

kajika rakte stille tunge til ham i det hun grinte meget og sagde"baaah lucifer du er under min kommando nu og kommer aldrig fri muhahaha" hun blinkede til ham i det hun stille faldt til jorden med et skrig eller næsten i det hun blev taget om og grinte sødt mens hun stille kiggede på ham og sagde"fjolle hvad skulle det dog til for nu havde jeg dig lige under tøflen" hun smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:19

"nej det er jeg ikke, godt nok har du en fod på min bryst kassen så længe det være" sadge han roligt, ha smiler svagt af hee da hun skrige da hun roligt falde til jorden ud af slå sig da han havde armene om hende, "hvad det skulle til for, jo du vælde mi så vælder jeg også dig, men jeg krammer dig bare bagefter, jeg kan også nemmer drille dig så her" sagde han og strøg hende roligt på hendes mave bare for af ser hvordan hun tager det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:30

Hun så stille mod Lucifer og rødmede let over kinderne og tænkte*ååårh..... jeg kan så meget grave mig selv ned nu det så pinligt hvorfor.... hvorfor rørte han ved min mave han mente vel ikke noget specielt med det vel??* hun rejste sig op og sagde"heeey havd laver du" hun prikkede ham i siden blidt men fik ingen respons efter som han ikke var kilden fandt hun ud af og lukkede øjnene af flovhed over at haj strøg hende over hendes mave og sagde stille men dog meget flovt"Lucifer du fjollet.... men hvorfor rør du min mave?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:38

"det kan du vel ser eller har du også bruge for brille nu" sagde han drille og strøg hende igen over hendes mave bare for af drille, "nej du er fjolle og ikke mig, den er dejligt, kun næste bid den" sagde han roligt og smiler svagt, han rejse sig op samtid med hende og havde stadig armene om hende bare for af drille hende videre, "hvis du ikke kan lide af jeg rør din mave så kan jeg bare går længe op eller ned" sagde han roligt for af ser hvordan hun tager det, "jeg kun få dig tør hurtig man det har du sikke ikke god nok form til" sagde han drille og regn med af hun misforstå den, ud over han mener af han bare kun få hende til af løbe sig tør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:50

hun over rødmede og lukkede øjnene og sagde"lucifer hvor er du dog ond sådan at drille mig og ydmyge mig det så pinligt" hun rødmede mega og kunne slet ikke finde fatning i alle de ord han sagde eller jo det kunne hun godt men det væreste var at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre og tænkte på om han drillede hende eller ikke drillede hende, Hun så på lucifer og prikkede ham på maven og sagde"jeg har tusind gange bedre form end dig lucifer naaaa na na naaa na! og du rigtig slem ved du godt det???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:55

"nej da og jeg ydmyge dig ikke, jeg drille dig bare meget" sagde han roligt og strøg hende over hendes mave bare for af drille videre, "jeg synes nu ikke af det er pinligt" sagde han og smiler svagt, "det tror jeg nu ikke af du er eller jge ved af jeg er" sagde han kort og bide hende roligt på hendes øreflip bare for af drille hende på en anden måde ind han rør hende på hendes mave, så må han ser hvordan hun tager bid på hendes øreflip.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 17:58

hun over rødmede ved bidet i øre flippen og tog sig til øret og kiggede overrasket og forskrækket på Lucifer i det hun begyndte at løbe og sagde"så ahr du vist rørt nok lucifer" hun blinkede til ham og sagde"det skulle nødig udvikle sig til noget virkelig seriøst" hun grinte og løb rundt i cirkler og sagde"Jeg er helt uovervindelig fordi du har for dårlig form til at fange mig naaa na naaa" hun rakte tunge af ham og begyndte at løbe lige ud igen med et smil på læberne og grinte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 18:33

han lod hende løbe bare for af fange hende igen lige som en kat der lejer med en mus ind den vil spise den, godt nok vil han ikke spise Kajika da han ikke spise menneske ligner væsen, man bare drikke deres blod, "når det tror du var" sagde han og løbe efter hende og ind henter hende huritg og små løbe ved side afhende, "det synes jeg nu ikke af du er, jeg små løbe kun ved side af dig" sagde han og klappe hende hurtig på hendes røv ind han sat fart meget mere op så hun vil være svært af fange ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 18:35

hun over rødmede og råbte forvirret"hey! lucifer vent ?? ! bare til jeg får fat i dig så?? sååååå.... øøøhm ja så bliver du våd du kommer en ovenlig tur ned i havet skal jeg nok sørger for du gør fjolle" hun grinte og løb efter ham i det hun halede ind på ham stoppede hun stille og lagde sig ned i sandet og sagde"åååårh trætte trætte ben.. haha du løber med dine vampyr evner kan jeg mærke din snyder" hun rakte tunge af ham og lå der helt flad nærmest for at trække vejret optimalt igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 18:45

"ja ja så sige vi det, for du hold ikke hvad du love, eller det gjort du ikke før" sagde han og løbe videre, da hun haler lidt ind på ham satter han fart lidt mere op, han stopper op lidt efter hun lod sig falde til jorden, "nej det gør jeg enlig ikke, jeg har bare en utroligt god form af at være i militær og så løbe træner jeg næste hver dag, og hvis jeg gjort vil du ikke kun følge med" sae han og kiggede kort på hende, han bruge sin vampyr hurtighed og sat sig hurtig på hendes mave og strøg hende over kind hvorefter han stod sammen sted som før, hvor han begynde roligt af går over mod hende, "når jeg synes du ikke nogen af gør noget der" sagde han drille med hænder ned i lommer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 18:49

hun kiggede sitlle hen mod lucifer og rejste sin overkrop op og støttede med albuerne i det hun kiggede på ham og rystede fabrilsk på hovedet og sagde"ååårh hvor er du dog fjollede..." hun grine kort og prikkede ham på maven da han sad på hende og rødmede let over han strøg hende over kinden og lagde sig så tilbage igen helt smadret og kiggede mod himlne og sagde stille"baaaaaah Lucifer .... jeg os i go form men okay du en fyr i kan holde til meget mere" hun grinte kort og smilte til ham i det hun rejste sig op og rakte tunge af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 18:53

"nej det er nu dig der er fjolle" sagde han kort og kiggede kort på hende, ind han kiggede ud over havet, det var mørke kun måne lys natten himmel svagt op, "det behøve de enlig ikke af kun, man lige mig så ja, og skal vi ser af kommer hjem af til mig, så du kan få dig et bad hvis du vil ind du skal ind og sove" sagde han kort og smiler svagt, han gik over og rakte hende hånd for af hjælp hende op, hvorefter af går over mod sig motorcykel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:03

kajika kiggede stille Lucifer i øjnene med et smil i det hun stille roede sig i håret og rejste sig op ved hjælp af ham og sagde"må jeg virkelig gerne få et bad hjemme ved dig??" hun kiggede nysgerrig på ham og gik stille med ham hen til motorcyklen og grinte i det hun stille sagde"forresten ? lucifer hvad skal jeg dog sove i?" hun grinte sødt og kiggede ned af sig selv i det hun satte sig bag på den og kiggede facineret på hans kværn og sagde"hvor er den egenlig smuk, din motorcykel må ha kostede flere ? tusind??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 20:59

"ja det må du da godt, jeg kan bare tager det andet badeværelse hvis jeg vil i bad som jeg gerne vil, så du kan bare tager et bad i det en så tager jeg bare det andet badeværelse" sagde han roligt, han sad sig på sin motorcykel og skulle til af starte den da hun spurget om det næste, "det ved jeg ikke, tager et håndklæde om dig og så går op og sove eller låne en skjole af mig da de er nok lang nok til af dæk det du gerne vil havde dække" sagde han roligt og smiler svagt og kære roligt hjem af da han havde for starte den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 21:04

hun smilede sødt i det hun stille tog om lucifer og sagde"så? lucifer har du hørt den gode nyhed jeg har fået en ny ven i skoven han er sådan en elver sort elver ting? har du nogen sinde mødt en elver" hun kiggede stille på ham og sukkede stille i det hun så lidt rundt mens de kørte, og overvejede hvad hun skulle sove i men kom frem til at lånet af en skjorte ville være fuldkommen fint og at hun allerede glædet sig til at se hans hjem og tænkte at det var dejligt at have sådan en ven som ham og som de andre hun havde fået

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 21:12

"nej det har jge ikke, få du fortælle mig den første nu og jeg snakke ikke så tit med elver men jo jeg har mødet så nogen, har også slå dem ihjel" sagde han roligtg mens de køre, han køre roligt ind på sin have da de når til hans hus, det var halv stor og lå op af en skov, han slukke mtorcykel og gik over og låse hoveddør op, hvorefter han smid sko og går ind for, de kom ind i en stue som var stor med en sofa gruppe og et stor tv og anlæg, med to køkken som følger videre ud i hus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 21:21

hun kiggede stille på lucifer i det hun stille fik et smil på gled over læberne og sagde" wauw! hvor er dette smukt!!! her du må være rig eller sådan noget ?? er du ikke" hun steg stille af og kiggede rundt og sagde"Hmm ? så Lucifer har du noget mad i køleskabet jeg er lidt sulten jeg har nemlig ikke fået særlig meget at spise her på det sidste så? jeg er noget små sulten sorry" hun grinte og roede stille i hans hår for at drille ham lidt og gik hen til døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 21:25

"ja det er det og ja det er jeg, jeg har jo arbejde det mest af mit liv og har ikke rigtig betale skat af dem da jeg har være i militær meget af mit liv og så har jeg også arbejde med andre ting" sagde han kort og sad sig i en sofa og lukke kort øjne før han kiggede kort på hende, "jo det har jge da giver bare ikke af laver noget så du kan få noget rugbrød med pålæg på hvis det er noget" sagde han og rejse sig op og gik mod en en dør som følger ud i køkken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 21:28

hun kiggede sig omkring i mens han stille fortalte hende om hans arbejde og hvordan han havde fået pengene i det hun smilede sødt og kiggede mod det sted køkkenet var og rejste sig os op når han rejste sig op og sagde"jeg skal nok gå med" hun smilede sødt i det hun stille sagde"det helt fint for mig altså at få rugbrød det jo ikke noget man dør af når man er så sulten som jeg er" hun grinte kort og prikkede ham på maven da hun stod ved ham og tog noget ud af køleskabet i det hun stille tømte det og grinte i mens og sagde"hva???.... hvordan har din dag været syntes du??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 9:30

"det godt nok for giver ikke af laver noget mad nu, nok første imorgen tidligt som morgen" sagde han roligt og gik ud i køkken hvor hun rejse sig op, ""okay godt for laver det ikke for dig, og jeg ved heller ikke hvad du kan lide for noget pålæg" sagde han roligt og tog en flaske ud af køleskab mens hun laver mad, han åben flaske og drikke lidt af den ind han lukke den og stille den ind i køleskab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 12:16

kajika så undrende på ham da han tog flasken op til læberne men sagde stille efter noget tid uden øjenkontakt"sååå det du lige drak er det blod???" hun tog nogen mader og fik dem lavet i det hun gik ud til bordet og satte sig stille og begyndte at spise lidt af dem og kíggede på ham med blide øjne og sagde"altså vis det var blod gør det intet??" hun kiggede ned på sine madder og sukkede lidt i det hun tænkte på sit nye sted hun boede med slap tanken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:15

"ja det er det, du vil jo ikke har af jeg bid dig ko så må jeg drikke noget andet blod" sagde han og slikke sig kort om læber, "okay regn jeg heller ikk med af det gjort" sadge han og gik roligt med ind og sat sig over for hende, og kiggede kort på hende ind han tænde tv og skifter rundt på de forskellig kanal for af ser om der ar noget spænde af ser på, han læner sig tilbage i sofa og lukke øjne kort og kiggede igen poå tv da han havde fundet en gyser film på en kanal.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:40

kajika grinte i det hun hoppede over sofaen ved hans side og uglede hans hår og tog fjernbetjening og skruede højre op og sagde"uuuuh gyser jeg elsker bare gyser men de kan også give mig nogen ovenlig chok!" hun grinte og kiggede på den i det hun fulgte godt med i den og prikkede lucifer på maven med et smil og en fjoget grimasse og sagde"Uuuups .." hun drillede ham lidt nu men bare for sjov jo og elskede egenlig at grine hun følte sig ldit knyttede til ham mærkelig nok

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum