Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejret ved stranden - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejret ved stranden

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

dejligt vejret ved stranden - Page 2 Empty Sv: dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:11

kajika kiggede stille over på lucifer og smilede stille i det hun kiggede på de andre piger der prøvede febrilsk at komme hen til lucifer ved at kragle over hinanden eller skubbe eller bare prøve at snyde om alle de andre pigere, hun kunne også se at drengene ikke var glad for lucifers selvskab fordi han tog alt opmærksomheden. kajika rystede stille på hovedet og gik hen til lucifers side da han havde kiggede rundt i huset og sagde"du burde mæske passe lidt på lucifer jeg tror ikke du lige... helt så populær ved drengene som ved pigerne" hun havde intet i hånden at drikke men kiggede bare lidt på ham og så på den iphone hun havde lånt af sin veninde så hun kunne ringe vis der var noget problem,

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:20

han tog sig ikke af piger som prøve af kom over til ham og fyr som send ham ond blikke, tog han sig heller ikke noget af, han kiggede roligt på Kajika da hun snakke til ham, "ja måske men de kan ved bare ikke gør for af jeg er pæn ind dem, det er hvis det piger hentyder til" sagde han roligt og tog en tår mere af øl, hansmiler drille tilbage til nogen af drenge da han gik forbi nogen af dem og gik roligt udenfor og sad sig på en stol ud foran hus og kiggede roligt ned på havnt, de to som lå ned på stranden er godt igang nu og flaske med voka i var vælge ned i sand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:35

kajika kom stille gående med ham og gøs da hun så paret eller ingen gang et par der havde lidt for godt gang i den nede på stranden. Hun kiggede stille mod lucifer og satte sig ned i det hun sagde"Nåårh? øhm så ?? kan du godt li at se på sådan noget" hun kiggede væk fra dem og satte sig på kanten af husets terasse gelænder og kiggede stille mod lucifer med de skindende sølv grå øjne der glimte stille i nattens mørke og månens skær og hendes lange sorte hår flagrede magisk med vindens takt. hun kiggede stille mod ham igen da hun havde set lidt mod havet lettere distraheret og sagde"så? lucifer.. bor du alene eller bor du sammen med en?" hun roede stille i sit hår og lignede utrolig meget en han kendte da hun gjorde det og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:42

han kiggede kort på hende go læner sig tilbage i stol og lukke kort øjne, "jeg er ligeglad, kan godt ser på det og kan også godt lad være, det er bedre af har det selv" sadge han og kiggede roligt på hende, han tog en tår mere af sig øl og kiggede roligt ud over havet, "ja jeg bor alene har ellers lige haft en veninde bor hos mig man hun forsvinde/forlod hus her i natten og har ikke få noget svar fra hende i nu, hvorfor da" spurget han og kiggede roligt på hende og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:48

Kajika sukkede stille og strøg sit hår til siden og sagde" årh ... det er jeg ked af at høre altså det må vel ha været hårdt at hun bare sådan forsvandt har det ikke??" hun kiggede lettere nysgerrig hen på lucifer og rødmede over hans pinlig svar over det var bedre at have det selv og sagde"Hmm det ved jeg så intet om? men okay tror jeg??" hun så stille mod havet igen og bed sig lettere forvirret i underlæben og gav et lille piv fra sig og sagde forsigtigt til lucifer"så? lucifer hvor kommer du oprindelig fra andet end her fra di morga?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:56

"ja det er det man det går over igen, hun havde ellers lige være væk i en måned og der tog hun også bare af sted ud af sige noget så har prøve det før med hende" sagde ahn roligt og tog en tår mere af sin øl, "okay så jeg kan gæt af du er jomfru, det er også hele fint af være det" sagde han og kiggede kort på hende og lukke kort øjne, "hvor jeg rigtig kommer fra, jo fra et lille børnhjemmer hvis man kan kalder det for det, var på en gård og arbejde der og fik af vide af jeg var barn til dem som jeg ikke var, og landsby findes ikke mere" sagde han roligt og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:02

kajika kiggede stille over mod lucifer og nikkede til det med jonfru og hoppede stille ned i det hun satte sig ved hans side og sagde stille"så? holdte du rigtig meget af hende her? veninden" hun kiggede lettere fornøjet over at ha en at snakke med nu i stedet for at være helt alene selv om han virkede nærmere ligeglad, hun kiggede lidt på ham med sine øjne og spejtede ud over terassen igen med et undrende blik på ansigtet og læberne der dirrede over kuldens lille greb der kom snigende med vinden uden at advare en??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:09

"ja så da, vi var bare god venner og laver sjov med hinande og drille" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, han drak det sidste af sig øl og stille den på det lille bord som var i mellem dem, "hvorfor spurget du til om jeg bor alene eller sammen med en" spurget han roligt og kiggede på hende, han kun ser på hende af hun fryser, det gjort han nu ikke og det gjort par ned på stranden hvis heller ikke, de har det nok mere varm ind kold, "du fryser, har du ikke mere tøj med" spurget han roligt og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:17

kajika rystede stille på hovedet i det hun så mod lucifer og mumlede stille frysende"nej det har jeg desværre ikke og egenlig ikke rigtig for nogen grund altså?... jeg var egenlig bare nysgerrig selv om jeg intet sted har at bo så var jeg bare nysgerrig" hun svag stille og fjollet med armene i form af et det skulle ikke misforståes og rødmede lidt over at det egenlig var lidt flov at han måske troede hun mente noget med det siden hun spurgte ham efter som hun ikke vidste hvad hun skulle spørge ham sådan rigtig om??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:24

"okay det er også hele iorden af være nysgerrig og så skulle vi måske går ind for igen for ud der er dejligt af sidder her ud og ser sol sidste farver på himmel" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han små lo af hende da hun prøve af gør så af han ikke misforstå det, det så nu lidt sjov ud, "hvor gammel er du så hvis man må spørge om det" spurget han roligt og kiggede på hende og smiler svagt, så måtte han ser om hun havde regn ud af han er engle eller hvad hun regn med af han er.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:30

Kajika så på ham da han lo og vendte genert og pinlig berørt ryggen til ham og lod blidt finger spidserne køre mod hinanden igen og igen i det hun fik den pinlige røse nuance på kinderne og sagde"Jeg.... hvor mange år jeg er... jeg er kun 16 ... men egenlig er jeg en Aspara så jeg kan ikke dø eller noget..." hun kiggede stille hen mod Lucifer og sagde"du heller ikke menneske kan jeg mærke men hvad er du egenlig?? lucifer og hvor mange år er du??" hun roede sig stille i håret og smilede sødt og satte sig tilbage i stolen og fjernede med tankerne rødmen i kinderne ved at tænke på noget andet??...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:40

"okay så hardu stadig hele dit liv foran dig nu hvor du ikke er så gammel, hvor gammel jeg er, min krop er 20år gammel og jeg er rigtig 479år gammel" sagde han roligt og kiggede på hende, for af ser hvordan hun tager det, han lad roligt sin en hånd på hendes en arm for af giver hende lidt varm, han rejse sig roligt op og kiggede på hende, "vil du med ind og få varm" spurget han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:45

kajika over rødmede da han rørte hende men smilede stille og rejste sig op og svarede" ja det vil jeg gerne jeg syntes nemlig det blevet lidt for køligt for min smag?" hun kiggede stille på ham og bed sig let i underlæben i det hun kiggede meget undrende på ham og sagde så" jamen ?? er du virkelig så gammel fordi altså... du virker overhovedet ikke gammel? altså i personlighed? der virker du egenlig utrolig ung syntes jeg eller er det bare mig der skyder fuldstændig ved siden af her og ydmygere mig selv over for dig lucifer ved at fyre alt muligt af der ikke rigtig passer sammen??" hun roede sig stille i håret med et smil på læberne og gik indenfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:51

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hendes svar, og gik roligt indfor hvor piger prøve igen af kom pver til ham man deres fyre hold dem tilbage, han smiler svagt over det og kiggede roligt på hende da hun sagde det næste til ham, "når synes de ikke det frøk" sagde han på en gamle dags måde og smiler svagt til hende, "nej det er jge heller ikke, man skal jo følger med tid og ikke blive tilbage fra det tid med er fra" sagde han roligt og sad sig i en sofa ved arm læner da der ikke rigtig var plads til andre ind lige ham og så var der mulighed af sidder på ham og de andre som sad i sofa.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:00

kajika kiggede mod lucifer og så ham sætte sig i den sidste ledige stol og stillede sig flovt op af væggen ved hans side og sagde stille mens hendes blik var lidt fraværende"ja det har du vel ret i selv om nogen ikke kan give slip på fortiden og leve i fremtiden du ved nuet??" hun kiggede stille mod ham igen og begyndte at få lidt ondt i sine ben efter at ha gået og stået i så lang tid at hun var helt smadret og væk nærmest i tankerne andet end at tænke på smerten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:03

"ja det er rigtig noget nogen ikke kan det men det kan jeg godt" sagde han og kiggede roligt på hende, han smiler svagt over af hun stille sig op af væh ved side af ham, en hver anden piger her ind havde sat sig på ham, han smiler lumst og hiver hende roligt i arm og få hende ned af sidder på hans stød og smiler roligt, "du så ud tila f du havde bruge for af sidder ned" sagde han roligt og gab slip på hendes arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:07

kajika kiggede mod ham med hovedet på skrå og smilede kært i det hun pludselig skrig"Aaaargh???!!!" i det lucifer fik hende ned på hans bløde trænet skød og alle folk nærmest kiggede mod dem og nogen blev især sure pigerne nemlig de hadet hende inderligt nu og drengene var os noget sure fordi kajika var jo os smukker end alle de andre pigere der var til festen men de blev os glade drengene fordi nu kunne de jo score de andre fulde tøser så. kajika kiggede sig tilbage over skuldren mod lucifer og rødmede meget i det hun tog den ene hånd foran ansigtet for at gemme sin flovhed og sagde"lucifer ... jeg?? ja lidt .... men hvorfor sku jeg sidde lige her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:12

han kiggede roligt rundt og kun ser piger bliv surt også drenge bliv det men også glad samtid med af de bliv sur, det var nu enlig sjov af ser på, han smiler roligt til hende og kigged ekort på hende, "du kun ikke rigtig kom til af sidder ned andre sted ud over armlæner hvis du stadig kun snakke med mig eller vil du ikke, så kun du lige så godt sidder på mig" sagde han roligt og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:17

kajika var lidt flov over at sidde på en fyr for første gang men fik sig taget sammen og sagde stille til hans forslag om at blive sidden på ham og snakke med ham" okay det kan jeg vel godt så... så længe du ikke prøver på noget lucifer som... som de andre drenge før" hun smilede sødt og prikkede ham blidt på næsen bare for at drille ham lidt. og kiggede lidt rundt og sagde stille så kun han kunne høre det?" så lucifer... sig mig hvad er du egenlig?... altså af væsen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:24

"okay og det skal jeg nok love dig af jeg ikke gør kun nogen andre ting så, ej bare gas" sagde han roligt og smiler svagt, han smiler roligt over hende spørgsmål omkring ham og hans race, "vil du virkeligt gerne vil det" spurget han og kiggede på hende, han kiggede roligt rundt ind han svar på hende spørgsmål omkring hans race, "jo jeg er halv dødsengle og halv vampyr" hviskede han roligt ind i hendes øre og smiler svagt, stadig bare ud af kun ser hans hugtænde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:31

kajika fik det koldt ned af ryggen da hun hørte det angående vampyr og kunne mærke hans dejlige varme ånde mod sin hals og sagde stille nervøs" virkelig jamen... så har du vel os duftede mit blod for længst" hun var jo en vampyrs farvorit og ikke nok med det så sad hun på en halv vampyr nu men også den engel der reddet hendes liv under det lune klare vand. hun kiggede stille mod lucifer da hun stille vendte sig om og så på ham og sagde"så`? lucifer du har vel ikke tænkt nogen gange på at suge mig helt tør fra blod eller smage mig eller noget vel" hun var lettere nervøs men prøvede at tænke på mest at han os var en engel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:39

han kun mærke på hende af hun ikke kun lide af høre af han var halv vampyr, "ja det har jeg, det lad jeg mærke til hvor jeg hopper i vand for af redder dig" sagde han roligt og smiler svagt, "nej bare roligt det har jeg ikke, jeg har noget der var bedre vil jeg tror" sagde han roligt og læner sig tilbage i sofa, han regn med af hun vil tager det så, hvis han sagde af han var halv vampyr, de andre her i hus vil bare griner af ham hvis han sagde det hørt så de andre kun høre det, da de ikke tror på af der findes vampyr og så nogen væsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:35

Kajika smilede sødt og nikkede forstående til lucifer i det hun stille og nervøt lænte sig os tilbage og sagde stille"Jeg er egenlig ikke særlig bange for dig mere ?? nervøs for vis du en dag ikke kan styre dig.." hun grinte kært og kiggede stille på ham i det hun flovt rejste sig op og kiggede ned mod ham og bed sig i underlæben med et smil og sagde"og lucifer egenlig... er jeg faktisk ikke 16 år i aspara år... men rigtig 110 år.. men du stadig ældre end mig" hun havde helt glemt at hun var ældre fordi for hende føltes det ikke som om hendes år de ligesom gik som andres

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 17:07

han havde ikke noget i nu af hun læner sig op af ham, da han var vand til det af piger eller veninde gør det, "okay synes også af du var flytte hjem af rimelig hurtig når du kun er 16år man 110år er noget andet" sagde han roligt og smiler svagt, de fik var går til sove værelse for af hygge sig eller var de så fuld af de gik rundt ud for eller lå de rundt omkring i hus og halv sove, han kun ikke ser hvorfor man skulle drikke sig så fuld ud over han vil få ved af gør det, ud over han nu ikke havde prøve af gør det, "vil du har noget med" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 19:35

Kajika rystede stille på hovedet og sagde"Neeej jeg tror jeg har fået nok" hun havde faktisk kun drukket en hel gang til hele festen fordi hun prøvede ikke på at blive fuld men undgå at blive fanget i stemning og netop blive fuld, hun kiggede stille mod lucifer med et smil og sagde stille"Lucifer?? jeg tænkte på.... hvor mange år har du boet her i Di morga?? vis du ved det" hun satte sig et frit sted efter som de fleste var gået nu fra festen, der var et frit spott lige ved siden af Lucifer og der satte hun sig selvfølgelig for bedre at kunne snakke med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum