Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejret ved stranden - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejret ved stranden

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

dejligt vejret ved stranden - Page 3 Empty Sv: dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 20:41

"okay du har slt ikke druk noget så jeg har set" sagde han rolgit og gik over og tog sig et glas med voka i, og gik over og sad sig ved side af hende, "uh det er sgu et godt spørgsmål, det ved jeg enlig ikke, det har jge ikke tal på, hvorofr da" spurget han roligt og kiggede roligt på hende og tog en lille tår af sin voka, han læner sig tilbage og slappe af i krop, folk gik sgu hurtig død til den her fest, han skulle måske bare ager hjem af eller tager ud i by.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 20:48

klokken var godt nok der ved de 01:21 men kajika syntes os den var gået noget i sig selv efter som folk gik mest op i sex og at komme hjem og hygge sig med hinananden. Kajka kiggede stille mod Lucifer og nikkede i det hun sagde"okay så det tyder på at du har boet her rimelig længe men er der ikke os dyrt at bo her i? di morga altså jeg syntes bare en tog billet var mega dyr... men det måske nok bare mig der syntes alt er for dyrt efter som jeg ingen penge rigtig har??" hun prikkede blidt lucifer på maven med et grin og sagde"sig mig`? hvor meget har du lige drukket nu lucifer" hun tog hånden op til munden og grinte kort og sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 20:55

"ja det er det og nej det synes jge nu ikke af det er, og ja det kan godt være fordi du ingen penge rigtig har" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han smiler svagt over hende da hun spurget til hvor meget han nu havde drukke, "jeg har kun druk den en øl og nu den her, så ikke mere, hvorfor da" spurget han roligt og kiggede på hende, hun mener enlig om Yuuki så hun prikke til ham man det er vel bare noget piger gør for tid, det kan være af det er mode, han drikke resten af voka ind han stille glas fra sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 21:00

kajika var 110 år og Yuuki havde jo været 210 år... hun kiggede stille på lucifer og rystede uforstående på hovedet og tog stille hans vodka og sagde"så nu må du ikke mere få i dag ... du burde stoppe med at drikke for meget" hun blinkede til ham og tog en lille tår af hans vodka og sagde sødt"nu det min og mmmmh den smager dog dejligt et strejf af lucifer hahahah" hun smilede kært og kiggede stille rundt i det hun sagde"jeg må snart til at skaffe mig et arbejde men jeg aner ikke hvad??... hmm noget du kan anbefalde? der er godt at tag??" hun ventede på et svar mens hun stille sippede til hans vodka efter som hun mente han havde drukket alt for meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 21:10

"jo det må jeg godt, det skal du ikke bestemmer om jeg ikke må og jeg kan nok eller jeg vil af jeg bedre kan pas på mig sig" sagde han og kiggede kort på hende, hvorfor havde alle bare noget imod af han drak en øl eller to eller bare skulle bestemme om hvor meget han måt drik, han svar ikke på det første hun sagde, "det ved jeg ikke om jeg kan, hvad kan du lide af laver" sagde han roligt og kiggede kort på hende, ind han rejse sig op og tog en øl og åben den og tog en tår af den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 21:17

Kajika kiggede stille på det tomme vodka glas og sagde"ej øv så var du alligevel ikke så fuld til at jeg kunne nare dig med at du havde noget i dit glas... så du troede det" hun stillede det tomme glas fra sig med et grin og kiggede undrende på lucifer og sagde stille" endnu en øl" hun blinkede og sagde"jeg driller bare lucifer så længe du ikke bliver alkololiker" det var nøjagtig sådan noget som Yuuki havde sagt til ham en gang... fordi han havde jo allerede fortal Kajika utrolig meget om veninden der boede ved ham og hvad hun elskede at sige og sådan og sådan i hans lille snak til festen, hun tog sig stille til hovedet og sagde"ååårh man jeg kan mærke at der måske er hovedpine på? vej mærkeligt nok kan jeg dog ikke finde ud af hvorfor jeg burde ha hovedpine?? der jo ikke rigtig nogen musik mere eller noget" hun kiggede stille på lucifer med et smil og sagde"hmm... klippe hår eller? farve eller shoppe.. jeg kan os li at snakke med mennesker eller gå på nye opdagelser du ved se nye ting jeg er utrolig nysgerrig det skal du lige vide. vis der er noget jeg vil vide så finder jeg altid ud af det uanset hvad??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 21:23

"nej jeg er ikke fuld, det har jeg ikke være de sidste mange 100 år" sagde han roligt og kan enlig ikke husk hvornår han sdste var fuld, han tog en tår mere af sig øl og smiler svagt, "okay så burdet du nok hold dig fra drikke vare" sagde han og kiggede roligt på hende, han stod stadig op, han gab ikke af sidder sig ned igen, "okay så noget med mennseke af gør, kan jeg høre" sagde han roligt og smiler svagt, "er du sikke på af du vil få alt af vide, det tror jeg nu ikke på af du vil" sagde han roligt og tog en tår mere af sin øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 21:40

kajika rejste sig stædigt op og tog sig ved hjertet og sagde med knyttet hånd og så bare lige mod loftet og sagde meget dramatisk" ja det vil jeg uanset hvad hemmeligheden er skal jeg nok knække den fordi så dum nysgerrig er jeg nemlig..." hun sukkede i det hun kunne høre hvor dum hun lød og grinte sødt mens hun så mod lucifer og rakte stille og sødt tunge til ham og sagde"baaah lucifer... bare vent at se jeg skal nok få alt af vide om dig en eller anden dag ved jeg mere om dig end du selv gør" hun blinkede sødt og stod jo allerede op så hun gik stille hen og tog noget is og lidt af det ene og lidt af det andet og sagde"jeg fortrækker nu ikke at drikke så meget cola eller øl og alt det der jeg mere til Ice tea" sagde hun glad og tog en tår af det, hun smilede kært til lucifer og gik stille rundt i huset og ventede lidt på ham i det hun så på ham og sagde"vil du smage??" hun kiggede nysgerrigt på ham og stod der lidt og ventede på svar og syntes ikke han lignede en der havde smagt ice tea før men hva pokker man kunne jo altid dele med sine venner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:01

"det vil jeg nu være sikke på af du gør og slet ikke mere ind jeg sig ved om mig" sagde han og kiggede kort på hende, en tog rn tår mere af sin øl og kiggede roligt på hende da hun laver sig en ice tea, "okay det er også op til dig selv, hvad du drikke" sagde han roligt og gik rligt med hende og gik lidt bag hende, "nej tak har stadig min øl og drikke ikke så meget ice tea" sagde han og smiler svagt, der kom forskellig lyder ind fra de forskellig værelse de gik forbi, der var enlig også nogen som snakke ind fra nogen af værelse, de var nok færdig eller skulle de bare snakke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:35

kajika gøs ved tanken om at der var nogen der var inde og have det sjovt intimt og kiggede stille mod Lucifer og roede sig undrende i håret mens hun prøvede at holde alle lydene ude af hovedet og rødmede flovt over at gå forbi en dør hvor nogen især havde det sjovt og så mod lucifer for at glemme det og sagde"så? lucifer?? hmm gør du nogen sinde... sådan noget her til nogen fester" hun kom endelig udenfor og begyndte stille at gå ned mod stranden og kiggede samtidig mod lucifer mens de kom længere og længere væk fra huset og undrede sig over hvor hun nu skulle finde et sted at sove natten over indtil hun igen kunne søge job næste dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 16:57

han smiule roligt over af hun rødmede fordi de gik forbi et værelse hvor man kun høre af de var igang, "for det mest venter jeg til af vi tager hjem til hende eller mig ellers ja kan jeg godt find på det så nogen sted her" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "hvorfor spørge du da, nysgerrig igen" spurget han og kiggede kort på hende og gik roligt med udenfor og få noget frisk luft, de var går dem som lå og hygge sig hvor de kom.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 18:58

Kajika kiggede stille mod Lucifer med et lysende smil over læberne og trøg blidt håret væk fra ansigtet med sin håndryg og sagde"hehe ja hvor kender du mig dog godt nu hva lucifer" hun prikkede ham blidt på maven i det hun stille løb ned til vandet og mærkede det mod hendes bare fødder i klipklapperne og lukkede stille øjnene og spredte armene ud og mærkede den lune brise under hendes arme og mod sin krops følsomme hud. hun kiggede sig over skuldren efter noget tid og så mod Lucifer og så, så mod havet i det hun stille sagde"er havet dog ikke dejligt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:26

"ja det gør jeghvis heller er det bare af du er nem af læse" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han gik roligt efter hende og smiler svagt, af hun går lidt ud i vandet, tidlige på aften synes hun af det var kold man nu synes hun hvis bare ikke, "jo det er dejligt og især nogen det er varm af man kan bad i det ud over kan man også når det er kold, man jeg synes af det er bedst når det er varm" sagde han roligt og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:39

kajika nikkede stille og forstående og sagde"ja det så meget bedre når det dejligt varmt men altså jeg overlever kulden nu fordi at når jeg går og snakker med dig så går det ligesom lidt i sig selv og så får jeg det bare varmt automatisk" hun grinte kort og løb hen til lucifer i det hun uglede hans hår stille og sagde"såå?? lucifer.... er du sådan en player eller går du bare med piger og har det sjovt for ... ligesom at være der for dem eller hvad man nu egenlig kan kalde det??" hun kiggede lidt uforstående på ham efter som hun ikke rigtig forstod hele sammenhænget men sikkert ville komme til det en dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:46

"ja det er det og jeg overlever også for jeg fryser ikke så nemt, da jeg er død på to forskellig måde" sagde han go kiggede kort på hende ind han kiggede ud over havet, "det vil jeg nu ikke kalder mig for, jeg er der bare for piger og så plejer de også af være vild med mig" sagde han og små lo af sig selv, han køre kort en hånd gennem sit hår så det sad normal igen og kiggede roligt på hende, ind han uglede hendes hår og slå vinger ud og flød lidt op så hun ikke kun når ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:49

kajika kiggede stille på lucifer og sagde"heeeey! det er snyd jeg vil os kunne flyve og sådan gemme mig.." hun kiggede stille på ham og studerede hans vinger nøje i det hun bed sig let i læben og hun var jo en form skifter og før hun vidste af det var hendes form blevet til et bevinget vand væsen der lignede Lucifer på en prik i bygning og vinge fang og selvfølgelig bare ud af ren gennemsigtig vand der var helt lysse blåt. hun grinte og fløj op mod ham i det hun sagde"haha! se hvad jeg kunne lave" hun gjorde nogen bevægelser med hofterne og rakte tunge til Lucifer for sjov i det hun sagde"jeg er En gave til alle kvinder en guds skabning der skal beundres og slikkes" hun blinkede drilsk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:59

"nej det er det da ikke" sagde han roligt og kiggede roligt ned på hende, han kiggede roligt ned på hendes også da hun skifter form til en der ligner han bare ud af vand, "ja det gør du man du havde aldrig flød før så utroligt du kun med det sammen og jeg har kun det i rigtig mange år side, han flød roligt væk fra hende så hun ikke vil kun fanger ham ud af skulle fly lidt hurtig da han flyver hurtig da han har så store vinger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:26

Kajika fløj efter ham men hendes flyvning gik fra ok til være da hun tænkte mere over sin flyvning. hun rødmede meget og prøvede at få kontrold over vand kroppen men det gik slet slet ikke i det hun styrtede ned i sandet og forvandlede sig tilbage og lå der helt våd på sandet og sagde"man" hun hev lidt efter vejret og kiggede op mod Lucifer og sagde"Okay.... du vinder fjolle" hun grinte og lukkede stille øjnene og tog sig stille til hovedet i det hun var lidt forvirret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:33

han griner lidt over hvor dårligt hun var til af flyver man nu var det også første gang af hun flyver, han stop op da hun flade til jorden og forvandle sig tilbage og lå våd ned i sand, han flød roligt over til hende og landen og trakke vinger ind i ryg og smiler svagt, "ja det gjort jeg og nu har du jo heller aldri flød før lyder det til" sagde han roligt og smiler roligt, "pas på du ikke komer til af frys nu hvor du er våd ford du dummer dig med af forvandle dig til vand" sagde han og små lo af hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:36

kajika grinte i det hun sagde med et lumsk blik og smil på læben i mens hun hævede det ene øjenbryn og støttede sig op med hænderne bagved ryggen og så på ham i det hun sagde"når så det tror du" hun sprang på ham lige da hun var færdig med at tale og gav ham en ovenlig våd krammer men først bagefter opdagede hun hvor pinligt det var og trak sig stille og roligt væk fra ham i det hun stille så på ham og sagde"ååårh undskyld jeg syntes bare du også skulle være våd" hun grinte kort og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:08

"næ jeg sige det bare" sagde han kort og kiggede roligt på hende og krammer igen da hun sprang på ham og krammer ham, han smiler svagt af hende og kiggede roligt på hende da hun går lidt væk fra ham, "det gør nu ikke det vild, jeg kommer ikke til af fryse af det og så våd bliv jeg heller ikke af det" sagde han roligt og kiggede på hende, han gik roligt rundt bare for af har lidt af laver, "når sove du så her til fest eller hvad havde du tænke dig" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:12

kajika rejste sig stille op og kiggede mod lucifer i det hun stille rystede af kulde og kiggede mod ham og sagde"hmm jeg må nok hellere overnatte her selv om jeg værken er tryg ved tanken eller har lyst men jeg har som sagt intet arbejde eller noget... så sådan er livet" hun gik med ham lidt for at få varmen også fra den lille opkvikkende gå tur og så mod havet igen og så strand hytten og sagde"Hvad med dig tager du bare hjem her bagefter??" hun roede sig forvirret i håret med et smil på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:18

"okay det kun også bare være af du holder dig våge hele natten" sagde han roligt og kiggede kort tilbage på hende, han gik roligt videre ud af sige noget indtil hun spurget ham om noget, "ja det regn jeg med medmind jeg tager ud i by som jeg nu ikke regn med, hvis det er kan du altid sove hjem hos mig, hvis du opføler dig pæn" sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:32

kajika så på lucifer med åben mund det var første gang i hele hendes liv nogen, nogen sinde havde sagt vis hun kunne opføre sig pænt hun gjorde aldrig andet end at være uskyldig og opføre sig pænt, hun lukkede munden og kiggede stille på lucifer i det hun løb op på hans side og så på ham og sagde"opføre mig pænt det gør jeg da hele tiden og det vil jeg meget gerne men kun som venner husk det intet andet" hun grinte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:37

han så ikke af hun gik bag ham med åben mund, man hvis han havde havde han griner af hende da det sikke så dumt ud, han smiler svagt da hun løbe op på hans side, "ja det skal jeg nok husk, det er ikke så svært af gem" sagde han og kiggede kort på hende, "hvornår skal vi så køre" spurget han roligt, han var ligeglad med hvornår de kørt, han uglede hendes hår og løbe væk fra hende bare for af drille hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum