Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejret ved stranden - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejret ved stranden

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

dejligt vejret ved stranden - Page 5 Empty Sv: dejligt vejret ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:52

"okay dem har jeg mange af så det kan vi godt bruge natten på hvis det er eller dag imorgen" sagde han og køre en hånd gennem sit hår så det sidder normal igen, han sat sig op af arm læner for af bedre kun ser på tv og film, der skulle utroligt meget til før han bliver forskrække eller få et chok, da hun havde prikke ham på mave prikke han hende i side lidt efter hun havde ven sig mod tv, nu skulle han nok drille igen, han læner sig roligt tilbage og klør sig kort på sin hage.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:03

Kajika grinte og smilede i det hun rakte tunge af ham og lagde sig på arm lænet og så på gyseren og sagde"uuuuh den her er faktisk utrolig go??" hun grinte sødt og roede sig stille i håret og bed sig i underlæben og sagde"Hmm...." hun så på ham stille med et let grin og så mod hans ansigt og sagde"vi kan godt se gyser vis du ikke skal sove tidligt eller noget altså jeg kan godt klare det..." hun grinte kort i mens hun så gyseren og tænkte over et arbejde os

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:03

"den er okay, har set den før, den er ikke så uhyggeligt" sagde han roligt og kiggede på hende, han svar hende ikke på det næste hun sagde eller mumlede, "okay og det kan jeg godt, det er ikke så svær, jeg har bruge forminder søvn ind dig og du skulle hvis også i bad, hvis du vil" sagde han roligt og kiggede roligt og kort på hende, han prikke hende hurtig i side mens hun var dybe optager af at ser på gyser film.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:13

hun kiggede stille på ham og nikkede i det hun så mod filmen og rødmede lidt i hans selvskab men fik et smil på gled og skrig højt da han prikkede hende i det hun begyndte at grine og sagde"Nååårh din" hun prikkede ham på maven og i siden blidt i det hun rejste sig op og rakte tunge til ham, "baaaah slemme slemme dig du må da ikke sådan forskrække folk mens de sidder og ser gyser?, det er jo det gyseren skal give dem ikke dig fjolle" hun uglede blidt hans hår og grinte i det hun gik hen til badeværelset her nær stuen og tog det og fandt håndklæder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:27

han små lo da hende da hun skrig hørt fordi han prikke hende i side, "så er regler ikke her i hus" sagde han roligt og "jo det må jeg da, jeg er i mit hus hvor jeg bestemmer og det kan godt være af de er det, man jeg synes ikke af gyser film er uhyggeligt" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han forklare hende hurtig hvor badeværelse lå så hun ikke gik andre sted, han rejse sig op og gik oven på og tog sig et hurtig bad og skifter tøj til nogen løs sidder rød stof bukser, hvorefter han går ned under og sidder sig i sofa.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:46

kajika kiggede undrende på lucifer da han kom ned fordi hun havde været hurtigere end ham i bad og lå der i det tøj hun havde haft på fra før og smilede sødt i det hun fyldte nærmest hele sofaen og lå der som et dødt dyr og begyndte at grine ondt for sjov og sagde"Muuuuhahahahaha! ej okay?? jeg dur ikke til ond latter men jeg har stadig erobrede din elskede sofa muhahah" hun så over mod ham med et sødt smil og prikkede på sofaen for sjov

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:51

han kiggede roligt på hende da han kom ned og så af hun fylder den en sofa hele, han sad sig i den anden overfor hendem bare for af drille, "så er det godt af der er to andre sofa af sidder i, og nej det gør du ikke, man det gør jeg" sagde han roligt og kiggede kort på hende og halv lad sig ned i sofa for af slappe af i krop, "når var det så godt med noget mad og et bad" spurget han roligt og kiggede kort på hende ind han ser på tv, der var begynde en action film på kanal de var på, "skal vi ser den film eller skal jeg sat en gyser film på" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:16

Hun smilede sødt til ham og rakte tunge i det han jo satte sig i sofaen over for og hun ikke rigtig kunne ha drillet ham med at tag hele sofaen og så lidt rundt og sagde"Hmm jeg vil gerne se denne action film det kan jeg nemlig os godt li jeg elsker især dem med Bruce willis han spiller så godt og ikke nok med det så elsker jeg dem der hedder die hard altså han har virkelig et liv der er spændende og sådan du ved lidt nederen liv haha fordi han er altid i problemer" hun smilede kært og så lidt mod loftet og sagde"har du en ynglings skuespiller??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:24

"okay så gør vi det og ja han spiller godt og ja de er også god og en nej det har jeg ikke" sagde han of kiggede på tv, den var ikke så spænde synes han ikke, han rejse sig op efter noget tid og gik ud i køkken og tog et glas med vand i og kom ind i stue igen og sidder sig i sofa igen, hvor han kiggede kort på hende ind han ser videre på film, "gør du selv din seng klare eller skal jeg gør det for dig" spurget han roligt og kiggede på hende og tog en tår af sit vand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:27

hun så stille nysgerrigt på ham og rejste sig næsten som en robot og slukkede tvet i det hun så hen mod ham med et smil på læberne hun grinte over at ha rejst sig lidt stiv i det som en robot og så mod skoven udenfor huset og sagde stille til ham" er der ikke en bakke her?? i nærheden der ligger udenfor byen os??" hun så mod ham undrende og ventede på svar mens hun tog sko på og kiggede mod ham og sagde"lær mig det lucifer lær mig jeres hemmelighed hvordan i flyver du har jo alligevel ikke brug for søvn sådan rigtig så lær mig det i aften nu når månen er højt på himlen og alt er i orden"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:36

han små lo af hende da hun rejse sig op som en robot, "jo det gør der" sagde han og kiggede kort på hende, han havde være der mange gang alene og sammen med andre, "hvorfor skulle jeg dog det, jeg få jo ikke noget ud af det og jeg giver ikke af lærer dig det" sagde han og kiggede kort på hende ind han tog en tår mere af vand, "og ja der er lyse fra måne man gør det ikke" sagde han og rejse sig og gik ud i køkken med glas da han havde tøm det, hvorefter han går ind i stue igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:46

hun så lidt undrende og såret på ham og tænkte*Du behøves ikke virke så led i det....* hun kiggede lidt væk fra ham og sagde"hvorfor vil du så ikke lære mig det??" hun kiggede stille mod ham og sagde"jeg....? jeg ved ikke hvad du vil ha så hvordan skal jeg kunne gi dig noget tilgengæld??" hun kiggede undrende på ham og rødmede let og sukkede stille i det hun ikke anede hvad hun skulle sige til ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:54

"giver bare ikke og hvorfor skulle du lære det, du har lever et hele liv indtil videre ud af kun flyver, hvorfor så lærer det nu" sagde han og kiggede kort på hende, "jeg vil ikke havde noget for lærer dig det ikke, du kan bare træner for dig selv" sagde han roligt og sad sig på sofa arm læner og lukke sig kort på hage, han læner sig svagt tilbage mod sofa og smiler svagt, hvorfor skulle han lærerhende noget der er så nemt af lærer, hunkal bare øver sig på det så kan hun godt ikke andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:00

hun så stille på ham og fik et stramt udtryk i ansigtet og sagde"fint og mange tak for din gæstfrihed men jeg tror jeg takker nej tak og går" hun kiggede ikke mod ham men gik ud af hans dør uden et eneste ord på læberne og sukkede stille i det hun gik ud af døren og hen til skoven og igennem den mens hun tænkte*EJ! hvor er han dog.... dog??! sur eller noget i den stil* hun så lidt trist ned og ville gerne lære at flyve hun var jo en formskifter ..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:10

han kiggede roligt på hende og regn ikke lige med af hun havde kommer med så et svar, "jmen det var så lidt og okay det er dit valget" sagde han kort og lod hende går, mens han gik oven på og fandet en t-shirt på og gik ned under og tog sko på ind han gik ud og lås dør, hun skulle ikke være ud i den skov alene, ikke når der er så mange vampyr der ud, han halv løbe ud i skov og hopper op i et træ, hvorefter han hopper fra træ til træ ud af giver en lyd fra sige, hun kun hvis ikke tager af få et nej, han hopper halv hurtig fra træ til træ, bare for af find hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:16

kajika begyndte stille at løbe fordi hun kunne godt høre ham og før hun vidste af det forvandlede hun sig til en ulve hund en sibirsk husky med sølv grå øjne og løb af sted så hurtigt hun kunne og undrede sig over hvorfor hun fulgte efter hende men hun var ldit ligeglad hun ville bare hurtigt væk fra ham og tænkte*han kunne godt ha sagt det på en pæn måde i stedet for at lyde lidt... ja?? sur men altså jeg syntes os han så ud til at kede sig jeg ville bare hjælpe lidt er der måske noget galt i det*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:23

da han kun mærke af hun sat fart op, sat han også selv fart op, og skifter vej for af hun ikke kan ser ham, de andre vampyr vil godt kun mærke hvem da han er halv engle man de vil sikke går mere efter hende ind ham, efter et godt stykke tid, begynde vampyr af kom frem, nogen løbe efter hende og andre efter ham, han prøve af løbe fra dem men ud held så han måtte stop op og tager kamp op med dem, så må hun klare sig selv i et stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:58

kajika kunne ikke mere holde formen men blev sig selv og landet i høj fard rundt om sig selv, hun rullede stille men hurtigt rundt i den bløde skov jord og kunne høre dem komme tættere og sagde"nej!" hun begyndte at rejste sig op i en fart og løb alt hvad hun kunne. men de var tæt på en af dem var allerede ved hende og fik fat i hende med neglene hun begyndte at bløde over armen og skrig, de lugtede blodet og alle kom nu mod hende ingen vampyr kunne modstå aspara blod kun vis de var forelsket i en anden og de kunne slet ikke modstå personen vis de var forelsket. nogen af dem tog fat i hende men hun slap elegant fra dem og løb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 17:49

han slå dem hurtig ud da han gik efter deres never bande så de bliv lam, han slå kun en af dem ihjel for af være skke på af de ikke løbe efter ham eller overfalder ham en anden gang, hvorefter han begynde af løbe efter hende igen, han fandet hende hurtig fordi han kun dufte hendes blod ligesom alle andre vampyr, han var ikke så langt fra hende da hun skrig og løbe ind i en af vampyr så han vælder ned på jorden man var hurtig op igen, han løbe op til hende og tog hende hurtig op på skulder og løbe videre, efter meget lang tid slap han fra dem, hvorefter han sidder hende ned ud for skov ved lejepladsen, og vendt roligt ryg til hende og begynde roligt af går ind imod skov for af kom hjem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 18:17

kajika rejste sig stille op og sagde"nej vent Lucifer.... undskyld før jeg syntes bare du virkede temmelig led altså i din udtale og måden du sagde det på og ansigts udtrykket ...." hun kiggede lidt trist ned og sagde"jeg.... jeg vil bare sige tak fordi du ? jaaaah? du ved reddet mig fra dem det var meget modigt af dig... men du havde ikke behøves det altså? jeg tror jeg ville ha overlevet af mig selv uden nogen hjælp men tak stadig" hun rullede noget hår om sin finger blidt og kiggede uskyldigt mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:58

han stopper op da hun sagde stop, godt nok gab han ikke rigtig af høre på hende, man gjort det alligevel, "jamen det var så lidt og det tror jeg nu ikke du vil havde, for du lever på af jagt folk og dyr, så de havde nok fanger dig på et andet tidspunkt" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han begynde roligt igen af går mod skov, han skulle lige ud af havde tæv dem ellers vil dig nok følger efter hende og fanger hende på et tidspunkt og bruge hun som mad ud af dræber hende, han så ikke af hun så uskyldig ned i jorden da han havde ryg til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:08

hun så stille på lucifer og gik hen til ham og stillede sig foran ham lidt og sagde"hvad har du i mod mig hvorfor er du så led mod mig og ignorer mig næsten og laver sådan nogen ansigter over mig som nærmest at rulle med øjnene" hun kiggede stille på ham og så væk fordi hun var så ked og sagde"hvorfor skal du være ligesom om du er ligeglad ..... du var da til festen helt anderledes end du er nu"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:16

"jeg har ingenting imod dig, det er hvis mere dig der har noget imod mig" sagde han og gik ud om hende og forsætte stille og roligt ind mod skov, "det gør jeg ikke og der var jeg også i bedre humør ind nu" sagde han kort og lukke øjne kort ind han kiggede roligt ind i skov, så lang tid kun de da heller ikke være om af find dem, han gik roligt videre, nu var han næste ved de første træerne som var begyndes på skov.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:19

hun så undrende på ham og roede sig selv i håret mens hun stille sagde"hvad skulle jeg så ha i mod dig jeg har intet i mod dig lucifer men du har åbenbart alt i mod mig og jeg aner ingen gang hvorfor du har det??" hun kiggede undrende på ham mens hun sukkede stille for sig selv uden at kigge på ham med det triste blik og så mod skoven og gik i en anden retning hun ville ikke i nærheden af ham vis han skulle være sådan

//out//

Sidst rettet af Kajika Fre 23 Apr 2010 - 23:34, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:28

"jeg har ikke noget imod dig ud over det føles af du få alt hvad du vil havde" sagde han kort og forsætte ind i skov, det gjort ikke noget af hun gik sig vej, så kun han nemmer klare vampyr sig ud hun stå i vej, "det har jeg bare ikke, giver bare ikke af snakke nu og er i dårligt humør" halv råbet han ind fra skov af, ind han sat let i løbe for af find vampyr, han bruget det mest af natten på af klare dem men han fik gjort det, hvorefter han tager hjem til sig selv.

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: