Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
Sv: Vi ses nok igen
Gæst- Gæst
Han tænkte sig lidt om...De var ligesom kommet lidt væk fra det hele igen...Havde hun gjort det med vilje? Eller...Han vidste det ikke.
Han krammede hende ind til sig og lænede sin kind mod hendes tinding.
//smutter lige, men kommer på senere...Skulle jeg mene//
Gæst- Gæst
//Jep//
Gæst- Gæst
"Asma, stop lige" sagde han blidt og tog hendes hænder i sine. og så i hendes øjne
"Jeg er ikke syg, Asma...Nå der sker noget spændende...Eller noget andet, kan kroppen reagere med varme, det betyder ikke man er syg, tværtimod" sagde han, han ville sige at hun sikkert også var varm, men han var jo ikke sikker på noget...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så så sød ud som hun stod der...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter et øjeblik trak han sig lidt væk fra hende.
kendte hun ikke til sådan noget? vidste hun ikke...Kunne hun ikke gætte sig til...Han kunne næsten ikke tro det, han vidste ikke hvad han skulle sige...På en måde følte han sig..Lidt skuffet, alt det for at hun spurgte hvad det enlig var?
Gæst- Gæst
"Taisho?" sagde hun og så på ham. Hun kunne ikke rigtig beskirve hvordan hun følte nu. Men Tai prøvede at fortælle hende noget. Noget vigtig..noget om følelser. "Hvad er der min egen?"
Gæst- Gæst
"Hvordan, eller hvad føler du lige nu?" spurgte han stille
"Hvordan har du det, indeni?" han måtte prøve sig lidt frem, for han vidste ikke rigtig hvad han skulle...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tja, hvad skulle han gøre?
"Asmamix...Jeg holder af dig, selv om vi næsten lige har mødt hinanden" sagde han, vidste ikek rigtig om han skulle se på hende eller ej
"Det lyder måske åndssvagt..Men det gør jeg altså, du har gjort mig glade og lykkelige på et par timer, end andre nogensinde har kunnet"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han var glad for hun også holdt af ham, men han kunne også se hun var usikker.
Måske var det fordi de lige havde mødt hinanden, måske havde hun brug for lidt mere tid?
"Vil du gerne have tid til at tænke over det?" spurte han forsigtigt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stod og sagde han holdt af hende, og hun vælger bare at skifte emne?
Som om det intet betød.
Hun var ikke til at finde ud af.
Måske var det fordi hun ikke synes om ham som han synes om hende, men bare ikke ville gøre ham ked af det.
Det gjorde ham næsten mere ked af det at hun så ikke bare sagde det.
Han ville super gerne være sammen med hende, men oveni havde han også lyst til at trække sig tilbage....
Han gik igen lidt baglæns, mens alt glæde var som blæst væk, i stedet var der forvirring, tvivl og en smule tristhed.
Gæst- Gæst
"Tai..Tai" stammede hun. Hvorfor skulle alt gå galt i sidste ende? Hun løb imod ham uden at ane hvorfor og sprang hun på ham og væltede ned med ham. "Undskyld" snøftede hun.
Gæst- Gæst
"Du gør mig så forvirret og i tvivl" sagde han
"Du er ikke til at finde ud af..." han blev endnu mere ulykkelig over at se Asma græde og det fik ham til at lægge begge arme om hende og holde hende ind til sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tænkte sig lidt om og sukkede stille
"...Skal vi ikke bare glemme det? for nu? Lad os bare være venner og se hvad der så sker senere, jeg holder virkelig meget af dig, som om jeg har kendt dig altid, men jeg kan godt se på dig, at det måske er bedst vi glemmer det for nu" han virkede lidt ulykkelig, men han var også overbevist om det nok var klogest.
Men vis nogen så kom og tog hende for næsen af ham.....fordi de bare lige var venner.... Det ville han ikke kunne tage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg vil altid holde af dig, Asma" sagde han
"Og jeg vil nok prøve igen, men lige nu tror jeg det er nok"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det skal du ikke!" han ville ikke høre det mere
Han klappede hende på ryggen og prikkede hende på næsen for så at smile lidt til hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 7 af 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont