Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 8 af 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Sv: Vi ses nok igen
"Hold nu op, vil du?" sagde han bedende
"Du gør ihvertfald ikke mig ked af det, jeg er bare glad for at kunne være sammen med dig, du er jo glad og drilsk" smilte han
"og det elsker jeg, du er en dejlig person som godt vil hjælpe andre" sådan så han hende ihvertfald.
"Hvorfor lige mig ved jeg ikke, men ville det ikke have været lige så slemt vis det havde været en anden? nu er det bare lige mig"
Gæst- Gæst
Og alligevel kunne hun i takke ham nok for alle de søde ord. På en måde fandtes der ikke ord til at beskrive Taishos venlighed imod hende!
Gæst- Gæst
"Du har ikke givet mig problemer... og jeg er vel enlig også selv lidt skyld i det ikke? Jeg holder virkelig af dig og det er det eneste der virkelig betyder noget" han havde sådan en lyst til at kysse hende og fortælle hende at hun var noget særligt, men noget holdt ham tilbage, han ville ikke gøre hende ked af det igen...som hun åbentbart blev nå man viste hende kærlighed
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans søn ville nok blive lidt sur, men måske acceptere det, han var stærkere end ham, inuka havde han ikke set længe.
Izayoi...Hvor skulle han dog finde hende? Han havde ledt overalt allerede og hun havde ikke svaret ham.
Vis hun en dag ville dukke op var det kun for at han ville sige at han ikke syntes de passede så godt sammen mere....
Men han forstod godt Asmamix, men hvordan skulle han blive fri fra sit ægteskab nå izayoi ikke engang var der?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men hvad vis jeg aldrig ser hende igen? Hvad vis hun bliver væk? Hvad skal jeg så gøre for at du vil acceptere det?" han lagde hoved lidt så skrå og så afventende på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"At du ikke vil være sammen med mig på den måde, men bare være min ven?" han ville holde om hende, gøre hende glad som da hun red på hans ryg, men igen holdt noget ham tilbage, han ville gerne have det her klaret, om hun ville have ham eller ej, eller om der var noget han skulle gøre for hun ville have ham.
Og bagefter kunne han gøre hende glad igen...Han smilte meget lidt, ja, gøre hende glad igen, han elskede nå hun var glad og ked af at han gjorde hende ked af det.
"Du såre mig ikke" sagde han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det kunne han sagtens forstå, det var vel enlig også hvad han havde regnet med i sidste ende, men han havde da prøvet.
Men hvad så nu? Han kunne ikke lide tavsheden, ikke denne slags tavshed.
Han havde ikke lyst til at se på Asma som en der sårede ham, for det syntes han ikke hun gjorde...Eller jo, lidt, men hvad så?
Han spekulerede på hvordan han skulle få den glade stemning fra før frem igen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved det ikke..." han så ud over landskabet igen, men det virkede ikke helt så flot som før.
Eller måske var det bare ham? Han følte han havde totalt dummet sig, ødelagt det hele, som altid.
Gæst- Gæst
//Smutter nu, men skal nok svare når jeg kommer på senere//
Sidst rettet af Asmamix Ons 14 Jul 2010 - 18:28, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han levede dog lidt op da han så hun var ved at blive lidt glad igen.
Med et lille smil så han op på himlen
"Nææ" svarede han
//ok/
Gæst- Gæst
"Jamen, så skal du da prøve det" sagde Asma og slap hans hånd. Hun gik lidt væk fra ham og kneb øjnene sammen. Med et voksede der noget bag Asmas ryg. To store og pjuskede vingere kom til syne. De var kridt hvide og fik Asma til at ligne mere engel end nogensinde.
Gæst- Gæst
Vis hun var smuk før, var hun guddommelig nu!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"selvfølgelig må du det" sagde han og gengældte hendes blik.
Han nød hendes hænder mod sine, så bløde og dejlige
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så ned og bemærkede hvordan han pludselig hang i luften, måske havde han det bedst på jorden?
Han så op på Asmamix, på vingerne.
Det var lidt fantastisk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Skoven var helt anderledes her oppe fra, skrænten, byen...Det hele var underligt at se på.
"Det er jo...Underligt" han ville ikke kalde det direkte flot, men det var det vel på sin egen måde?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans tøj blafrede også.
Han var på en måde glad for at komme ned igen, han havde fundet ud af at han havde det bedst ved jorden.
Ikke fordi det ikke havde været godt, han havde det bare bedst på jorden.
Gæst- Gæst
Side 8 af 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham