Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 15 af 21 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21
Sv: Vi ses nok igen
//Haha xD Vi har jo vores dage^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
2Men uden noget rigtig hjem, jeg har en lille hytte vis vejret bliver helt elendigt, men ellers er jeg ude i det fri"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"10 små børn og to mere er på vej, men han har altid været tankeløs!" han knurrede lidt for sig selv, men så så op på himlen igen.
"Engang boede jeg sammen med Izayoi i byen, men dengang kom nogle præster og jagede os væk og vi var adskilt længe, troede hun var død, så her da vi samles igen boede vi sammen i en hytte i skoven, ikke den samme jeg bor i nu"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak du" svarede han og klappede hende oven på hendes hånd.
"Bedste ven tror jeg vil være godt" han nikkede, en bedste ven...Det var længe siden han havde kunnet prale af at have sådan en.
"Men nu er jeg ikke typen der græder, men ved hvad ud mener" han så lidt på hende, hun både forstod og ikke, men det var jo også lidt svært...Nu han tænkte over det havde han faktisk oplevet meget.
Gæst- Gæst
”Bedste ven er super.. ja” sagde hun bare for at besvare ham uden egentlig formål ved det. hun lænede sig stille tilbage, mens hun betragtede Tai. Hans sidste bemærkning forvirrede hende lidt, men hun gumlede bare på det. ”Nej.. det kunne jeg heller ikke forstille mig, at du er typen der giver sig til at græde” sagde hun, mens hun så lidt på ham, og derefter ned på deres hænder. ”Hvad mener jeg?” spurgte hun så efter en lang tænke pause. Hun så på ham med store øjne.
Gæst- Gæst
"Du sagde det, så du ved det ikke engang selv?" han drillede lidt men nikkede så også lidt
"Du mener vel at jeg altid kan komme til dig vis jeg vil snakke eller måske også nå jeg har problemer" sagde han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tja...jeg kan kun sige det samme" sagde han
"jeg vil meget gerne have æren af at hjælpe dig, vis det en dag bliver aktuelt" han så lidt på hende og så op på himlen igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay?" sagde han i mangel på bedre
"Jeg ved ikke hvor det skulle have været, hele min fortid er lidt dyster på en måde, intet for en engel....og husker heller ikke at havde set dig" sagde han
Gæst- Gæst
Hun smilte mildt, mens hun klappede ham på den ene skulder, som var tættes på hende. ”Det er lige gyldig nu. Bare glem det jeg sagde” sagde hun og blinkede med det ene øje.
Gæst- Gæst
"Nææ du, nu må du forklare lidt nærmere om det" smilte han
"Måske kommer min hukommelse på gled og kan huske noget, måske ikke, men prøv nu at forklare nærmere hvad du mener"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde vist aldrig rigtig gået på nogen skole, kvinden i hytten havde lært ham alt...Han så væk da han tænkte på hende.
Han sukkede lidt.
"Det ved jeg sørme ikke lige, er der mere?" spurgte han og så igen på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så stædigt på himlen som om den kendte alt og alt var dens skyld.
Prinsesse...Der var jo netop en klokke der ringede...tryllestave...men det var jo en helt andet verden, føltes det som, hvor det kom fra....noget der ikke havde med det her at gøre.
"Prinsesse..." mumlede han lavt for sig selv og så ud som om han for et kort øjeblik havde glemt alt om at asma sad ved siden af ham.
Gæst- Gæst
Da hun hørte Taisho lille mumlen smilte hun endnu mere. Taisho kunne ikke være drenge, det var bare langt ude i skoven, hvis det var. Og hvis han nu var drengen, så havde han godt nok ændre sig. Asma lag en stille hånd på Taishos hoved, da han så drømmende ud eller noget i den stil. ”Jorden kalder Tai” sagde hun stille, mens hun så mildt på ham.
Gæst- Gæst
"Jaja!" sagde han
"Jeg tror ikke det er noget jeg selv har deltaget i...Men det lyder alligevel bekendt" sagde han
"Hvem ved, måske har vi en fælles bekendt"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er skør" han tog roligt hånden til sig, ikke på nogen stødende måde men fordi hans hjerte stadig kunne finde på at hoppe lidt.
Han lagde sig ned og studerede himlen.
"Men i lige måde" smilte
//kan ikke huske om han allerede lå ned....sååå ellers så bare ignorere et?//
Gæst- Gæst
Side 15 af 21 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]