Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 21 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21
Sv: Vi ses nok igen
//Smutter nu//
Gæst- Gæst
"Tak" han smilte lidt til hende, måske var det bedst at skilles for denne gang? Måske havde de det bedre nå de ses igen? Vis de altså gjorde....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så lader jeg være med det" han smilte det bedst ehan kunne, nu skulle det altså gå bedre, nnui måtte man smile lidt og have det sjovt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hm, tænkte om du ville med tilbage til søen?" Han smilte til hende,smilet var ikke helt perfekt, men næsten
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"2...Eller det vil sige 4 nu" sagde han
"Har bare aldrig set to af dem" nu hvor han tænkte sig om ville han gerne se sine to nye piger, han havde drømt om at være den perfekte far dem, den perfekte far han aldrig havde nået at være for Inuyasha og Inuka.
Men så var hun jo bare forsvundet med dem.
Pludselig følte han sig vred, vred fordi izayoi var væk sammen med tvillingerne uden at sige noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ved kun den ene er med ører og hale og den anden uden" sagde han
"Men ved ikke om de ligner overhoved, ved ikke om de overhoved kender til mig" sagde han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men helt ærligt, jeg må jo komme videre i mit liv, vis ikke hun kommer tilbage kan jeg jo ikke bare sidde og visne hen" sagde han
"Men jeg vil fortsætte med at lede, for mine børns skyld" han så lige frem for sig, han huskede sin tid sammen med Izayoi inden hun døde, hvor hun så ikke døde alligevel, hvordan hele familien var blevet samlet igen og nu hvor de var spredt igen, ville skæbnen dog aldrig lade dem være sammen? Ikke fordi han troede på skæbnen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han måtte prøve at finde ham også, snakke med ham om de forskellige ting...vis han kunne tage sig sammen til det, inuyasha.
"Vi vælger selv hvem og hvordan vi vil være" sagde han
"Vis du vil være mere som mig skal du bare beslutte dig for det"
Gæst- Gæst
"Men du har en dejlig familie som du bare skal tænke mere på. Din kone elsker dig sikkert, men bare gi´hende lidt mere tid. Måske sidder hun fast i et sted og kan ikke komme over til dig? Jeg kan stadig ikke forstille mig at Izayoi er sådan en person som bare gemmer sig med børnene. Hun elsker dig sikkert stadig, og det gøre du også, men du tænker ikke Ino" sagde Asma stille.
Gæst- Gæst
"Tænker ikke?!" han stoppede vredt op og så hårdt på hende, hvordan kunne hun sige sådan?
Han troede hun forstod ham!
"Vis du vidste hvor meget jeg tænker hele tiden! Tænker på hvad det kan betyde, hvad jeg skal gøre, hvad der er det rigtige!" sagde han
"På om de måske...Måske..." var døde...om døden endelig havde indhentet izayoi og taget tvillingerne med? Han så væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde ikke lyst til at være sammen med hende lige nu, han havde bare lyst til at løbe væk og lade skæbnen bestemme hvornår de ses igen.
"Hvorfor må jeg ikke have det godt sammen med nogen, uden hele tiden at skulle tænke på dem? De kommer jo ikke frem ved at jeg tænker på dem!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du fatter det jo ikke! Jeg giver aldrig op, men det lyder som om du gerne vil have jeg bare sidder og stirre ud i luften, mens jeg kun tænker på dem og at de nok snart kommer, skal jeg bare sidde og tænke på dem til jeg dør fordi jeg ikke må have plads til noget andet!?" sagde han, en varme spredte sig i hans krop, en varme af vrede...Han vidste han snart ville forvandle sig pr. automatik vis ikke han slappede af, og så ville han ikke være den søde store hund...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sagde ikke undskyld, da det var hende selv der var begyndt.
Istedet vente han sig om og skyndte sig væk fra hende, han måtte slappe af, tænke....men han var virkelig vred.
Hvorfor gjorde hun det imod ham? hvad havde han gjort hende?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Jeg holder også af dig, Asmamix, det gør jeg, men den måde du har misforstået mig på med hensyn til min familie...* han rystede på hoved, og følte hvordan han blev roligere.
Da han var rolig nok hoppede han op i et træ og satte sig rette oppe i det og så lige ind i alle bladene, men uden rigtig at se dem.
Han havde aldrig mødt nogen som Asma, han holdt virkelig af hende, som hun vidste...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 9 af 21 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont