Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vi ses nok igen - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vi ses nok igen - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vi ses nok igen

Side 16 af 21 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Næste

Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:33

Hun lo stille, mens han træk sin hånd ind til sig. Det hele virkede bare så komisk. ”Jeg er skør” sagde hun, mens hun så på ham. Hun lod en finger ramme sin næse mens hun grinte igen. Hun lænede sig for sjovt tilbage over hans sidste bemærkning. ”Mener du det?” spurgte hun stille, med store øjne. Hun holdte sig på panden, mens hun lo endnu engang.

//Yush//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:41

Nogen gange forstod han hende virkelig ikke, i hvert fald ikke med de sjove ting og sager hun gjorde.
F.eks som nu at holde sig for panden.
Han så på hende
"Hvorfor skulle jeg ikke det?" spurgte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:16

Hun så på himlen. Han tænkte sikker at hun var skør, men sådan var hun. Hvem forstod hende egentlig bedre ind hende selv? Asma så på Tai da hun havde set lidt på himlen. ”Jeg driller” sagde hun bare, og rørte sig selv på panden igen. Når hun først var begyndt kunne hun ikke stoppe.
Hun havde haft folk til at spørge hende, hvorfor hun altid havde en hånd på panden. Asma rystede bare opgivende på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 15:48

Han smilte til hende
"Det ved jeg" svarede han, han blev nemt irriteret over vis folk sagde de drillede, nå han godt vidste det, men lige nu gjorde det ikke noget.
Han overvejede lidt hvor han var blevet så afslappet fra.
På en måde vidste han det godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:25

Asma snerrede for sjovt af ham, mens hun vendte blikket imod himlen. Nu kom tavsheden igen. Den berømte hr. Tavshed. Asma lo stille, mere en lille latter der kom lang inde fra. Taisho var egentlig en rolig dreng med få ord. Når han sagde noget, så fik det en til at smile. For han virkede så.. klog hvis man skulle sige det på den måde? Asma så lidt på ham, og gav et nik fra sig. ”Det er jeg glad for at hører” sagde hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:46

Han så lidt på hende og havde en fornemmelse af en masse tanker løb gennem hendes hoved hele tiden.
Hvad mon hun tænkte på? Den ukendte dreng? Måske på ham? Måske på nogle helt andre ting.
Han puffede drillende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 19:21

Asma som bare stirrede for sig, blev forskrækket da Taisho puffede til hende. Hun smilte og så på ham. "Hey" sagde hun og rystede på hovedet. Hun puffede tilbage, mens hun lo. "Bare rolig jeg er her. Jeg er bare svømmet væk i tanker" sagde hun og pegede med et imod himlen. "De tanker, som jeg ikke kan få svar på" sagde hun, mens hendes pegefinger dirrede. "Jo måske når.. stjernerne på himlen ikke skinner mere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 22:35

Han rystede på hoved
"Lad nu være at snakke i gåder" smilte han
"Hvad tænker du på?" han så selv op på himlen, fandt hurtigt de stjernebilleder han kendte og prøvede at finde nye.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:10

Asma lo sarkastisk. Hun lag hovedet på skrå, mens hendes øjne så på Taisho, som nok havde travlt med at kigge op på himlen. Hun lukkede kort sine øjne i, mens brisen tog fat. ”Taler jeg i gåder?” spurgte hun dumt, og åbnede sine øjne. ”Ej, jeg tænker så meget Tai. Nogle tanker som ikke give det mindste mening” hun lod sin hånd placerede oppe på hans hoved. ”Jeg er forvirret” sagde hun og smilte stort. Hun træk sin hånd til sig, mens hun samlede sine ben under sig. Derefter hvilede hun sin hage på hendes knæ. Hun gav et lille latter fra sig. ”Ups, der talte jeg vidst i gåder igen” hun træk kort på skulderne, mens hun holdte om sine ben. ”Min tankegang er egentlig underlig. Jeg tænker, så glemmer jeg”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:30

"aha" sagde han og lod hende snakke uden rigtig at høre efter....Det var ikke helt med vilje.
"Jaja, men kan ikke huske alt" sagde han da hun var færdig og smilte til hende, helt uskyldigt men også drillesyg-agtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:35

Asma så stille på ham, og snerrede med et. Hun bed for sjovt ud efter ham. ”Helt ærlig Taisho” sagde hun og var med på drilleriet. Hun rakte tunge, mens hendes stemme lød ret barnligt. Hun puffede hårdt til ham, så han sikkert ville meste balancen, hvis det kunne lade sig gøre. ”Din døve rad” grinte hun, mens hun slog for sjovt på ham. Hun kunne bare ikke lade være med at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 16:18

Han lå ned og kunne derfor ikke helt miste balancen.
Han skubbede blidt igen og grinte selv.
"Asma, hvad siger du?" sagde han og prøvede at virke alvorlig mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:05

Asma så ned på ham, og smilte skævt. Da han puffede til hende igen, grinte hun stille med.
Egentlig føltes det her ret underligt, for de drillede hinanden non stop. Asma slog ham stille over hovedet, over hans sidste bemærkning. "Din døve rad!" råbte hun, mens hun grinede af ham. Hun begyndte stille at skubbe ham fra siden, mens hun gentog sine ord: "Din døve rad. Din døve rad!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:13

"undskyld, jeg fik ikke fat i det?" smilte han til hende mens drilleriet stod ud af hans øjne, det var tydeligt han hørte hende helt klart, men drillede hende.
Han skubbede hende tilbage og satte sig overskævs på hende og smilte sejrssikkert ned på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 14:59

Asma hævede sin øjenbryn, mens hun åbnede munden og bevægede sine læber, som om hun sagde noget. Derefter viftede hun med sine hænder, og så rasende på Tai. Eller rasende var så meget sagt, for hun kunne bare ikke holde masken. Det så mere ud som om hun skældte ud på ham, med masser af bandeord imellem det hele. Hun træk vejret hurtigt, som om hun var forpustet.
Derefter grinte hun, og rejste sig op. ”Tai” sagde hun stille og hoppede stille op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 15:06

Han satte sig til rette på jorden, nu hvor hun jo havde væltet ham ned, han smilte op til hende.
"Asma, min engel?" smilte han uskyldigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 15:44

Asma grinte og skubbede ham ned. ”Tai min dæmon” sagde hun, mens hun grinte. Hun så på ham, og fugtede kort sine læber. Det var bare ret komisk det hele. Komisk var ordet faktisk. ”Så du kan hører mig?” Asma lod sine ene fod lægge sig på han mave, for hun havde skubbet ham ned. Hun strakte sine arme til vejret. ”Jeg har vundet over dæmonen Taisho!” råbte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 15:57

Han greb fat om hendes ben i en pludselig bevægelse, vred hendes fod blidt rundt, men stadig så det ikke gjorde alt for ondt på hende, skubbede hendes ben væk, sprang op, skubbede hende i knæhaserne så benene knækkede under hende og skubbede hende til sidst helt ned på jorden, det hele hurtigt.
"Hvad sagde du?" grinte han varmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:16

Asma fattede ikke noget i første omgang, men mærkede så jorden under sig. Hun grinte, mens hun så på Tai. ”Flot siger jeg bare. Så vandt jeg alligevel ikke” hun rakte tunge, mens hun rakte ud efter ham. ”Din dæmon” sagde hun så med et, mens hun begyndte at grine. ”Du er fandeme en dæmon af den højeste klasse”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:17

Han grinte med hende
"Tak, det tager jeg som en kompliment nå det er fra dig" svarede han, han satte sig ned ved siden af hende.
"Ja, sagt i al beskedenhed....Jeg er genial!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:25

Asma lo stille og satte sig op. Hun lod sin ene skulder ramme hans, mens hun lo kækt. ”Det er jeg glad for at hører” hun lod sine ben samle sig, mens hun så småt begyndte at nynne, men stoppede dog, da hun hørte Tai sige noget. ”Du er genial” hun lo og rakte tungen frem imod ham. ”Meget endda”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:30

"Tak for din smiger" smilte han, pludselig overmandet at træthed igen.
Han lagde sig ned og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:51

Asma nikkede stille, mens tavsheden kom fra hende. Hun mærkede hvordan det med et var blevet en smule koldere, og mørket som havde lagt sig mere dybere. Hun så på Tai, og prikkede ham stille på hans ene kind. ”Det var da så lidt” svarede hun efter en lang, lang pause. Hun lod sin hånd ae hans ene kind, uden at vide af det. ”Du er en ven Tai” hun træk sin hånd til sig, og blinkede kort med det ene øje. ”En ven fra hjertet” hun smilte skævt til ham, efter sin sidste bemærkning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:53

"Tak" mumlede han halvt i søvne
"At opgive noget er ikke nødvendigvis et tegn på at man er svag - det kan også være et tegn på at man er stærk nok til at give slip" mumlede han så, han vidste ikke hvor det kom fra, han kom bare i tanke om det.
2Kender du den citat?" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:57

Asma så på himlen, mens hun hørte på hans stemme. Hun nikkede stille, til hans ord. Citatet. Det kendte hun veldigt godt. ”Ja Taisho. Det er så sandt som det er sagt” hun nikkede stille videre, mens træerne gav et lille melodi ude i det blå. Asma lukkede sine øjne, og svajede sig selv. ”Så sandt, så sandt” sagde hun lang tid efter. De ord Tai havde sagt, det flød i hendes åre nu. Flød med blodet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi ses nok igen - Page 16 Empty Sv: Vi ses nok igen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 16 af 21 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum