Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 5 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 15:30

"jo meget, du kan jo os li det skat, skat du behøver ikke holde igen ved mig, bare gør hvad du lyster til" sagde hun og smilede frækt, hun stønnede igen da en figner kørte inden og ud af hende , hun lagde hovede mod hans bryst og nyd ham mens han kørte i mod hende... hun var meget tæt på at komme igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 15:50

Han gjorde alle tingene voldsomt og hårdt han nød det hele og kiggede på hende med et frækt smil og et frækt blik i sine øjne som hun plejede at kunne lide når han havde det blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 15:53

Ailince smilede og nyd det mere og mere, selvom det måske så voldsomt ud var det ikke for hende, hun stønnede mere og mere, hun vendte på hans skulle komme, men som hun vidste kunne der gå rigtigt lang tid, men det nyd hun også... hun bukkede hovedet mod bordet og stønnede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 16:02

"dit røvh** klemmer om min p** er du ved at komme skat"sagde han og kiggede på hende med et smil og blev vildt ved og kyssede hendes på halsen med et smil det var en dejlig fornemmelse det gav ham han kunne tilfredsstille sin egen kæreste
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 16:04

"Tja kan jeg gør noget ved" , hun smilede frækt og hendes røvh** klemmede ikke mere, hvordan kunne hun styre sin krop sådan , hun så kærligt til ham "Bedre skat" spurgte hun og ved hovede mod hans ansigt, hun kyssede hans kind og blottede halsen så han kunne kyse den
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 16:08

"ja meget"sagde han og bankede sig frem og tilbage i hendes røvh** og nød det med et smil på sine læber "du er dejlig skat"sagde han med et sødt smil på sine læber


//har lidt krea svigt//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 16:14

"er du os skat" stønnede hun og nyd det helt vildt og så mod ham "elsker dig skat"

//så vi to , venter bare på de bliver færdig , da jeg slog tegning , og hun bliver gravid , GRRR , dumme kæreste , som sætter regler XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 16:17

"jeg elsker også dig skat"sagde han og blev ved med at gøre det


//hvad bliver hun gravid hvordan det han er jo i røven på hende XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 16:20

hun stønnede nyd det helt vildt og var begyndte at bliv lidt små træt , mærkeligt tænkt hun og holdt hånden mod bordkanten

//bare du har din P** inden i hende underliv, kan pigen bliv gravid, vidste du ikke det, det derfor det er så sjovt når drengen ikke vil komme inden i en , da de stadig kan gør hende gravid selvom de ikke kommer i hende, da under semmeleg udsender sædceller XD . sorry , har haft meget undersving omkring befugtning XD ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 16:29

han blev ved



//okay der kan man bare se men hvorfor lige nu zane har jo ikke det med det dimse dudt halløj vil hun jo dø//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 16:33

//tjaaa... han var der hvor jeg slog tegning, ... såh , kan ikke løb fra det //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 16:41

Han kiggede på hende og blev ved


//arrh i kill him someday XD ej tror jeg nu ikke//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 16:46

Ailince nyd det mere og mere

//vis du synes vi er gået i stå , så sig han kommer, haha . kan hører det er i sex området vi er XD hehe ... tja , nogle gang vil jeg os selv, men elsker ham os ... sååh .. men bare rolige , der går noget tid før hun opdager hun er gravid og vis hun er . slog igen tegning og så siger jeg ikke hvad jeg sloger , så der os spil få dig i det XD heh//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 17:12

"skat"sagde han og kiggede på hende med et smil mens han blev ved og kyssede hende på halsen "jeg elsker dig lige meget hvad der sker"sagde han og kiggede sødt på hende og blev ved


//aha XD men prøver lige at komme i gang igen XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 25 Jun 2010 - 17:29

"Jeg vil også altid elske dig lige meget hvad skat" hun så mod ham "Men hvorfor siger du det så som om vi ikke har lang tid sammen " sagde hun forvirret og kiggede mod ham og rystede på hovedet "Sorry" hun gled en figner forførerne ned af hans bryst som han elskede så meget, hun så mod vinduet "Vil altid være her "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 15:33

"ikke for noget skat"sagde han og trak sig ud af hende og gik hen og satte sig på en stol og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber "elsker dig skat"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 26 Jun 2010 - 21:06

"Hmmm" sagde hun og vendt sig mod ham , hun smilede sødt til ham og sætte sig op på køkkenbordet "Er du okay skat" han kunne se på hendes perfekt krop, som på en måde tilhørte ham , det gjorder den jo , da Ailince elskede ham "Er du sikker på det skat" sagde hun med et underende blik , hun smilede nu kærligt og med lukkede øjne "elsker os dig"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 21:25

Han kiggede på hende "elsker også dig skat og nej ikke rigtig men har det ikke så godt"sagde han og kiggede på hende



//det ikke godt at være her og ha sin egen side XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 26 Jun 2010 - 21:41

"Skat" sagde hun uroligt og hoppede ned, hun gik hentil ham og lagde sin panden mod hans, hun fik en pludselig smerte i hovedet da deres pander mødte hinanden, "Ah" sagde hun og så underne på ham "Skat hvordan dårligt har du det" spurgte hun og sætte sig op hans skød og lagde armene omkring hans skuldre

//ja jeg havde samme problem så valgt denne side , XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 21:43

"det ved jeg ikke"sagde han og sveden begyndte at løbe ned af hans pande



//ja alle elsker jo denne side min er ikke så god -_-' ///
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 26 Jun 2010 - 22:11

"Skaat" sagde hun urolige og lagde sin kolde hånden mod hans panden , for at kølde den ned og det hjælp lidt , "Hvad kan det være" hun var vildt urolig og nussede hans nakkede "hvad har du været i nærheden af udover mig" sagde hun og så mod ham "det kan være alt muligt " sagde hun forvirrende og lagde sin panden mod hans skuldre "Jeg henter noget tøj til dig " hun rejste sig op og gik ud af værelse og op til deres soveværelse hun tog holde tøj på , hun bære en kjole som Jaste havde valgt til hende... Ailince tog noget tøj til Jaster
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 22:31

Men hun ikke var ved ham faldt han om og var bare helt væk han lå med lukkede øjne *hvad sker der med mig jeg kan ikke bevæge mig*tænkte han og lå bare på køkken gulvet med lukkede øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 26 Jun 2010 - 22:48

Ailince gik ned af trapperne og så på ham ligge på gulvet "Skat" sagde hun og fik han inden på sofaen og ligge , hun så mod ham og aede hans panden "Jeg er her , det skal nok gå" sagde hun og gav ham tøj på meget langsomt og elegant, da hun havde fået tøjet på ham, rejste hun sig op og hentede en skål med iskold vand i og to kulde "Du er varm , så vil tag noget af varmende fra dig" sagde hun og lagde den dejlige kolde klud mod hans panden, han vil havde det lidt beder mens den lå på hans panden , hun havde en fornemmelse af endte han havde en feber eller så havde hun givet ham noget, hun så mod ham kærlig, hun tog hans hånden og nussede den , hun smilede berolige til ham "det skal nok gå skat"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 22:55

Han lå bare på sofaen og var helt væk han sagde ikke noget ingen ville vide hvad han fejlede eller noget han havde gemt det hele væk for hende for at hun ikke skulle bekymre sig for ham hele tiden dette var jo ikke sket for ham meget længe mens de havde været sammen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 26 Jun 2010 - 23:12

Ailince så på ham , det var noget dybere i dette tænkt hun og sætte sig på sofaen "Sorry skat, ved du gennem noget for min skyld , men vil vide det" sagde hun og kyssede hans læber kærligt, og slap efter noget tid, hun så mod hans panden og flyttede klude, hun lagde sin iskolde panden mod hans nu våde panden, hun lukkede øjne , kom var på vej inden i hans sind, hun var der nu , nu kunne han ikke gennem noget, eller kunne han , hun flettede figner med ham , da et smerte stød kom igennem hendes krop, hun bid sig i læbe og ledet efter et minde som fortalt hvad han fejle ...de havde stadig hemmeligheder for hinanden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 5 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum