Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 10 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 19:50

"det må være mig for der har ikke rigtig været andre end mig og dig skat"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "skal vi komme afsted"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende på munden med et smil "eller skal vi bare stå her"sagde han med et grin
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 19:55

"Nej lad os komme af sted, den læge der giver mig myregys, han tanker , add" sagde hun og genglædt hans kysser og tog hans hånd og flettede figner med ham og hiv ham med ud af hospitalet , hun så sig omkring og for at gå den rigtigt vej, men lod derefter Jaster vis vej, hun nyd at være her med ham , selvom nogle tænker her var klame , men det sket så tit efterhånden, hun så mod ham , stilhed, hun kunne ikke hører Jaster tanker , mærkligt tænkt hun , kan det være bivirkinger af min kærlighed til ham , nok
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 20:01

Han kiggede på hende og fuldte med hende "hm hvor skal vi nu gå hen mon"sagde han og kiggede rundt og gik en vej for at se om der var noget spænde i den gade "hm det ser fint ud det der henne det er vist en rasturan der er der"sagde han med et smil på sine læber og gik hen mod det med hende i hånden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 20:07

hun flugtede efter med ham i hånden , som inden i mellem hiv ham, indtil hun giv ved siden af ham og nyd hans selvskav, han nyde vis de kunne gøre disse ting, at de bare kunne gå ud sammen og de udskyldig berøringer , det gjorder AIlince i hvertilfald "Lyder godt skat" sagde hun sødt og så mod ham inden i mellem, han var så smuk og dejlige at se på og være sammen med hun lagde hovedet mod hans skuldres siden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 20:49

Han kiggede på hende og kyssede hende i hovede bunden og gik stille ind på raturanen og fik dem et bord "den er ikke så kendt den her rasturan ser det ud til skat"sagde han og gik hen til deres bord og fik hende med og trak stolen ud så hun kunne sætte sig ned på den "elsker dig skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 20:52

hun så mod ham og smilede "det helt okay skat" sagde hun og så mod ham og sætte sig ned , hun smilede over hans ord, lige nu var hun glad for at være halv dæmon os, det gjorder der var lidt menneske mad hun kunne spise , men det hjælpe ikke på trøsten hun fik efter blod, hun så mod ham stille "elsker os dig skat" sagde hun og lagde sin hånden på hans på bordet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 20:58

Han gik hen til sin stol og satte sig ned på den og kiggede på hende med et sødt smil "lad os nu se hvad de har på menuen skal vi skat"sagde han med et smil og kiggede på menuen og viste ikke hvad han skulle bestille lige nu der var en tjener der bare stod og ventede på de skulle bestille for der var ikke rigtig andre end dem. "hvad med dig skat"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 21:07

"fint med det sammen som dig" sagde hun som en rigtigt kvinde vil, lad manden bestem, det gav et chok i tjerne og så mod hende interessende, det gav et gys i Ailince "du vil ikke vide hans tanker lige før min elskede" sagde hun og manden så opgivende ud, AIlince træk vejret lettet og så mod Jaster "jeg elsker dig min elskede , så du bestemer , det du dygtig til" hun nussede hans ene hånden og hun holdet ved
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 21:17

Han kiggede på menuen igen og bestilte noget de begge kunne lide tjeneren nikkede og gik ud i køkkenet og fik kokken til at lave det til dem "skat du er så sød som sukker og smuk som den pæneste rose der findes"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et sødt blik


//du er jo kærester med ham der er zane hva er han på ferie?//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 21:19

det kom lidt bag på hende og hun rødmede "Men skat dog, ser du mig stadig som det" sagde hun og lagt sig frem mod ham og kyssede hans læber , der sket ikke noget med bordet, hun havde så elegant bevægelser og hun var blevet mere end første gang de havde mødt hinanden , hun var blevet den perfekt til at forføre men brugt det ikke da hun havde person hun elskede og mere vil hun ikke ha "Du er min pring og konge" sagde hun sødt

//nej , han er ved en ven lige nu XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 21:42

Han kyssede hende igen med et smil "ja det gør jeg da skat det har du altid været skat"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et smil på læberne der kom lys på bordet og der blev gjordt flot bord for dem. Den eneste der viste hvad der forgik lige nu var jaster og dem der ejede stedet som var venner af jaster men det viste ailince ikke noget om jaster ville forkæle hende efter det der var sket og måske ville han noget mere som han kun viste. Der kom en mand der spillede på violin og spillede noget smukt musik på den maden kom ind til dem det var en ting de begge kunne lide som de plejede at få når de skulle hygge der hjemme. Han kiggede på hende med et sødt smil.


//okay for jeg syns at jeg ikke har set ham længe//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 18:30

Ailince smilede til ham "hvor du dejlige skat" sagde hun og så mod tjerne og kiggede forvirret på Jaster "De tjerner forvirre mig skat, de tænke mærklig ting" sagde hun og små grine "Som ordet kat eller hej, som om de ved jeg kan hører tanker" hun så mod Jaster og kunne ikke lad med at smilede lukkeligt, hun var det med jaster og vil ikke havde andre, hun så mod ham med rolige men meget kærlig øjne, hun så maden kom "Du så god mod mig , du forkæler mig så meget" sagde hun og smilede , hun vidste ikke hvad han var uden på... og hun kunne ikke læse hans tanker mere... hun havde hørte om når man fandt den rigtigt at man ikke kunne men dette var lidt træls,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 18:52

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det kan jeg godt forstå skat"sagde han med et smil og rejste sig stille op og kiggede på hende og gik over til hende og satte sig med det ene knæ ned på gulvet "ja ailince min kære skat nu har vi været sammen længe nu og vil gerne vidre med vores forhold så jeg vil spørge dig om noget"sagde han og kiggede op på hende og fandt en lille box og rakte den frem mod hende og lagde sin anden hånd oven på boxen og åbnede den stille op og en ring kom frem "vil du gifte dig med mig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 18:57

Ailince så mod ham forvirret da han gik henmod hende og sætte sig ned på knæ, hun så forvirret på ham, men opdagede så hvad han vil "skat.... skat" gentog hun sig selv og smilede til ham, inden han sagde noget, hun så mod ham og lyttede til hans kærlige ord og hun strålede nu mere end noglesinden før "Ja" svar hun ham kærligt og lykkeligt, han kunne mærke alle hendes følelser i sit svar til ham, den person hun vil dele resten af sit liv med sad nu , lige foran hende og friede til hende "Ja, meget gerne skat" sagde hun og faldt ned men armene omkring hans hals og krammende ham meget kærligt og lykkeligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 19:02

Han kiggede på hende med et lykkelig smil og mærkede hendes følser da hun svarede på det han spurgte om og da hun krammede ham og havde sagt ja til at blive gift med ham han kunne ikke ønske sig mere end det han havde nu "elsker dig skat"sagde han og kyssede hende på munden og tog hendes hånd og tog ringen ud af boxen og satte den på hendes ringfinger og smilte lykkeligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 19:08

hun så på ringen som han sætte på hendes figner, den passede perfekt hun så mod ham og mærkede derefter hans læber mod sine, hun kyssede ham igen og gled hånden over hans kind , hun smilede lykkeligt "Jeg elsker os dig skat" sagde hun sødt og smilede glad og tilfreds , hun kunne ikke ønske sig mere nu, hun havde ham som hun elskede mest og var nu sikker på han os elskede hende lige så højt, hun krammende ham igen og så mod hans ansigt , hun kunne ikke få nok af det, hun smilede "det var det du havde i tankerne og derfor jeg ikke kunne læse tjernes tanker" hun smilede, forklar os hvorfor hun ikke kunne læse hans tanker, fordi han havde planer om at giftes sig med hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 19:22

Han kiggede på hende med et lykkeligt smil på sine læber "mine følser for dig skat er virkelige store og vil leve resten af mine dage med dig"sagde han med et smil og kiggede hende lige ind i øjne "har også fået det hele planlagt for os skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 19:37

hun så mod ham kærligt og holdet stadig armene omkring hans hals "vil jeg os skat, meget end da, vil del hele dit liv med mig " hun smilede og kyssede hans kind og smilede og hviskede "elsker dig af hele mit hjerte begær" sagde hun meget forelsket og meget glad for jaster, hun så mod ham "hele planlægt, kan jeg gætte , må grave end del, når jeg kan læse tanker, men kan ikke læse dine mere " sagde hun og hviskede i hans øre "en gave når man bestemmer sig for at vil dele resten af livet med mig og omvendt"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 19:40

Han kiggede på hende med et stille smil og kyssede hende på munden "okay skat"sagde han med et smil "skal vi ikke få spist vores mad så vi kan forsætte vores date eller hvad vil du skat"sagde han med et smil på sine læber "jeg vil det du vil"sagde han og kiggede sødt på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 19:44

hun små grinede "du er vis i forkæles humør" sagde hun og kyssede hans læber "lad os forsætte vores date, det skal da ikke gå til spilde fordi du har friet" sagde hun og tog hans hånd, hun smilede glad og lykkelig til ham , hun sætte sig igen på siden stol og så mod ham , hun vendte på hans sætte sig på sin stol så de kunne begynde at spise
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 19:47

"ja det er jeg da skat"sagde han med et smil på sine læber og ventede på hendes svar og da hun svarede på det "okay skat"sagde han og satte sig op på sin stol "skal vi så spise"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil og begyndte at spise stille og roligt sin mad og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 19:49

hun begyndte at spise , stille og elegant, når hun spise var det en af de ting man kunne se hun var for en rigmænds familie, hun så mod ham kort og smilede sødt "Hvad er der skat" spurgte hun , hun spist for hyggens skyld ikke fordi hun var sulten , den slags følte hun ikke mere, hun smilede kærligt til ham og lagde sin en hånden mod hans, den hånden som forlovelse ring var på , hun smilede "elsker dig skat, virkelig gør jeg"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 19:55

Han kiggede på hende og spiste vidre "ikke så meget skat er bare lykkelig over at du er min forlovede nu og ikke kun min kæreste"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende lige ind i øjne "jeg elsker også dig skat"sagde han med et smil "jeg vil være din for evigt skat"sagde han og lænte sig over og kyssede hende på munden med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 19:57

da han flyttede sig fra hendes læber rødmende hun voldsomt, for en vampyr skulle rødmede skulle der meget til, hun var jo næsten helt rød i hovedet "Ahhh skat" sagde hun og tog hånden til sig og gemt sit ansigt, som om de var ny forelsket... hun holdet så han kunne se hendes forlovelsering "er også lykkelig over at være din forlovet skat" sagde hun og så kort frem, men så heller ikke mere, hun vidste hun var rød i hovedet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 18 Jul 2010 - 20:01

"du er så sød når du rødmer skat det ser så sødt ud"sagde han med et smil og kiggede på hende "du behøver ikke gemme dit ansigt skat"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil det var som om deres kærlighed var på ny igen han kunne ikke tage øjne fra hende som altid for hun så sød ud.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum