Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 7 af 15 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 6 Jul 2010 - 21:47

hun hørte ham godt, min lod som om hun sov, men gjorder hun ikke, hun sov ikke på denne tid .... hendes skønhed var utrolig og hendes duft lige sådan, hun var perfekt, hun mærkede hans læber mod sine og kyssede igen , da deres læber flyttede sig fra hinanden , sagde hun en lyd "Shhh, stil min elskede og lyt efter" sagde hun og man kunne hører et hjerte slag fra rummet ved siden af dem, de havde gæster , hun åbnede øjne "Vi har gæster min skat" hun rejste sig op, hun havde genkendt duftes, hendes fætter Zeus og nogle andre fra hendes familie, hun stod i stuen nu og kiggede på dem, de råbte at hende og var vildt vrede som om hun havde forladt dem , efterlod dem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 6 Jul 2010 - 22:19

"har vi gæster"sagde han og kiggede på hende og viste ikke rigtig hvad han skulle gøre lige nu "hvad jeg er ikke helt med"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ventede på at få at vide hvad han skulle gøre
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 6 Jul 2010 - 22:53

"skat , bliv helst derinde okay" sagde hun i hans hovede , der kom et KÆMP BANG fra rummet, en masse råb og tre bang til, derefter sagde en "Så Malady, denne gang lad vi dem leve " Der var ingen som svarede en stilhed, kun tre tank vejret og det var mandlige vejrtrækninger, ikke Ailince, hun træk ikke vejret , da hun lå mod væggen, hun var besvim af et kæmp slag , hun blødt fra hovedet voldsomt, de hade kastede rundt med hende og hun havde ingen modstand gjordet, selvom hun var stærkere end dem, De grinede hånligt og var på vej mod døren nu , væk fra Ailince
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 6 Jul 2010 - 23:39

Han hørte hvad der skete og skyndte sig op rendte ned og fandt ailince "skat"sagde han og kiggede på hende for at se om der var sket om det var helt ude med hende eller hvad det var og om hun kunne hjælpes
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 6 Jul 2010 - 23:48

hun sagde ikke noget, hun lod bare lydløs på gulvet med ansigt ned af så man ikke kunne se såret i panden , men det på baghovedet, Den unge hvid håret fyr , vendte sig mod Jaster "åH så du er den berømte Jaster som sjæler ailince væk fra hendes familie, Ha du ikke noget særligt" sagde han iskoldt, hun så hånligt på ham "tænk hun vil dø for sådan en undermåler " sagde han og vendte ryggen til, der var noget skummet over ham , som om han ikke var helt menneskelig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 0:11

"er det dig der har gjordt dette ved ailince"sagde han og kiggede på den mærkelig mand der snakkede til ham og vente sig mod ham for at holde øje med ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 0:22

"Selvfølgelig , hun er min trolovet, eller var, indtil hun strakt af" Han så mod jaster "hun tilhører mig og ingen andre, selv hun ved det" han pegede på Ailince "hun kæmpede ikke mod jeg slog hende, hun stod bare stille og kiggede på mig" han grinede hånligt og stoppede ved døren , den var åbnede "De ikke hende værdi "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 0:28

"bare kom an pretty boy"sagde han og stod klar til at banke ham sønder og sammen og det ville han kunne gøre "dit møg dyr"sagde han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 0:38

"Som om du tør og kan" sagde han og vendte sig mod ham , han så ned mod Ailince " en beder ide" sagde han , Ailince var besvimte og var urolig mod væggen, Zeus stod nu på hug over Ailince krop, han tog Ailince indtil sig og kyssede hendes livløs læber, de var iskolde men blød, tegn på liv, han slap og lagde hende mod væggen, man kunne nu se hendes ansigt, der var blod ned af den ene side fra blødt, han så mod jaster "Hvad vil de så gøre nu" han var ude på at gøre Jaster vred
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 0:42

Han blev vildt sur og tog fat i ham og kastede ham væk fra ailince og ind i en væg hvis han ikke røg gennem den han var virkelig sur men han ville også hjælp ailince men han kunne ikke gøre to ting på en gang
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 0:46

Der kom lyd fra Ailince hun var okay, bare rystede, "Aww" sagde hun nu , og lod roligt, hun så mod Jaster meget langsomt og det hun så havde hun ikke forventede han var vred, hun mærkede sine læber var våde og slikkede dem , hun så mod Zeus og kunne smag zeus, hun så beden mod Jaster , at han skulle komme tætter på hende, os så han faldt ned , Zeus så uforstående på Ailince , hun lignede en som var blevet forgiftet og Jaster var hendes modgifte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 0:52

Han gik hen til hende og kyssede hende på munden "slap af skat"sagde han og kiggede på hende med et smil og holdte øje med ham dimsen han viste vist ikke hans navn "hvem er du"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 1:00

hun mærkede hans læber mod sine og slikkede sig om munden, hun var lettede igen, hun smagt af Jaster igen, hun lagde en hånden på hans skuldre og kyssede Jaster kind , hun var lykkelig ved Jaster, hun så nu mod Zeus "Zeus, giv nu op omkring mig, du fik min status, penge og titel, så lad mig være, lad mig få hvad jeg ønsker mig, for første gang i mit liv, ønsker jeg mig noget, et liv med Jaster , den jeg elsker" man kunne se vreden stig i Zeus, mere og mere , jo mere hun forklar han råbte nu "Nej du er min og kun min" han rejste sig og tog et sværdet op "vis jeg ikke kan få dig skal inden ha dig" det våben til at dræbe vampyr med
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 2:22

Da han så hvad ham den anden og på to sekunder havde han sparket ben væk under personen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 2:43

Det gav et chok i ailince , hun så mod Jaster "Skat er du sur" spurgte hun velviden han var, men hun nussede hans kind "Skal kan du hjælpe mig på hostipalet og lad Min fætter være, han er bare træls" sagde hun og lagde hovedet indtil jaster , gjorder hun altid når hun søgte tryghed, hun kunne ikke li sin fætter og de minder han gav hende ... Zeus smilede tilfreds og så mod Jaster , han sad på jorden "MMmmm , hvad nu vis jeg tager Ailince fra dig" han hånede ham vider

//smutter i seng nu søde XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 2:48

Han sparkede ham lige ind i brystkassen og kiggede så på ailince "jo skat skal jeg nok"sagde han og løftede hende op og fik hende ud i bilen ordnede resten med bilen og fik den i gang og kørte af sted mod hospitalet med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 19:41

Ailince lagde armene om Jaster hals og var glad for han var mere lige glad med Zeus orde, hun så mod ham og gled en hånden over jaster kind da han sætte sig på køresætte , hun så smilede og kyssede hans kind "Jeg er kun din, han få mig aldrig, det skal du vide" Ailince så enligt slægt og så kun halvdelen af tingen, hun lagt sig tilbage i sætte og lukkede øjne i , hun fald til ro igen og var væk, blødt begyndte at løb ingen da hun sove
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 21:18

Han fik hurtigt bundet noget om så det ville stoppe blødningen "jeg er også kun din"sagde han med et smil på sine læber og kørte vidre mod hospitalet og der gik cirka en kvater før de var der og han fik hende ind på hospitalet og fik nogen læger til at se på og der gik lang tid
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 21:28

Lægerne , tog jaster ud af rummet, så det kunne hjælpe ailince, de så mod såret "en våben til at dræbe et vampyr med , ikke gået" sagde en og en anden kiggede på ailince øjne "feber, ved vampyr er ikke godt " sagde en anden og den en så mod hende hud "jep der var gift i sværdet " sagde en , de begyndte med det sammen , men vidste ikke om det vil hjælpe så meget, det mest skulle hendes krop klar ,en læge kom ud til jaster som var i venterummet "Sir, kom vi skal lige snakke " sagde han og pegede mod jaster
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 7 Jul 2010 - 21:42

"øh okay"sagde han og gik med lægen "er der noget galt eller vil hun klare den"sagde han og kiggede på ham "og hvis de tror det er mig der har gjordt det så er det ikke"sagde han og kiggede på lægen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 7 Jul 2010 - 21:50

"jeg ved, hun fortalt mig det" sagde han og pegede mod sin panden "Ser minder" sagde han og gik inden på et kontor "Sir , jeg er kede af at fortalle dig dette" der kom en alt for lang pause, Lægen sætte sig ned ved sin computer og vendte på Jaster sætte sig for han forsætte "vil de ha noget te " spurgte han , efter han havde sagt det andet, er den læge gale "Nåh ja, jeg er ked af at fortælle dig dette Sir, men" der kom stilhed
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 1:10

"Så kom dog til sagen menneske før jeg bliver sur hvis de ikke får munden på gled"sagde han surt over at den læge ikke vil ikke tale vidre og sige hvordan og hvad der var galt med ailince det var hans kæreste der var tale om nu og her
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 9:14

"Okay , rolige nu , unge herre, skal nok fortælle det , fald lige ned" sagde han og holdt det ud igen, han sagde det ikke direkte..... , Manden trækkede dybt vejret "Deres kæreste er helt fint, hun skal nok klare den, men i har miste jeres Baby som hun bære" sagde han og så ned af, han spillede ked af det "Det gør mig ondt" han lagde hånden på jaster skuldre "Men deres kæreste sover lige nu, vi gav hende en sovepille... hun var nemlig helt udad det , da vi fortalt det"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 14:44

"hu hu hun var gravid"sagde han og satte sig ned i en tilfældig stol og kiggede ud i den blå luft og lindte at der ikke var kontakt til ham han sad bare og kiggede lige ud for sig
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 16:20

Lægen så mod ham "Du vidste det ikke , sorrry troede jeg de gjorder " sagde han og gik hentil ham , han lagde hånden på hans skuldre "De tog hårdt på hende , at miste det... hun vidste hun var , hun spurgte nemlig til baby i hendes maven" han så trist på ham op klappede hans skuldre "Men tro du har behøv for lidt tid for dig selv" sagde han roligt og begyndte at gå hende mod døren han lagde hånden på håndtaget , "Kald vis de har spørgsmål"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 7 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 15 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum