Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 11 af 15 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 18 Jul 2010 - 20:05

hun små grinede og så på ham igen, hun så hans blik og små rødmede igen "Skat du ser på mig som vi er ny forelsket" sagde hun og aede hans kind, var de vis osse igen, hun så mod ham og smilede lykkeligt, han varmende hende igen og igen, med nye ting han gjorder , hun var glad for sit valg og at havde ham i sit liv var det beste hun havde gjordet noglesinden ... AIlince kyssede hans kind elegant og hviskede "lad os være et igen " sagde hun , han vist hvad hun ment ikke noget med sex, nej med kærlighed deres drømmende det hele

//Sorry søde må logge af nu , skriver i morgen igen//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 1:08

//back//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 1:15

Han kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad der gik af ham "gør jeg det er da ikke til at forstå er det skat"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "ja skal vi ikke det min elskede skat"sagde han og kiggede på hende og ville til at rejse og var færdig med at spise sin mad. Han kiggede på hende med et sødt smil og lykkeligt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 1:25

"vi er vis allerede skat, " hun så på ham og så på hans tallekende helt tom , hun smilede , hun var os færdig med at spise og så mod ham roligt "så hvor går det nu hen skat" spurgte hun så på sin forlovelsering lidt... hun smilede sødt og rødmede derefter "kan ikke forstå jeg er forlovet med sådan en fantatiske væsen som dig skat" sagde hun og så mod ham , hun skulle til at rejse sig op
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 1:30

Han kiggede på hende med et smil "hmm ved ikke måske på hotel eller noget bare ikke hjem ad min elskede skal forkæles fra top til tå kan du lige tro"sagde han og rakte sin hånd hen til hende for at hun skulle tage den og gå med ham "jeg vil gøre dette til din bedste aften nogen sinde min skat"sagde han med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 1:33

hun så mod ham og rejste sig op og kastede sig endnu engang i hans armene og krammende ham , hun så mod ham "Skat altså, du er så god mod mig " sagde hun og kyssede hans læber blidt , hun så mod ham "og jeg elsker at blive forkæles" sagde hun og små grinede, hun stod indtil hans krop og hørte hans hjerteslag de slog i tank, hun nyd det deres hjerte slog ens.... hendes krop var begyndte at blive mere livende , vil sige hun var blivet varmer og hjerte slog mere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 1:35

//Ahhh sorry søde , smutter i seng, fanger næsten fluer så træt er jeg XD hehe ... sov godt søde pus///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 1:40

"kom min skat natten er ung som vi er"sagde han med et sødt smil og kyssede hende ingen og begyndte at gå ud af rasturanen og vidre hen mod et hotel som der var åben indnu han gik ind på det med ailince og gik hen i revisionen og fik en nøgle "som jeg sagde alt er planlagt både denne her dag"sagde han og kiggede på hende "skal vi komme op på vores værelse øverst oppe i hotelet"sagde han med et smil og kiggede på ailince


//okay søde//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 14:32

hun havde set hvor højst den var og så mod ham "ikke trappe " sagde hun så og små grinede , hun smilede til ham og stod helt indentil ham med blide øjne "kan jeg se, du har, det sker godt nok ikke tit , men det os en særlig dag nu" sagde hun og kiggede på sin forlovelses ring, hun smilede lukkeligt og var som en prinsesse som havde fået sin ridder , hun grinede lidt over sin tænke
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 14:43

Han kiggede på hende med et smil "nej da skat der er elevator"sagde han med et smil på sine læber og gik stille hen mod elevatoren og trykkede på en knap og kyssede hende på munden mens han ventede på at elevatoren kom ned til dem. han holdte om hende "jeg elsker dig skat"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 15:37

hun holdet armene om hans hals mens det ventede på elevator , hun genglædt hans kys og da den sagde Ding ved siden af dem og åbnede sig tog hun hans hånd og gik hen og hiv ham indtil sig, hun kyssede ham igen kærligt og slap efter lidt tid hans læber "elsker os dig" sagde hun og smilede lykkelig, hun stod stadig med armene om hans hals og nyd bare at være tæt "jeg føler jeg drømmer lige nu" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 15:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvorfor har du det som om du drømmer"sagde han og kiggede på hende og trykkede på knappen på den sal de skulle op på "jeg elsker dig mest"sagde han og kiggede på hende med et smil og lige ind i hendes smukke øjne "hvad vil du helst lave når vi kommer der op"sagde han og elevatoren begyndte at køre op af mod deres etage hvor deres værelse var
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 15:47

"fordi du er sååh dejlige , derfor, og at blivet forlovet er være en piges drøm" sagde hun og kyssede hans kind "og så med dig, kan ikke være mere lykkelig" sagde hun og gled en hånden i gennem hans hår ,det var så dejlig smukt og blødt... hun tænkte over hvad de skulle lave og sagde så "det du har lyst til" sagde hun og gled en hånden over hans kind , han var så dejlig og fantatiske , hun så ham i øjne og kyssede blidt hans mund
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 15:52

Han kiggede på hende med et smil og gengav hendes kys "hmm det jeg har lyst til"sagde han og tænkte sig om "det må vi jo se på tror du ikke det skat"sagde han og kiggede på hende med et smil "eller skal jeg kalde dig elskede"sagde han med et smil og kiggede hende lige ind i øjne med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 16:06

Hun rødmede ved ordet Elskede , hun så til siden "det op til dig skat, du gør hvad du har lyst til , har jeg ikke lært dig det" spurgte hun og smilede "Selvfølgelig er der ting du ikke må" sagde hun og prikkede ham i panden "og du ved hvad de er" sagde hun og små grinede "Elsker dig, så jeg for vi at se ... men lad os hygge os og slappe af" sagde hun sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 16:09

"hvad var det nu helt præcis jeg ikke må"sagde han lidt drillende med et grin på sine læber og kiggede på hende "jeg elsker dig skat og det vil jeg altid gøre os to 4 ever"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på læberne og ding åbnede elevatoren op og han gik ud af den og trak hende med sig
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 19 Jul 2010 - 16:24

Ailice flugte elegant med ved siden af ham og så mod ham "Ikke være mig utro" sagde hun og man kunne hører i hendes stemmende hun ment det "og ikke dø , de første 5 år " sagde hun og rakte tunge, hun smilede til ham og så på omgivelser "wooow, det er jo i fransk stil" sagde hun og smilede "jeg føler mig helt hjemme her" hun så mod ham og kom i tank om noget "en dag skal du altså med til frankrig og møde min familie" sagde hun mens hun gik helt tæt op af Jaster
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 19 Jul 2010 - 16:32

Han kig hen mod deres værelse "når ja det"sagde han og gik vidre "møde din familie"sagde han og kiggede på hende som om hun var lidt skør "tror ikke det er en god idé men ved ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil. Han gik hen til en dør og låste den op og gik ind og kiggede sig rundt det var en stor suite de havde fået
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 20 Jul 2010 - 18:22

Hun flugte med "Jaster jeg skal altså stadig overhovedet af min familie, og når du gifter dig med mig , sætte du dig selv som den som skal stå ved min side og bestemme " sagde hun og sukkede "Du skal vel tag min fars plads, den som Zeus har, den bliver givet til min ægtemænd" sagde hun forklarende og sætte sig på sengen og smilede mod ham "Den er vildt blød " hun strålede ved de orde "Men forstå du ikke vil, men kan tag den af , det sekundet jeg har dit navn " sagde hun og rødmede over at tænke det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 18:31

"i hvad min skat hvilken plads din far's plads"sagde han og kiggede på hende og var lidt forvirret "og den eneste grund til den seng er så blød er fordi du plejer at være så følsom ikke min skat"sagde han og kiggede på hende med et smil "især hvis vi elsker"sagde han med et sødt smil og kiggede hen på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 20 Jul 2010 - 18:34

HUn rødmede over det han sagde til sidste "Skat , det ikke min skyld jeg er så følsom , ligger til min sanser de er stærkere end normales er " sagde hun surmulede men på en ret søde måde, hun små grinede
"Tja, som overhovedet af min familie, den som bestemmer, selvom i dag er det meget mere fordelt mellem mig og Zeus , da jeg er families rigtigt overhovede og han sidder der bare indtil jeg bliver gift " sagde hun og små grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 18:40

Han kiggede på hende med et sødt smil "du ser så sød ud når du surmuler"sagde han og gik hen til hende og kyssede hende lidenskabeligt på munden med et smil "okay så han sidder bare til du gifter dig med en"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil. Han nussede hendes kind med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 20 Jul 2010 - 19:44

"Ser jeg ikke altid sø" mere noget hun ikke at sige da han kyssede hende lidenskabeligt, da der læber slap hinanden så hun nærste drømmende ud , hun var væretilfald lykkelig tydeligt at se, hun smilede til ham "Jep , han sidder der til jeg gifter mig med dig" sagde hun og prikkede hans næse
"Derfor er han ikke så glad for jeg finder andre end ham, forstå du, han mister sin magt , bla bla bla" sagde hun og små grinede "men hvad han ikke ved er jeg kan sige nej til magten og statusene "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 19:56

Han kiggede på hende "hvorfor gør du det min skat"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "jeg elsker dig lige meget hvad du gør"sagde han og kyssede hende igen igen og kiggede på hende "du er mit livs kærlighed"sagde han med et smil og holdte om hende og fik dem til at ligge ned i den bløde seng "tror vi skal ha en seng som denne hjem til"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 20 Jul 2010 - 20:57

"er du virkelig lige glad hvad jeg valger, vis det skulle to til mig var det bare os to" sagde hun sødt og mærkede hans armene om livet på sig, hun så ned og kiggede derefter op på ham med rolig blidt øjne , hun mærkede hans kys igen og igen og bliv mere og mere rundet forvirret over alle de sus og alt den kærlighed som kom igennem deres kys, hun genglædet være eneste kys han gav hende mere lidenskabeligt...
"Og du er min, mit stor kærlighed, så lange jeg har dig" hun stoppede med at snakke da han lagde hende blidt ned på sengen "vil jeg altid være lykkelig" fik hun sagt med alt sin lidenskab til Jaster, hun smilede over hans kommetar
"var det ikke det jeg sagde" sagde hun og smilede sødt til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 15 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum