Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 9 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 23:08

"At jeg er meget heldig at havde dig" sagde hun og smilede sødt, hun aede hans kind "at jeg ikke kan ønske mere og du skal forkæles" sagde hun og gled hånden over hans kindben og op mod hans panden med en figner, derefter led hun sin hånd igennem hans hår og spregt hans figner fra hinanden og hun mærkede hans blød hår mellem sine, hun nussede på denne måde hans hår... hun så ham i øjne "Og at jeg elsker dig og vil forlade Zane for dig"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 0:58

Han kiggede på hende "vil du forlade zane for min skyld"sagde han og kiggede på hende med store øjne "mener du det"sagde han og kiggede hende lige ind i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:01

"Ja, vil jeg" sagde hun kærligt , hun aede hans kind... Havde Jaster glemt hvad vil nok vil ske vis hun forlod Jaster, nej havde han ikke... hun smilede kærligt til ham "Om jeg selv blivere en lovløs" hun sagde det med glad og lykke i stemmende, hun vil selv dø for Jaster, så dette skulle ikke komme bag på ham, men første gang hun sagde det "Selv at forlade Zane, så jeg kun tilhører dig" hun kyssede hans panden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:10

"jamen hvad ville der så ske"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så bare på hende med et sødt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:16

"Hvem ved" sagde hun og aede hans kind "Jeg ved det ikke før jeg prøver vel" sagde hun selvom hun havde en ide om det, hun smilede blidt til Jaster "Jeg vil bare være ved din side og kun din" sagde hun og lagde sig helt tæt på ham. hun lyttede til hans hjerteslag , hun smilede beroligende, det beroligende hende... Ailince sagde ikke mere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:17

"men hvad tror du"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:24

"Jeg bliver nok lovløs og han bliver vred" sagde hun og aede hans kind "Hvad der sker efter der, ved jeg ikke skat" sagde hun og kyssede hans læber kærligt , hun slap og lagde sin panden mod hans "Men det vil være helt okay for mig, er det ikke mit valg " spurgte hun og smilede sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:27

"ja han bliver nok vred men han kan ikke gøre noget ved det"sagde han og kyssede hende på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:36

Hun genglædt hans kys og gled en hånden om bag hans nakkede og gled den igennem hans hånden, hun mærkede hans hår gled igennem hendes figner, det var dejligt blød... hun nyd hans kys og kærlighed ... Der gik lidt tid for hun slap hans læber hun så mod ham "Nemlig og ved ikke 100& hvad vil ske"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:40

"jeg kan jo være der"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "skal vi se at få os noget søvn"sagde han og kiggede på hende og lukkede stille sine øjne i
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:42

"Ja skat" sagde hun og kyssede hans panden "vil være dejligt" hun lagde sig igen indtil Jaster , denne gang lå hun mod hans bryst og nyd hans krops varme.... hun lukkede øjne "Jeg el....s.....ker di.....g" gabt hun frem og begyndte at falde hen.... Hun var stadig påvirket af sovepillen hun havde fået og var træt....................
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:45

"jeg elsker også dig"sagde han og lå og holdte om hende med et smil det var så dejligt at ligge og slappe af sammen med hende det var ikke være dag de gjorde det de havde jo altid så travlt med ting og sager
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:47

Ailince smilede i søvne og nyd at ligge her "Jaster, vil være din for altid" sagde hun i søvn... hun puttede hovedet indentil hans bryst "Du er så dejlig" hun snakkede meget i søvn i dag... hun holdet fast i hans tøjre og holdet godt fast "forlade mig ikke" hun holdet nu op med at snakke i sovende , hun lå nu bare og sov indtil ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:49

Han lå og holdte om hende "ved jeg skat og vil heller ikke forlade dig på nogen måde"sagde han med et smil og kiggede på hende og lukkede så sine øjne igen med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 14 Jul 2010 - 1:54

Ailince sov nu tryg i armende på den som hun elskede og den eneste som hun elskede , som stadig var i live .. eller som hun ikke havde mistede følelserne for... Ailince var blevet indlukket , men var kun sig selv foran Jaster , hun var en omsorgfuld person , som holdet af været væsen som findes , men begrund af Zane var hun nyd til at spille en hun ikke var og havde miste en masse venner .....

//smutter for i dag , ses i morgen søde XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 14 Jul 2010 - 1:57

Han lå og sov og holdte om hende og nød at hun var sig selv når hun var sammen med ham og ikke opførte sig som en hun ikke var og det var han kun glad for og elskede hende højt




//okay ses søde//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 10:22

Ailince gled en hånden op i hans hår og nussede det i søvn, det var nogle vildt blide bevægelser og behagelig, hun lagde sig tætter indtil ham og mærkede hans varme må sin krop, duften, hans duft, som berolige hende hvor som helst, den var så velkendt og omsorgsfuld, hun sov nu og var tryg , lykke og elsket..... Der gik mange timer, solen var stået op og sollys skinnede inden på dem begge to, hun åbnede langsomt øjne og så ud mod vinduet, indtil en luft ramt hendes kind, hun vendt derefter sit blid blik mod jaster og smilede , hun gled en hånden over hans baghoved og hen til hans kind, hvor hun blid nussede , hans sov stadig...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 12:39

Han sov stille og roligt ved hende side med et smil på sine og vågnede først om morgen han kiggede op på hende med et smil "godmorgen skat"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden og smilte til hende "sovet godt"spurgte han med et smil og nussede hende på kinden med et smil. Han var så lykkelig over at hun havde det godt og alt var som det plejede bortset fra det med barnet men som de begge sagde der kommer altid en chance mere til det så den må de bare vente på kommer. "hvad skal vi så i dag skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 12:50

"Du love mig en date , husker du vel" sagde hun og smilede glad, hun mærkede hans læber mod sine stadig og hans hånd gled over hendes kind... hun var så lykkelig over at havde mødt ham , selvom det ikke var så godt den gang, hun havde ødelægt hans forholde med hans tidligere kæreste og ny havde hun mistede deres barn... men han havde trøstede hende ved at hans nærvær og berøringer, og de få nok en chance til... Ailince kyssede hans kind og hvikse "SÅ hvor vil du tag mig med hen" spurgte hun glad og lykkelig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 13:30

"ja det gjorde jeg jo hmm mon vi må gå her fra nu"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt "jeg elsker dig skat og det vil jeg altid gøre"sagde han med et smil på sine læber og det var med hele sit hjerte han sagde det til hende og smilte stille
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 13:34

Hun tog hans hånd og lagde det mod sit bryst , han kunne mærke hendes hjerte slag , det slog voldsomt "Det fordi du sagde du elskede mig med dit hjerte" hun smilede og og så kærligt på ham "Elsker os dig min elskede " hun kyssede hans kind og hviskede "og vil altid være her lige meget hvad, vil gøre alt for dig" hun puttede sig indtil ham og nød hans duft "Ved jeg ikke, tror jeg"... efter hun sagde det gik døren op og en sygpejelske kom inden og så mod dem og smilede "Ailince må gerne gå nu... alt er i orden igen" sagde hun og smilede , derefetr gik hun og Ailince så mod jaster "det måtte vi godt" sagde hun og grinede lidt over det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 15:14

Han kiggede på hende med et smil "lyder godt min skat"sagde han og kiggede hen på døren da den blev åbnet og den sygeplejeske sagde at de måtte "skal vi gå skat"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden han var glad bare ved at være sammen med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 15:54

Hun aede hans kind og da han sagde det smilede hun mere kærligt og blidt "Så kan vi starte vores date" sagde hun og små grinede, han gjorder hende så lykkelig og det bedste ved det var hun vidste hun gjorder det samme for ham, hvor han hun dog levet efter en som ham længe ... hun så mod ham og mærkede hans læber mod sine igen og genglædt dem heftigt og slap efter lidt til "Ja lad og heller" hun slap greb omkring ham og rejste sig fra seng, hun havde sit eget tøj på , helt rent og hun så derefter mod ham "Har du skifte tøj på mig skat" spurgte hun nygerrige og så der ikke var blod på det nogle steder
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 17 Jul 2010 - 17:32

Han rejste sig op og kiggede på hende med et stille smil "måske hvem ved"sagde han med et stille grin og kiggede lidt rundt det var ikke tit han var på hospitalet kun hvis der skete noget med ailince ellers var der ikke rigtig noget de kom her for så udsat var jaster ikke så han skulle på hospitalet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 17 Jul 2010 - 18:12

Ailince så mod ham og smilede hun gik hentil ham og tog hans hånd "håber det er dig og ikke en af de liderlig læger" sagde hun og små grinede, hun så mod jaster , den hun elskede og vil være ved "Kom skat" hun hiv ham med over til døren, hendes sort hår var så smuk og det bevægede til hendes kropbevægelser , hun åbnede døren og gik ud men jaster i hånden, hun smilede og grinede med ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum