Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 3:51

"Skat , stop nu med at undskyld , jeg mistede kontrol os, det lige så meget min skyld som din" hun sætte sig på sengen ved siden af ham og tog hans hånden "mærk" sagde hun og lagde hans hånden op hendes bryst, hendes hjerte bankede hurtigt, hun smilede sødt og beroligende "Vis du ikke havde sagt de ting du gjorder vil jeg nok havde gået, få at falde ned, men kommet igen, dig jeg elsker dig utroligt højt" hun lagde hans hånd ned på hans lår igen...
Ailince aede hans kind og lagde sin panden mod hans og så ham i øjne "det okay at frygt mig, virkelig, er et monster os, har krav på livet " sagde hun med en blid stemmende "men lever det fordi jeg mødte dig, du åbnede verden få mig igen , så skat " hun lagde sin kind og mod hans kind og hviskede i hans øre
"Jeg sagde Ja til at blive din kone, hvorfor skulle jeg forlade den jeg elsker aller mest i verden, der skal virkelig være en god grund , som har noget med din beskyttelse eller lykke" sagde hun og kyssede hans kind "kom her" hun åbnede armene for ham, så han kunne lægge sig inden til hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 4:01

Han kiggede på hende og lagde sig ind til hendes åbne arme "skat jeg elsker også dig og vi har del i det men hvis du frisk så vil jeg gerne prøve at make love to you "sagde han og kiggede på hende med ansigtet mod hende og kyssede hende på munden og han fik dem til at ligge i seng men ikke oven på hinanden "men kun hvis du vil skat jeg tvinger dig ikke til det for kærlighed er noget man ikke skal lege med det kan føre gode ting og dårlige ting men det jeg har her er en god ting og det dig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 4:08

"Uhh" sagde hun da hun lå igen i den blød sengen, hun rørt hans kind, hun var stadig dejlige varm og blød, hun smilede til ham "hmm, vis jeg må bid" man kunne se denne gang sagde hun det i sjov og forventede ikke noget svar, hun kyssede hans læber lidenskabeligt "At du dog spørger, du ved jeg vil ha dig , altid " sagde hun og smilede kærligt
"Jeg elsker dig Jaster" hans navn var som kærtegn i hendes stemme og læber, det lyd drømmende , hun lagde sig på siden og lå nu helt indtil hans nøgen krop og kyssede ham lidenskabeligt "Ja er din for altid"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 4:13

Han kiggede på hende "vil du så ikke af tøjet så vi kan forsætte vores kærlighed til hinanden som før"sagde han kærligt og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og kiggede hende i øjne og lod sin hånd kærtegne hendes kind og kiggede på hende og kyssede så hende igen og nød bare at ligge her sammen med hende her på den seng følte sig elsket af hende og ville blive ved hende for altid og resten af sit liv han var hende og omvendt og håbede de skulle blive sammen "jeg elsker dig skat"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 4:18

Ailince gled en hånden over hans kind og smilede sødt til ham og kyssede hans læber "er du okay skat, du virker bange" hun tog kjolen af og havde nu kun tusser på.... Ailince tog ham inden til sig for at trøst ham "Skat jeg er kun din for altid, vil kamp for at bliv ved din side, det skal du altså vide, hvor bliv den hård og player af i dig jaster" sagde hun og løftede hans hovede , hun kyssede hans læber lidenskabeligt og gled en hånden igennem hans hår .... hun elskede Jaster højere end sit eget liv, hun vil opgiv det for han kunne live sit... men skulle han nok ikke vide lige nu ..
Ailince gled en hånde ned af hans ryg og nussede ham blidt "er her skat, ved din side"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 4:22

Han fik hende ned at ligge og lagde sig oven på hende og fik hendes trusser af hende og kiggede mellem hendes ben om hun var våd nok til det "jeg kan skam være hård skat men overfor dig er jeg så blød"sagde han og kiggede på hende "jeg elsker dig og vil jeg altid gøre lige meget hvad der sker"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og kyssede hende på munden mens han så hende i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 4:30

Ailince var stadig våd og klart, så lang tid havde der heller ikke godt, hun så mod ham med kærlig øjne "Må jeg sige du kan" hun gled en hånden over hans kind og smilede sødt
"I lige måde skat, vil altid elske dig" hun gled en hånden igennem hans hår og smilede sødt , hun nærmende hans øre og hviskede "Har stadig lyst til dig , mere end du lige tror" sagde hun utroligt kærligt, frækt og bare Ailince forførende stemmende, hun kyssede ham igen, men hende øjne var lukket af nydelse, og hun kyssede nu mere lidenskabeligt og heftigt , hun gled sin tung inden i Jaster mund og lege med hans, de begyndte at snave

//smutter i seng , svare sener XD///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 4:42

Han snavede med og satte stille sit lem mod hendes underliv og kørte stille op i hende og nød det mens de lå og snavede var han oppe i sin kommende kone og ville bare ha hende lige nu og måske gøre dette til hendes bedste knald hun kommer til at ha med ham hvis der ikke ville komme flere af dem og smilte lidt frækt til hende og mens han var oppe i hende fandt han et par håndjern i skuffen og tog hendes hænder og fik hende spændt fast til sengen "det med at prøve noget nyt"sagde han med et frækt smil på sine læber og løftede på sin skulder og lændte sig lidt frem af så hun blev lidt bøjet sammen og gav sig til at køre hurtigt frem og tilbage ind i hendes underliv begge hende huller ville være blottet for ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 11:45

Ailince forsætte med at lege med hans tunge med lidenskabelig bevægelser , hun mærkede han langsomt kom op i hende, sikke en følelse , følelserne var tilbage i hende igen, hun var stadig som en ny forelskede pige , som enlig fik den hun drømmende om i sin drømme , hun mærkede hans lem var ved roden nu...
Jaster slap kyssede og Ailince så nygerrige på ham og smilede frækt ved han tog håndenejerne frem og spændt hende fast, hun så mod sin hænder og så mod Jaster igen, hendes blik var fræk , forførende og kærligt, Man kunne se alle hendes kærlighed til sin Jaster
Hun mærkede ham tætter på hende og gled hånden mod hans skuldre da han begyndte at kører frem og tilbage i hende, hun så mod ham med sin blå øjne, det var forelsket , kærlig og utrolig frække , hun bid sig småt i læberne og et støn kom frem fra hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 15:51

Han kiggede frækt på men også med kærlighed mens hans lem kørte hurtiger inde og ud af hendes underliv var som om han var den jaster hun kendte og elskede og det var dejligt og håbede hun nød dette som han gjorde det var så dejligt at ligge her og simpelthen gjorde de ting ved hende med alt sin kærlighed til hende og lavede nogen gange de hårde stød hun så godt kunne lide at få nogen gange når de havde sex sammen og det var dejligt at hun var fræk i sit smil og alt det han syns det var dejligt at se hende på den måde og elskede hende for at hun var sådan som hun var "elsker dig skat"sagde han og kiggede hende ind i øjne.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 16:33

"Shhh ikke snakke skat" hun nærmede hans læber langsomt og kærligt "Men nyd det skat" sagde hun og snittede hans læber , hun havde sit frække smil og hun nyd hans berøringer, hun stønnede igen da han gav et hårdere stød inden i hende , hun nyd det og kyssede nu hans læber igen og sagde derefter "Elsker os dig" hun gled sin tunge blidt og forførende inden i hans munden og inden og rørt hans tung, hun begyndte at legede med hans ....
Ailince begyndte at kører mod hans bevægelser så han kom hurtigere og dybere inden i hende , som han elskede og som hun og... denne følelse de var som et og denne kærlighed var stor og utrolig dejlige at føle
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 16:39

Han blev ved med det og kyssede med og elskede det hele og alt det de gjorde sammen var så dejligt bare det at se hende være fast spændt til sengen syns han var frækt og elskede bare og ligge her med hende og give hende den hårdt var noget der gav dem begge nydelse og alt det "okay skat"sagde han og kyssede vider med hende og hans lem pumpede nu frem og tilbage inde i hende.
Han blev ved med at give hende nydelse som hun også gav ham når de havde sex sammen det var dejligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 16:45

Ailince havde hænderne spændt fast , så hun løftede til bryst mens hun legede med hans tunge med den , hun stønnede igen da han ramt helt i rod med en voldsomt fart , hun gled lidt tilbage i sengen og smilede lykkelig og fræk , hun slap nu hans læber og sagde stønnede "Giv mig mere skat, mere" sagde hun med en frækt og tændt stemmende, hun så ham i øjne , hendes smukke blå øjne sad i hans "Giv mig mere af dig skat" hun så mod ham og kysssede hans læber igen og gled nu tungen inden og lege med hans
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 16:51

Han blev mere tændt af den måde hun stønnede på og alt det og det var så dejligt at høre på hun stønnede sådan og talte sådan til ham det var så dejligt "jeg skal nok give dig mere skat"sagde han og blev ved hurtigt og hårdt ind i hende med et frækt smil på sine læber og kyssede hende på læberne og kærtegnede hendes bryster med et frækt smil på sine læber og blev ved.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 16:57

Der kom et støn mere da han kørte hårdere inden i hende, hun nyd det voldsomt meget, de lyster og følelser være gang han kørte helt i brund, var sååååh dejligt, hun stønnede igen da han ramt hårdt i brund... da han kærtegnede hende bryst, stønnede nu mere og mere lidenskabligt, hun var vildt tændt og nyd det mere voldsomt, end nogle sinden før... hun lukkede øjne i af al den nydelse hun gik, hendes vejre trækninger var hurtigere, dybere og varmer , hun stønnede inden i mellem , men hun træk vejrt ud, hun kørte stadig mod ham og bid sig i læberne igen "Åh mere" stønnede hun og kyssede hans læber med den følelse han havde givet hende, så han kunne mærkede hvad han gjorder ved hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 17:07

Han blev ved og kiggede hende ind i øjne og kyssede hende på munden med alt sin kærlighed og gav hende det hun ville have nemlig hans kærlighed og alt det hun kunne ønske sig og hans lem kørte hurtiger og kom dybere ind i hende underliv og han nød det hele mens de gjorde det og klemte blidt hendes bryster og lå og kyssede hende som stille blev til et snav med masser af kærlighed i det og kiggede hende ind i øjne med et frækt smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 17:23

//skal lige spise XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 18:40

//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 18:51

Ailince stønnede igen da han klemt hendes bryst, hun nyd det voldsomt meget og nydelse var utrolig, hun kyssede ham ivrigt og lidenskabeligt, i hendes kys , hun han mærkede hvilken følelse han gav hende, denne lyst , denne glæd, denne kærlighed, denne liderlighed .... Ailince var helt klart hans og kun hans , hun stønnede igen da han igen var i brund i hendes underliv, det var sådan en dejlige følelse , hun stønne "Mere , giv mig mere" stønnede hun frem , hun var jo helt vild på et punkt, .... hun legede nu igen med hans tunge i hans mund, han kunne mærkede gnist mellem dem ...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 19:21

Han kiggede på hende og blev ved og kyssede med og legede igen med hendes tunge og gav hende sit lem hårdt være gang den kørte ind og helt i bund ind i hende og mærkede hende om sit lem det var så skønt deres gnist var meget stor af deres kærlighed man kunne se på dem at de var sammen og blev ved med at holde sammen ellers var deres forhold nok stoppet for længst men det var det jo ikke og det var godt for han elskede hende så højt og det viste hun bare ved at se på ham ville hun kunne se det mens de lå der og havde sex sammen og han lavede et par hårde stød ind i hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 21:02

Ailince stønnede mere og mere, af nydelser , de hård ryk inden i hende var så dejlige og en over dejlige følelse hun fik.... Ailince så mod ham det og slap hans læber "jeg elsker dig sååh højt, er du din " sagde hun og lod med armene over ansigt , hun var på denne mod mere forførende og indbydende for Jaster, hun kørte stadig inden i mellem mod hans bevægelser så han kom hurtigere og hårdere inden i hende , hun nyd det været sekundet , hun stønnede og kyssede nu heftigt hans læber igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 21:16

Han blev ved og var virkelig meget tændt ved det her og gjorde det hårdt og hurtigt ind i hende og kyssede med på det heftige kys de havde gang i som så blev til et snav "jeg er også din skat"sagde han og blev ved med at knalde hende hårdt og godt så hun ville være ved at komme håbede han og det ville fuldende deres sex og måske vil de blive ved hvem ved.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 21:21

Hun kørte mod hans bevægelser så det ikke bliver så hårdt få ham, men det endte med det kørte mere voldsomt og vildere, men det var så en dejlige fornemmelse , hun nyd det og smilede kærligt i deres kys, de kyssede heftigt og det gled nu over til et snav , hvor de legede med hinandens tunger ....
Hun stønnede igen og var tætter på at kommende , der var ikke langt, men denne gang vil hun holde til de skulle prøve at komme sammen tiden, så hun holdet det tilbage , hun stønnede "Åhhh mere , mere" stønnede hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 22:01

Han kiggede på hende og blev ved med at knalde hende og smilte frækt og kunne mærke hun holdte på at hun skulle kommer men han var også tæt på at komme nu så der var ikke meget at hun skulle holde det tilbage for han viste de ville komme på samme tid man han blev ved med at gøre det hårdt ind i hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 22:06

Ailince forsætte med at kører mod ham, det gik nu vildere og hurtigere til end før, nydelse stig i hende og hun legede med hans tung med heftige og lidenskabelig bevægelser ....
Ailince holdet det godt hun kunne og bid sig i læberne, hun lå helt stille nu og stønnede højt, hun var kommet og det gav små ryk fra hendes underliv, som gav sig til nydelse af det hele, hun lå nu og trække vejret hurtigt og dybt , hendes ånden var varm og den ramte ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 13 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum