Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 14 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 22:31

Han kom på samme tid som hende med et smil helt oppe i hende "skat jeg elsker dig så højt"sagde han og kyssede hendes læber og kiggede hende ind i øjne og lå nu bare oven på hende med et smil og hun var jo stadig spændt fast til sengen "du så sexy skat"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 22:37

Ailince gengældt hans kys, mens hendes vejrtrækninger stadig var hurtigere end normal "jeg elsker os dig" hun kyssede hans kind og smilede "jeg er så livende omkring dig , broktavle talt" sagde hun og små grinede,
Ailince nyd han bliv oppe i hende og smilede kærligt til ham "skat , er dette ikke første gang du er kommet oppe i mig" sagde hun og mod ham med meget kærlig øjne "jeg forlader dig ikke , vil blive ved din side så længe jeg lever" hun små smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 22:43

Han kiggede på hende "jeg har jo haft gjordt dig gravid en gang jo skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han kyssede hende på munden "så det vel et par gange jeg er kommet i dig før"sagde han og kiggede på hende og smilte
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 27 Jul 2010 - 22:55

"man behøver ikke at komme få at gøre en gravid" sagde hun og små grinede "du udgiver noget under samlegen , vidste du ikke det" sagde hun og små grinede, men stoppede da han kyssede hendes læber igen, hun nyd kysset og smilede sødt "og du har ikke kommet i mig før, det altid stoppet inden" hun små grinede over hvad hun dog huske "sorry jeg husker sådan nogle ting, men skat" sagde hun og holdet tone på skat "Må jeg komme fri igen, eller nyder du det" spurgte hun o0g kyssede hans læber
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 23:02

"ja jeg nyder at se min forlovede ligge og være nøgen spændt fast til en seng"sagde han med et frækt smil på sine læber og trak sig ud af hendes underliv "og nu kommer jeg ind bag på dig"sagde han med et stille grin og satte sit lem mod hende lille stramme røvh'l og pressede sig stille og roligt op i det med et frækt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Ons 28 Jul 2010 - 16:39

Ailince små grinede over hans kommentar til hun var spændt fandt, hun mærkede han trækkede sig ud af hendes underliv og lyd hans sæd , finde vej inden i hende, hun kunne mærke det kom længere og længere inden , hun smilede og så på ham med overrasket øjne, da han sagde det...
"Åhh så du har ikke fået nok" sagde hun drillende , hun nåde lige at sige det da pressede sig inden i hende igen, hun lukkede øjne og stønnede igen "Åhhh" sagde hun og bid sig i læberne, han var så dejlige og så at kunne føle ham på denne måde, hun var den lykkeligste og heldigste pige i verden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Ons 28 Jul 2010 - 16:47

Han smilte til hende og kiggede på hende og var nu helt oppe i hendes røvh'l med sit lem og kørte stille og roligt frem og tilbage inde i det og nød det men han begyndte at lege med hendes underliv ved at give hende en finger der op og alt det han kiggede på hende og smilte frækt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tors 29 Jul 2010 - 18:19

Ailince stønnede voldsomt da han ramt i bunden, hun nyd det helt vildt og denne nydelse kunne han kun give hende, hun smilede frækt tilbage til ham, hun vil ha ham mere og mere ...
Ailince stadig fast bundet i sengen, hun så mod ham med kærlige øjne og hun bid sig i læben ,det var tydelig tegn på hun nyd det voldsomt meget, "Ahhh" stønnede hun og mærkede han kærtegn hende, og han langsomt gav figner... Men det var også på en måde voldsomt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tors 29 Jul 2010 - 18:41

Han blev ved med at give hende sit lem i hendes røv og finger i underliv og knaldede hende hårdt og dybt i røven og gav hende finger hurtigt i underlivet *hun nyder det her og det dejligt at se*tænkte han og kiggede på hende med et frækt smil og blev hård ved hende men dog lidt blid hun ville elske det håbede han og blev ved vildt og hårdt i hendes røv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tors 29 Jul 2010 - 22:18

"Ahhhh" hun stønnede igen ,denne gang var det højt og med flere nydelser , hun tog fast i sengen og mærkede hvordan han kom inden i hende, hårdere og dybere end nogle siden før, hun nyd det voldsomt "Ahhh, elsker dig jaster" stønnede hun frem og mærkede hans hårde lemmen inden i hende, det var så dejligt at kunne være sådan med ham , de var et, og deres kærlighed var helt deres egne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tors 29 Jul 2010 - 23:58

Han smilte og kiggede på hende "elsker også dig ailince"sagde han og blev hårdt ved og røg bare dybere ind i hende "hvordan har røven det lige nu"sagde han og blev ved med at gøre det hårdt og vildt ind og ud af hende og gav hendes finger i underlivet mens han pulede hende i røven med et frækt smil på sine læber og blev ved
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 30 Jul 2010 - 18:27

Der kom et grin fra Ailince og hun så mod ham med kærlige men frække øjne "Helt fint skat" sagde hun og lukkede øjne igen og stønnede , hun var rød over kinderne af nydelse , hun smilede til ham med et kærligt og frækt smil, hun stønnede igen "Ladd oss altid være sammen" fik hun stønnede frem, hun nyd det voldsomt meget og vil bare ha mere af ham, AIlince bid sig selv i læberne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 30 Jul 2010 - 18:31

Han blev ved med at gøre det hårdt og vildt ind og ud af hendes røv og kunne godt lide det og smilte frækt til hende "ja lad os det skat"sagde han og blev ved med et smil på sine læber og tog sin finger ud af hendes underliv og havde noget af hendes safter på sine finger "liderlig er du skat"sagde han med et smil på sine læber og blev ved



//søde jeg har tænkte mig at skifte navn på jaster men kan ikke finde på noget hjælp XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 30 Jul 2010 - 18:35

Ailince stønnede nu voldsomt igen og mærkede han tog figner ud af hende , hun små stønnede efter han havde sagt det "Hvad havde du forventede skat" hun nyd han ramt hårdt inden i hende og bliv mere og mere tændt og liderlig ...
"Nemlig os for altid" hun prøvede at tag hånden ned og rørt hans kind, men håndjernene sad i vejen , så hun lå bare der og stønnede, hendes øjne var varm og hendes krop lige så


///Et navn ...... mmmmmmmmmmmm...skal tænke over det///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 30 Jul 2010 - 18:52

Han blev ved med et smil på sine læber og kom op i hendes røv og kiggede på hende "er det varmt skat"sagde han på en fræk måde og kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg elsker dig skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende i øjne med et smil



//hm Shane eller noget andet//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 30 Jul 2010 - 22:58

Ailince mærkede ham kom hoppe i hende igen, hun stønnede højt med ham af nydelse, Da han slappede af inden i hende og kommaterede hendes varm ånden og krop smilede hun bare og små grinede "Ja har det varmt,men det er vildt dejligt at være så levende igen" sagde hun og rykkede i håndjernene da hun vil avede hans kind igen,men kunne ikke, hun små grinede "Elsker os dig min skat" hun kyssede hans læber vildt kærligt og slap efter lidt til, hendes varme ånden ramt hans ansigt som små kærtegn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 30 Jul 2010 - 22:58

//hvad med Shan XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 30 Jul 2010 - 23:43

Han kiggede på hende med et smil og trak sig ud af hendes røv og satte sig stille på kanten af sengen og kiggede på hende "jeg elsker også dig"sagde han og lænte sig hen til hende og kyssede hende på munden men hun var stadig spændt fast og hun fik ikke lov til at gå endnu "jeg har altid elsket dig og husker første gang jeg mødte dig"sagde han med et smil


//shan hmm syns mere om shane//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 31 Jul 2010 - 0:04

Ailince lagde sig til rette i sengen og så mod ham med kærlige øjne, de flugte være hans bevægelser "Man kan vis ikke sige det nok gangen " sagde hun og lukkede øjne da han kyssede hende læber igen, hun nyd hans blide berøringer...
Ailince så hun stadig var spændt fast, men havde ikke noget i mod han havde hende, bare han huske at spænde op inden han gik... eller hvad man nu sagde....
Ailince lagde hovedet på skrå da han sagde det , det lyd lidt mærkeligt ,men var vildt sødt sagt, hun rødmede ved det han sagde "Altid" sagde hun, det var det som forvirrede hende lidt... "Du forelskede dig i mig allerede første gang vi mødes, hvorfor lod du ikke mig ved det "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 31 Jul 2010 - 0:06

/Shane , lyder lidt pige artigt , men ja XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Jul 2010 - 0:58

"det ved jeg ikke fordi jeg ville være lidt fri og tro mig jeg bollede en del kvinder før vi fandt sammen skat men der var ikke de samme følser i det men gad vide om jeg er kommet til at gøre nogen gravide"sagde han og kiggede på hende "og hvis jeg har det skal jeg nok finde ud af det"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Jul 2010 - 0:59

//gør det?? hmm Jake så??//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 31 Jul 2010 - 1:07

Ailince så mod ham overrasket "Skat altså" hun smilede rolige og så mod ham med blide øjne "Du undskyldende dig selv der, behøver du ikke til ham" sagde hun og så mod håndjernene kort, men så derefter på ham "Du virker til at havde det dårligt med det" sagde hun og så kærligt og blidt på ham "Men må havde givet et godt indtryk, siden du fald for mig" hun små grinede.....Ailince tænkte lidt over det sidste "Og vis du har gjordet nogle gravid, så mod du stå ved ansvar" hendes øjne bliv nu alvorlige

//Jake er helt fint , tag det XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Jul 2010 - 19:01

Han kiggede på hende "men hvordan vil du ha det hvis jeg har gjordt det skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og ville gerne vide hvordan hun vil ha det hvis han havde gjiordt en anden gravid udover hende "hvad vil du gøre hvis jeg har det"sagde han og kiggede på hende og nussede hende på benet "men hvis jeg har det skal jeg nok tage mit ansvar for det"sagde han og kiggede på hende


//okay søde :)//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 31 Jul 2010 - 23:04

Ailince så mod ham med rolige øjne "Helt ærlig , ikke godt , tanke af en anden kvinde bære dit barn, det vil jeg nok havde sværte ved" sagde hun og smilede blidt til ham, hun nyd hans blide berøringer "Men betyder ikke jeg vil støtte dig og være der , ved dit valg" sagde hun og så mod loftet ,hendes øjne lukkede i stille "Så længe du er min, vil jeg altid være din, også selvom du ikke var min ,vil jeg være din" hendes ord var meget kærlig og varm, men sande og hun ment været et ord hun sagde....
Ailince vendt blikkede mod ham og smilede blidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 14 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum