Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Then We?? meet again(Zal=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Then We?? meet again(Zal=privat)
Sted : Terra
Vejr : Varmt kogende, brisen er lun .
Omgivelser : Mennesker her og der, væsner og folk der blot sidder hvor de vil går hvor de vil passer sig selv, næsten ingen folk at se.
Kajika gik med varsomme skridt i mens hun stille tog sig til maven og hørte dens sulten knurren i det hun tog en sandwish op og begyndte at spise lidt af den og betragtede så omgivelserne, der var lidt af hvert i aften men heldigvis så var hun okay igen, levende og mere end alt så havde hendes vinger fået et nyt skær af reinbue i sig, vis hun slog dem ud og solen lyste på dem var de som en Rainbow .. hun grinte let i det hun stille bed sig i underlæben og pjuskede det lange smukke platin blonde hår og lod pandehåret pjuske som det ville, mens det kildede hende forneden i det hun gik der i nederdel (sort hvid tern dækker lige røven) .. og hendes hvide skjorte der var stram og lidt åbent foroven og stoppede inden albuen... hun smilede og betragtede folk med de blå krystal klare øjne og tog sig let til skulderne i mindet om alle skudene hun havde fået i sig, hendes hvide catwalk stiletter med en sløjfe forneden gav klik, klik lyde fra sig når de ramte brustene i midten af terras gå gade..
Gæst- Gæst
Sv: Then We?? meet again(Zal=privat)
Han havde fået skiftet sit tøj til et jakkesæt men for fanden hans hoved var tungt.
*Og det ofrede jeg for ham prettyboyen og hende... Chiken...* Zal grinte ved sig selv og gik videre. Han havde fået det en smule bedre og med hans jakkesæt var der ingen der ville gætte at han havde været dum nok til at kæmpe mod Zane... Men det var sgu sjovt...
Zal's jakkesæt sad perfekt på ham, hans skjorte stramte lige så man kunne se omridset af hans mange muskler og vesten gjorde det bare perfekt med sine perfekte optegninger af hans bryst kasse... For fa'en han så jo godt ud i aften... *Men med mit held... Fucker det op* tænkte han til sig selv mens han grinte en smule.
Hans jakkesæt var sort med guld syninger og skjorten var sort, hans vest var Blod rød. Jakken var tilsyet perfekt og gik lige under røven på ham. Ja han lignede sgu en flot ung rigmand i aften.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal smilte en smule og gik hen mod gyden og så efter hende mens hun prøvede at komme væk.
Hun havde stadig ikke forstået at han ikke var pervers eller syg i hovedet... Det hele var bare en del af planen... At få ham til at se stærk ud så Kalona måske kunne reddes..
Zal sukkede en smule og gjorde noget han ville komme til at fortryde det var han sikker på.
"Hey... Frøkken Kajika... Vil du med ud og spise?" Råbte han efter hende mens han stod der med en smøg i munden og hænderne i lommen.
"Bare rolig... jeg vil blot ha en hyggelig aften med Vin og en lille snak"
Zal kunne slå sig selv ihjel *Hvad fanden har du gang i din gamle nar... Hun hader dig og vil nakke dig... Hvorfor! er du så hjernedød...*
Zal sukkede men blev stående og kiggede efter hende, han havde ingen truende opførelse og lignede bare en normal person som han stod der.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han virkede næsten uopnåelig som han stod der.
"Jaaa det gjorde jeg vel" Sagde han med et lille grin, Han havde spurgt piger mange gange om de ville med ud og spiser hvor han havde prøvet at virke romantisk og alt muligt crap... men nu.. Var han bare helt roligt.. Som om de begge havde regnet med at den dag ville komme..
Han duftede til hendes hår da hun yndefuldt gik forbi ham og grinte en smule.
"Hvis der er en ting vi begge kan... så er det er virke uopnåelig" Sagde han med et lille grin.
Han kiggede i sin lomme og fandt sin pung frem.
"Vælg en resturantre... Jeg betaler" Sagde han og kiggede næsten dovent på hende, dette var dog på grund af hans træthed, han var stadig smadret synder og sammen men en middag kunne vel ikke skade. "Og må jeg siger Frøkken, de ser meget yndefuld og smuk ud i aften"
Sagde han venligt og charmerende... Ja næsten flirtende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Jaa Gamle dreng... Du kan stadig, men opfør dig nu ordenligt... Lad hende tage første træk hvis der sker noget... Vi vil ikke ender under navnet Casanova igen... Selvom det var nu sjovt at hedde Casanova i hele Italien...* Zal begyndte at smile og rettede sin krops holdning op.
Hendes duft slogs hans med mange meter... Han havde bare en stadig 5000 krs. herrer parfume på. "Lyder eksotisk... Lad os prøve det" Sagde han venligt. Hans stemme var rolig og charmerende og havde en klang af livs energi. Mens de gik igennem gaden forsvandt han et øjeblik i skyggerne, og kom frem med en dyr rød rose "Man er vel en gentleman" Sagde han drillende og rakte rosen elegant over til hende "Jeg syntes den passede til dine læber, men hvad ved jeg... Jeg er jo bare et monster" Sagde han grinende mens de gik ned af gaden.
Hun var sgu sød nok.. Måske havde han været lige hård nok ved hende men... den her middag gjorde det sikkert op. "Deres skønhed fejler intet, men hvis de vil havde en kjole... Så vil jeg forære dem en... Den dyreste... Den bedste" Sagde han smilende.
Gæst- Gæst
//Du kan finde et billede af kjolen :P//
Gæst- Gæst
"Jeg ber dig heller ikke tage mig for pengene.. Det er blot en gave for at De skal føle dem godt tilpas og at de forstår jeg er mere end hvad jeg blive betalt for eller bedt om... Jeg er en mand af ære selvom jeg sagde andet... Jeg lage en ære ved at berøre en pige på en anden måde end seksuelt, det havde jeg ikke tænkt mig at bryde... Jeg beklager min handling... Men det var nødvendigt.. For Terre.. og for Zane" Zal havde stadig et roligt udtryk i ansigtet, men hans kindben var stadig tydelige, hans mørkebrune hår var sat pjusket tilbage og hans høje krop gav ham et adel udseende. "Hvis de vil ha en kjole så får de en kjole Frøkken, bare vælg en"
Zal kiggede på hende i noget tid og prøvede at fange hendes øjne. Hun havde flotte øjne... måske var det noget af det han kunne lide... Selv havde han brune persiske øjne, dog lignede han ikke en fuldblods araber han havde bare mange træk.
Zal holdte sin arm ud så hun kunne tage rundt om dem, ikke fordi det var noget hun skulle men hans lange liv havde dog lært ham at ved at være en gentleman i byen kommer man længst... så kunne man også gå lidt mere amok når det handlede om... Andre ting.
Zal grinte en smule ved tanken og studerede hendes ansigt.
Selvom han så må hende var det som om at han per instinkt undgik alle folk og ting der var ved at ramme ham på deres gå tur.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ville være en ære at ha en så smuk pige med ud at spise" Sagde han flirtende, han beundrede alt ved hende, men selvom han kunne kigge på hendes former hele dagen ville han hellere kigge på hendes øjne, opnå kontakt med hende.
Zal gik forbi hende og strejfede uskyldigt men stadig med hentyd hendes fingre med hans.
Han gik op til kassen "Den tager vi" sagde han og tog sit sorte master card op.
"Du trækker bare hvad end den koster" sagde han mens han gik ned mod Kajika igen og stilede sig og kiggede på hende "Meget nydelig og samtidig klassisk... Enormt sexet" Zal smilede venligt til hende som om at han bare sagde tingende lige ud uden at tænke over det.
Zal gik op og tog sit master card igen og kiggede på regningen "Nååå det var ikke så galt igen" sagde han og smed regningen ud. "Skal vi?" Sagde han og åbnede døren for Kajika.
*De andre ville slå mig ihjel hvis de fandt ud af at jeg ikke brugte min del af pengene på våben ligesom dem men på denne yndige lille sag* Tænkte han mens han smilede en smule smøret.
Gæst- Gæst
Hun berørte blidt sit hår i det, de næssten var ved deres spise sted, og kajika tog med blide strøg om hans arm, hun lod fingerne blidt kærtegne hans arm i det hun kørte sin arm om hans og lod sig blidt gribe let fat i ham og så på ham med et yndefuldt blik og varmhed og sagde"så ? Zal.... kan det passe du er denne gentlemand dog uden bagtanker og denne sensuelle opførsel du viste mig sidst vi sås" hun kiggede op mod ham i det hun ikke var ligeså høj og grinte lettere nuttet, og slikkede sig så let om læberne igen og betragtede den smukke rose. da de endelig kom indenfor fik de med det samme et bord i det manden sagde til Zal"uuuh jamen sir dog, hvor er deres unge dame dog en fryd for øjet som en engel" han snakkede med fransk accent i det han betragtede kajika, alle beskuede hende med øjnene og var helt lammet over hendes skønhed, dog var hun vand til det så hun lod sig ikke bemærke af det mere.. De fik et bord ved vinduet længst nede og sagde"Mesouir kan vi få en vase til denne skønne rose" han nikkede og kom med en og hun satte den blidt i den gennesigtige smukke vase og betragtede Zal med de smukke baby blå dådyr øjne og smilede kært
Gæst- Gæst
Da de nærmede sig stedet fandt Zal sit kort frem igen og lagde det i sin bryst lomme. Han kiggede på Kajika da hun spurgte om hans bagtanker og grinte en smule, dog venligt.
Zal kiggede på hende med et roligt smil og sagde så "Alle mænd har en bagtanke, andre er bedre til at skjule den end andre... Mine bagtanker for i aften.. Skulle ikke skade nogen af os, de lover jeg dig" han grinte en smule mens han sagde det "Jeg har hvert fald aldrig prøvet at komme til skade mens jeg har fulgt en pige hjem fra en middag og kysset hende i dør åbningen" Sagde Zal med et grin, Hans åbenhed var noget af det der gjorde ham speciel, han kunne sige en ting og ændre den mange gange som alle personer, men grundlæggende lagde han altid kortende på bordet fra start af.
Da de trådte ind af døren gav han sit kort til manden der førte dem ned til bordet "Træk alt her fra, Jeg vil havde det bedste af det bedste til min Kvinde her" Han smilte til tjeneren og klappede ham på skulderen "Og kan du bede Hr. Carteldora om at sende regnskaberne til Hr. Zalzaro... Han ved hvem jeg er" Zal kiggede tilbage på Kajika med et grin... "Hvad?! Jeg ejer stedet..." Zal gik hen og trak stolen ud for Kajika og skubbede den ind da hun satte sig, hvor efter han satte sig ned overfor hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han beundrede hende mens hun forklarede alt dette og prøvede at få hende til at føle hans blik der var fængslet på hende, hun havde sådan nogle smukke træk, noget der gjorde hende fuldendt men stadig var der noget over hende.. en vildskab.. Noget han ikke kunne stå for.
"Tro mig Kajika, jeg ved hvor mange der er efter dig og din skønhed... Den måde du bevæger dig på trænger alle mænd i knæ... Får mænd til at kæmpe for dig... Men Kajika Lille skat.. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad der er inde under... Hvad for en vildskab du har.. Hvis man kigger efter kan man se det.. Dine lyster... Du udtrykker det igennem dit flirteri... men mon ikke... Hvis jeg er heldig... At jeg kan få det ud?" Zal sad og smilte flirtende til hende og spiste sin mad. En kyllinge salat, og så havde han bestilt den dyreste rød vin de havde...
Zal kiggede op mod hende mens han spiste sin mad.
"Så Kajika... Hvordan trænger jeg ind til dig? Hvad kan jeg gøre for at... Få dig til
at sprænge.." Zal kiggede på hende med et smøret grin og sad og ventede på hendes svar.
Han prøvede at blive ved med at holde øjne kontakt med hendes smukke øjne.
Hun var mere end den pæne facade... Det kunne han se.. Måske var han den person der kunne få det ud... han kunne kun håbe.
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade vær med at smile meget glansfuldt, mens hendes finger kørte med glassets runde kant, og gav en liflig meget lydløs melodi fra sig, en speciel tone der fortsatte i evigheder, dog drev det ikke en til vandvid. Hun smilede kært og rødmede let..... hun spiste med ham i det der efter få timer havde fået nok og drak nu den fine vin med ham og sagde"hvad med dig selv loverboy..... har du en secret you cant tell???? måske også en vild side eller måske en mere dirty slem side af utæmmelig mandelighed og domination?"
Gæst- Gæst
Han havde hende hvor han ville, ikke fanget, han ville lade hendes lyster styrer og ikke hans ord, Han kunne se på hende at hun havde den samme dyriske side som ham.
"Min Secret... Er min indtil det rette øjeblik åbner sig.. Kan du åbne det så kan du
åbne ind til alle mine sider, Vi har alle sider som kun bliver vidst ved specielle lejligheder.
Hvis du vil åbne mine sider, så må du finde ud af hvordan" Sagde han drilsk og spiste videre.
Han havde et specielt glimt i hans øjne, et glimt der viste at det var hende der satte hæmningerne. "Vi har vel alle en.. Dirty side.. Min afspejler min evner som animagus, Det burde være en hentydning der er stor nok" sagde han grinende og kiggede hende ind i øjnene mens hans drak en slurk fra sit glas med vin.
"Jeg tror vi to er mere ens end du lige går og tror" Zal kigggede på hende med et flirtende blik.
"Og jeg tror vi begge to har en tanke gang der er meget ens.. Især med den her situation.. måske er vores tanker forskellige med den her aften... Men udgangspunktet... Oh... Det er det samme" Zal grinte lidt og smilede til hende "Er din mad go?"
Hvis der var en ting han var god til så var det at flirte og virke afvisende og tiltaende på sammen tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er bare i orden Frøkken, Og selvfølgelig er der Vin klar når de kommer ud igen"
Zal så efter hende mens hun gik væk der fra og grinte så.
*Hun kan li at lege.. Haha Det skal nok blive en sjov aften jeg tager selvfølgelig udfordringen op* Zal sad lidt og smilte fornøjet ved sig selv.. Hun havde sgu noget i sig.. Der gjorde det hele meget bedre.. Så skifter vi bare taktik.
Zal rejste sig op da hun kom ud med hendes frakke i hans ene arm og en flaske champagne i den anden "Jeg synes det er på tide at vi rykker et andet sted hen" Sagde han smilende.
Tjeneren kom ned med regning, Zal så kort på den og nikkede "Træk det fra"
Zal så på Kajika og smilte "Nå frøkken, hvor kunne de tænke dem at tage hen nu? Vi kan gå et helt nyt sted hen eller nye en plads på balkonen og se live musik" Zal nikkede på scenen og derefter på en balkon "Eller vi kunne selvfølgelig nyde udsigten fra et bord på stedets tag" Zal blinkede til hende og overlod beslutningen til hende. Det her var blevet for meget en kamp mellem de to... Nu ville han bare hygge sig og så måtte guderne vide hvad der ville ske.
Zal smilte venligt til hende og kiggede på hende.
"Selvfølgelig hvis jeg allerede skal følge dem hjem så skal de bare sige til, min lejlighed ligger også tæt her på" Zal nikkede kort til tjeneren og lagde hendes jakke blidt over hende og gav hende et let kys på kinden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik ud af døren og lagde blidt en hånd på hendes hofte så han holdte en smule om hende.
"Du skal være velkommen til at tage med mig hjem hvis det er det du vil, jeg skal også gerne følge dig hjem og måske se dit sted" nærmest hviskede han i hendes ører.
"Men at ende det nu... Ville næsten være en skam" Zal kiggede ud på gaden og ventede Kajikas reaktion, med en hånd tog han en cigaret op og tændte den, og så ud på natten.
Så kiggede han mod hende igen.. Hun var nu sød.. Og ud over at hun måske havde et vildt indre... Så var han også sikker på at hun havde et sødt indre... Men hvad nyttede det.. hun elskede Kalona eller Zane eller hvem fanden der nu var.. Han kunne kun gøre sin smule om at vise hende at han var ikke en beundre.. Han var mer... Eller mindre..
Zal kiggede på hende, og prøvede at få hendes øjen kontakt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mens de gik langs vejen. Det her var blevet hyggeligt... Og mærkeligt.. En middag og nu gik de med armene om hinanden.. Jaa sådan kan det vel gå, hun var også sød nok.. Stadig efter alt hvad der var sket... Han var bare glad for at hun kunne se hvem han i virkeligheden var.
Zal bevægede sin hånd fra hendes side langsomt fra siden om på hendes ryg hvor han lige strejfede bugningen til hendes røv og over til hendes arm som gik rundt om ham.
Han lod hånden glide en smule ned af hendes arm inden han blidt tog fat i hendes hånd og flettede sine fingre ind imellem hendes, dog så langsomt at hun ville kunne trække hånden væk hvis hun ville. Imens alt det her skete skodet han sin smøg da han var færdig ved en skrældespand
"Så jeg gætter på det bliver mit sted?" Zal så på Kajika da han spurgte og lignede bare en rolig ung smuk mand som nød øjeblikket. Zal havde ikke det desperate blik som mange mænd og drenge har hvis de var på vej hjem med en pige og som hun sikkert havde set ved mange beundre, i stedet havde han et roligt og fredeligt udseende og lignede mest en fin ung gentlemand. Han smilede til hende mens de gik.
"Cigaretter er bare en dårlig vane, folk slapper af på forskellige måder... Jeg bruge mine cigaretter"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Meet you again? Dehvil-privat.
» So we meet again //Nanna privat//
» nice to meet you Aubreiane //privat//
» 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus