Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Then We?? meet again(Zal=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Then We?? meet again(Zal=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Then We?? meet again(Zal=privat) Empty Then We?? meet again(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:51

Tid : Midnat

Sted : Terra

Vejr : Varmt kogende, brisen er lun .

Omgivelser : Mennesker her og der, væsner og folk der blot sidder hvor de vil går hvor de vil passer sig selv, næsten ingen folk at se.

Kajika gik med varsomme skridt i mens hun stille tog sig til maven og hørte dens sulten knurren i det hun tog en sandwish op og begyndte at spise lidt af den og betragtede så omgivelserne, der var lidt af hvert i aften men heldigvis så var hun okay igen, levende og mere end alt så havde hendes vinger fået et nyt skær af reinbue i sig, vis hun slog dem ud og solen lyste på dem var de som en Rainbow .. hun grinte let i det hun stille bed sig i underlæben og pjuskede det lange smukke platin blonde hår og lod pandehåret pjuske som det ville, mens det kildede hende forneden i det hun gik der i nederdel (sort hvid tern dækker lige røven) .. og hendes hvide skjorte der var stram og lidt åbent foroven og stoppede inden albuen... hun smilede og betragtede folk med de blå krystal klare øjne og tog sig let til skulderne i mindet om alle skudene hun havde fået i sig, hendes hvide catwalk stiletter med en sløjfe forneden gav klik, klik lyde fra sig når de ramte brustene i midten af terras gå gade..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Then We?? meet again(Zal=privat) Empty Sv: Then We?? meet again(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:04

Zal kom vaklende igennem gaden.
Han havde fået skiftet sit tøj til et jakkesæt men for fanden hans hoved var tungt.
*Og det ofrede jeg for ham prettyboyen og hende... Chiken...* Zal grinte ved sig selv og gik videre. Han havde fået det en smule bedre og med hans jakkesæt var der ingen der ville gætte at han havde været dum nok til at kæmpe mod Zane... Men det var sgu sjovt...
Zal's jakkesæt sad perfekt på ham, hans skjorte stramte lige så man kunne se omridset af hans mange muskler og vesten gjorde det bare perfekt med sine perfekte optegninger af hans bryst kasse... For fa'en han så jo godt ud i aften... *Men med mit held... Fucker det op* tænkte han til sig selv mens han grinte en smule.
Hans jakkesæt var sort med guld syninger og skjorten var sort, hans vest var Blod rød. Jakken var tilsyet perfekt og gik lige under røven på ham. Ja han lignede sgu en flot ung rigmand i aften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:12

kajika så mere vild ud denne aften og gik bare der og nød det stille vær i mens hun sukkede let og tog sig til hovedet, hun overvejede om hun skulle gå i by eller blot tage hjem og hun havde ingen mobil eller noget på sig hvilket var utrolig?```mærkeligt for hende... hun betragtede stille gaderne i det hun opdagede en meegt smuk klædt herre i det hun kom tætter på så hun det var ZAL!!! og stoppede brat op og tænkte*ÅRH!!! nej nææææææh!! NEJ IKKE PÅ MIN FRI WEEKENDT! DET SÅ MEGET LØGN!!!! den perverse! idiot!!! nej jeg vender mig blot om og han er sikkert os ligeglad med mig jeg skal .... ska jeg vende mig om eller.... nej jeg går bare forbi ham* hun gik længere ind mod gyderne i det hun drejede af næsten direkte foran ham og gik hen af en lang gyde der var utrolig mange gyder der, helt stille go ingen lys andet end månen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:21

Zal kom gående hen ad gaden, han fløjtede fornøjet ved sig selv og så længere frem en nydelig pige stå og se helt febrilsk ud, mærkeligt men ikke noget han tænkte over indtil pige barnet drejede af lige foran ham... Det hår... De former... Aaaah hende...
Zal smilte en smule og gik hen mod gyden og så efter hende mens hun prøvede at komme væk.
Hun havde stadig ikke forstået at han ikke var pervers eller syg i hovedet... Det hele var bare en del af planen... At få ham til at se stærk ud så Kalona måske kunne reddes..
Zal sukkede en smule og gjorde noget han ville komme til at fortryde det var han sikker på.
"Hey... Frøkken Kajika... Vil du med ud og spise?" Råbte han efter hende mens han stod der med en smøg i munden og hænderne i lommen.
"Bare rolig... jeg vil blot ha en hyggelig aften med Vin og en lille snak"
Zal kunne slå sig selv ihjel *Hvad fanden har du gang i din gamle nar... Hun hader dig og vil nakke dig... Hvorfor! er du så hjernedød...*
Zal sukkede men blev stående og kiggede efter hende, han havde ingen truende opførelse og lignede bare en normal person som han stod der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:32

kajika gik med hastige skridt i det hun stoppede op, hun havde hørt så mange fyre ville ha hende, men dog..... havde hun ikke mødt en som Zal... hun stoppede stille op og vendte sig elegant om så de store smukke dådyr blå øjne betragtede ham og glansen fra månens lys ramte det flagrende platin hvide blonde hår da det svang sig om på hendes ryg og bølgede smukt. hun betragtede ham som stod hun til siden for ham og så på ham og mærkede at han var anderledes i det hun så flovt væk og rødmede let i det hun ikke havde regnet! med den reaktion fra ham... hun så på ham mere mistænktsomt i, det hun gik med små varsomme skridt hen til ham og sagde"Zal.... hørte jeg lige... ? dig invitere mig ud? på .... en slags date??" hun smilede nu normalt og betragtede hans vudering i det hun stod der elegant og fiminin over for ham og strøg blidt håret der lå over hendes skuldre bagud med håndryggen og sagde"hmm okay kan vi vel godt...?" hun gik stille hen på siden af ham og hviskede da hun gik forbi ham ud mod terras gader igen"hvor vil du hen Wonderboy" hun havde et glimt i øjet der ikke var set før og dette smukke smil over de fyldige kysse rosa lyse læber og så mod ham uskyldigt og tilgivende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:41

Zal stod og vurderede hende med et dovent men også charmende smil.
Han virkede næsten uopnåelig som han stod der.
"Jaaa det gjorde jeg vel" Sagde han med et lille grin, Han havde spurgt piger mange gange om de ville med ud og spiser hvor han havde prøvet at virke romantisk og alt muligt crap... men nu.. Var han bare helt roligt.. Som om de begge havde regnet med at den dag ville komme..
Han duftede til hendes hår da hun yndefuldt gik forbi ham og grinte en smule.
"Hvis der er en ting vi begge kan... så er det er virke uopnåelig" Sagde han med et lille grin.
Han kiggede i sin lomme og fandt sin pung frem.
"Vælg en resturantre... Jeg betaler" Sagde han og kiggede næsten dovent på hende, dette var dog på grund af hans træthed, han var stadig smadret synder og sammen men en middag kunne vel ikke skade. "Og må jeg siger Frøkken, de ser meget yndefuld og smuk ud i aften"
Sagde han venligt og charmerende... Ja næsten flirtende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:48

kajika drejede rundt i det hun satte hånden på den ene hofte og skød hoften til siden og stod der sexet i alt sin glans og blinkede til ham i det hun sagde"jaaah det kan vi men dog har jeg intet gjordt ud af mig selv i nu, du taler til hende der blev den første krydsning mellem engel og aspara de smukkeste væsner i verden siger man" hun blinkede i det hun nikkede anerkende til han os var smuk og hendes duft var så yndig så fantastisk, som spredte den sig blidt om hende hvor hun gik, som shampoo der aldrig blev gammel eller duften der blot kunne slå en hver perfume, i det, det var hendes egen duft man skulle tro hun kunne forhekse en hver men hun havde ingen magi hun duftede bare godt, så lækker/uskyldig ud og var den perfekte kvinde/pige. hun smilede kært og tog fingeren uskyldigt op til læberne og sagde"hmm" i mens hun blidt slikkede sig om læberne med den jordbær røde tunge og så let op mod månen og sagde"Hva med den nye resturan? der hedder the moon" hun smilede os chamerende i det hun strøg blidt fingerne igennem håret og begyndte at gå i et roligt elegant tempo med hofte sving og gik der elegant mens nederdelen flagrede efter hende og skjorten lyste op sammen med det glansfulde hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:58

Zal kiggede på hendes ynde.
*Jaa Gamle dreng... Du kan stadig, men opfør dig nu ordenligt... Lad hende tage første træk hvis der sker noget... Vi vil ikke ender under navnet Casanova igen... Selvom det var nu sjovt at hedde Casanova i hele Italien...* Zal begyndte at smile og rettede sin krops holdning op.
Hendes duft slogs hans med mange meter... Han havde bare en stadig 5000 krs. herrer parfume på. "Lyder eksotisk... Lad os prøve det" Sagde han venligt. Hans stemme var rolig og charmerende og havde en klang af livs energi. Mens de gik igennem gaden forsvandt han et øjeblik i skyggerne, og kom frem med en dyr rød rose "Man er vel en gentleman" Sagde han drillende og rakte rosen elegant over til hende "Jeg syntes den passede til dine læber, men hvad ved jeg... Jeg er jo bare et monster" Sagde han grinende mens de gik ned af gaden.
Hun var sgu sød nok.. Måske havde han været lige hård nok ved hende men... den her middag gjorde det sikkert op. "Deres skønhed fejler intet, men hvis de vil havde en kjole... Så vil jeg forære dem en... Den dyreste... Den bedste" Sagde han smilende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:07

kajika så på ham og rødmede let i det hun tog med blid hånd imod rosen og så på ham og strøg blidt håret bagved øret i den side han gik i så hun bedre kunne se ham og havde større syns vinkel og sagde"ååårh Zal... den er vidunderlig" hun betragtede den og rødmede yderligere over de kongelig markerede kindben i det han roste hendes læber og sagde"jeg.... jeg må sige Zal jeg tog virkelig fejl af dig, undskyld mit hårde sprog, det blot der så mange beundre af mig og jeg må for det meste ha hårde grænser ellers ville jeg blot blive en meget billig pige vis nogen fik lov til at berør mig som de ville...* hun betragtede ham let og sagde"Hmm en kjole siger du???, okay vis du vil men du behøves ikke at være så galant og gi mig en for flere millioner, jeg kan sagtens nøjes med en til kun få penge" hun blinkede elegant i det man nærmest så hendes øjne lukke i og op i slowmotion fordi øjenvipperne var sorte smukke og lange af natur, ikke for lange men film stjerne model agtig, dog var hendes former ikke model agtig fordi så ben tynd var hun ikke hendes krop var perfekt på mange måder barmen og hendes bagdel, hendes kinder, ansigt, formerne der kurvede sig som var hun et mesterværk i sig selv, timeglas formen gjorde hende blot mere sensuel i udseende med det elegante ansigt og det lange prinsesse hvid blonde hår der havde glans som tusinde sole...

//Du kan finde et billede af kjolen :P//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:20

Zal gik fornøjet gennem gaden.
"Jeg ber dig heller ikke tage mig for pengene.. Det er blot en gave for at De skal føle dem godt tilpas og at de forstår jeg er mere end hvad jeg blive betalt for eller bedt om... Jeg er en mand af ære selvom jeg sagde andet... Jeg lage en ære ved at berøre en pige på en anden måde end seksuelt, det havde jeg ikke tænkt mig at bryde... Jeg beklager min handling... Men det var nødvendigt.. For Terre.. og for Zane" Zal havde stadig et roligt udtryk i ansigtet, men hans kindben var stadig tydelige, hans mørkebrune hår var sat pjusket tilbage og hans høje krop gav ham et adel udseende. "Hvis de vil ha en kjole så får de en kjole Frøkken, bare vælg en"
Zal kiggede på hende i noget tid og prøvede at fange hendes øjne. Hun havde flotte øjne... måske var det noget af det han kunne lide... Selv havde han brune persiske øjne, dog lignede han ikke en fuldblods araber han havde bare mange træk.
Zal holdte sin arm ud så hun kunne tage rundt om dem, ikke fordi det var noget hun skulle men hans lange liv havde dog lært ham at ved at være en gentleman i byen kommer man længst... så kunne man også gå lidt mere amok når det handlede om... Andre ting.
Zal grinte en smule ved tanken og studerede hendes ansigt.
Selvom han så må hende var det som om at han per instinkt undgik alle folk og ting der var ved at ramme ham på deres gå tur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:29

// Og nej jeg finder ikke en kjole xD det har jeg intet forstand på :P //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:40

Kajika grinte lettere sødt og sagde"virkelig hmm okay så siger vi det prettyboy" hun blinkede til ham i det hun ikke mente det ondt denne gang men sødt i det han faktisk var utrolig smuk og tiltrækkende i alt sin forstand, kajika havde et europæisk udseende med det helt hvide blonde hår og kroppen den gyldenbrune guld agtig glimtende funklende hud og de der blå klare baby blå øjne der var som et dådyrs smukke store dog lidt katte agtig øjne i det hun slikkede sig let om de rosen røde læber som der end ikke var læbestift på eller noget og de var silkebløde og hendes negle glinsede i sig selv i det, de var som glas og hendes hud var fejlfri uden bumser eller felipenser, mens hun gik der og kiggede på kjole betragtede hun dog os i smug Zal der gik nær hende og så ham i vindus glasset i mens hun betragtede kjolerne i glasset og pegede på en og sagde"den er, den er såååå smuk, må jeg få den og bare rolig jeg er billionær du ved jeg en lille arvings tøs sååå vis jeg skulle tag dig skulle det ikke være for pengene men alt det andet inklusiv din smukke krop" hun blinkede til ham met et frækt skær i øjnene af det blå og det var som om der funklede noget lysende over dem i det hun gik indenfor og tog den på og den fremhævede hver en talje og det sorte og hvide stod lige til hendes hår og de smukke sorte stiletter hun havde på... hun fik sit tøj i en poste og rødmede let i det hun sagde"er det okay??" hun drejede elegant som en ballerina rundt om sig selv med et smil

Then We?? meet again(Zal=privat) HE03070WH-S

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:50

Zal kiggede på hende fra top til tå.
"Det ville være en ære at ha en så smuk pige med ud at spise" Sagde han flirtende, han beundrede alt ved hende, men selvom han kunne kigge på hendes former hele dagen ville han hellere kigge på hendes øjne, opnå kontakt med hende.
Zal gik forbi hende og strejfede uskyldigt men stadig med hentyd hendes fingre med hans.
Han gik op til kassen "Den tager vi" sagde han og tog sit sorte master card op.
"Du trækker bare hvad end den koster" sagde han mens han gik ned mod Kajika igen og stilede sig og kiggede på hende "Meget nydelig og samtidig klassisk... Enormt sexet" Zal smilede venligt til hende som om at han bare sagde tingende lige ud uden at tænke over det.
Zal gik op og tog sit master card igen og kiggede på regningen "Nååå det var ikke så galt igen" sagde han og smed regningen ud. "Skal vi?" Sagde han og åbnede døren for Kajika.
*De andre ville slå mig ihjel hvis de fandt ud af at jeg ikke brugte min del af pengene på våben ligesom dem men på denne yndige lille sag* Tænkte han mens han smilede en smule smøret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:05

kajika betragtede ham og mærkede en meget varm mærkelig følse i hele kroppen da hans hånd berørte hendes og hun mærkede nærmest en tiltrækningen mellem dem med det samme i det hun så studerende på ham da han stod der ved kassen og virkede hr over elegante galante smukke prettyboy fyr, hun kunne ikke tro at det var den samme der havde duftede til hendes hår skudt hende og endda kysset hendes hals taget hende på røven og set skævt til hende... hun så på ham da de gik ud af døren sagde hun med en ydmyg stemme og utrolig yndefuldt og med omsorg"Undskyld den dag på kroen jeg mente det ikke ondt det med din familie, det var ikke ondt ment Zal, virkelig, jeg kunne godt høre på dig du troede det, men jeg ville aldrig gør nogen fortræd altså undtagen i skoven der kunne du godt ha fået lidt strøg syntes jeg hihi men.... tak Zal jeg ser en helt ny side fra dig af og undskyld bidet i din læbe, men jeg syntes nu det var fair at gi dig nogen huller når du hullede mig" hun blinkede til ham og sagde det med hullede lettere forførende og sensuelt i det, det godt kunne lyde seksuelt så hvorfor ikke blot få det til at lyde sådan..

Hun berørte blidt sit hår i det, de næssten var ved deres spise sted, og kajika tog med blide strøg om hans arm, hun lod fingerne blidt kærtegne hans arm i det hun kørte sin arm om hans og lod sig blidt gribe let fat i ham og så på ham med et yndefuldt blik og varmhed og sagde"så ? Zal.... kan det passe du er denne gentlemand dog uden bagtanker og denne sensuelle opførsel du viste mig sidst vi sås" hun kiggede op mod ham i det hun ikke var ligeså høj og grinte lettere nuttet, og slikkede sig så let om læberne igen og betragtede den smukke rose. da de endelig kom indenfor fik de med det samme et bord i det manden sagde til Zal"uuuh jamen sir dog, hvor er deres unge dame dog en fryd for øjet som en engel" han snakkede med fransk accent i det han betragtede kajika, alle beskuede hende med øjnene og var helt lammet over hendes skønhed, dog var hun vand til det så hun lod sig ikke bemærke af det mere.. De fik et bord ved vinduet længst nede og sagde"Mesouir kan vi få en vase til denne skønne rose" han nikkede og kom med en og hun satte den blidt i den gennesigtige smukke vase og betragtede Zal med de smukke baby blå dådyr øjne og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:26

Zal kiggede på hende mens de gik gennem gaden og gav hende et lille smil og kiggede så væk, han var god til at spille hard-to-get det vidste han, men det var sgu blevet svært at holde sig tilbage. Han nikkede anerkendende da hun nævnte kroen og kiggede på hende "Det er okay Kajika, jeg over reagerede, det er fuldt og fast min fejl og deres guddommelige skønhed fik mig til at tilgive dem for lang tid siden" Zal kiggede på hende, hans stemme var flirtende men diskret Det var nok bedst sådan. "Med hensyn til skoven havde de al grund til at hade mig, og jeg forstår deres... Handlinger" Zal grinte lidt mens han sagde det og kiggede på hans arm da hun lagde sine hænder blødt rundt om den, han kunne mærke hvordan han vågnede op og blev helt overrasket over hans egne ord.

Da de nærmede sig stedet fandt Zal sit kort frem igen og lagde det i sin bryst lomme. Han kiggede på Kajika da hun spurgte om hans bagtanker og grinte en smule, dog venligt.
Zal kiggede på hende med et roligt smil og sagde så "Alle mænd har en bagtanke, andre er bedre til at skjule den end andre... Mine bagtanker for i aften.. Skulle ikke skade nogen af os, de lover jeg dig" han grinte en smule mens han sagde det "Jeg har hvert fald aldrig prøvet at komme til skade mens jeg har fulgt en pige hjem fra en middag og kysset hende i dør åbningen" Sagde Zal med et grin, Hans åbenhed var noget af det der gjorde ham speciel, han kunne sige en ting og ændre den mange gange som alle personer, men grundlæggende lagde han altid kortende på bordet fra start af.
Da de trådte ind af døren gav han sit kort til manden der førte dem ned til bordet "Træk alt her fra, Jeg vil havde det bedste af det bedste til min Kvinde her" Han smilte til tjeneren og klappede ham på skulderen "Og kan du bede Hr. Carteldora om at sende regnskaberne til Hr. Zalzaro... Han ved hvem jeg er" Zal kiggede tilbage på Kajika med et grin... "Hvad?! Jeg ejer stedet..." Zal gik hen og trak stolen ud for Kajika og skubbede den ind da hun satte sig, hvor efter han satte sig ned overfor hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:46

kajika så rundt og betragtede indretningen og sagde"Wauw ejer du stedet og det fortalte du mig først nu haha din slemme slemme wonderboy" hun blinkede til ham og rødmede da hun kom i tanke om det med at han ville kysse hende og sagde"nååårh så du tror du kan rør disse læber blot som du vil sir Zal" hun betragtede ham med dette vidunderlige blik og sagde"mmmmh du snakker til en der kendt i Terra jeg har været forside pige, kan få næsten alle til at beundre mig og min skønhed har ingen beskrevet som du gør, men som man siger, skønhed er ikke alt" hun blinkede til ham og så blidt mod rosen og duftede blidt til den og sagde"den er så smuk og yndig, og så har den været i hændere på en gentleman som dig hvilket blot gør den mere tiltalende" hun grinte kært og sagde"Men jeg må sige at jeg havde aldrig regnet med at skulle se dig så galant og flot i aften så maskulin og alligevel med et feminin touch af gentleman og kongelig, vis jeg ikke skulle tro bedre så ville jeg med det sammen opfatte dig som prins nu end før da vi mødtes ved kroen" hun tog sig let til håret og strøg det let bagud i det hun lod hænderne berør glasset kærligt og kærtegnende i det hun var varsom med sine ord og bestilte noget salat kød og lidt at spise ved siden af, i mens de sad der og spiste vidste hun ikke hvad hun skulle sige, han virkede fortryllende og det touch af bad boy over ham gjorde ham blot mere tiltalende, men hun følte dog han havde visse skumle tanker der let kunne dukke op, der var mange der havde prøvet at eje hende, halsbånd, lænker, tortur eller magi , gør hende til slave, mage, sexslave, tjener, kæreste alt nærmest.... men når det kom til stykket var hun det man kaldte uopnåelig med skønhed og som eje..... hun tog blidt om glasset med tommeltot og pegefinger i det hun let lod de bløde fyldige læber kærtegne glassets skindende kant og holdte blikket mod ham og tog en blid tår lydløst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:18

Zal sad og kiggede på hende mens han sagde alt dette.
Han beundrede hende mens hun forklarede alt dette og prøvede at få hende til at føle hans blik der var fængslet på hende, hun havde sådan nogle smukke træk, noget der gjorde hende fuldendt men stadig var der noget over hende.. en vildskab.. Noget han ikke kunne stå for.
"Tro mig Kajika, jeg ved hvor mange der er efter dig og din skønhed... Den måde du bevæger dig på trænger alle mænd i knæ... Får mænd til at kæmpe for dig... Men Kajika Lille skat.. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad der er inde under... Hvad for en vildskab du har.. Hvis man kigger efter kan man se det.. Dine lyster... Du udtrykker det igennem dit flirteri... men mon ikke... Hvis jeg er heldig... At jeg kan få det ud?" Zal sad og smilte flirtende til hende og spiste sin mad. En kyllinge salat, og så havde han bestilt den dyreste rød vin de havde...
Zal kiggede op mod hende mens han spiste sin mad.
"Så Kajika... Hvordan trænger jeg ind til dig? Hvad kan jeg gøre for at... Få dig til
at sprænge.." Zal kiggede på hende med et smøret grin og sad og ventede på hendes svar.
Han prøvede at blive ved med at holde øjne kontakt med hendes smukke øjne.
Hun var mere end den pæne facade... Det kunne han se.. Måske var han den person der kunne få det ud... han kunne kun håbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:36

kajika så på ham og hun vidste det, hun var ikke just blevet halv neko(En pige med katte øre og hale) blot fordi hun var så uskyldig og smuk, nææææh nej det var hendes Aspara gen der gik ind og aktiverede det og gjorde hende til halv af det netop fordi hun var mere end man blot så, hun vidste at inden i var der lyster til alt det slemme, hun elskede fare, spænding, dirty ord, berøringer der var hæmnings løse, fyre der dominerede hende fordi hun aldrig var blevet dominerede af nogen før... hun betragtede ham med disse engel øjne og sagde helt uforstående som dækkede hun godt over sandheden og dette vilde slemme dirty dyr inde i sig, et dyr en vild side som selv Zal havde, og det gjorde hende nysgerrig, var han mund som hende????, var de mere ens end hun havde forstillede sig dog ville hun ikke alde sig fange..... eller var hun allerede fanget i hans spind af ord og lyster som hun snart ikke ville kunne styre mere??... hun nikkede anerkende i det hun sagde"hmm måske det ved man aldrig, but thats my little dirty secret" sagde hun med en perfekt engelsk accent og hviskede det nærmest så det følgede med luften og plantede sig smukt i hans øre..

Hun kunne ikke lade vær med at smile meget glansfuldt, mens hendes finger kørte med glassets runde kant, og gav en liflig meget lydløs melodi fra sig, en speciel tone der fortsatte i evigheder, dog drev det ikke en til vandvid. Hun smilede kært og rødmede let..... hun spiste med ham i det der efter få timer havde fået nok og drak nu den fine vin med ham og sagde"hvad med dig selv loverboy..... har du en secret you cant tell???? måske også en vild side eller måske en mere dirty slem side af utæmmelig mandelighed og domination?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:53

Zal kiggede uskyldigt op fra sin mad.
Han havde hende hvor han ville, ikke fanget, han ville lade hendes lyster styrer og ikke hans ord, Han kunne se på hende at hun havde den samme dyriske side som ham.
"Min Secret... Er min indtil det rette øjeblik åbner sig.. Kan du åbne det så kan du
åbne ind til alle mine sider, Vi har alle sider som kun bliver vidst ved specielle lejligheder.
Hvis du vil åbne mine sider, så må du finde ud af hvordan" Sagde han drilsk og spiste videre.
Han havde et specielt glimt i hans øjne, et glimt der viste at det var hende der satte hæmningerne. "Vi har vel alle en.. Dirty side.. Min afspejler min evner som animagus, Det burde være en hentydning der er stor nok" sagde han grinende og kiggede hende ind i øjnene mens hans drak en slurk fra sit glas med vin.

"Jeg tror vi to er mere ens end du lige går og tror" Zal kigggede på hende med et flirtende blik.
"Og jeg tror vi begge to har en tanke gang der er meget ens.. Især med den her situation.. måske er vores tanker forskellige med den her aften... Men udgangspunktet... Oh... Det er det samme" Zal grinte lidt og smilede til hende "Er din mad go?"
Hvis der var en ting han var god til så var det at flirte og virke afvisende og tiltaende på sammen tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:06

kajika gjorde tegn med pege fingeren til han skulle komme tæt på og da han gjorde det lænede hun sig let op mod hans øre og strøg ham blidt over kinden i det hun hviskede"årh ja det kunne du lige forstille dig hva" hun blinkede i det hun rejste sig og sagde"ja maden smager forrygende men jeg pudder lige min næse skænker du noget nyt vin op???" hun smilede lumsk, men dog chamerende i det hun gik ud for at puder sin næse som piger kaldte det når de lige skulle se sig selv i spejlet i lidt tid fordi hun brugte jo ingen makeup andet end streg nogen gange alt det andet behøves dog aldrig???... hun så sig i spejlet med et smil og lød virkelig synet i det hun stille stod der og kiggede rundt og pustede stille ud og tænkte*Hmmmm havd prøver han dog på..... han flirter klart med mig.... han prøver at få det frem i mig den side, men det vil aldrig ske om han så brugte magi på mig vil han aldrig se den side, jeg tilhøre ingen dog vis jeg skulle tilhøre nogen.... så..... argh det skal jeg slå ud af hovedet og kalona og alle de andre der os er betaget af mig årh der så mange!!..... men han skal ikke tro han har mig i sin hule hånd* hun smilede lumsk i det hun kom gående elegant der fra og gik ud til ham og satte sig langsomt ned og tog om sit glas elegant og tog en tår blidt med læberne og sagde"så har du lyst til at gå snart? eller nyder du blot dette øjebliK" hun smilede kært og så virkelig uskyldig ud og læberne funklede fra det smukke vin der blidt var over dem og slikkede det let væk fra dem mens hun så ud af vinduet og så fik øjenkontakt igen sensuel var hendes blik og fangende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:19

Zal smilte da hun lænte sig ind over og sagde ordene.
"Det er bare i orden Frøkken, Og selvfølgelig er der Vin klar når de kommer ud igen"
Zal så efter hende mens hun gik væk der fra og grinte så.
*Hun kan li at lege.. Haha Det skal nok blive en sjov aften jeg tager selvfølgelig udfordringen op* Zal sad lidt og smilte fornøjet ved sig selv.. Hun havde sgu noget i sig.. Der gjorde det hele meget bedre.. Så skifter vi bare taktik.
Zal rejste sig op da hun kom ud med hendes frakke i hans ene arm og en flaske champagne i den anden "Jeg synes det er på tide at vi rykker et andet sted hen" Sagde han smilende.
Tjeneren kom ned med regning, Zal så kort på den og nikkede "Træk det fra"
Zal så på Kajika og smilte "Nå frøkken, hvor kunne de tænke dem at tage hen nu? Vi kan gå et helt nyt sted hen eller nye en plads på balkonen og se live musik" Zal nikkede på scenen og derefter på en balkon "Eller vi kunne selvfølgelig nyde udsigten fra et bord på stedets tag" Zal blinkede til hende og overlod beslutningen til hende. Det her var blevet for meget en kamp mellem de to... Nu ville han bare hygge sig og så måtte guderne vide hvad der ville ske.
Zal smilte venligt til hende og kiggede på hende.
"Selvfølgelig hvis jeg allerede skal følge dem hjem så skal de bare sige til, min lejlighed ligger også tæt her på" Zal nikkede kort til tjeneren og lagde hendes jakke blidt over hende og gav hende et let kys på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:28

kajika rødmede let og tog i mod jakken i det hun rejste sig helt op igen og sagde"vi kunne tag hjem til dig og snakke videre lære hinanden lidt mere at kende vis det iorden med dig ellers kan jeg vel bare tag hjem af og vores aften afslutter her så Zal" hun blinkede i det hun stille kastede håret blidt bagud med håndryggen og mærkede hvordan det blidt lagde sig ned og betragtede Zal lettere indgående i mens hun spurgte"så hvad bestemmer du??" hun gik stille ud mod udgangen og åbnede døren blidt og trådte der ud, mens hun betragtede natten og smilede kært til ham og tænkte*Hmm?? han virker ikke så flirtende mere det vel os et godt tegn til han har givet op..... dog kunne det os været et tegn på han vil virke meget mere uopnåelig som tøser nogen gange gør???* hun strøg sig blidt hen af halsen let og lod sig se op mod himlen i mens og sagde"ååårh jeg helt mæt og jeg tror vinen er ved at gøre mig lettere berusede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:59

Zal tog sin jakke på og gik ud mod døren, han sagde hurtigt farvel til tjeneren og hilste på nogle enkelte gæster som vidste hvem han var.
Han gik ud af døren og lagde blidt en hånd på hendes hofte så han holdte en smule om hende.
"Du skal være velkommen til at tage med mig hjem hvis det er det du vil, jeg skal også gerne følge dig hjem og måske se dit sted" nærmest hviskede han i hendes ører.
"Men at ende det nu... Ville næsten være en skam" Zal kiggede ud på gaden og ventede Kajikas reaktion, med en hånd tog han en cigaret op og tændte den, og så ud på natten.
Så kiggede han mod hende igen.. Hun var nu sød.. Og ud over at hun måske havde et vildt indre... Så var han også sikker på at hun havde et sødt indre... Men hvad nyttede det.. hun elskede Kalona eller Zane eller hvem fanden der nu var.. Han kunne kun gøre sin smule om at vise hende at han var ikke en beundre.. Han var mer... Eller mindre..
Zal kiggede på hende, og prøvede at få hendes øjen kontakt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:09

kajika lod blidt sin hånd berør hans der hvilede på hendes hofte i det hun stille tog om hans liv ved ryggen og så op mod ham og smilede kært i det hun sagde"Hmmm jeg har ikke så mange ting ved mig og ingen seng jeg faktisk flyttet ind for nogen dage siden i et nyt byggeri sådan en ny høj lejligheds bygning med guld elevator i terra og det lægger egenlig ikke langt her fra, så jeg syntes det bedst vi tager hjem til dig fordi alle mine ting bliver først flyttet der hen i denne uge af mig selv hehe desværre" hun rødmede let og så lettere uskyldigt ned mod jorden i det hun gik med ham stille ved hans side og mærkede hvordan han havde den varme hånd stadig placeret på hoften af hende og så han tændte smøgen og sagde"aaah er du os ryger ... heh jeg syntes næsten alle fyre jeg støder ind i nu er ryger dog gener det mig ikke jeg ryger nemlig ikke, og nej du behøver ikke slukke din smøg blot for min skyld jeg overlever" hun grinte sødt og sagde"Blot nyd den og snak løs så meget du vil Zal jeg skal nok lytte og sige fra vis der er for meget røg" hun grinte kært og bed sig let i underlæben i det hun blidt tog sig til kinden uskyldigt med den frie hånd og mærkede følsen inden i sig stille boble så hun blev varm og hendes hår bølgede og flagrede for sig selv som det ville i den lune sommervind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:27

Zal kiggede sig omkring og så så på Kajika.
Mens de gik langs vejen. Det her var blevet hyggeligt... Og mærkeligt.. En middag og nu gik de med armene om hinanden.. Jaa sådan kan det vel gå, hun var også sød nok.. Stadig efter alt hvad der var sket... Han var bare glad for at hun kunne se hvem han i virkeligheden var.
Zal bevægede sin hånd fra hendes side langsomt fra siden om på hendes ryg hvor han lige strejfede bugningen til hendes røv og over til hendes arm som gik rundt om ham.
Han lod hånden glide en smule ned af hendes arm inden han blidt tog fat i hendes hånd og flettede sine fingre ind imellem hendes, dog så langsomt at hun ville kunne trække hånden væk hvis hun ville. Imens alt det her skete skodet han sin smøg da han var færdig ved en skrældespand
"Så jeg gætter på det bliver mit sted?" Zal så på Kajika da han spurgte og lignede bare en rolig ung smuk mand som nød øjeblikket. Zal havde ikke det desperate blik som mange mænd og drenge har hvis de var på vej hjem med en pige og som hun sikkert havde set ved mange beundre, i stedet havde han et roligt og fredeligt udseende og lignede mest en fin ung gentlemand. Han smilede til hende mens de gik.
"Cigaretter er bare en dårlig vane, folk slapper af på forskellige måder... Jeg bruge mine cigaretter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum