Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Then We?? meet again(Zal=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Then We?? meet again(Zal=privat)
Gæst- Gæst
"Naaah Men da ved... mange års tobak ender med at du ryger hele tiden"
Zal grinte og så på hende.
"Mit sted... Er ikke noget særligt, ikke ha for høje forventinger" Zal grinte en smule
Han havde kun brugt hans sted tre gange... Det var ikke noget specielt.. Det syntes han hvertfald ikke, men af en eller anden grund syntes folk det var specielt.
Zal trak Kajika ind i en gyde og smilte til hende.
"Hvis de tillader frøkken så hold fast" Zal trak hende ind til ham
og kiggede ned på hende "De har vidst prøve det før men hey.. Nu får du en ekstra tur"
Zal grinte en smule mens skyggerne begyndte at kører op af deres ben.
Var det nu? Skulle man prøve... hun ville jo godt flette fingre... *Hva faen, hun må spark dig i røven bag efter* Zal kiggede Kajika ind i øjnene og grinte.
"Undskyld Miss. De må ikke hade mig for meget nu..."
Zal kiggede på hende, han lænede sig ned til hende og kyssede hende blødt på læberne da skyggerne omringede dem. *Dumt dumt du-... Waow*
Zal kyssede hende stadig da de kom frem i hans lejlighed i den ene hjørne skygge.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg syntes bare det passede godt, Ikke tage det så tungt"
Han gik hen og åbnede køleskabet og kiggede ind. Han smilede stadig
og havde det i bund og grund godt med sig selv. "Du ved... når man lige pludselig bare har lyst til at kysse en person.. Sådan havde jeg det.." Råbte han over køle skabet og fandt satte flasken med champagne ind. "Kan jeg byde på noget" Sagde han igen over køle skabet.
Zal lukkede køleskabet og tændte lyset. Zal "Sted" var en kæmpe penthouse Lejlighed med to etager, stuen og køkkenet var sammenlagt i et kæmpe rum, og der var en trappe op til nogle kontor ligende lokaler. Ved siden af stuen var der en stor dør ind til et kæmpe sove værelse.
Han kiggede på hende "Det var min måde at sige... Velkommen til mit sted og måske.." han tav et øjeblik og smilte så til hende "Vise dig at jeg ikke er en kold morder som du tror, men faktisk en person som både kan dumme sig ved at kysse en pige han syntes var sød som det første.. Og bagefter komme med en dum forklaring" Zal fandt to glas og tog en nye flaske champagne frem som var kold og åbnede den. Så hældte han op til både ham og Hende.
"Hvor vil du sidde? Sofaen eller ved bordet?" Spurgte han og så charmerende på hende.
( http://www.greatinteriordesign.com/wp-content/uploads/2009/07/great-penthouse-apartment-living-room-design.jpg )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal jeg fortælle en hemmelighed?" Han så på hende og begyndte så at grine.
"Jeg købte lejligheden med møbler" Zal grinte en smule og satte sig ved siden af Kajika.
"Skål" Sagde han og drak en smule. Zal kiggede rundt i lejligheden og tilbage på hende.
"Hvad hvis jeg ikke er bange for de andre?" Sagde han grinende.
"Har jeg så lov til at forføre dig? Og hvis jeg gjorde.. Hvad ville din reaktion så være?"
Zal grinte og lænede sig tilbage i sofaen.
Zal kiggede uden for for et øjeblik og kiggede så tilbage på hende.
"Lidt kedelig hva?" Zal forsvandt i skyggen og stod nu og tænde levende lys
og så på Kajika mens han dæmpede lamperne i stuen og tændte alle lys rundt i stuen.
Rummet var nu halvt belyst og det havde en romantisk stemning.
Zal gik hen og tændte for musikken, det var beroligene musik som kun svagt kunne høres.
Zal satte sig tilbage i sofaen og så på hende.
Gæst- Gæst
HUn sad der og betragtede ham lettere varsomt og sagde"hmmm hvorfor var du egenlig nød til at ...... slå mig ihjel jeg syntes ikke det virkede som en særlig god ide..... til at starte med du gjorde blot Zane pist på dig for starten af og forevigt"
Gæst- Gæst
"Jeg er god til at få det uopnåelig" Zal kiggede på hende med et charmerende smil.
"Og hvem siger du er uopnåelig? hvorfor gøre dig selv det? Har du aldrig lyst til bare at være sammen med en person en aften, kysse, hygge sig.. Og så altid se på bagefter hvad der skal ske? Hvad er der så slemt i det?" Zal kiggede op i loftet, alle han muskler fra livet og op var mere eller mindre spændt. "Jeg købte lejligheden ny.. Møblerne var her fra start" Zal kiggede ned på hende med et smil.
"Det der gjorde at jeg fandt dig interessant var at... Du er uopnåelig.. Ligesom mig" Zal grinte en smule "Men jeg er stadig en mand, jeg vil ha det uopnåelig.. Min personlige plan er at pis Zane så meget af som muligt... få ham til at bryde sammen og falde på sine grædende knæ... Jeg er modbydlig ja.. Men dette er min grund..."
"Du er jo smuk, det kan ingen tage fra dig, men jeg kunne godt tænke mig at se... Dig... Din personlighed... Jeg vil vide hvem du er.. Jeg kan ikke gøre for det" Zal kiggede nu hende ind i øjnene. Hans øjne var rolige og man kunne se at han nød situationen.
"Jeg ved selvfølgelig ikke hvem din type fyr af.. Men hvis du vil havde en person på sine tilbedende knæ som græder for at få dig er det ikke mig" Zal kiggede på hende.. "Men Hvis du vil ha en der kan fortælle dig hvor smukt du ser ud på en aften som i aften, og hvor dejlig du er uden at han tigger og ber for din kærlighed på grund af dit udseende, min synes om dig fordi du er dig... En mand som kan gi modspil... Som kan dominere.. men som også kan blive domineret til en vis grænse... Så skulle du måske begynde at fjerne facaden og gøre hvad... Du vil?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig op og betragtede hende mens hun stod ved vinduet, mens han langsomt gik hen mod hende "Kajika... Du misforstår mig... Jeg prøver ikke at give dig en ny vild side.. En vild side er andet end et ha vild sex.. Eller være sammen med alle.. En vild side kan også være en passion.. For noget andet.. Men jeg kan dog se at du bremser dig selv en smule tilbage.." Zal lagde blidt armene om hende og så ud af vinduet over hendes skulder.
"Jeg kan se at du er så meget mere end hvad de normalle... Beundre falder for... Du er smuk som en gudinde... Men hvis jeg har ret... Så sårer det dig at mange vil ha dig for dit udseende uden at åbne op og se hvem du er" Zal kiggede på hende igennem vinduet. Hans ansigt udtrykt var roligt og kærligt men også en smule bekymrende.
"Nu skal jeg ikke stå her og gøre mig klog... Jeg synes bare... Du er så meget mere..."
Zal gik over i en hvisken i hendes ører.
"Jeg kunne aldrig finde på at misbruge en date mod min fjende... Jeg er en gentleman.. Og jeg havde ikke planlagt denne aften, men jeg fik en lyst... En ustyrlig lyst til at invitere dig ud"
Zal fangede hendes blik i ruden mens han sagde det.
Gæst- Gæst
Kajika smilede kært og bed sig let i underlæben i det hun sagde"jeg glad for du ikke gør dette for at knuse Zane, jeg glad for at ha set dit sande jeg, men jeg har mine grænser og de fortælle mig at jeg ikke burde indlede noget med dig, de fleste tager mig os for min personlighed, men Zal du må forstå min skønhed, det at jeg ligner en gudinde er ikke.... en fornøjelse men en forbandelse, der så mange der .... der tror jeg har noget magi der gør mig utrolig tiltrækkende og jeg nærmest lokker dem ind.... men egenlig er jeg blot mig selv, og så tror de jeg er så ond og lokke dem med mit ydre og fortrylle deres sind til at kunne li mig mere end blot en ven eller skabe mig i deres fantasier og drømme...." hun sukkede let og lod hånden glide ned fra ruden og tog den knyttet til sig og gik stille ud af hans greb og hen til sofaen og tog blidt sit glas med champagne og tog en blid tår kærtegnede læberne mod glassets kant...
Gæst- Gæst
"Jeg er ked af at du tror jeg har lumske bagtanker men jeg kan leve med det...
Forstå mig ret... Jeg kan ikke se ind i fremtiden... Så jeg vælger at lade vær med at leve i den.. Jeg spår ikke om vi to... Kunne få noget op og kører" Zal kiggede på hende.
"Men jeg ved at jeg har nydt den her aften... Og intet ville gøre det mere fuldendt end et enkelt kys fra dig... Det er min eneste bagtanke..." Zal sukkede og gik hen og tog sit glas.
"Men Jeg respektere dig.. derfor... hvis det inderligt ikke er sådan du vil ende din aften så acceptere jeg det... Også selvom jeg syntes noget andet... Ser du" Zal kiggede på hende.
"Jeg respektere dig... Inderligt.. Mere end du tror... Det er derfor at jeg måske kunne se noget videre frem... På grund af vore fælles adfær... Men samtidig så forskellig"
Zal kiggede ned af sig selv "Og hvis de så vil ha mig undskyldt" Sagde han og smilte til hende.
"Jeg vil gå ind og ifører mig noget mere afslappende"
Zal kig ind på sit soveværelse men lod døren stå åben. Om det var bevidst eller ej var ikke til at sige. Zal begyndte at tage sit tøj af og fandt joggin bukser og en stram tanktop frem og tog det på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Skulle han tage efter hende eller bare ringe til en. Zal sukkede, han kunne jo alligevel ikek hjælpe på hospital. Zal sukkede og satte sig ned i sin sofa og tændte sit tv.
"Midnat Tv er sgu altid godt" mumlede han til sig selv.
Zal kiggede ud af vinduet "Hun skal nok klare sig uden mig" sukkede han.
Han lænede sig tilbage og slappede af.
Det havde nu været god aften, det kunne han ikke benægte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Meet you again? Dehvil-privat.
» So we meet again //Nanna privat//
» nice to meet you Aubreiane //privat//
» 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift