Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I´m free!- Manda=privat. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I´m free!- Manda=privat. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I´m free!- Manda=privat. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I´m free!- Manda=privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I´m free!- Manda=privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I´m free!- Manda=privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I´m free!- Manda=privat. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I´m free!- Manda=privat. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I´m free!- Manda=privat. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I´m free!- Manda=privat. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I´m free!- Manda=privat.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:12

O: Ingen
S: Skoven
T: Tidelig aften
V: solen skinner, men er ved at gå ned.
D:??


Hope vandrede let gennem skovens smalle sti. hendes hår hang elegant ned af hendes ryg, mens hun let nød solens varme mod hendes kinder.
Hun kiggede kort rundt, der var ingen lige nu. *Fantastisk* tænkte hun let, før hun sprang frem mens solen ramte hende. Solen var en skær og bllænnede kort alt, men da solens skrape stråle var væk stod en elegant hest inde i skoven. Lysebrun, med de smukkeste øjne som også var brune, men en anden brun. Dens man hang og var enormt lang og det gjorde den til en enormt smuk hest.
Elegant, slank og vis. Det var det hesten vidste.


//sorry tiden men nettet gik ned -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 20:40

Manda kiggede på hesten og slikkede sig lidt om munden, "Dejligt, så fandt man da noget at spise..." smilede han. Hans skarpe tænder var i et ondt smil og hans hale logrede. Han kiggede fra det træ han var oppe i og ned til hende, "Tja... Jeg kunne jo bare springe på den..." smilede han. "En langsom død er altid sjovere end at gøre det hurtigt af med dem..." Han hoppede fra træet og direkte på hesten, han bed tænderne i hende. Han stoppede op kort efter og gav slip, "Du er squ da ikk en hest!" han spyttede en klat fordi hun ikk smagte særlig godt. Han tørrede sig om munden og hoppede ned. "Føj main!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:45

Hope pev på en måde da hun blev bidt. Der efter sprang hun op og blev så en enorm stor tiger i stedet. Hun blottede let hendes sylepidse tænder, og knurrede kort af ham.
Hendes øjne ændrede sig ikke. blodet løb ned af hendes hals, der hvor hun var blevet bidt. Snart kunne hun ikke holde sig i hendes dyre skikkelse mere, men det skulle ikke stoppe hende lige nu.
Derefter knurrede hun let igen, hvem var denne skikkelse??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 21:02

Han kravlede hen og slikkede blodet væk, han rev sit ærme af. Han tørrede hende bageter og kiggede roligt. "Tro mig når jeg siger du kan gøre hvad du vil, jeg er ikk bange uanset hvad..." han tørrede videre. Han rev sit andet ærme af og bandt det sammen med det første. Han fik det rundt om hende sådan at såret ikk ville give hende blodmangel, "Det skal nok gå indtil nu..." sukkede han og slikkede blod af munden. "Sorry, men når du lignede en hesst tror man altså bare du er en hest..." Han kom i tanke om noget, "jeg hedder Manda."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:08

Hope pev lidt da han rørte ved blodet, som så betød at han kom til at ramme såret.
hendes øjne, var så uskyldige, som en engels. Hope kiggede op på ham og lagde let hovedet på skrå,*Jeg er Hope* tænkte hun stille.
Hun overvejede kort at komme i menneske skikkels, men orkede ikke at skifte skikkelse lige nu. Hope, betød jo håb, men der var også en grund til at hun hed det, men desværre vidste hun ikke grunden selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 21:16

Han aede hendes hoved, "Sødt navn, gir du håb til andre?" smilede han og satte hovedet på skrå. "Fordi hvis du gør... Så kunne du godt give mig mit tilbage..." mumlede han og kiggede ned. Han fik hende ned at ligge, han styrke var umenneskelig. Han fik bare en tiger ned at ligge uden problemer? Han lagde hendes hoved ved sit skød, "Undskyld bidet..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:32

Hope nussede sig let ind til hans hånd da han nussede hendes hoved. Men da hun blev lagt ned, smilede hendes øjne næsten.. *Måske, en lille smule* tænkte hun stille til ham og betragtede ham kort. Hun nussede sig kort tid efter lidt ind til ham.
Det måtte se underligt ud når sådan en stor tiger, bare blev lagt ned, bare sådan lige. Men han virkede også til at være temlig stræk. *Det er helt okay blev vidst lidt panisk*tænkte hun mumlede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 21:36

Han smilede, "Jeg tænkte bare at du ville tage det mere med ro hvis du lå ned..." Han nussede hende stadig og forstod egentlig godt hvis hun måske var lidt sur på ham. Han sukkede og bed sig i læben, "Jeg kan godt forstå hvis du er rimelig sur på mig, men troede nu ogs du bare var et dyr... Indtil jeg smagte dit blod, det afslører rimelig meget...." sagde han opgivende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:42

Hun nussede sig kort ind til ham. *Det er også rart lige nu* tænkte hun og kiggede op i hans øjne. Nærmest smilede hun til ham, bare ikke med læberne. Nej med øjnene, hendes smukke lysebrune jne, som glitrede let. * Jeg er bestemt ikke sur på dig overhovedet ikke, det var jo nærmest et instinkt ikk??* tænkte hun så og lagde så let hovedet på skrå, mens hun spinede let, mens han nussede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 21:46

Han grinede lidt, "Det kan vel godt være fordi det er instinkt?" han bed sig lidt i læben. Han nussede hende stadig. "Men uanset hvad er jeg glad for at du ikk er vred på mig..." smilede han glad og lagde hovedet på hendes. "Men hvis du vil må du gerne gøre gengæld? Jeg siger ikk noge til det..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:49

Hun slikkede ham let på kinden *Så volddig er jeg ikke* tænkte hun stille og smilede kort igen med hendes øjne. De kære brune øjne, hun havvde, var næsten ikke til at stå for. I hvert fald ikke helt. De var jo meget nussere, eller havd man nu kunne kalde dem. Men en ting på det rene var at de var klare som en engels.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 21:57

Han lukkede det ene øje da hun slikkede ham, han kiggede på hende. "Det var da noget..." sukkede han. Han bed sig i læben og nussede hendes kinder. "Hope passer vel godt til dig? Sødt navn til en nuttet tiger..." smillede han. Han vidste godt hun var animagus, men han havde jo ikk set hendes rigtige skikkelse endnu.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:02

*Årrhh.. Er jeg nuttet??"* tænkte hun spørgende til ham. Det havde huun aldrig fået dirkete afvide før. men det var mega sødt/nuttet sagt, hvis han nu altså mente det bogstaveligt. Hun lagde igen hovedet lidt på skrå. * Og du er herre sød* tænkte hun smilede, men stadig kun med hendes øjne,,da en tiger har lidt svært ved at smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:05

Han nikkede, "Ja da! Du er mega nuttet! Elsker tigre!" smilede han og nussede sig til hende. Han smilede, "Tak fordi du synes jeg er det..." Han nussede hendes snude blidt med pegefingeren. "Men hvis du var en kat, var det nemmere at nusse dig!" Han nussed ehendes mave, "Når du er så stor er det svært!" grined ehan.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:11

*Årh.. Tak* tænkte hun nuttet til ham. Hope spandt bare lidt og det lød helt kært, hvis man nu altså kunne lide tigere og kattedyr. * Jeg er da også bare en forvokset kat* tænkte Hope drillede, til ham. Det var rart at blive nusset på maven, mega dejligt efter hendes mening. hun nussede sig deefter lidt ind til ham mens hun blev nusset af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:16

Han grinede, "Mega stor kat!" smilede han. Han lagde sig blidt over hende og nussede hendes mave med begge hænder. "Nuttet kat er kæleglad!" smilede han og grinede. "Du skal nusses hver gang jeg ser dig! Så vær en tiger når jeg er der, jeg kan ikk nusse en pige på maven. Det er vel lidt underligt?" han tænkte sig om og kiggede på hende. "Er det ikk?" han satte hovedet på skrå og nussede videre.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:20

*Meget kæleglad!* tænkte hun glad og nussede sig let ind til ham mens man kunne høre hende spinde let. *ømm.. Je tror i hvert fald at det ville være udnerligt at nusse en pige på maven* tænkte hun grinede og nussede sig let ind til ham. *Måske meget underligt* tænkte hun stille og spandt så igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:22

Hun kom til at være over ham, han var nemlig aldet fordi hun havde nusset sig for hårdt til ham. Han lå stille og kiggede på hende, "Hmmm... Det er sådan noget man kalder overfaldelse..." grinede han,. Han stoppede igen, "nej vent... Du holder mig kun nede... Hmm..." han tænkte sig om. "Bare glem det, du overfalder mig ikk... Endnu..." tænkte han lumskt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:29

Hun sprang op og lagde sig let oven på ham, før hun let slikkede hans kind. *Nu overfalder jeg dig* tænkte hun drillede og nussede let hendes hoved ind til ham, han var dejlig blød eller var det bare hende, som der var det?? ja det var jo spørgsmålet ikk?
Jov det var det jo endelig. * Du er dejlig bød, og smager af Manda* tænkte hun drillede, og slikked ehma så igen let på kidnen.. *Ja det var manda du smagte af* tænkte hun grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:31

Han lukkede det ene øje og drejede hovedet til siden, "Din slemme kat!" grinede han. Han lod som om han ikk kunne komme fri. Han kiggede på hende og grinede opgivende. "Jeg er da ikk blød, måske i varulve form... Men det her..." han lagde hovedet og drejede det til siden igen da hun slikkede ham. Han grinede, "He-hey!" grinede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:34

*jov du er dejlig blød lige nu* Tænkte hun og smilede kært, med øjnene. *pas nu på jeg ikke spiser, dig for du smager så godt af manda* tænkte hun drilede og prustede ham let på ansigtet. Det var sådan en underlig ting tigere, kunne. Pruste, lidt ligesom når heste gjorde det men nu var det altså en tiger der gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:37

Hans hår blæste lidt og han kiggede på hende. Han grinede, "Nej din tosse!" grinede han. Han drejede hovedet til den ene side og kom til at nyse. Han fik ulveører og hale igen, han snøfttede en smule og kiggede på hende. "Se nu hvad der skete!" sagde han barnligt. Han grinede dog og hans hale logrede.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:39

*Nuurhh.. hvor er du kær med hale og øre* tænkte hun og nussede let hednes hoved op af hans, *du er stadig dejlig blød* tænkte hun grinede og nussede sig let ind til ham før hun kiggede ham let i øjnene. *Du er endda meget nuttet med hale og øre* tænkte hun før hun let lod hendes store pote strge ham over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:43

Hans ører bevægede sig af sig selv, han drejede hovedet til den ene side og kiggede på hende. "jeg er da ikk blød..." sagde han stædigt. Han kiggede lidt underligt da hun nussede ham med sin pote. "Du... Du er ikk ved at forelske dig i mig, vel...?" han ville bare være helt sikker på hun ikk gjorde.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:46

*Nej da! skulle jeg da det??* tænkte hun lettere undrede før hun let nussede hans øre med sin pote. De var sjov, lidt ligesom hendes. Hendes yndligsform, var nu hvor hun var en tiger. Eller det kunne hun i hvert fald allebedst lide, det var den rareste form. Hope lagde lethovedet på skrå, mens hun smilede let til ham, stadig med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum