Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I´m free!- Manda=privat. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I´m free!- Manda=privat.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:49

Han rystede på hovedet, "Nej det skulle du ikk..." smiled ehan. "JEg har en kæreste og derfor vil jeg helst være sikker på man ikk bliver det, for ikk at såre en..." Han nussede hende så godt han nu kunne. Han var trods alt overfaldet af hende, "Men du er min nuttede tiger!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:57

*Uhh.. Hvem er det?? Hvem hvem??* tænkte hun begejstret og nussede sig så let ind til ham igen. men så kom der enn flue og satte sig på hendes næse. Hunn blev kort siløjet og prøvede at baske den væk. men det gik ikke så godt, så der var en lille kamp mellem fluen og hende. Hun fik den til sidst væk. *Kun din tiger* tænkte hun og lagde hovedet på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 22:59

Han grinede da hun så fluen og glemte at svare. Han aede hendes hoved, "Du er min søde dejlige tiger..." smilede han. Han kom i tanke om spørgsmålet og rødmede, "Øhm det... Det er..." han rødmede og prøvede at gemme sin rødmen så godt han nu kunne.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:05

*Sig det nu, og du er mega nuttet når du rødmer* tænkte hun kært og drillede, mens huun baskede ud efter den lille flue som iretrrede hende, enormt meget. *Dumme flue* tænkte hun kort til sig selv, og gabte let et hundehvaslpe gab, som lød kært..

/7Skal logge svare i morgen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 23:08

Han grinede opgivende, "Du må tvinge det ud af mig hvis du vil vide det!" grinede han og rakte tunge. Han grinede mere da han så hvordan hun jagtede den flue. "nurh..." sagde han og smilede da hun gabte. "Du er da så nuttet! Men min kæreste er det mere..." grinede han og smilede.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:20

"Uhh.. Er det ømm.. en som hedder Kelly Ann, eller Moon??* Tænkte hun nuttet, hun havde ikke mødt dem, med havde bare lige navnene inde i hovedet. Hun slikkede ham let på kinden. *Men du er nuttest* Tænkte hun nuttet til ham. Hun lagde hendes hoved på hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 7:44

Han rystede på hovedet, "Du vil blive forbavset over hvem der er..." grinede han drillende. Han nussede hende da hun lå sådan ved ham. "Nej du er den mest nuttet er de mest nuttede!" smilede han barnligt. "Du er en lille nullergøj!" grinede han og nussede hende mere.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 11:41

*Uhh.. Hvem er det hvem hvem??* Tænkte hun nysgerrigt, men stadig nuttet.
Hope slikkede ham ler på kinden. *Jeg oversavler dig, his ikke du sier hvem* tænkte hun drillede og nussede sig let ind til ham, *Men du er mest nuttet af alle* Tænkte hun stille og lagde hendes hoved på hans og prustede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 13:24

"Jeg er varulv, jeg er vant til at blive oversavlet på..." grinede han og nussede hende stadig. Han kyssede hendes hoved, "Min nuttede tiger...!" sagde han barnligt. "Men jeg er ikk nuttet bare fjollet..." smilede han glad. Han grinede drillende og lukkede øjnene, "Du får det aldrig at vide, vi varulve er meget stædige..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 16:24

*Dun er nufjol* tænkte hun nuttede og slikkede ham så let på kinden.
...*Men jeg vil vide det* tækte hun mumlede, og så ham så lige i øjnene, før hun let prustede til ham, så hans hår let strøg tilbage.
Hvis man tænkte over det var hendes tiger, skikkelse enormt smuk, og elegant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 16:35

Han satte sig op, ogs selvom hun var på ham. Han havde ingen problemer, han nussed ehende bare. "Jamen jeg siger det ikk, jeg behøver ikk indrømme noget..." sagde han roligt. Han lagde hovedet på hendes og lukkede øjnene.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 16:38

Hope blev lidt overrasket over at han lige pludselig satte sig op.. * Hvorfor ikk kom nu.. Undskyld men har arvet nygerrighed* tænkte hun lettere nuttet og smilede let til ham dog med øjnene, igen.
Hun nussede sig let ind til hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 16:43

Han lukkede det ene øje, "Hvis jeg var i min varulve form ville du nok ikk nusse dig sådan til mig..." sukkede han opgivende. Hans hale logrede dog og han smilede. "jeg ved godt du er nysgerrig, det regnede jeg ud for længst. Men jeg forstår ikk, du kan ikk bruge det til noget..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 16:46

*Det kan da godt være jeg ville* tænkte hun mumlede, før hun let, pustede en fjer væk, som var landet på hendes næse. Hope vendte sig let om og fik ham lagt ned igen.. *Det kan jeg da* tænkte hun muntret og rulledee sig let sammen oven på hans mave.
han var dejlig varm, efter hendes mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 17:49

Han kæmpede ikk det mindste imod, han lå og kiggede på hende. "Fortæl mig hvad du vil bruge det til? Det er unødvendigt for dig at vide hvem der er min elsker..." sagde han roligt. Han lagde hovedet og sukkede opgivende. "DU er en kælepot..." Han aede hende roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:05

*Nejj.. Det er ikk* tænkte hun drillede og krøllede sig let sammen.
Ja., det var hun virkelig, ogisær når folk indelig gad at nusse hende, så var det helt fantastisk.
*JAAA!* tænkte hun let og krøllede sig let sammen og lukkede hendes øjne, dog kunne hun stadig høre ham, hver en bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 16:10

Han grinede lidt og nussede hende. Han lukkede øjnene, "DU er nu nuttet, men jeg siger det altså ikk..." sagde han opgivende. Han lagde hovedet på hendes og gned sine øjne. Han lod dem forblive lukkede og gabte en smule, han var træt. Men kedede sig skam ikk.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 13:23

*Uhh.. Uhh.... Du er træt, og det er nuttet!* tænkte hun stille og nussede let hendes hoved ind til ham..
*Ihh.. jeg ville ellers så gerne vide det* tænkte hun mumlede, og pustede let en fjer væk fra hendes næse.'
Hun havde mest lyst til at være lille lige nu, men gad ikke til at forvandle sig igen. Og slet ikke til en ræv. Ræve, så alt mega sure ud, efter hendes mening

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 13:28

Han blev liggende, lagde sig lidt til rette og begyndte at ånde tungt. Han sov ikk helt, han var stadig vågen. Men han var heller ikk heeelt vågen. Han drejede sig med lethed selvom hun var rimelig godt ovenpå ham. Han lå på sin mave og havde hovedet til den ene side. Han savlede næsten, men lukkede munden inden det gik helt gal for ham. Han sov roligt og havde et fredfyldt og smilende ansigtsudtryk.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 13:38

Hope mærkede da han trillede væk, som så betød at hun væltede til siden.
Derfor valgte hun så at rejse sig op. Tre sekunder efter stod, hun i hendes smukke menneske skikkelse.. Hendes hår faldt let ned over hendes skuldere, og hendes tøj, sad pænt på hende. (Det samme tøj som ava)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 13:41

//Logger men kommer snart på igen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 14:15

Han sov roligt videre, hans ånde var tung og kunne ikk lade være med at smile i søvne. Han krøllede sig sammen og gned hovedet til sine hænder. Han lå rimelig behageligt og hans hoved hvilede på hans hænder. Han gabte og havde skarpe tænder. Hans hale lå lidt over ham og han gned sit hovedet lidt med sin ene hånd før han lagde den under hovedet igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 10:15

Hun hoppede elegantt op i et træ og kiggede op mod solen.
Den var næsten helt gul, altså virkelig gul. Et lille smil bredte sig så hen over hendes utrolig bløde læber, og hun så sig let omkring. Ikke et øje andet en Manda og hende. Der stod hun bare og nød solen mod hendes ansigt. Det var rart med sol, men stadig var det for varmt en gang i mellem.,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I´m free!- Manda=privat. - Page 2 Empty Sv: I´m free!- Manda=privat.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum