Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Free? //manda// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Free? //manda// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Free? //manda// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Free? //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Free? //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Free? //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Free? //manda// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Free? //manda// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Free? //manda// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Free? //manda// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Free? //manda//

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free? //manda// Empty Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 22:25

Tid: IRL
Dato: IRL
Sted: søen
Omgivelser: sø? underligt nok
Vejr. Klart måneskin
______________________


Den unge pige stod ved søens bred og kiggede ned i øjnenes sø, så reflektionerne af både månen, og hende selv, dog intet andet, indtil videre.
Hun lod sig falde ned at sidde i hug medens hun lukkede sine øjne og tænkte for sig selv bare der var nogen der gad holde mig med selvskab i aften.... for her er så mørkt
Den lille pige havde skulderlangt blåt hår, jeans og en brunlig/creme farvet jakke på.
Hun så ud til at fryse lidt men rejste sig så op "hmm...hvad skal jeg dog lave.... her er kedeligt" hun begyndte at danse lidt rundt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tirs 23 Nov 2010 - 22:37

Manda sad i et træ, han kiggede på en pige der var ved søen. Hun så ud til at være rimelig ung. Han smielde let over hende, hun var tydeligvis lidt ensom. Han kiggede op på munden, *Tre dage til fuldmåne...* tænkte han stille. Hans gule øje gav et skær fra sig. Han kiggede roligt på pigen og smilede let. Han forsvandt i et sekund ud i luften og holdte om hende bagfra. "Selskab og varme, ok?" smilede han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 6:42

Rose fik et chok så hun fik vendt sig om og skubbet ham væk, men da han holdte om hende fik hun skubbet sig selv med så hun faldt ned på ham og ligge
"ngh...sådan noget der, må man ikke gøre" hun prøvede at falde lidt til ro så hun satte sig stille ovenpå ham "hvad skulle det nu til for?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Ons 24 Nov 2010 - 7:45

Han kiggede på hende, han blev lidt overrasket over at hun skubbede ham. Han landede på ryggen med hende ovenpå sig. Han slap hende blidt og aede hendes hoved blidt, "Er du ok?" spurgte han roligt og så hun satte sig op. Han synes det var lidt sjovt hun faktisk blev siddende på ham. Han smilede roligt, "Du så ud til at være ensom og frøs, så jeg ville da bare hjælpe dig med dem. Så du ikk frøs eller var ensom." smilede han let. Han satte sig op så hun var nødt til at sidde ved hans skød. Han smilede roligt til hende, "Men hvad laver en halv elver og vampyr herude?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:15

Hun sad nu på hans skød og rødmede lidt "tak...for hjælpen, du ved med varmen og det, det var rart, men sig til næste gang" sagde hun stille og rødmede lidt mere end før. "jeg uhm.... kedede mig" hun smilte stille og kiggede lidt ned "heh... jeg er ikke så god til at have det sjovt når jeg ikke ved hvad jeg skal lave" hun blev bare sættende på hans skød "pæne øjne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 17:43

Han kiggede undrende på hende, rødmede hun? Han aede hendes kind blidt og smilede til hende. "Det var så lidt..." han grinede let, "Ok jeg skal nok hsuek og fortælle dig det næste gang..." smilede han roligt. Hun rødmede godt nok. Var det fordi han var en dreng og hun sad på hans skridt? Han havde nu ikk så meget imod det selv og hun kunne sagtens flytte sig hvis hun da slet ikk ville have det. Han smilede til hende, "Jamn så er det da godt jeg giver selvskab?" smiled ehan og satte hovedet på skrå. Han grinede lidt, "Pæne øjne selv, vi kunne næsten være tvillinger med øjnene fordi der er modsatte hinanden."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 17:50

Rose smilte sødt til ham da han sagde det med øjnene "hihi.. hvor er du da nuttet når du siger det" hun rødmede lidt og aede så hans kind også "ved du hvad jeg sys vi skal kende hinanden så, for det kunne da godt være" alligevel troede hun ikke på det selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 17:54

Han kiggede roligt på hende. Han smilede let, "Det er umuligt, jeg kan se på dig jeg er ældre end dig..." smilede han let. Han sstrakte sig lidt og kiggede på hende, "Desuden er jeg varulv og du er halv elver samt vampyr så det er fuldkommen umuligt at vi er i familie." sagde han og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 17:56

Rose rejste sig stille op "jeg sagde det nu også kun for sjov" hun riullede sine øjne lidt ad hans kommentar "...hmm... men så er vi jo på en måde fjender er vi ikke?" hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun så ned på ham. hun vidste egentlig ikke så meget om vampyrer som hun nok burde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 18:06

Han kiggede roligt på hende. Han grinede let og aed ehendes hoved blidt. Han kiggede på hende, "Ja naturlige fjender..." sagde han roligt. "men du bestemmer selv om vi skal være det." sagde han blot. "jeg er ikk fjender med vampyrer.2
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 18:08

Rose krammede sig ind til ham "jeg vil ikke være fjende med folk der er søde ved mig" hun smilte venligt og så på ham "hihi... hvad skal vi lave" sagde hun så og så ind i hans øjne igen, nød hans øjne "du får lov til at bestemme om du vil lave noget med mig og hvad du vil lave med mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 18:13

Han kiggede roligt på hende. Han krammede hende blidt og aede hendes hoved. Han kiggede på hende, "øhm... Vi kunne..." han tænkte sig lidt om. Han stoppede op og kiggede på hende, 2Det der skal du ikk sige!" sagde han bestemt og kiggede på hende. "Jeg har et ulve instinkt der gør at jeg kunne finde på at voldtage dig medmindre du samarbejdede og hvis du siger sådan der har mit instinkt mere kontrol over mine handlinger..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 18:15

Rose trådte et skridt tilbage da han råbte af hende "... nej nej... undskyld" hun var ikke så bange for det han sagde men mere det han råbte af hende "undskyld at jeg sagde det så" hun bukkede lidt for ham "men det vil sige...." hun rødmede lidt "du ville have sex med mig??" hun rødmede meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 18:21

Han sukkede let og kiggede på hende. "Undskyld det var ikk for at råbe, gik bare lidt i panik..." sagde han roligt og kiggede på hende. "Du skal ikk være bange eller noget..." smilede han let. Han kiggede på hende, hun rødmede igen. Han sukkede let, "mit instinkt er ikk så kræsen, så ja det skal vel nok passe." sagde han opgivende og sukkede let. Han kiggede på ehnde. "Men jeg prøver at undgå at gøre det med nogen så godt jeg kan."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 18:26

Rose så på ham "hmm så du dyrker slet ikke sex med nogen som helst, fordi du er bange for den person du er?" hun fik lidt trist udtryk i ansigtet "uhm... jeg sys du skal holde af dig selv selvom du er en smule farlig" hun lagde sin hånd på hans kind "jeg holder af dig jo"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 18:33

Han kiggede på hende, "Nej du misforstår søde!" sagde han og smilede let til hende. "Jeg kan ikk undgå at gøre det fordi jeg har mit instinkt. Men jeg prøver at modstå det så godt jeg kan, men jeg kan ikk særlig meget..." sagde han opgivende og kiggede roligt på hende. Han lukkede det ene øje da hun lagde en hånd på hans kind. Han kiggede roligt på hende. Han kiggede undrende på hende, "jeg er ikk bange for det jeg er? Jeg er bange for min fortid da jeg ikk kan huske den..." sukkede han. "Det er det eneste jeg føler mig bange for..." sukked ehan let. Han kiggede undrende på hende, "men du kender mig knap nok?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 18:36

Rose smilte venligt "hmm så vi to der er bange for fortiden" sagde hun så og fjernede sin hånd lidt "hmm..nej vent det var ikke sådan ment, altså med at holde af, ehm..." hun kiggede lidt ned og tænkte så igen "jeg ved ikke helt, mente mere at jeg sys du er venlig som en ven" hun smilte venligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 18:39

Han kiggede på hende. Han aede hende blidt på hoveedet. Han sukkede let og lagde sig ned. Han kiggede op og lukkede øjnene let i. "Jeg forstår det godt, men det lød bare lidt underligt." han gabte lavt og gned sine øjne. "Men jeg vil sige undskyld på forhånd, fordi jeg ved det et tidspunkt ender med at mit instinkt tager over..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 18:41

Rose satte sig ned ved siden af ham "hmm det gør vel ikke noget hvis det er jeg gerne vil have dig jo?" hun lagde hovedet på skrå og så på ham med et lille smil hvad er det jeg siger? tænkte hun stille og opdagede hendes mund åbnes igen "heh... for det ville jeg gerne hvis du vil med mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 20:36

Han kiggede på hende, lidt skræmt... Og alligevl overrasket. Han aede hendes hoved blidt, "hvorfor ville du have jeg gjorde det?2 spurgte han undrende. Han hørte hendes tanker, havde hun problemer med at styre sin stemme? Han sukkede let, "Hvorfor ville du gerne gøre det med mig?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:46

Rose rødmede lidt "hmm jeg ved det ikke, sry hr" hun rejste sig op og gik lidt væk derfra "jeg tror bare jeg er lidt sådan... tiltrukket af dig af en eller anden grund" hun sukkede lidt og begyndte så at gå væk fra ham for hun ville faktisk slet ikke være der lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 20:48

Han kiggede på hende. Han sukkede let og rejste sig. Han gik hen til hende og fik hende til at stå op af et træ. Han kiggede roligt på hende. "Du skal ikk være flov..." sagde han og smilede let. "Det er ok at være tiltrukket af andre." sagd han og aede hende blidt på hovedet. "Og hvis du acceptere det faktum at jeg har sådan et instinkt er det jo fint nok at vi kan være venner."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:51

Rose fik et lille chok da hun blev skubbet op af et træ men hun stod stille og så direkte ind i hans øjne "hmm tak" hun rødmede stadig lidt "hehe, men håber så også at du kan acceptere den person jeg også er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 20:56

Han kiggede roligt på hende. Han aede hendes kind blidt. Han smilede, "Hvis du mener det med at du skal have blod. Så er det fint med mig." sagde han roligt til hende. "Men er der da noget jeg skal vide?" spurgte han og satte hovedet på skrå. Han fjernede sig fra hende igen, så hun ikk skulle føle sig utryg ved ham.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:00

Rose sukkede lidt "ja lad os bare sige det" sagde hun så og så stadig mod hans øjne men da han så trak sig lidt væk fra hende greb han ud efter hans arm men stoppede så "hmm... jeg gider virkelig ikke have noget som helst blod da det er ækelt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum