Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Asyl //Evalyn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Asyl //Evalyn//
"Såeh.. Ahngel. Tilhøre du nogle store eller fine familier?" spurgte hun så. Måske ville han finde spørgsmålet underligt. Men igen. Han virkede på en måde så fin og kongelig i det..? Men det kunne også bare hende. Hun syntes bare ikke de fleste folk opførte sig sådan. Men det kunne jo også være fordi han så så afslappet og rolig ud..
Gæst- Gæst
"Hvad med Dem?" sagde han stille. "Mademoiselle Evalyn.. kommer De selv fra en højtstående familie?" sagde han stille, eller skulle han spørge hende om hun var.. de sjældneste var født som engle og de fleste fik chancer fordi de havde noget stort i vente, men hvordan mon det forholdt sig med hende her?
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Gæst- Gæst
"Du husker ikke din familie formoder jeg?" sagde han stille og lod blikket atter lyse op i en stille glød af nysgerrighed idet han lagde hovedet lidt på skrå, som var han en kat der søgte svar eller havde fået øje på et bytte. Igen.. Hvilket syn på livet havde man?
Byttet eller distraktionen?
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Hun gik lydløst henimod ham og lænede sig lidt fremad, for rigtigt at kunne se på ham, "Jeg har heller ikke været oppe i himlen, af hvad jeg kan huske. Jeg ved kun at jeg er vågnet midt her i Di Morga. Først uden at vide hvor jeg var henne, hvem jeg var og hvad jeg lavede her. Og efterhånden fik jeg små hjælpemidler.. " Der antød hun selvfølgelig til hendes navn og alder, "Men jeg har muligvis et ærinde hernede, siden jeg er havnet her, eller skal være en form for skytsengel.. " mumlede hun halvirriteret. Skytsengel.. Egentlig fungerede hun ikke så godt til at være en skytsengel. I hendes øjne var hun da ret så svag. Det ene hun kunne, var forsvar. Psyskisk forsvar, og selvfølgelig styring af vejret.. Men det var jo også svagt.. Så ville hun gerne være stærkere. Men det var jo umuligt? Altså medmindre hun blev halvt af noget andet? Hun havde jo været ude for det, at nogle faktisk var halvt af det ene og det andet..
Gæst- Gæst
"Du skal se.. en eller anden dag vender hukommelser tilbage." sagde han med en stemme som sagde at han vidste hvad han talte om. Selv havde han været offer for meget hukommelsessvigt igennem sine år, og havde fået det meste genoprettet igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun sukkede dybt og dumpede ned midt på gulvet og begyndte at pille ved de slidtebrædder.. Den ene brædde sad ret løst, så hun fandt et sted at få fingrene nedunder, og brække det om, som det var var noget blødt træ af en art. Hun studere roligt brædden før hun smed den fra sig igen. Teatret var allerede gammelt og forladt, hvad kunne en enkel brædde gøre? Hun slikekde sig lidt om de nu halvtørre læber, og drejede hovedet mod ham igen, "Kender De da meget til hukommelsestab?" spurgte hun så undrende.
Gæst- Gæst
Mennesket.. verdens superior og stamfader til alle racerne. Englene var de hellige af dem.. spøgelserne dem der ingen hvile havde. de normale vampyrer og deres kærlighed til magt og nat.. næsten alle racer. Ahngel derimod havde aldrig været menneske.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Det skulle nødig komme til at bløde."
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ingen bloduft uden for hendes hud.. godt.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Han så lidt på hende igen. Hun havde allerede sagt at hun ikke vidste hvad hun lavede her? Et underligt tilfælde at hun ville finde ned til depotet. Han havde været her mange gange uden afbrydelser.. men nu var det ikke så hemmeligt et sted længere. Han måtte nok finde noget nyt.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun syntes pludseligt at hun kunne høre nogle fodtrin og drejede sit hovede hen mod døren til depotet. I lang tid stirrede hun bare nærmest mod stedet, men det så ikek ud til, der var noget som helst derovre. Hun hvade nok hørt syner, hvilket fik hende til at trækek ligeglad på skuldrende og vende blikket mod den interessante Ahngel igen.
Gæst- Gæst
Ahngel tav stille.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Trods alt var det dem lejlighederne var bygget for. Normalt var han der aldrig alligevel.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun nikkede lidt og trak lidt i den ene mundvige, og kørte en hånd gennem hendes hår, for hun fastsatte den nedad siden af hendes krop, og stod stille. Nej, hun anede ikke hvad prøven gik ud på, men hun skulle åbenbart ikke gøre noget, så hun stod bare stille uden at lave en eneste lyd.
Der gik dog ikke lang tid før hun åbnede munden for at sige noget:
"Mmh.. Hvor lang tid den tager den?"spurgte hun.
Gæst- Gæst
"Tag hytten i skoven til dig. Jeg bruger den ikke." sagde han så og nikkede til hende. Rigtigt nok. En der skulle bevares, selvom han egentlig mest havde lyst til at æde af hende efter at ha været så tæt på hendes blod.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Jeg ville gerne vise Dem det nu, men jeg kan ikke gå ud imens solen er på himlen." sagde han og lagde hovedet lidt på skrå. Han måtte vente til aftenen eller lignende medmindre han ønskede sin hud brænde op fra solens pokkers stråler. Han så derefter lidt på hende igen. "To ikke at jeg uddeler lejligheder for at være flink. Jeg har pligt til det." sagde han. Dog nikkede han igen da hun nejede.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Så må vi vel vente, så du hænger nok på mig lidt endnu.."sagde hun stille og skævede en smule til ham.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» En tur til Stranden //Evalyn//
» The most powerful star - Evalyn
» Mødet med en engel //privat= Evalyn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]