Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The most powerful star - Evalyn
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The most powerful star - Evalyn
Asma så på Engel. Selvom det var sværet med øjkontakt. "Hvad mener du søde?" spurgte Asma. Hun havde aldrig rigtig skænket sine vinger en tanke. De var der bare, som exstra hænder. Asma smilet. Der var et eller andet ved solen idag, men hvad var det? Hmmm
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var faktisk en dejlig følelse, og Asmas øjne begyndte at løbe i vand.
*Skide skægt* tænkte hun mens de nærmede sig vandet. *Men ret barnligt sikkert*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede smilende og krammede Flor's ryg, "Jeg er helt okay, Er du?" spurgte hun så og så ned i vandet, og overvejede at hoppe i, istedet for at sidde på Flor's ryg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun minede så meget om Asma selv. Hun var godt nok generet eller holdte sig tilbage på en måde, men hun var sød og rar. Noget som betød meget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare rolig. Du skal ikke frygte for mig. Godt nok kan jeg ikke svømme, men jeg kan heller ikke drukne!" smilede hun stolt, og fugtede sine læber, og rettede blikket od mod vandet.
Føj, var var det egentlig underligt.. Hun havde evnen til at betvinge vand og alt muligt lignende, men kunne ikke svømme. Sikke en pinlighed.
Hun kendte til forskellige svømmearter, men den første hun helst ville prøve, var nok enten butterfly eller brystsvømning. Men butterfly skulle være meget svært havde hun hørt..
Gæst- Gæst
Folk mumlede og Asma træk bare på skulderne. ”De tror jeg er skør” sagde hun stille og lo.
Gæst- Gæst
"Men uden skøre personer, ville der jo være fuldstændig kedeligt. Så alle har bare at prise os, for at vi er her og muntre dem op!" sagde hun ivrigt, og flaskede lidt mere med vandet, "Men men.. Jeg har altså ikke en stor færdighed i det, med at betvinge vand. Jeg har ikke lært så meget endnu.." sagde hun og og afbrød den flydendestilling, så hun istedet baskede ud med armene, for at kunne holde sig oppe. Hun fik en idé. Hun så over mod en mindre klippe, midt i vandet, og svømmede lidt besværligt hen mod den, og kravlede op. HUn så hen mod Flor, også ned mod vandet og koncentrerede sig, hvori hun efter nogle sekunder tog et skridt ud mod vandet, efterfulgt af det andet, og underligt nok, blev stående midt på vandoverfalden, hvilket fik hende til at blive endnu mere stolt af sig selv.
Gæst- Gæst
Hun tænkte mere på folk, ind sig selv. Magi og trylleformular var bare ikke hende. ”Hvor syret Engel, det er jo mega godt det der” Asma klappede i vandet, selvom det ikke rigtig lykkeds. ”Good Girl” grillede hun.
Gæst- Gæst
Hvis man så bedre efter, så vandet ret så mørkt ud. Der var ikke noget bund, som var omgi af sand til syne under vandoverfladningen. Det bekymrede hende lidt, og hun løftede det ene øjenbryn, idet hun vigede blikket bort. Menneskerne inde fra strandens bred, rendte rundt og pegede og stirrede. Det var jo heller ikke normalt. Hvertfald ikke for menneskene. Men hvordan så det ud for en andens øjne? Så det ligeså skønt ud, som hun følte sig, ovenpå vandet? Det var som om vandet dannede en bro for hende, for hvert eneste skridt hun tog.
Hun så hen på Flor, med et nysgerrigt udtryk, "Flor. Har du også nogle evner?" Hvis hun havde evner, burde andre engle også have. Alle englene havde jo noget tilfælles..
Gæst- Gæst
Ja, hvad var Asmas evner? Hun havde aldrig brugt sit evne før, og hendes ´mester´ havde fortalt hende, at det kun kan bruges engang, og det var inden hun.. døde igen. Asma så lidt på Engel. Hun havde ikke svaret til det spørgsmål. Hun havde lige ledes, lagt mærke til at folk kunne betvinge alle jordens elementer. Asma smilte varmt og rystede på hovedet. ”Mit evne er meget… spankuleret. Ser du Engel. Jeg er vel bare.. en engel uden evner”
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Asyl //Evalyn//
» Mødet med en engel //privat= Evalyn//
» I Wish Upon A Star.. ~Caden~
» Står og venter - Echo
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus