Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:18

//Takker xD Tror bare kke jeg falder i søvn xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:23

//På grund af mig???? Vær sød at sige på grund af mig xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:25

//Okay! xD Begrund af dig!!! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:31

//Nu tvinger jeg mig selv til at sove xD Godnat vises imorgen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:43

//JA... Vi skrives jo bare senere XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:49


Dream så let på ham, ”Dejligt at møde dem, Gabe” sagde hun, og dog med et lille smil, som vidste hende små smilehuller. Det klædte hendes enormt meget, når hun sådan smilte. ”Vil du ikke ned og side Gabe???” spurgte hun og rødmede let i kinderne. Hun smilede kort igen, før hun let strøg en hår tot til side, for at kunne se sådan helt igen. Hun smilede kort til ham. ”Nåårh.. Snyder du mig??,” spurgte hun let og så op på ham. Hun havde noget med at kunne se når folk løj. Hun kunne se det på deres ansigt, for altid når man løj, lavede man et træk med læben. Hun smilede let til ham, ”Jeg kan se det på dig, du lyver” sagde hun, med et lille grin. ”Hvorfor prøver du at snyde mig??” spurgte hun drillede og smilede let til ham. Hun smlede drillede, til ham, før hun let og forsigtigt strøg noget af hendes hår væk-.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:39

Han grinte mens han satte sig ved siden af hende.
"Jo... Fordi sandheden er langt pinligere end løgnen" sagde han og grinte lidt flovt. Han anede ikke at han løj så dårligt... Han måtte blive bedre til det... Det var helt sikkert...
"Altså jeg kender dig jo ikke så godt og så er det lidt pinligt at sige sandheden... Kan du ikke se det?" spurgte han hende og grinte stadig flovt over det. Hans grin var så flovt at man sagtens kunne høre at det var falskt, sandheden var ikke så pinelig for ham, men det ville jo nok være pinligt at fortælle det til nogen andre... Men hvis han nu fandt på en ny løgn om sin magiske side, ville hun jo nok ikke tispørge det... Ja, det ville han gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:48


”Nuurh.. er det s flovt, så kan du jo fortælle mig det hvis du begynder at stole på mig” sagde hun og grinte let, før en svag rødmen, brød frem i hendes kinder. Hun smilede let til ham, og bed sig let og uskyldigt i underlæben. ”Selvfølgelig kun hvis du vil, men du skal ikke prøve at lyve, jeg har lært hvordan man ser om du lyver eller ej” grinede hun kært og rødmede igen let i kinderne. Et smil mere brød dog frem hen over hendes bløde læber. ”Nåårh..” mumlede hn let fordi hun ikke anede hvad hun ellers sådan kunne sige. Så hun valgte lige til sidst at holde mund, og vendte så blikket, ned mod jorden. Hendes baby blå øjne skinnede let, da en solstråle ramte dem. Hun smilede let igen, da hun kiggede rundt, ”Vil du ømm.. med over og gynge ller sådan noget??” spurgte hun let og nuttet, og rødmede let i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:16

"Øøøhm... Ja okay" sagde han og nikkede lidt til hende over det med at hvis han begyndte at tro på hende, så ville han da gerne. "Jeg skal nok lade være med at lyve" sagde han ærliugt mens han tænkte hurtigt *Jeg vil bare fordreje sandheden en smule* sagde han og kiggede på hende med et smil. Et venligt smil ingen tvivl om det.
Han kiggede lidt på hende og nikkede så til hende. "Ja... JEg vil da gerne gynge... Men jeg er ikke god til at gynge" sagde han og smilte venligt til hende mens han rejste sig op igen og gjorde mine til at gå derhen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:23

Hun så let op på ham, "Ja, ømm.. Det er jeg heller ikke, det er i hvert fald, tusinde år siden jeg sidst gyngede" sagde hun og smilede let til ham. En svag rødmen mere brød frem i hendes kinder. Hun smiled elt, og begydte så at gå derhen af sammen med ham.
Hun så sig let omkrg, der var ikke t øje andet end dem, kun fugle som der gik og kiggede efter gamle brødkrummer. Men de var vidst for lægst taget af andre fugle. Da de kom hen til gygerne, gik hun hen til en af dem. Hun børstede den let ren for støv og satte sig let i den. Hun smilede let til ham, og vippede let med hendes fødder, som der lige med tåspidsene, rørte jorden. Men gyngerne, sad også temlig højt end normalt. Hun smilede let, og vipede fosigtigt frem og tilbage på gyngen, men det var vel ikke af at gynge, den vuggede mere, og hun sad lige så stille. Hun kiggede let på ham. "De er godt nok høje ikke???" spurgte hun let og smilede kort, og det blev til et lille tand smil, som ikke blot vidste hendes tænder, men igen også hendes smile huller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:12

Gabe smilte til hende. "Man kan jo ikke være god til alle ting" sagde han og grinte bare mens han begyndte at gynge. *Hmmh... Jeg kan åbenbart gynge* tænkte han... Selvom hans ansigt ikke viste noget af hans overraskelse.
Han grinte lidt af hendes udtryk.
"Det er ikke så svært... Bare... Bøj benene" sagde han og viste hvor enkelt det var... Selvom det ikke var så nemt som det så ud til, eftersom Gabe ikke have gynget i 16 år eller noget deromkring. Billedet i hans hoved dukkede selvfølgelig op lige da han var begyndt at få fart på.

Gyngen vippede ubesværet igennem luften og knirkede højlydt da den enkelt kom så højt op om gyngen kunne.
En pigeskikkelse kom ligeså højt ved siden af ham. Hendes grønne øjne viste hendes store glæde ved at gynge så højt som han kunne... Før hun så sprang af og landte på jorden mindre end en halv meter derfra. Hun var 3 ligesom Gabe... Men hun var meget mere modig... Selvfølgelig.
Gabe satte i med føderne og stoppede


Gabe svingede for højt faldt så til jorden. "Av for den lede..!" udbrød han og tog sig til hovedet med venstre hånd og mærkede efter om han fået et hul i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:08

Dream prøvede let , men fik den kun til at vippe let. Da han begyndte at svinge højere, og højere, kiggede hun let bekymret på ham. Men så fløj han til jorden, og ramte. Hun sprang af gyngen og fik han rullet rundt på ryggen. "Gabe, Gbae kan du hør mig?? Er du okay?? Er der sket dig noget??" spurgte hun bekymret, hun sad lænet ind over ham, meed fronten mod ham. Hun strøg ham let over panden.. "Er du okay?" spurgte hun lige så stille, og kiggede let på ham , med de store lyseblå funkledde øjne, som der let skinnede. Man kunne let se bekymringen i hendes smukke glitrede øjne. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og strøg blidt hendes finger hen over hans kind. Hun smilede skævt og forsigtigt, "Det var noget af et styrt.. " hviskede hun let og strøg ham igen blidt over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:34

Gabe blinkede mange gange... For hvert blink var det som om han stirrede ind i mindet.
Et blink, grønne øjne stirrede på ham mens hun råbte efter hj... To blink og Dream sad lænet ind over ham og spurgte om han var ok... Tre blink og de Grønne øjne stirrede igen bekymret på ham og snakkede videre på fransk... Fire blink... Gabe havde forberedt sig på Dreams babyblå øjne... Men så istedet ind i to grå kugler af ren vrede... Øjne var gennemsyret af den reneste gift.
Gabe satte sig forskrækket op og kravlede tilbage på hænderne. Han slugte flere gange mens han blinkede vildt og mønsterede gentog sig og han sad og rystede på hovedet indtil han kun så på Dream.
"Ja... J-ja jeg er helt okay" skyndte han sig at sige og tog sig til hovedet... Intet blod... Bare sved... Skræksved...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:00

"Åhh.. Du så helt sådaan skræmt ud" hviskede hun let, og kravlede let hen ved siden af ham, hvor hun let tog om ham i et kram. Hun slap blidt grebet rundt om ham.
"Gabe? Du lignede en som der havde set et spøgelse, hvad? hvad skete der???" spurgte hun og strøg ham blidt over kinden, før hun blidt satte sig ved siden af ham.
Hun smilede forsigtigt, og sukkede let. Han havde virkelig skærmt hende, da han sådan begyndte at blinke og sved, af skræk. Hu bed aig uskyldigt i underlæben.. "Mhmm...Gabe? vil du op og stå eller noge`t?? Har du slået dig nogle stedet? Skal vi tage på hospitalet???" spurgte hun bekymret, og kiggede på ham med hendes babtblå skinnede øjne. Hun sukkede lydløst, og kiggede igen bekymret på ham. Hun var ikke lige frem vand til at andre folk kom til skade. Hun kunne heller ikke første hjælp s`å? Hun kiggede let på ham, igen. Hun smilede let og blidt til ham, og strøg ham blidt over kinden, da han havde en smule jord der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! - Page 2 Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum