Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mørket og legepladsen (starlet knight)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 Empty Sv: mørket og legepladsen (starlet knight)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:32

Starlet åbnede stille munden for at sige noget, men i det samme bankede det på døren, og han fik et anderledes udtryk i ansigtet, som kom det som den største overraskelse i verden at det pludselig bankede på døren. Et sted mellem angst og nærvøsitet blev vist i hans ansigt idet han så mod døren, da der igen lød en banken. "Hvad skyder du på klokken er?" Hviskede han lavt og så igen på Chez med hans normale ligeglade ansigtsudtryk. Den kunne da ikke allerede være syv... tiden gik da alt for hurtigt, han var overhoved ikke... klar. Starlet blev siddende på sengen, helt urokkelig og sagde ikke en lyd, kun hans vejrtrækning kunne man tyde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

mørket og legepladsen (starlet knight) - Page 5 Empty Sv: mørket og legepladsen (starlet knight)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:45

"Den er kun halv 7 " mumlede Chez han kiggede på hans sølv lommeur "tror du kunden er kommet for tidligt ?" spurte Chez og så på døren. Han fik en urolig fornemmelse inden i sig, han havde en fornemmelse at det ikke var kunden men han kunne jo godt tag fejl så han rejste sig op gik over imod døren. Han kiggede tilbage til Starlet i et spørgene blik åbner-du-døren? blik vis det var Starlets kunde kunne Chez saktent gå. Auraen udenfor døren virkede ikke alt for venlig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:54

Starlet rystede kort på hovedet og holdte en finger op foran munden for at sige at Chez skulle være stille. Han rejste sig forsigtigt op og tog fat i Chez's hånd og trak ham tilbage i sengen igen.
"Lad være med at åbne..." Hviskede han lavt og så mod døren igen. "Han går vel på et tidspunkt..." Mumlede han håbende og bed sig hårdt i læben mens han ventede på at høre personen gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:10

Da Starlet tog fat i Chez fulgte han lydløst med tilbage til sengen. De blide bank blev hårdere "jeg ved du er der inde! " råbte en stemme som enlig løb som en fuld person. Chez brød sig ikke om det kunne man se, han stirrede imod døren med et mere alvorligt blik. "jeg hader fulde mennesker" hviskede han med en snerrene stemme, og bankene stoppede efter noget tid og man kunne høre personen gik ind i et bord på vej ud. Om det var sikkert at gå ud vidste man ikke. Chez ville i værd fald ikke gå den vej ud han ville bare tag vinduet. Selvom der måske var lidt langt ned ville selv mennesker kunne klare faldet og Chez var efter hånden van til at springe ud af åbene vinduer. (ikke på den voldsomme måde som f.eks 3 etage højst 2 etage (2 etager er= stuen, 1 etage og så anden) xD)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:16

Starlet så igen mod døren da manden var gået, heldigvis. "Han kommer tilbage..." Lød det svagt fra ham idet han så på Chez igen. "Det var ikke hans tur." Han trak kort på skuldrene og lagde hovedet på Chez's skulder.
De kom altid tilbage før, eller senere, men det var ikke noget nyt, Starlet var vant til det... for meget opmærksomhed...

//I'm sooooo creative! T-T//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:34

"pas bedere på dig selv, sådan nogle personer er ikke din tid værd" sagde Chez ærligt da Starlet lag hovedet på Chez skulder. Han rykkede sig ikke og kiggede stadig imod døren, i et uroligt blik. Vis han kom igen havde Chez bare lyst til at gå ud til han og råbe til han at han skulle gå hans vej. Måske ville det ikke hjælpe men ville da være et forsøg. "Der er ikke så langtid til at jeg skal gå og vis jeg møder ham på vejen ned af trapperne skal jeg nok trække ham med ud af bygningen " sagde Chez og grinte imens han stadig ikke rykkede sig da Starlet jo stadig havde hovedet på hans skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:42

"Lad hellere være med det..." Lød det svagt fra Starlet, idet han så på Chez ud af øjenkrogen og lod sin finger ramme hans brystkasse. "Det kan godt være at du arbejder som du gør... men så hård er du ikke..." Mumlede han svagt og sukkede stille før han lukkede øjnene og lod sin finger glide ned langs Chez's krop.
Han mente ikke han han var svag på den måde... bare at han ikke opførte sig sådan. Smilende, glad... han var alle de ting han ikke burdte være...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:00

"hmm det er vel rigtig nok" mumlede Chez. Han var ikke en af de personer som opsøgte slåskampe, han var enlig ikke voldelig. Han ville helst væk fra alt den slags , men det kunne ikke lade sig gøre p.g.a. hans job.
"men som jeg sagde det er bedere at du ikke omgås sådan nogle personer. " sagde Chez med en alvorlig stemme smilet var dog stadig på hans læbe. Chez mobil ringede imens Starlets hånd var på hans bryst og denne gang tog han mobilen " Hallo........hvad? er hun væk? alsår som i væk væk ? ... kidnappet?...... jeg forstår jeg skal nok lede efter hende" sagde Chez og lag på. "min lillesøster er væk, kidnappet og jeg tror jeg.. ved hvem der har taget hende men.. vi kan måske ses i morgen " sagde Chez og rejste sig langsomt op så Starlet ville kunne nå at rette sig op. De var ikke blodmæssigt søskende.

//har ændret en ting ved min person han har gylden brune øjne i stedet for blå xD se avatar //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 11:57

//Okay xD//

Starlet løftede forsigtigt hovedet da Chez rejste sig op. Kidnappet? Det gjorde næsten ondt at høre de ord. At folk kune finde på den slags!
"Skal jeg gå med?" Spurgte han lavt og rejste sig op på knæ. Det kunne jo være at han kunne hjælpe med noget. Hans øjne nåede denne gang heller ikke helt op til Chez's øjne, men lige under. Selvom Chez var blevet én af hans tætteste venner så han ham stadig ikke i øjnene, men sådan ville det nok altid være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 12:05

Chez havde lagt mærke til Starlet aldrig så ham i øjnene. Det var vel okay , han skulle jo ikke blive tvunget til at se Chez i øjnene hver gang de snakkede sammen. " men hvad med din aftale?" spurte Chez imens han var i gang med at binde hans sko. "jeg kender også grunden til hun er kidnappet jeg er jo en rigmands søn jeg har avet alle mine forældres penge så det er nok grunden de vil bare ha penge " sagde Chez sukkene og rejste sig op. Det var åndsvag at kidnappe hans søster for at få penge, well det var vel en god nok plan men virkelig åndsvag i Chez hovede. De for sku ikke nogle penge om Chez så skal tag hende tilbage med magt. Chez er ikke til vold men han kunne stadig hypnosere dem eller et eller andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 12:22

"Han kan vente..." Mumlede han lavt og rejste sig helt op. Han gik over til døren og så kort tilbage på Chez før han åbnede den. "Kom nu." Mumlede han og smilte en smule før han åbnede døren helt og trådte ud på trappen. "Jeg går!" Råbte han kort og sparkede til nabodøren. "Hvis du ikke er tilbage før ti, så smadre jeg dig!" Lød en højrystet pigestemme derinde fra. Starlet svarede ikke, men så bare tilbage på Chez med et afventende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 12:33

Chez skynde sig og gik ud af døren. Chez kiggede sådan lid ----> -_-" agtig da pige stemmen råbte inden bag fra døren "um..hvem var det?" spurte Chez og begyndte at gå ned af trappen til udgangen af bygningen. Han så ikke ud til at skynde sig overdrevet meget, det var fordi han vidste de ikke ville skade hende. Chez stoppede og vente sig imod Starlet "Starlet.. du må love at du gør hvad jeg siger , jeg vil ikke ha du kommer tilskade " sagde Chez med en alvorlig stemme , man kunne høre han mente det, han kiggede ventene på Starlets svar. Det kunne blive farligt vis Starlet ikke gjorder som Chez sagde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 12:45

"Det var bare min... hmm... arbejdsgiver..." Mumlede han og kløede sig kort på kinden før han fuldte med Chez ud. Han smilte lidt mens han så ud i siden. "Der sker jo ikke noget..." Forsikrede han lavt og tog Chez's hånd. "Jeg skal nok passe på." Smilede han og så kort op på ham. Starlet var ikke lige den voldelige type, men han ville alligevel hjælpe... for Chez's skyld.

//Jeg er ikke så kreativ idag x_x//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 12:56

"men for en sikkerheds skyld vis der er nogle der prøver at angribe dig så spark dem imellem bene og løb" sagde Chez og grinte som om det han sagde var sakastisk "Nej helt seriøst jeg kender de typer , de vil ikke tøve med at gå efter dig vis du siger noget forkert" sagde Chez igen lidt mere alvorlig. Chez ville dog ikke opsøge slåskamp hos dem men det ville de nok højst sansynligt. Chez lukkede hans hånd omkring Starlets da Starlet tog han i hånden og smilte. Han trak Starlet med udenfor da han jo stadig holde fast i Starlets hånd. Chez kiggede op i himlen, solen var allerede stået op men gaderne var stadig tomme. "Det er et stykke væk" sagde Chez.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:04

"Tror du, helt seriøst at jeg vl sige noget forkert?" Spurgte han lavt og smilte op til Chez. Starlet var ikke den mest snaksalige person i verden. Og han havde det bedst ved slet ikke at sige noget som helst!
"Jeg skal nok passe på..." Gentog han stille og så lige frem for sig, uden at sige mere. Han havde aldrig rigtig været oppa og slås før og havde heller ikke noglen planer om det i fremtiden!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:16

"nu hvor jeg tænker over det, nej" sagde Chez og smilte "det er vel bare en god ting , se du smiler, god dreng " sagde Chez fjollet imens han grinte. Han sagde 'se du smiler, god dreng ' som når man rosede en hund xD. Han mente ikke noget ondt med det, Starlet var en af Chez nære venner og derfor kunne godt lide at se Starlet smile, Normalt ville Chez ugle Starlets hår imens han sagde god dreng, men han huskede tidliger , at Starlet ikke brød sig om det og lod være. han begyndte at gå lidt efter kiggede han tilbage for at se om Starlet fulgte med.

//skal lige ned til busstopstedet og aflevere noget til min ven kommer tilbage bagefter xD //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 23:24

"Jeg smiler kun når jeg vil, der er jo ingen grund til at smile, når man ikke har noget at smile af..." Lød det lavt fra ham. Det lød nok lidt sært når han sagde det på den måde, men han forstod det fuldt ud selv, det var bare svært at forklare til andre.
Han havde jo ikke noget at smile af ellers. Han kneb kort øjnene sammen og løsnede grebet han havde om Chez hånd, uden helt at give slip.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 23:38

"jeg forstår eller det tror jeg da, du smiler kun vis der er noget at smile af imodsætning til mig som smiler og griner hele tiden" sagde Chez hvilke nok var sandt. Han smilte hele tiden og grinte meget, han var vel bare meget optimistisk. Chez gav dog ikke slip på Starlets hånd, men han havde et løst greb så Starlet ville kunne trække hånden til sig vis det var. Ikke så langtid efter kom de til en gyde hvor Chez drejede ind lidt efter kunne man se to høje mænd foran en dør som snakkede. De så ikke så venlige ud de ligenede bandemedlemmere men Chez gik direkte hen til dem og stoppede op imens han stadig holde Starlet i hånden. "de herre , må vi venligst komme ind , vi er her for at hente Diva" sagde Chez med hans sædvanlig venlige smil. Diva var navnet på Chez 'lillesøster', Chez kunne enlig ikke lide hende , han hadet hende for at være ærlig, så den eneste grund til han ville rede hende var for Clouds skyld. En af mændene rejste sig op og pustede sig nærmest op , det fik ham virkelig til at se dum ud, han lignede bare en stor guerilla. Chez dækkede for Starlet ,ved at gå foran ham, for at være på den sikker side, da en stemme kom "CHESHIRE!! <3 " råbte en stemme kærligt og en sorthåret dreng kom til syne bag den store guerilla lignene fyr, drengen lignede en på alder med Chez dog var han i starten af 20'erne. Han løb imod Chez og kastede sig frem imod ham i håb om at kramme ham, dog undve Chez og drengen fald med næsen ned i jorden "hvor ondt..." brokkede den sorthåret dreng sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:18

//Omg! Kom til at tænke på Grell lige der! xD//

Starlet så lidt strengt på Chez da han gik foran ham. Han var jo ikke et lille barn... og det var jo ikke så slemt, han strammede kort grebet om Chez's hånd, da den sorthårede dreng pludselig kom til syne. Hvorfor mon han kendte Chez... og hvorfra.
Starlet tog tænkende sin hånd op til munden og et forskrækket støn kom fra ham, da Chez lod drengen falde til jorden. Han lød da venlig nok så hvorfor mon Chez undveg ham?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:29

//ahaha tror jeg på xD siden jeg ikke lige havdet et navn til ham kalder vi ham Grell xD//

Chez gav tydlig vis den sort håret dreng den kolde skulder. "Hvad laver du her?..." spurte Chez med en ret så udmattet stemme, som om han bare helst ville løbe sin vej væk fra alt ting. Chez kiggede ned på den sorthåret dreng "hvor er du led!! har du allerede glemt vores dejlige lange aftner sammen?!" råbte drengen nærmest og Chez holde stadig fast i Starlets hånd med et fast greb. "What the hell are you talking about you perv?!" råbte Chez imens han lod sin fod trampe på drengens ryg. " ow ow ow... rolig nu det var bare en drøm" sagde han, han mente alsår at han havde sådan nogle drømme om ham og Chez sammen i de lange natter. Chez fik kuldegysninger kunne man se "Starlet det her er Grell den mest irriterrene person i verden" sagde Chez til Starlet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:15

Starlet tillod ikke drengen et blik, men så kun på Chez, som om alt andet var ligemeget. Han var, og ville dog altid være genert, om han kunne lide det, eller ej. Han viste det dog ikke til nogen ignorerede det, selvom han ikke kunne. Starlet lænte sig en smule op af Chez og så på den sorthårede dreng ud af øjenkrogen.
"Hej." Lød det mumlende fra ham, idet han vendte ansigtet væk med en irriteret mine. Grell så ud til at være en meget nærgående og højrystet person... hvor typisk! "Chez..." Mumlede han spørgende og klemte hans hånd endu engang.

//Hmm... måske ikke det super-duper-over-fede svar.... men det er da et svar! xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:33

"er der noget galt?" spurte Chez da Starlet lænde sig ind til Chez. *er han mon genert? nerjjj jeg overdriver nok bare* tænkte Chez imens han så på Starlet. "ja?" sagde han og kiggede på Starlet da han sagde hans navn og klemte hans hånd. Grell rejste sig og hans øjne faldt først på Starlet da han sagde hej. Et nysgerrigt blik kom på Grell ansigt og han bøjede sig lidt forover for bedere at kunne se Starlet da han næsten var bag ved Chez "eh? hvem er det? hahaha han ligner en sky kat, er det en af dine venner?" spurte Grell imens han grinte.

// i orden xD mit blev vist lidt kort o.o //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:59

"Jeg...eh..." Han bed sig forvirret i læben og trak vejret dybt et par gange, før han langsomt førte blikket hen på Grell, betragtede ham, uden at få øjenkontekt. "Chez, vi skulle hente din søster..." Lød det så lavt fra ham. Han ville bare tilbage til lejligheden så hurtigt som muligt, om han så skulle tvinge Chez med sig tilbage! Han lagde hovedet imod Chez's skulder og så op på ham med sine tomme, tågede øjne. "Kom nu..." Bad han lavt. Man kunne godt høre at han ikke brød sig særlig meget om andres selvskab... især ikke fremmede. Han var sådan en person som holdte sig for sig selv...alene.

//Jeg smitter!!! T-T Btw, har du set episode 5? :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 18:23

// nææ ikke endnu xD ser den nu så og ARHHH du smitter >.< //

Chez nikkede "vi er kommet for at hente Diva.." sagde Chez med en alvorlig stemme, man kunne mærke han mente det. "sådan leger vi ikke, har du hvad vi vil ha giver vi dig hvad du vil ha" sagde Grell og havde afstand til Chez ,som om han forventede at Chez ville slå ud efter ham. "jeg har jo ikke hvad i vil ha jeg kender jo ikke koden " sagde Chez og snakkede om at han ikke kende koden til kontoen hvor alle de penge han havde avet lå i. Han var enlig også ligeglad med alle de penge det var bare papir og jern i Chez øjne. "jeg vil ikke ha dine penge, men jeg vil ha det din onkel arbejde på du ved blod diamanterne han havde " sagde Grell alvorligt. Blod diamanter var et myte eller et rygte om nogle diamanter som kan genoplive døde personer self. man kunne læse om dem i de meget MEGET gamle bøger i bibloteket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum