Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
mørket og legepladsen (starlet knight)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: mørket og legepladsen (starlet knight)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad være med at åbne..." Hviskede han lavt og så mod døren igen. "Han går vel på et tidspunkt..." Mumlede han håbende og bed sig hårdt i læben mens han ventede på at høre personen gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
De kom altid tilbage før, eller senere, men det var ikke noget nyt, Starlet var vant til det... for meget opmærksomhed...
//I'm sooooo creative! T-T//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han mente ikke han han var svag på den måde... bare at han ikke opførte sig sådan. Smilende, glad... han var alle de ting han ikke burdte være...
Gæst- Gæst
"men som jeg sagde det er bedere at du ikke omgås sådan nogle personer. " sagde Chez med en alvorlig stemme smilet var dog stadig på hans læbe. Chez mobil ringede imens Starlets hånd var på hans bryst og denne gang tog han mobilen " Hallo........hvad? er hun væk? alsår som i væk væk ? ... kidnappet?...... jeg forstår jeg skal nok lede efter hende" sagde Chez og lag på. "min lillesøster er væk, kidnappet og jeg tror jeg.. ved hvem der har taget hende men.. vi kan måske ses i morgen " sagde Chez og rejste sig langsomt op så Starlet ville kunne nå at rette sig op. De var ikke blodmæssigt søskende.
//har ændret en ting ved min person han har gylden brune øjne i stedet for blå xD se avatar //
Gæst- Gæst
Starlet løftede forsigtigt hovedet da Chez rejste sig op. Kidnappet? Det gjorde næsten ondt at høre de ord. At folk kune finde på den slags!
"Skal jeg gå med?" Spurgte han lavt og rejste sig op på knæ. Det kunne jo være at han kunne hjælpe med noget. Hans øjne nåede denne gang heller ikke helt op til Chez's øjne, men lige under. Selvom Chez var blevet én af hans tætteste venner så han ham stadig ikke i øjnene, men sådan ville det nok altid være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Jeg er ikke så kreativ idag x_x//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok passe på..." Gentog han stille og så lige frem for sig, uden at sige mere. Han havde aldrig rigtig været oppa og slås før og havde heller ikke noglen planer om det i fremtiden!
Gæst- Gæst
//skal lige ned til busstopstedet og aflevere noget til min ven kommer tilbage bagefter xD //
Gæst- Gæst
Han havde jo ikke noget at smile af ellers. Han kneb kort øjnene sammen og løsnede grebet han havde om Chez hånd, uden helt at give slip.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Starlet så lidt strengt på Chez da han gik foran ham. Han var jo ikke et lille barn... og det var jo ikke så slemt, han strammede kort grebet om Chez's hånd, da den sorthårede dreng pludselig kom til syne. Hvorfor mon han kendte Chez... og hvorfra.
Starlet tog tænkende sin hånd op til munden og et forskrækket støn kom fra ham, da Chez lod drengen falde til jorden. Han lød da venlig nok så hvorfor mon Chez undveg ham?
Gæst- Gæst
Chez gav tydlig vis den sort håret dreng den kolde skulder. "Hvad laver du her?..." spurte Chez med en ret så udmattet stemme, som om han bare helst ville løbe sin vej væk fra alt ting. Chez kiggede ned på den sorthåret dreng "hvor er du led!! har du allerede glemt vores dejlige lange aftner sammen?!" råbte drengen nærmest og Chez holde stadig fast i Starlets hånd med et fast greb. "What the hell are you talking about you perv?!" råbte Chez imens han lod sin fod trampe på drengens ryg. " ow ow ow... rolig nu det var bare en drøm" sagde han, han mente alsår at han havde sådan nogle drømme om ham og Chez sammen i de lange natter. Chez fik kuldegysninger kunne man se "Starlet det her er Grell den mest irriterrene person i verden" sagde Chez til Starlet
Gæst- Gæst
"Hej." Lød det mumlende fra ham, idet han vendte ansigtet væk med en irriteret mine. Grell så ud til at være en meget nærgående og højrystet person... hvor typisk! "Chez..." Mumlede han spørgende og klemte hans hånd endu engang.
//Hmm... måske ikke det super-duper-over-fede svar.... men det er da et svar! xD//
Gæst- Gæst
// i orden xD mit blev vist lidt kort o.o //
Gæst- Gæst
//Jeg smitter!!! T-T Btw, har du set episode 5? :D//
Gæst- Gæst
Chez nikkede "vi er kommet for at hente Diva.." sagde Chez med en alvorlig stemme, man kunne mærke han mente det. "sådan leger vi ikke, har du hvad vi vil ha giver vi dig hvad du vil ha" sagde Grell og havde afstand til Chez ,som om han forventede at Chez ville slå ud efter ham. "jeg har jo ikke hvad i vil ha jeg kender jo ikke koden " sagde Chez og snakkede om at han ikke kende koden til kontoen hvor alle de penge han havde avet lå i. Han var enlig også ligeglad med alle de penge det var bare papir og jern i Chez øjne. "jeg vil ikke ha dine penge, men jeg vil ha det din onkel arbejde på du ved blod diamanterne han havde " sagde Grell alvorligt. Blod diamanter var et myte eller et rygte om nogle diamanter som kan genoplive døde personer self. man kunne læse om dem i de meget MEGET gamle bøger i bibloteket.
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //
» Help me! (Starlet)
» Sweet melancholy of alcohol - (Starlet)
» A Knight in Shiny Armor! ((Ross))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage