Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Stilhed - Tarathiel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Stilhed - Tarathiel
"Så kan du tilgengæld næsten ønske dig alt af mig. Jeg kan ikke hekse, som Zane og give dig dit dødelig liv tilbage." sagde Mori, da han på en måde havde gættet dette. Han ville næsten give hende alt, og det var med vilje, at han sagde det på denne måde, fordi så kunne hun nemlig forlange alt, hvad hun ville. Han kiggede afventende på spøgelset.
Gæst- Gæst
Hun hørte tilbuddet næsten alt. "Vil det sige at hvis jeg forlanger tronen, så giver du mig den?" spurgte hun så, og kiggede endnu mere indtrængende på ham. En klump røg i halsen på hende, da han snakkede om hekserier. Hendes højeste ønske, og denne.. Taranthiel kunne ikke opfylde det.. Men Zane kunne.. Allerede en grund til at vælge side.
Hun ventede bare at få svare på hendes to spørgsmål. Hun havde kun en ting, som hun ønskede, for at sige ja, men det ville komme når han havde fortalt hende noget mere.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Gæst- Gæst
"Hvem siger, at jeg overhovedet er så tæt på Zane, at jeg kan skaffe dig hvad du ønsker?" Spurgte hun igen, men denne gang genlød en klang et beslutsomhed i hendes stemme, mens hun kiggede direkte på ham, med et blik der viste, at hun forventede et svar. Han skulle ikke snige sig uden om hendes spørgsmål, når hun havde besvaret alle hans.
"Og til dig.. Jeg er slet ikke interesseret i tronen.. Jeg kan ikke bruge den til noget som helst.. Jeg er interesseret i..." Hun lod blikket løbe ned over ham, mens et lille smil igen kom frem, og blikket stoppede ved hans øjne "andre ting"
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
"Du lyder bare til, at du har rigtig mange informationer, som andre ikke har. Måske er du på hans side? Eller har været det?" prøvede han sig frem med, mere vidste han jo heller ikke. Men var hun på hans side, så skulle han ikke helt regne med at overleve denne kamp.
Gæst- Gæst
"Jeg var på hans side.. Men eftersom han ikke kan live mig op, brød jeg kontrakten" svarede hun langsomt, og lod som om det tog en anelse hårdt på hende ikke at få livet tilbage. Hun vidste det ville ske.. Hun vidste det bare, men det behøvede han ikke at vide.
"Men altså.. Jeg forlanger at være en del af holdet, og kende alle jeres planer og strategier.. Det er hvad jeg vil have, men så siger jeg også ja" Hun nikkede let, og afventede tålmodigt hans svar på hendes forslag.
Hvis hun skulle have alle de informationer, så skulle han omtænke sin plan lidt, men det blev nu heller ikke svært. Det kunne let klares. Men han skulle første finde personen, som skulle være en del af dette sammenspil. Men hvor? Han så lidt eftertænktsomt på spøgelsepigen. Skulle han acceptere? "Selvfølgelig skal du være en del af holdet." begyndte Mori med, "Planer og stragier er første noget, der kommer senere. Der mangler lige nogle medlemmer, før alt er perfekt." Han manglede mange medlemmer, og det vidste han.
Gæst- Gæst
Men det havde hun.. En hel del at frygte på lige det punkt. Hun havde prøvet smerterne på egen krop, og behageligt.. Det kunne man ikke kalde det.
Hun nikkede igen lidt, da han tog det som en selvfølge, ar hun var en del af holdet. "Javel.. Men jeg vil være blandt de første, når der skal ligges planer.. Jeg lover ikke at blande mig, men jeg vil høre med" Hun smilede let, og lod blikket vandre ind mellem træerne endnu engang.
Mori fulgte efter hende ind i skoven, mens han tænkte over hendes de sidste ord. Hun ville være der, mens de holdte mødet, hvad var hun ude på? Han måtte skaffe nogle informationer om hende, Angelie. Før han skulle planlægge noget mere. "Jeg skal nok sende dig en invitation, når der sker noget." sagde Mori, men han tænkte stadig meget grundigt over det. Han skulle være forsigtigt. med hende.
Gæst- Gæst
Hun klemte let det ene øje i, og blinkede til ham, imens et tilfreds smil kom frem på de rosafarvede læber. Han ville uden tvivl prøve at finde noget omkring hende.. Det ville blive umuligt næsten.. Det eneste han ville finde var hendes dødsdato, sted og årsag.. Måske nogle gamle avisudklip, fra dengang hun var animagus, og den sødeste, og mest troværdige person, som kunne rende rundt i denne by
"Jeg tænkte på, vi skal jo gøre overgivelserne af meddelserne så diskrete som mulige." forklarede Mori, "Og jeg har allerede en plan. Jeg kan sende en tankelæser til dig, som kan få informationerne. Ved at I tilfældigt går forbi hinanden. Du kunne måske få en hemmelig seddel, som du bestemme, hvor du vil afhente henne." Det var en genial plan, og det var en sikreste planer, som der var blevet lavet. På denne måde var der ingen, som ville opdage dem, medmindre Zane selvfølgelig have en tankelæser ved sin side.
Gæst- Gæst
Hun lod emnet hvile, da han snakkede om at overføre meddelserne ved hjælp at tankelæsning. Ikke nogen dårlig idé faktisk. Og den var virkelig gennemtænkt. "Jo.. det er helt klart det sikreste" svarede hun så, efter at have gennemtjekket. Hvis det var et talende møde, ville det ikke være noget problem at opfange samtalen for andre.
"Ja, men jeg ved jo ikke, om Zane har nogen tankelæsere, som ville kunne rodde din hjerne igennem." sagde Mori og virkede lidt usikker der, han vidste, at han vidste for lidt om fjenden, men det var jo også hans første mål, og det var at skaffe alle mulige og vigtige informationer.
Gæst- Gæst
Hun smilede skævt, da han snakkede om usikkerheden i det. Chancerne for at der ikke var en tankelæser var små, så en lodret løgn, ville være at smide det hele over bords. "Jeg kan sagtens holde på minde tanker.. De får det at vide, som jeg mener de har brug for" svarede hun roligt og sikkert. "En pige har mange andre tanker i hovedet en kampstrategier"
"Nåja, det er jo også rigtigt." gav Mori hende ret i. Havde hørt piger snakke før, og det var hvertfald ikke om kampstrategier, man hørte om. Det var altsammen noget om mode, drenge eller shopping. En underlig hobbie, som piger åbenbart skulle have.
Gæst- Gæst
"Ja det er iorden" svarede hun også, men mere bestemt denne gang. Hun havde tænkt sig at gøre tingene på sin måde, og kunne han ikke affinde sig med det, så måtte han finde en anden brik at rykke rundt med.
Gæst- Gæst
"Nej det ville være en skam.. Lad os sige farvel" svarede Angelie, og drejede rundt på hælen, inden hun begyndte at gå ned mod byen, og væk fra Tarathiel.
//Out//
//Out
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» To be love, and to be loved.. (Tarathiel)
» Witch! Way??(Tarathiel=privat)
» Et glemt sted, - Tarathiel.
» efter træning // Tarathiel//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]