Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed - Tarathiel - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed - Tarathiel

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:11

"Det ser ud til, at du ligger inde med mange informationer. Så jeg tænkte, om vi ikke kunne fikse en aftale sammen, så du måske kunne give mig nogle informationer, når der skete noget nyt. Jeg har allerede en plan om, hvordan informationer kunne overbringes på en meget diskret måde." forklarede Mori og virkede mere og mere sikker i sin plan, men nu skulle han jo passe på.
"Så kan du tilgengæld næsten ønske dig alt af mig. Jeg kan ikke hekse, som Zane og give dig dit dødelig liv tilbage." sagde Mori, da han på en måde havde gættet dette. Han ville næsten give hende alt, og det var med vilje, at han sagde det på denne måde, fordi så kunne hun nemlig forlange alt, hvad hun ville. Han kiggede afventende på spøgelset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 0:19

Hun lyttede opmærksomt til hans tilbud. Det var tydeligt at han regnede med, at Angelie ville være på hans side.. Som en dobbeltagent af en eller anden art. Hun løftede hånden, da han begyndte at snakke om overførslen af informationerne, for at stoppe ham. "Hvem siger, at jeg overhovedet er så tæt på Zane, at jeg kan skaffe dig hvad du ønsker?" spurgte hun så direkte, og løftede let et øjenbryn i vejret. Nu skulle han for kniven. Angelie manglede noget viden, og den skulle han aflevere.
Hun hørte tilbuddet næsten alt. "Vil det sige at hvis jeg forlanger tronen, så giver du mig den?" spurgte hun så, og kiggede endnu mere indtrængende på ham. En klump røg i halsen på hende, da han snakkede om hekserier. Hendes højeste ønske, og denne.. Taranthiel kunne ikke opfylde det.. Men Zane kunne.. Allerede en grund til at vælge side.
Hun ventede bare at få svare på hendes to spørgsmål. Hun havde kun en ting, som hun ønskede, for at sige ja, men det ville komme når han havde fortalt hende noget mere.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:30

Mori stoppede, da hun løftede hånden og blev opmærksom. Da spøgelsespigen spurgte ind til tronen, så måtte han rynke lidt på næsen og tænke over dette. Han største ønske var at skubbe Zane af pinden, men tronen havde han ikke rigtig tænkt over, fordi han hørte ikke rigtig til deroppe. "Jeg vil kunne tilbyde dig halvdelen af den, hvis du er villig til at sammenarbejde. Og muligvis..." han stoppede sig selv. Han havde nær sagt, at hun muligvis kunne få hele tronen, når han ikke længere gad at sidde der. Hvorfor skulle han dog til det? Det behøvede hun ikke at vide. Men hvorfor søgte hun netop tronen? Han ville ikke spørge ind til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 0:36

Angelie lyttede opmærksomt og nikkede så. "Jo halvdelen.." svarede hun tænkende, og fortsatte med at bide i sin pegefinger. Men intet gik forbi hendes næse. Han havde igen ikke besvaret hendes vigtigste spørgsmål.
"Hvem siger, at jeg overhovedet er så tæt på Zane, at jeg kan skaffe dig hvad du ønsker?" Spurgte hun igen, men denne gang genlød en klang et beslutsomhed i hendes stemme, mens hun kiggede direkte på ham, med et blik der viste, at hun forventede et svar. Han skulle ikke snige sig uden om hendes spørgsmål, når hun havde besvaret alle hans.
"Og til dig.. Jeg er slet ikke interesseret i tronen.. Jeg kan ikke bruge den til noget som helst.. Jeg er interesseret i..." Hun lod blikket løbe ned over ham, mens et lille smil igen kom frem, og blikket stoppede ved hans øjne "andre ting"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:52

Mori havde gletm alt om hendes spørgsmål før, fordi han mere havde været mere interessant i at få en aftale i huset, end at besvare andre spørgsmål. Men han tænkte over det, hvorfor troede han det. Han vidste det ikke rigtig, men han begyndte at få en fornemmelse, skulle han til at være mere forsigtig eller var det for sent.
"Du lyder bare til, at du har rigtig mange informationer, som andre ikke har. Måske er du på hans side? Eller har været det?" prøvede han sig frem med, mere vidste han jo heller ikke. Men var hun på hans side, så skulle han ikke helt regne med at overleve denne kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 0:57

Angelie trak let på skuldrene, inden hun nikkede lidt. "Jo.." svarede hun så langsomt, og opdagede at hun havde skabt en fælde for sig selv, ved at stille det spørgsmål. Det ville kræve en løgn fra hendes mund, hvilket hun ikke havde gjort endnu.
"Jeg var på hans side.. Men eftersom han ikke kan live mig op, brød jeg kontrakten" svarede hun langsomt, og lod som om det tog en anelse hårdt på hende ikke at få livet tilbage. Hun vidste det ville ske.. Hun vidste det bare, men det behøvede han ikke at vide.
"Men altså.. Jeg forlanger at være en del af holdet, og kende alle jeres planer og strategier.. Det er hvad jeg vil have, men så siger jeg også ja" Hun nikkede let, og afventede tålmodigt hans svar på hendes forslag.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:15

Mori tænkte længe over hendes ord, så hun havde altså været på Zanes side. Han vidste ikke, om hun stadig var det. Han havde jo aldrig hørt om nogen før, som havde forladt Zane, der var jo ikke nogen, som ville forlade stedet eller Zane, desværre. Han kunne ikke være sikker på det.
Hvis hun skulle have alle de informationer, så skulle han omtænke sin plan lidt, men det blev nu heller ikke svært. Det kunne let klares. Men han skulle første finde personen, som skulle være en del af dette sammenspil. Men hvor? Han så lidt eftertænktsomt på spøgelsepigen. Skulle han acceptere? "Selvfølgelig skal du være en del af holdet." begyndte Mori med, "Planer og stragier er første noget, der kommer senere. Der mangler lige nogle medlemmer, før alt er perfekt." Han manglede mange medlemmer, og det vidste han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 1:24

Angelie vidste ikke om han gik med på den lille løgn. Normalt når man forlod Zane, røg der en dusør på ens hoved, eller man blev dræbt. Igen valgte hun at spille dum, og fortsatte sin fortælling uden han bad om det. "Og hvordan kan man dræbe en, som allerede er død.. Jeg havde intet at frygte da jeg smuttede" sagde hun med rolig stemme, og nikkede lidt.
Men det havde hun.. En hel del at frygte på lige det punkt. Hun havde prøvet smerterne på egen krop, og behageligt.. Det kunne man ikke kalde det.
Hun nikkede igen lidt, da han tog det som en selvfølge, ar hun var en del af holdet. "Javel.. Men jeg vil være blandt de første, når der skal ligges planer.. Jeg lover ikke at blande mig, men jeg vil høre med" Hun smilede let, og lod blikket vandre ind mellem træerne endnu engang.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:38

Hun havde jo ret, spøgelser havde intet at frygte, de var jo allerede døde. Så hun kunne vel bare stikke af fra Zane, uden hun skulle frygte, at han ville dræbe hende, fordi hun kunne jo ikke blive dræbt igen. Det ville hvertfald ikke blive let.
Mori fulgte efter hende ind i skoven, mens han tænkte over hendes de sidste ord. Hun ville være der, mens de holdte mødet, hvad var hun ude på? Han måtte skaffe nogle informationer om hende, Angelie. Før han skulle planlægge noget mere. "Jeg skal nok sende dig en invitation, når der sker noget." sagde Mori, men han tænkte stadig meget grundigt over det. Han skulle være forsigtigt. med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 1:46

Hun nikkede let, da han sagde at han nok skulle sende en invitation. "Godt.. Hvis jeg går glip af noget, afbryder jeg kontrakten med det samme" advarede hun hurtigt, og sendte ham endnu et skarpt blik. Han havde ikke kommenteret det med at spøgelser ikke kunne dø igen, hvilket måtte betyde at han troede på hende.
Hun klemte let det ene øje i, og blinkede til ham, imens et tilfreds smil kom frem på de rosafarvede læber. Han ville uden tvivl prøve at finde noget omkring hende.. Det ville blive umuligt næsten.. Det eneste han ville finde var hendes dødsdato, sted og årsag.. Måske nogle gamle avisudklip, fra dengang hun var animagus, og den sødeste, og mest troværdige person, som kunne rende rundt i denne by
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:00

"Ja, selvfølgelig." sagde Mori og følte ligesom, at han ikke rigtig kunne finde nogen udvej for sig selv. Han havde trådt i spinaten. Medmindre han selvfølgelig fandt en anden kilde, som var mere pålidelig. Man kunne aldrig vide med denne verden.
"Jeg tænkte på, vi skal jo gøre overgivelserne af meddelserne så diskrete som mulige." forklarede Mori, "Og jeg har allerede en plan. Jeg kan sende en tankelæser til dig, som kan få informationerne. Ved at I tilfældigt går forbi hinanden. Du kunne måske få en hemmelig seddel, som du bestemme, hvor du vil afhente henne." Det var en genial plan, og det var en sikreste planer, som der var blevet lavet. På denne måde var der ingen, som ville opdage dem, medmindre Zane selvfølgelig have en tankelæser ved sin side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 2:09

Hun lyttede stadig, og kunne mærke usikkerheden. "Hvis du har brug for det, kan jeg godt gå ind på stedet igen, og fungere som insidekilde" foreslog hun langsomt. Hun vidste det var det han havde brug for. Der var nok ikke andre, som kunne tilbyde den form for information.
Hun lod emnet hvile, da han snakkede om at overføre meddelserne ved hjælp at tankelæsning. Ikke nogen dårlig idé faktisk. Og den var virkelig gennemtænkt. "Jo.. det er helt klart det sikreste" svarede hun så, efter at have gennemtjekket. Hvis det var et talende møde, ville det ikke være noget problem at opfange samtalen for andre.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:18

"Altså det skal kun være, hvis du vil." sagde Mori, han kunne se for sig, hvordan Zane hånede hende, fordi hun kom krybbende tilbage til ham. Måske ville han straffe hende hårdt. Men hvis hun ville ofre sig for det, så var det vel hendes egen sag, som han intet kunne gøre ved.
"Ja, men jeg ved jo ikke, om Zane har nogen tankelæsere, som ville kunne rodde din hjerne igennem." sagde Mori og virkede lidt usikker der, han vidste, at han vidste for lidt om fjenden, men det var jo også hans første mål, og det var at skaffe alle mulige og vigtige informationer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 2:23

Hun nikkede let. "Det er et okay.. Jeg kan sagtens være der" svarede hun bare, fordi det ville skabe den bedste dækning for hendes arbejde. Hvorfor gjorde hun det egentlig? Havde hun ikke selv ønsket at være den, som havde modet til at vælte ham engang.. Jo for længe siden.
Hun smilede skævt, da han snakkede om usikkerheden i det. Chancerne for at der ikke var en tankelæser var små, så en lodret løgn, ville være at smide det hele over bords. "Jeg kan sagtens holde på minde tanker.. De får det at vide, som jeg mener de har brug for" svarede hun roligt og sikkert. "En pige har mange andre tanker i hovedet en kampstrategier"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:47

"Okay. Så er det vel i orden." sagde Mori og tænkte over det. Hvordan mon denne fæstning var? Han kunne vel skaffe tegninger, men det måtte vente til en anden dag, hvor han havde mere tid.
"Nåja, det er jo også rigtigt." gav Mori hende ret i. Havde hørt piger snakke før, og det var hvertfald ikke om kampstrategier, man hørte om. Det var altsammen noget om mode, drenge eller shopping. En underlig hobbie, som piger åbenbart skulle have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 2:51

Hun smilede let, og nikkede enigt. "Jep.. Piger er nogle sære typer" svarede hun lettere drillende, inden hun prikkede sig selv blidt i tindingen. "Man er ikke pige, hvis man går en dag uden at tænke på shopping eller drenge" Angelie havde aldrig mødt nogle piger der ikke gjorde det i hvert fald. Men nu mødte hun jo heller ikke så mange mennesker eller væsner i forvejen, så hvilken forskel ville det mon gøre.
"Ja det er iorden" svarede hun også, men mere bestemt denne gang. Hun havde tænkt sig at gøre tingene på sin måde, og kunne han ikke affinde sig med det, så måtte han finde en anden brik at rykke rundt med.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 3:11

Mori kiggede på Angelie, han mente selv, at hans arbejde her var færdigt, han havde hvertfald ikke mere, som han skulle fortæller eller forslå til dette spøgelse. Og det så heller ikke helt ud til, at hun havde mere at fortælle. "Så slutter vores samtale her? Da der ikke længere er nogen af os, som har noget at sige. Og Zane skal vel ikke finde ud af, at denne samtale har været til stede, det ville hvertfald være en skam." sagde Mori.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Angelie Lør 10 Jul 2010 - 3:16

Angelie havde heller ikke noget at fortælle. Hun vidste hvad hun skulle nu, og måtte bare finde tålmodgiheden til at vente på at denne Elver havde tænkt sig at slutte. Det var længe siden hun havde fået sine svar, og havde vel bare ventet.
"Nej det ville være en skam.. Lad os sige farvel" svarede Angelie, og drejede rundt på hælen, inden hun begyndte at gå ned mod byen, og væk fra Tarathiel.

//Out//
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 10:54

"Ja, lad os det." sagde Mori og nikkede. Han stod en stund og kiggede efter spøgelset. Før han selv begyndte at bevæge sig videre. Videre ud for at finde allierede, og for at finde denne tankelæser, som skulle hjælpe ham med at skaffe de vigtigste informationer. Han måtte se at komme afsted. Med hastige skridt begyndte han en ny vandring.

//Out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed - Tarathiel - Page 2 Empty Sv: Stilhed - Tarathiel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum