Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Minderne som det eneste selskab... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Minderne som det eneste selskab...

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:23

"Okey, så kunne det være at jeg skulle prøve at smage sådan en. Hvor lever de?" spurgte Sea og smilte til Luciel. Hun så ud over søen og tænkte på hvorfor hun aldrig havde hørt om asparaer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:57

-det er tit i skoven jeg støder på dem.. men så vidt jeg ved lever de både i byer, ved havet og i skovene..
hun smilede ulveagtigt.
- jeg skal nok introducere dig hvis vi møder nogen.
der var et glimt af dril i hendes øjne menss hun talte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 6:34

"Okey, det lyder mærkeligt at jeg ikke er stødt på dem hvis de lever i skovene." sagde Sea og tænkte sig om. *Kan jeg havde mødt en af dem hvor jeg ikke vidste at det var sådan en* tænkte hun og smlte til Luciel. "Men du må MEGET gerne introducere mig for dem hvis vi støder på en. De lyder til at smage godt!" smilte Sea grådigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 6:42

- ja du kan godt have stødt på dem ude at vide hvad de var.. men min næse er vant til lugten af aspara, så mig slipper de ikke forbi.
hun smilede stadigt ondskabsfuldt til sea, mens hun talte. hun ville glæde sig til at jagte med den anden vampyr!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 6:48

"Okey, hvordan ser de ud?" spurgte Sea nysgerrigt. Hun måtte bare vide alt om dem hvis de nu ikke så en. Hun så spændt og lumsk på Luciel. Et vindpust kom og fejede hendes hår tilbage over skuldrene. HUn rejste sig op, snurrede et par gange rundt og satte sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 6:52

- de er meget elegante og smukke... men derudover er de lige så forskellige som os. hm... nu hvor jeg tænker over det har jeg kun mødt en aspara uden at jagte den bagefter.. det er sjovt at tænke på.
hun smilede skævt og så ud til at more sig. specielt da sea rejste sig igen og snurrede rundt om sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 6:57

"Er der kun en som du ikke har jagtet?!" spurgte Sea og grinte. "Hvorfor i al verden jagtede du den ikke?!" HUn rystede på hovedet af Luciel. *Hvis jeg havde set en hjort, så havde den i hvert fald ikke overlevet!* tænkte hun. "Okey, jeg glæder mig til at jeg måske kommer til at se en."



//Logge nu. Kommer igen senere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 7:05

- det ville være som at skrive under på min egen dødsdom, hvis jeg jagtede hende..
pludslig 'var luciel blevet dyster, og det var som om en mørk skygge havde lagt sig over hende. hun skulede koldt ud i mørket og tænkte på smagen af aspara blod.
hendes blå øjne glødede ildevarslende som hun så ind i skoven, og et vindpust fik hendes lange vilde hår til at virvle dramatisk om hende. hun var ikke i godt humør!

//vi skrives :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 7:38

"Hvad skete der?!" spurgte mogana nysgeriget og så på Luciel, *bare jeg nu ikke er gået over hendes grænse, dte ville jeg jo ikke! Hun ser ikkke så glad ud!* tænkte Mogana og så på Luciel, hun så asparaerene for sig, de smukke væsner løbe ligeså hurtigt så vampyrer, hun gøs hun ahvde ikke lyst til at møde sådan én, og hun vidste også noget andet, hun ville aldrig dræbe én, for en ting havde hun lært som jager, for at overlever galt det om at holde sig venner med naturen, så hun ville ikke gøre naturen vred.
"Jeg ville aldrig dræbe én..." hviskede Mogan * Jeg lyder godt nok som en mærkelig vampyr/* tænkte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 7:45

Lucuil kiggede underligt på mogana, det var ikke til at sige om det var godt eller dårligt.
så rystede hun på hovedet.
- lad os bare sige at der er nogle lidt for magtfulde væsner der er lidt for glad for hende.
jeg har ikke tænk mig at ligge mig ud med dem.... forløbig..
hun smilede dystert. hun vidste hvad udfaldet ville blive hvis hun lagde sig ud med dem. det ville ikke falde ud til hendes fordel.. eller jo måske alligevel hvis hun en dag fik en pludselig lyst til at dø!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:22

"Foreløbig?" spurgte Sea og smilte lidt til Luciel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:28

- en dag må det prøves..
luciel smilede djævelsk til hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:34

"Javel, det lyder spændende!" smilte Sea og gned sine hænder mod hinanden. "Hvornår?" spurgte hun nysgerrigt og smilte lusket. Hun så sig om. hun rejste sig op, snurrede rundt og satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:12

- nu for vi se..
hun blinkede hurtigt til sea før hun rejste sig og begyndte at gå mod skoven. først gik hun, så luntede hun, og tilsidst satte hun fart på. i løbet af ingen til var hun væk, med det vilde mørke hår som en fane bag hende.
en stemme inde i hende lo... hun elskede fart! det fik hende til at føle sig levende!

//out!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:16

Sea overvejede i et splidt sekundt at følge efter hende. Hun rejste sig op og løb efter. Hun løb alt hvad hun kunne for at følge bare lidt med. "Er det okey at jeg løber med dig?" spurgte Sea da hun kunne se Luciel forude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:18

luciel vendte kort hovedet..
- hvis du kan følge med!
hun råbte for at overdøve vinden og hendes øjne gnistrede af fryd!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:20

"okey!" grinte Sea et stykke væk fra Luciel. Hun satte farten yderligere op og kom tættere på hende, men stadig ikke tæt nok syntes hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:22

//ude af tråden //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 16:25

//Javel :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:34

Mogana så Sea og Luciel løbe forud, hun satte efter dem, og pressede sin krop til det yderste, snart var hun oppe ved siden af dem, hun lo en glad lille latter og smilte, hun elskede at løbe, især når hun var så god til det, det var en del af hendes særlige vampyr evner.
Hun lo glad igen og hoppede op til et træ og ned igen og løb så videre, hun følte sig så fri nu, så lykkelig.
Hun spurtede afsted...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:38

Sea løb videre. Nogen gange hoppede hun højt op i luften og ned igen og løb videre.... Først nu så hun at Mogana var løbet med.
"Det var rart at du gad at løbe med!" grinte Sea til Mogana. Hun spurtede afsted så hurtigt hun kunne....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:44

"Jaaa, det er det da, men måske fortryde du!" grinte mogana og fortsatte:
"Jeg er hurtig!!!" og så spurtede hun afsted dte bedste hun ahvde lært, igennem skoven, med håret flavrende mod hendes ansigt, hun sukkede glad, det var dette hun elskede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:50

*So what? Hun er hurtig, og hva så?* tænkte hun men satte alligevel farten yderligere op.... Da hun kom op til hende. ALtså stadig et lille stykke bag ud, sagde hun:
"Og hva så med at du er hurtig?" grinte hun. "Jeg er noget du ikke er, og det er klog!" Hun smilte udfordrende til Mogana....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:53

"Ha ha ha!! sikkert!!" grinte Mogana og fortsatte glad, lidt jokene:
"Hmmm, måske lidt, men dog ikke så meget!!!" hun så på Sea og tænkte:
*Hun skal have en udfordring, skal hun!*
"Stil mig et spørgsmål og jeg svare!" grinte hun og så også udfordrende på Sea...

//Hih hih Line, kan du huske bøllebob? xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:54

//Skal snart logge! Skole :( Ses...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 2 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum