Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Minderne som det eneste selskab... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Minderne som det eneste selskab...

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 7:58

"Hmm, okey" Hun tænkte sig kort om inden hun sagde:
"Hvad hedder den by med det længste navn som ligger i Europa?" spurgte hun smilene. *Den kan hun ikke svare på!* tænkte Sea og grine. "Var den lidt for svær for dig?" spurgte Sea med en bekymret stemme som samtidige var drilsk....

//Ja, jeg kan ude mærket huske Bøllebob! XD Ham glemmer man ikke lige XD Hmm, øv at du skal logge, men vi ses om et par timer :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 7:40

//Jepper! Og nu savrer jeg lige og logger igen :( Og jeg tror lige jeg må have hjælp af BølleBob til dette spørgsmål...xD//

Mogana så på Sea, vuderende, hun andte intet om byer, hun tænkte og tænkte så det knagede og skulle lige til at give op, men standsede sig selv i det, *Jeg skal ikke give hende den tilfredstillelse!* tænkte hun indædt og sagde istedet:
"Hvor ved du det fra?"
Da hun spurgte Sea kom hun pludselig i tanke om det, *Jeg har det! Jeg har læst om det! hun smilte til Sea og sagde:
"Jeg ved det:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Hah ha ha ha!!" hun grinte stort og smilte til Sea, mne shun sagde:
"Sværere tak!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:31

Sea så undrende på Migana. "HVORDAN I AL VERDEN VIDSTE DU DET?!" spurgte hun lige ude uden tøven. *Kan hun læse tanker?* tænkte Sea. *Hvis du kan læse mine tanker, så sig Abe!* tænkte Sea til Mogana. Hun gad ikke at spørge hende, så hun tænkte det bare! Imens hun ventede på et svar fra Mogana tænkte hun over et svære spørgsmål....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 7:37

"Æhh, jeg er jo bare klog, ikke?" grinte Mogana og så på sEa, Sea så meget konsenteret ud, Mogana så undrende på hende:
"Øhhh, ikke for noget, men havd sker der??!" hun fortsatte:
"HVEM ER DØD??!"
Hun ventede, men fik intet svar i lang tid, Sea stod bare der og så frem i luften.
Mogana begyndte at blive utålmodig, det var hun hele tiden lige siden hun blev va,pyr, og trippede med foden og trillede tommelfingre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 7:52

"Nej, dig og klog er to modsætninger!" grinte Sea til Mogana. Hun så sig om og rettede så blikket mod MOgana igen.
*Død?* tænkte Sea og så mærkeligt på Mogana. "Altså ud over den tilfældige løber i parken, så er ingen vist død!" sagde hun alvorligt.... "Hvorfor skulle nogen være død?" spurgte hun nysgerrigt og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 14:19

"Arrh, det er jeg nu ikke helt enig i!!" grinte Mogana og så længe på Sea, mens hun overvejede Seas andet spørgsmål, *Jeg aner da ikke hvem der er død det må hun da vide!* tænkte Mogana og så på Sea g sagde så:
"Aner det ikke, men du så så koncentret ud, alvorlig, at jeg troede nogen var død! Hvis du forstår hvad jeg mener, altså du er jo altid så glad, at jeg troede der måtte være en helt særlig grund til det..." Mogana så på Sea og spurgte så:
"Hvad var det så du koncentret dig om??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:24

Sea begyndte at grine helt vildt. "Jeg koncentrerede mig bare om hvad for et spørgsmål som kunne være sværere" grinte hun. Hun tænkte sig hurtigt om. "Nu har jeg det! Kan en fisk drukne?" spurgte Sea for at afprøve Moganas kloghed. Eller hendes dumhed.... Hun ventede lidt på et svar. "Nåh? Var dt for svært?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:23

"Hmm, lad mig lige tænke engang..." sagde Mogana og så tænksom ud.
"Mmm, jaaa, lad mig se, lad mig se..."
Hun smilte til Sea og tænkte:
*Jeg skal have svaret jeg skal bare!!!*
"Jeg har det lige om lidt!" sagde Mogana
"Jeg aner det ikke!!! Jeg gætter på at ja det kan den!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:35

"Du sagde at den ikke aner det!" grinte Sea og smilte. "Men du gættede rigtigt!" svarede hun lidt mere surt! "Nåh, men næste spørgsmål: Hvordan kan en fisk drukne?" spurgte hun og var ret sikker på at Mogana ikke kunne svare på det! *Ha ha* grinte hun inden i sig selv. Hun begyndte at hoppe-danse rundt om Mogana. "Nåh? Kan du ikke svar?" grinte hun og blev ved med sin hoppe-dans!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:42

"Jeg var da bare heldig, men eftersom min fisk ikke er min helt store intreresse, sååååå! Selvom det godt nok virker til at du elsker fisk, har du oprettet en fan klub for fisk, har du? Hvor ligger den? Hvem er medlem? Hvorfor elsker du fisk? Er du måske forelsket i en fisk? Hvem er den udkårne? Spiser du dem? De er da totalt klamme!" sagde Mogana, *Jeg skal bare atle udenom, indtil jeg ahr svaret!* tænkte Mogana, hun smilte og prøvede at glemme alt om spørgsmålet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 14:17

"Svaret er enkelt! Nej til alle dine spørgsmål!" grinte hun ril Mogana. *Nåh, hun taler sig uden om igen! "Men har du et svar på mit spørgsmål?!" spurgte hun og grinte helt vildt! "Du prøver at snakke dig uden om, men det er kun et tegn på at jeg er klogere end dig! Jeg ville ALDRIG tale mig udenom!" grinte hun.


//Prøv du bare at find ud af det på nettet! Du klare det aldrig!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minderne som det eneste selskab... - Page 3 Empty Sv: Minderne som det eneste selskab...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum