Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
pff.. hvorfor skoven..? (Angelie)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
pff.. hvorfor skoven..? (Angelie)
O: Træer og en bæk.
S: Skoven
V: let regn, sen eftermiddag,.
Asmodeus gik en tur i skoven, han tænkte sine sidste par dage igennem og smilte tilfreds for sig selv, det var længe siden han havde haft så meget succes med noget, men så kom han jo op igen, og han valgte at dræbe dæmoner, hvilket at det ville nok være den bedste måde at tage sin hævn.
han smilte og lo stille for sig selv imens han gik, han tog en flaske med vand op fra en taske og tog en tår og stillede sig op af et træ ude i skoven, det her nød han.. og så sprang han op på grenen over sig for at sætte sig ned.
Gæst- Gæst
Sv: pff.. hvorfor skoven..? (Angelie)
Denne dag var hun vandret ud i sine normale omgivelser.. naturen. Som enhver anden elver var det stedet hvor hun følte sig mest hjemme, ja faktisk var det hendes hjem lige for tiden. Hendes trin var lydløse når de bare fødder trådte igennem skovbunden, mens det simple sorte tøj viste diskretion. Hun brød sig ikke om at blive bemærket lige for tiden.
Langsomt nåede hun bugten, hvor bækken knejsede sig igennem de forskellige sving, hvor hun satte sig på knæ ved vandkanten, for derefter at lade hænderne glide ned i vandet. Kort lod hun dem hvile der, inden de blev formet som en kop, og løftede dem derpå op mod ansigtet. Vandet i hænderne genspejlede kort hendes ansigt, som havde strejf af blodstænk, og jord, mens de blå øjne stirrede irriteret mod spejlbilledet. Ved den mindste bevægelse blev billedet hvisket ud, og Angelie kastede vandet imod ansigtet med en tilfreds mine.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Gæst- Gæst
Igen lod hun de kopformede hænder glide ned i vandet, for derefter at komme op med en ny håndfuld. Endnu engang betragtede hun spejlbilledet i vandet, men denne gang var det anderledes. På grund af vinklen, tillod vandet hende at se hvad der var oppe i træet over hende, og blikket hvilede nu på den mandlige skikkelse i vandet. Kort lod hun som om intet var sket, hvorefter hun splittede hænderne, og vandet faldt ned på jorden foran hende, hvorefter Angelie vendte blikket frem for sig.
"Hvad vil du?" Spurgte hun ligegyldigt ud i luften, mens hun blev siddende, uden at vendte blikket mod ham, og stadig med hænderne placeret harmløst i sit skød.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Gæst- Gæst
"Livet går sin gang, og ingen kan stoppe handlinger som fremtiden vil bringe" bemærkede hun en anelse køligt, inden hun kort klemte øjnene en anelse sammen, og fik et mere mistænksomt blik. Om denne djævel havde kendt til ham vidste hun ikke. Angelie havde aldrig set vedkommende, men på den anden side var der mange hun aldrig havde set. Landet var ikke lille, å hvorfor skulle det være nemmere at møde folk her? "Hver sin mening" bemærkede hun så til sidst, da han snakkede om at de sorte havde en frastødende glans over sig. Hun var ikke af samme mening. Hun så på folk som individer og ikke racer.. Og dog.. Alligevel havde hun visse fordomme.. Som vampyrer.. Hun hadede denne race mere end noget andet, og alligevel var de overalt.
Gæst- Gæst
Om hun ønskede det eller ej, glædede det hende dog en anelse, at der fandtes andre med samme mening som hende selv. Endnu en der ikke mente at halvdæmonen burde sidde på tronen over Di Morga. Hendes stolthed ville dog aldrig tillade hende at indrømme dette overfor nogen.. Aldrig. "Som jeg sagde" startede hun så langsomt inden hun kort lod blikket glide over omgivelserne omkring dem.. Som om hun tjekkede for spioner. Hvis Malakel havde været en anelse klog havde han i hvert fald også placeret disse i skoven. ".. Så er det en mening med alt.. Selv når det virker forkert" Afsluttede hun sine ord, inden hun lod blikket stoppe på ham.
"Desuden er jeg ikke dig.. Jeg er glad den dag jeg har lyst til at være det, og ikke fordi nogen mener jeg burde være det"
Gæst- Gæst
Da pergamentrullen forsvandt, fangede den endnu engang hendes opmærksomhed, inden hendes blik igen fandt hans, for igen at lytte. Asmodeus.. Prins.. Malsheem. Igen havde hun aldrig hørt nogle af delene, mens hun lod hovedet falde en anelse bagover for at kunne se op på ham, da han stillede sig helt op af hende.. Alt for tæt på efter hendes mening, og alligevel var hun for stædig til at flytte sig væk. "Hvilke.. Planer" Hviskede hun næsten utydeligt, mens hun bed sig let i underlæben. Hvorfor skulle hun altid indgå i planer? Sidst var det endt godt nok.. Hun var mere blevet en ligemand, end en undersåt, men hun tvivlede på at denne djævel havde de samme intentioner.
Gæst- Gæst
Hendes blik faldt automatisk på kontrakten, da han trak den frem, mens hun gentog ordene i sit indre. Endnu en allieret. Så han havde en anden person under sig. Forsigtigt tog hun imod kontrakten, inden hun lod blikket glide nedover den. Hun nægtede at underskrive noget som helst, især uden at vide hvad den ville indeholde. Sidst havde hun lovet evig troskab, og den stod hun stadig ved. Hun ejede kun troskab overfor en person, og det var ikke Asmodeus. "Hvem er denne anden allierede?" spurgte hun automatisk, mens hendes blik stadig var rettet mod pergamentrullen. "Og hvad er det helt præcist du ønsker jeg skal foretage mig"
Gæst- Gæst
"Jeg mener din partner er meget relevant for dette" svarede hun bestemt, inden hun sendte ham et fast blik, som fortalte at hun ikke havde i sinde at gå på kompromis på dette område. "Og jeg vil vide hvem det er.. Tænk.. Det kunne jo være en, som jeg kender til". Svagt lod hun sit øjenbryn glide en anelse op i vejret, mens en taktisk pause indtraf.
"Fortæl nu hvad du forlanger for dette offer. Der er altid noget.. Er det mit liv, min troskab.. Min sjæl.. Hvad kræver du af denne handel". Hun var træt af at løbe om hjørner. Han kunne ligeså godt sige det med det samme, før eller siden skulle hun nok regne det ud alligevel, og uden at kende til hagen, ville hun aldrig gå med til det.
Gæst- Gæst
Irriteret knyttede hun hånden med pergamenter, som automatisk krøllede sig sammen, inden hun tog tre skridt hen imod ham og pressede den knyttede hånd med pergamentet mod hans bryst. Samtidig havde de blå øjne fået et hård blik, som var fyld med kulde. "End ikke du kan give mig hvad jeg ønsker mest.. Djævel" svarede hun i et let hvislende tonefald, hvorefter hun slap pergamentet, og flyttede hånden fra hans bryst. "Og hvad angår din far og hans rakkerpak.. Lad dem komme.. Hvis de finder mig, fortjener jeg ikke at betræde jorden"
Gæst- Gæst
"Spørgsmålet er vel mere om du så ville gøre det" svarede hun køligt, og hævede let det ene øjenbryn. Hvis han var i stand til at gøre det umulige, måtte spørgsmålet være om han nogensinde ville opfylde hendes ønske. Han havde trods alt lige fortalt, at han ikke brød sig om den person, som var den eneste Angelie værdsatte og respekterede. "Fint" svarede hun og prøvede ikke at trække sin hånd til sig. "Jeg skriver under, når du har bragt Zane D'tarion tilbage til livet"
Gæst- Gæst
Igen måtte hun lægge ører til en længere tale om hvordan hendes herre var blevet fandet i sværdet. End ikke hun havde vidst dette. Hun vidste bare at han var død, og kun fordi Damia var kommet ned i helvede personligt, og fortalt hende det. Tanken om Damie, fik Angelie til at spærre øjnene en anelse op, og hun mærkede med det samme forbindelsen, som var imellem deres to sjæle. Noget kvindemennesket havde sørget for.
Gæst- Gæst
Igen mærkede hun båndet mellem Damia og hende selv. Gad vide hvor meget dette afslørede? Hun vidste allerede det ville kunne føre hende til dæmonen hvis Angelie ønskede det, men kunne det tilmed aflæse følelser og andre planer? Det ville måske være klogest ikke at snakke for højt om dette, og af samme grund blev Angelie ved med ikke at sige direkte hvad hun havde i tankerne, i tilfælde af at spioner skulle kunne opfange det.
''nej nej nej.. det er den helt rigtigt plan.. vi skal bare styrte ind i slottet og ta sværdet...'' sagde han og knipsede en enkelt gang ''kig lige på kontrakten igen, der står noget nyt i bunden..'' sagde han så, han havde i bunden i et felt der ikke bandt nogen til noget, tilføjet en del af hans plan, den med de udøde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Barishans gamle hytte ude i skoven(Amanda C. S. Connelly og Angelie privat )
» En tung byrde på mine skulder, hvorfor lige mig, hvorfor lige det
» Hvorfor, hvorfor? (Kalona)
» Hvorfor? -Manda
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]