Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et venligt møde (Vanilin=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:04

"kender ikke den race"sagde hun, så lidt på ham, hun smed noget vand efter ham ikke for at ramme ham, men for at drille ham lidt, hun hoppede hurtigt under vandet, hun kiggede lidt op derfra, hun havde ikke andet at lave end at drille ham lidt, det var vandalfer og feer osse kendt for, de var kendt for at drille folk med deres vand magi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:08

Barishan som fløj i luften blev overrasket over vandet der blev smidt efter ham, han havde ikke sin garde oppe. Hans øjne åbnede sig. '' Nej ''. Barishan blev ramt på maven og vandet frøs hans brystkasse til is da det ramte ham. Han faldt mod jorden og lå og hev efter vejret. Barishans største svaghed var vand, hvis han blev ramt af vand når han brugte hans evner ville det sted han blev ramt fryse til is med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:12

hun gik hen til ham og tog vandet ud af isen, det blev bare til noget pulver"undskyld, det var ikke meningen jeg skulle ha ramt dig"sagde hun, hun kiggede på ham med sine vand blå øjne, hun undersøgte ham osse med øjne, hun ville lære en masse om ham og hans race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:15

Barishan lå lidt tid og hev efter luft. Efter noget tid satte han sig op og hostede. '' Vand er min svaghed. Det er dog ikke alles svaghed. Det er fordi den koncentreret luft omkring mig er så kold at vand fryser til is når det kommer i kontakt med mig når jeg bruger mine evner ''. Barishan grinede let og så ud til at have fået det bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:20

"det skal du nok fortælle en med vand magi til at starte med"sagde hun, hun rejste sig op igen, hun smed vandet i søen igen"du er fjollet"sagde hun med et lille grin, hun gik ud i vandet"men vandet er heller ikke farligt"sagde hun, hun mente det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:23

Barishan grinede let. '' nu har jeg det med ikke at fortælle alle folk min svaghed, det onde ville jo kunne bruge den imod mig. Ser du, jeg er Oprører. Jeg kæmper med Faith og de andre om at befri Di Morga fra dens onde Konge Zane. Det er ikke godt hvis folk finder ud af at vand er min store svaghed, så lever jeg ikke så længe ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:26

"krig ikke godt"sagde hun, hun blev en lille fe og fløj ned i vandet, hun kunne ikke krig, hun var bange for det, da ildalferne/feerne lavede krig mod vandalferne/feerne, hun kunne ikke lide alt den ild, hun flad kun væk med nød og næppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:30

Barishan nikkede let. '' tro mig. Jeg ønsker hellere ikke krig. Jeg ville ønske jeg kunne stoppe den, det er også det jeg er ved. Så folk som dig kan leve i fred uden frygt for at blive angrebet ''. Barishan sad og tænkte lidt. Hvis bare han havde været stærkere da han kæmpede imod Zane så ville denne krig være slut nu. Hvis han havde været bare lidt stærkere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:44

hun kiggede lidt op fra vandet"det er godt du prøver"sagde hun, hun forsvandt under vandet igen, hun var bange for at nogle ildalfer skulle komme og finde hende
hun var mega bange for ild og for dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:52

Barishan så ned mod vandet. '' er de okay frøken, jeg skrammer dem vel ikke ''. Barishan tog sit græsstrå op igen og begyndte at spille imens han tappede foden imod jorden. Ild var nok det Barishan var mindst bange for. Han havde nemlig evnen til at fjerne ilt i luften og derfor var ild evner intet imod ham. Barishan havde ofte kæmpet imod ild dæmoner og vundet stort over dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:10

hun kiggede op igen"nej ild"sagde hun, hun kunne ikke tåle det og heller ikke alt for meget varme


//sorry kera svigt....sidder og spiser//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:22

// smutter men svarer når jeg kan ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:22

//helt okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:14

Barishan sad og undrede sig over hvordan de forskellige elementer påvirkede folk. Hvis Vand-Alfer ikke kunne tåle ild, hvad kunne ild-Alfer så ikke tåle. Han havde mange forskellige ideer, men især undrede han sig over hvad sortelvernes svagheder var. Især hvad Zane's svaghed var. Han prøvede ofte at finde ud af hvordan han kunne besejre Zane. Måske var at finde hans svaghed svaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:55

hun kiggede lidt op igen"er har nogle ildalfer?"spurgte hun, hun kiggede rundt, hun var lidt bange, hun fløj hurtigt ned i hans lomme, hun rystede bange i hans lomme, hun var lidt våd, hun ville gerne blive i hans lomme, hun ville gerne være i sikkerhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:04

Barishan kiggede rundt omkring og grinede. '' nej frøken. Jeg ser ingen ild-alfer, faktisk har jeg ikke set nogen ild-alfer overhovedet. Jeg har kun mødt de skov-Alfer der lever i skoven, de er nu meget venlige ''. Barishan smilede og tænkte tilbage på hans mange møder med Alferne og om hvordan vi viste ham store dele af skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:14

hun kiggede lidt op fra hans lomme"er du sikker på der ikke er nogle?"spurgte hun, hun kiggede rundt, hun fløj lidt op fra hans lomme, og lidt rundt om hans hovede, hun kiggede på ham, hun lande på hans hovede, hun lagde sig ned"mine vinger er ømmer"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:47

Barishan grinede. Der var en konstant duft af frisk luft rundt omkring ham. Barishan havde meget blødt gult hår som var meget behageligt at røre ved. Barishan kiggede rundt. '' nej der er ingen ild-Alfer. Tror ikke de tør komme så tæt på vandet. Hvad er ild-alfer bange for? ''. Barishan var meget nysgerrig og tænkte ofte over sådan nogle ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:56

"vand tro jeg....men de kom med et overraskelses angreb en sen aften"sagde hun, hun lå bare på hans hovede, hun legede med en lokke af hans hår, det kildede hende i ansigtet, hun grinede"dit hår kilder mig"sagde hun med et grin, hun blev viklet ind i hans hår, hun hang fast"øv altså"sagde hun, hun ville ikke gøre noget for at komme fri, hun ville ikke gøre ham noget ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:00

Barishan grinede let og smilede. '' er du frisør eller er du bare ved at lave en hule i mit hår? ''. Barishan havde før oplevet hvordan Alfer ofte lavede ballade og ødelagde ting. Men har var nu overbevist om at der var fordi de var uheldige eller for nysgerrige. Men det morede ham nu meget. Det mindede ham og det uskyldige og gode i livet. Sådan noget var der ikke meget tilbage af i verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:19

"det var et uheld"sagde hun helt uskyldigt, hun prøvede stille at vikle sig ud"jeg kan ikke komme ud"sagde hun, hun sad helt fast i hans hår"det kan godt være dit hår er blødt, men det er osse stærkt"tilføjede hun, der gik lidt tid før hun sagde noget igen"få mig ud vil du ikke nok be be be be be be"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:23

Barishan smilede drilsk. '' nej det ser ud til at min farlige hår har fanget sin en Alf. Nu slipper du aldrig ud derfra ''. Barishan ventede lidt tid så grinede han og prøvede at hjælpe Vanilin ud af sit hår. Han undrede sig over hvordan hun kunne vikle sig ind i hans hår men sådan var Alfer nu. Sjove væsner syntes han, altid glade og venlige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:39

hun kom fri, hun tumlede ned på hans skulder"det var meget bedre"sagde hun, hun lå på hans skulder, hun gabte lidt, hun var lidt udmattet efter kampen med håret, hun bevægede sine vinger lidt, der faldet noget blå støv af hendes vinger som der gjorde ved alle feer og alfer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:42

Barishan grinede let og så på Vanilin. '' du virker træt var lille ven. Gør det noget hvis jeg taget noget af dit støv og ved du og det har nogle magiske egenskaber? ''. Barishan lavede ofte magiske drikke hvis han fandt nogle magiske ting han kunne bruge. Faktisk var han noget af en videnskabsmand men det var mere en hobby for ham, det var ikke noget han tog alt for seriøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 13:16

"mit støv kan bruges på væsner der ikke kan flyve til at flyve"sagde hun, hun var ved at falde ned fra hans skulder, men hun landet i hans lomme, hun kiggede op fra den"hvorfor har du så mange ting i dine lommer?"Spurgte hun, hun begyndte at smide en hel masse ting ud af hans lomme som hun var i"sikke mange underlige ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 2 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum