Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et venligt møde (Vanilin=privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 7:51

Barisha bukkede hovedet og sagde. '' Desværre ikke. Jeg har ikke nogen dam eller sø i nærheden fordi min svaghed jo er vand. Det ville være taktisk uklogt at have en i nærheden. Dog han vi lave en lille en på dit værelse hvis du gerne vil have en? ''. Barishan smilede venligt og klappede Vanilin på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 8:12

"jo tak"sagde hun, hun gik bare med ham, hun havde sin åkande blomster hjem med, hun var de 1.60cm stor i forhold til sine 25cm, det var underligt at hun boede i en åkande blomst som var stor nok til en en fe på 25cm, men hun havde det fint, med det, hun gik stille og roligt så hun ikke ødelagde sit hjem for meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:24

Barishan smilede og nikkede til Vanilin. Det var rart med flere der boede i huset. Der var mange efter hånden. Dog blev han nød til at fortælle Vanilin og de fare der også var ved det. Barishan kiggede på hende og sukkede og sagde så. '' Der er nogle ting jeg skal sige før du flytter ind. Alle der bor der er Oprører i kampen imod Zane. De fleste er mine elever. Zane har sat en dusør på 17 milioner og et magisk våben til den der bringer ham mit hoved. Det kan være farligt for dig at bo hos os. Det kan være Zanes agenter finder os på et tidspunkt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:05

"de kan bare komme, de kommer ikke langt væk"sagde hun, hun lagde en hånd på hans hovede"sådan fanget"sagde hun med et lille grin, hun var ligeglad med hvor farligt det kunne være, hun ville ikke flygte mere for livet længere, hun var glad for at ha fundet nogle at være sammen med for det havde hun ikke ellers

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:33

Barishan grinede sagte. '' du er en modig lille en min ven. Det er godt at høre du har det på den måde. Vent til du møder Riku og Dream, dem vil du kunne lide det er jeg sikker på ''. Barishan smilede og var faktisk overbevist om at hun ville kunne lide Dream og Riku. Det ville blive hyggeligt med en Alf i hytten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:03

"tak"sagde hun med et glad smil"hvordan er de to endelig?"spurgte hun, hun ville gerne vide så hun viste hvordan hun kunne drille dem til at starte med"og du må ikke sige til dem at jeg er der, hvis de ikke er i hytten når vi kommer frem okay, jeg vil drille dem lidt først og skræmme dem lidt, det sys jeg er sjovt"sagde hun med et lille grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:27

Barishan smilede og tænkte på Dream og Riku. '' de er meget venlige unge Asparaer. Du skal selfølgelig også møde min kone Kajika. Selvfølgelig også de andre. Kitja, Ai og Lindir ''. Barishan grinede lidt og sagde så. '' ja vi er en del der for der men der er også plads nok til os allesammen. Selv om Zane styre landet med hård hånd så er der stadigvæk håb. Vi er med til at holde det håb i live ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 19:51

"Zane hvem?"spurgte hun forvirret og lignede et ?'tegn, hun viste ikke noget om det, da hun kun har været ved søen og kun meget sjælden inde i byen"hvilke evner har han?"spurgte hun*jeg slår ham i hovedet hvis han har ild, så er det måske hans skyld at ild angreb min landsby*tænkte hun vredt, hun gav hurtigt Barishan åkanden"hold den lige et øjeblik"sagde hun og blev lille igen og fløj ind i blomsten, en hel masse små bøger flyv ud af den lille dør, da hun havde fundet det hun skulle samlede hun de andre sammen, hun satte sig på kanten af åkanden og begyndte at læse, den var skrevet på alfe/fe sprog eller rettere på vandalfsk og det var meget svært for ikke vandalfer og andre væsner at læse


//Vandaldsk=det sprog vandalfer/feer bruger så andre ikke skal læse det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:25

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:53

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:55

Barishan nikkede lidt. '' Zane bruger noget specielt ild der hedder Hell Fire. Det er verdens varmeste ild. Han bruger teleportation. Han kan styre Dæmoner. Bruge mørk magi. Han har måske flere evner som jeg ikke kender til. Han er en farlig sort elver ham Zane. Hvis du ser ham så skal du bare flyve så langt væk du kan Vanilin ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:05

hun kiggede op på ham"hvis han bruger ild, kan han fange mig og fordampe alt det vand jeg har i kroppen, så er jeg ikke meget værd bagefter"sagde hun, hun puttede bøgen ind på plads, hun kiggede op på ham igen, hun smilede lidt, hun fløj op til ham og satte sig på hans skulder"er der nogle af dem der hjemme nu, jeg kunne godt tænke mig at møde dem inden jeg ligger mig til at sove for mine vinger er meget ømme efter at flyve så meget rundt"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:55

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:29

Barishan nikkede. '' det er derfor det bliver mig der kæmper imod Zane. Ingen andre her i huset er klar til at kæmpe imod ham i nu. Jeg har en lille chance imod ham fordi jeg har en speciel evne der stopper hans ild. De andre er ude at træne tror jeg. Bare læg dig til at sove min ven ''. Barishan lagde åkanen ind på hendes værelse. '' jeg skal nok have den dam til dig når jeg får tid ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:38

hun kiggede rundt på det meget store rum for hende og hendes åkande"sikke et stort rum"sagde hun, hun sad stadigvæk på hans skulder"du skal nok vinde over ham"sagde hun, hun fløj ned til sin åkande"har du så ikke en balje som der kan være vand i som jeg bruge ind til da eller en meget stor og høj spand?"spurgte hun, hun kiggede op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:12

Barishan nikkede. '' jo det har jeg da. Jeg henter lige en ''. Barishan gik ned i køkkenet og fyldte en balje med vand og bar den op til Vanilin og satte den på gulvet. '' det var faktisk en god ide Vanilin. Men måske han du finde min søster Dream udenfor, hun står og træner eller det skulle hun gøre. Hun er en Aspara som mig ''. Barishan grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 19:08

hun fløj ned på gulvet og blev stor igen, hun løftede åkanden ned i baljen med vandet, hun blev lille igen"jeg skal bare sove lige nu"sagde hun, hun fløj op i baljen, hun faldet ned i vandet, hun svømmede hen til åkanden, hun kravlede op i blomsten og ind i den, hun rejste sig op og gik i seng, hun faldet hurtigt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:16

// out vi ser om vi kan lave et emne med nogle af de andre :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 11:03

//okay^^ out;D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 4 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum