Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et venligt møde (Vanilin=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:05

Barishan grinede og og samlede tingene op og puttede dem i den anden lomme. '' det er fordi jeg samler på brugbare ting. Man ved aldrig hvad man får brug for. Men tror du jeg kan få en flaske af dit støv. Man ved aldrig hvornår man får brug for det ''. Barishan kiggede spørgende på Vanilin. Barishan vidste han kunne give støvet til nogle af hans elever der ikke kunne flyve, de ville helt sikkert få brug for det på et tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:27

"det kan du godt, hvis jeg må sove først"sagde hun, hun tog et lille stykke stof og puttede sig i hans lomme igen, hun lignede et lille bold i hans lomme, hun var faldet i søvn, så hun sov rigtigt tungt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:33

Barishan grinede sagte og nikkede. Han satte sig ned og så på skyerne. Han havde en alvorlig tid foran sig så det var rart at kunne grine lidt og lave noget knap så seriøst. Han vidste ikke hvor lang tid han havde tilbage. Det var snart på tide at få skrevet breve til de folk der stod ham nær. Barishan så på sin hånd. Han knyttede sin næve og tænkte tilbage på alt hans hårde træning. Dagen for den endelige kamp imod Malakel og Zane var nær. Men havde han styrken til at klare dem?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:44

hun sov kun i nogle få timer, hun fløj hurtigt op igen, hun kiggede på"hvad tænker du?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun satte sig på hans ben og kiggede op på ham, hun var ikke helt udhvilet men det var nok for hende, hun rejste sig så op og satte af og fløj op i luften, hun grinte, hun var meget glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:52

Barishan fremviste et falsk smil der lignede et normalt smil. '' jeg tænker ikke på noget vigtigt ''. Barishan holdt altid en maske på. Et falsk ydre når han kunne. I virkeligheden var han næsten sat fast i sine tanker. Hans død og måske mange andres var nær. Det var umuligt for han at fjerne sine tanker fra det emne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:58

hun kiggede på ham"jeg lander ikke i dit hår igen"sagde hun med et lille grin, hun lande på hans skulder"du er min anden ven"sagde hun, hun lagde en hånd på hans kind"tyk kind"sagde hun drillede, hun fløj hen over vandet igen, hun hev noget vand efter sig, hun fløj hurtigt rundt i et mønster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:04

Barishan grinede lidt og kiggede på hende mens hun fløj rundt. * forunderlige væsner de Alfer. Det er som at se en person helt uden bekymring, naiv, uskyldig. Det giver mig virkelig styrke til at kæmpe for alt i verden der er godt *. Barishan smilede og en venlig glød viste sig i hans øjne. Det hjalp faktisk på hans humør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:09

hun slap vandet igen og fløj hen til ham, hun smilede til ham, hun havde det helt fint, hun fløj hurtigt videre rundt, hun sang nogle få men smukke toner, hun var rigtig glad, hun havde fået en ny ven og han var flink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:11

Barishan smilede og tog et blad fra skovbunden op og begyndte at spille på det. Han spillede en glad for festlig melodi. Han tappede foden imod jorden i takt til musikken. Han brugte sine vind evner til at løfte nogle blade op i luften og bevæge sig i takt med musikken. Barishan hyggede sig. Han havde brug for en pause fra sine tanker og det her var den perfekte pause.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:18

hun fløj imellem de blade som dansede i luften, hun prøvede at danse med, hun grinede, hun havde det meget sjovt sammen med ham, hun lande på hans skulder"jeg er sulten, har du noget at spise...fra vandet, jeg gider ikke til at blive våd, jeg vil ikke havde at du fryser til is"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:22

Barishan grinede sagte og rystede på hovedet. '' nej tak, jeg holder mig til mine æbler men de er da velkommen til at finde noget at spise. Jeg bliver her og nyder den gode natur ''. Barishan kiggede imod himlen og sukkede let imens han smilede. Han havde aldrig set på himlen på denne måde før. Hvor smuk og unik den var. Hvordan han ville komme til at savne den hvis det var sidste gang han så den. Den blå himmel og den friske luft brise der ofte livligt støj over skyerne som engels sang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:29

"okay"sagde hun, hun fløj hen til søen og ned i den, hun fandt hurtigt noget at spise, hun tog det med op til ham, hun rystede vandet af sig og satte sig på hans skulder og begyndte at spise sit tang, hun spiste færdig og blev mæt, hun kiggede op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:13

Barishan sad og spillede på bladet og så meget glad ud. Han nogle blade var landet i hans hår men det virkede ikke til at genere ham. Nogle kaniner var kommet og stod lidt derfra og lyttede til melodien. Det var som om han var i perfekt harmoni med naturen omkring sig. Pludselig uden han opdagede det begyndte han at transformere og bladet fladt til jorden. Det så ud til at han var væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 22:07

hun faldet ned på jorden"av"sagde hun, hun gik ned til vandet i søen, hun kiggede ned i det indtil en kanin skubbede hende ned i vandet"hey!"sagde hun og ramte ned i vandet, hun kiggede op igen"dumme dyr", hun fløj op af vandet, hun kiggede rundt efter Barishan, men hun kunne ikke rigtigt se ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:06

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:03

Barishan var blevet til en flue. Det skete når han blev for meget et med naturen. Han fløj over til Vanilin og blev sig selv igen. Han grinede og sagde. '' buuh''. Barishan yndlingsform var ofte en form andre Aspara grinede af eftersom fluen ikke var et farligt eller brugbart væsen for de fleste. Dog brugte Barishan det ofte til en masse ting især at være fluen på væggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:12

hun gav et lille skrig fra sig og skyndte sig ned i vandet igen, hun var blevet meget forskrækket, hun blev under vandet i noget tid, lidt efter kiggede hun op igen"det må du ikke gøre igen"sagde hun, hun lød bange, hun fløj op i hans lomme igen, hun brugte den næsten som hjem i stedet for åkande blomsten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:24

Barishan grinede. '' det er ikke kun dig der kan gøre dig lille. Jeg har også et par måder at blive lille på. Jeg skal nok lade være med at gøre det igen. Det sker bare når jeg bliver et med naturen. Fluen er det væsen min sjæl forholder sig til ''. Barishan grinede igen og kiggede imod himlen. Han tænkte på hvad fremtiden havde i vente for ham. Hvad der skulle ske fremover for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:33

hun kiggede op af hans lomme"i stedet får du får en flaske af mit støv, må jeg så ikke komme med be be be be, det er kedeligt her ved søen, her er ikke så mange af drille, jo kun dyr, men det er ikke sjovt"sagde hun, hun kiggede bedende op på ham, hun ville gerne med rundt og så nogle nye ting og møde nye personer hun kunne drille og være venner med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:41

Barishan grinede. '' hvad siger du til at give mig en flaske og som tak kan du flytte ind i hytten sammen med mig og de andre ?''. Barishan tænkte at der var plads nok til en Alf i hytten også. Han kunne godt lide Vanilin så hvad ville det skade at invitere hende hjem at bo. Det kunne være hun kunne skabe lidt liv og glæde i hytten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:47

"okay, men hytte først"sagde hun, hun ville se hytte første og møde nogle nye personer"er der nogle jeg drille der og som ikke bruger ild?"spurgte hun, hun ville gerne vide det inden hun drillede nogle, hun kiggede op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:59

Barishan grinede let. '' ja det er der. Der et Ai, Riku, Lindir, Dream, Kitja og Reinia. Så vidt jeg husker. Men jeg ved ikke om der er nogen hjemme når vi kommer der over, men det må vi jo håbe der er. Så han vi jo finde på noget sjovt at lave. Men jeg skal bruge det støv. Ser du jeg er ved at lave et magisk sværd og jeg skal bruge dig støv til at gøre det færdigt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:11

"okay, det var mange"sagde hun, hun smilte glad, hun fløj hurtigt op og fløj glad rundt, hun grinede i mens hun fløj rundt, hun havde det sjovt og godt, hun kiggede på ham"skal jeg havde mine små ting med eller har du nogle ting så små som jeg bruge?"spurgte hun, hun kiggede stadigvæk på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:29

Barishan stod og tænkte lidt over det før han svarede. '' du bør nok tage dine ting med, jeg er ikke sikker på vi har nogle ting der der passer til en i din størrelse. Men nu ved jeg ikke om du har noget magi eller noget til at gøre noget ved det ''. Barishan grinede lidt og fik øje på hytten i det fjerne. Barishan smilede, det var hans hjem. Det var der han hørte hjemme. Det var der alt var godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:35

hun fløj ned på jorden og blev 1.60cm, hun tog den åkande blomst op som var hendes hjem, hun gik med Barishan, hun så hytten, hun kiggede på Barishan"har du en dam eller noget, jeg ka havde min åkande blomst i, så kan jeg altid tage mine ting ud derfra senere"?"spurgte hun, hun gik med sit hjem i hænderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et venligt møde (Vanilin=privat) - Page 3 Empty Sv: Et venligt møde (Vanilin=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum