Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:58

kajika rødmede let og sagde"jeg ...... jeg har vendet mig til det elskede" hun kyssede ham på læberne helt blidt og med hovedet let på skrå og nød virkelig at mærke ham dog havde de endnu ikke haft sex og hun vidste heller ikke om hun turde. kajika tog ham i armen da hun rejste sig og sagde"det skal være mere fair" hun tog ham med ud til badet der var fyldt op igen og lagde sig i det, i det hun sagde"kommer du ikke med neden under elskede eller er du bange for jeg er stærkere end dig siden du begyndt at blive en nuttet sød lille skole fyr" hun blinkede og sagde"Prettyboy" hun grinte sødt og drillede ham blot

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 10 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:08

Barishan smilede og gik efter hende. Jeg kiggede på hende da hun satte sig ned i badekaret. Lidt efter satte Barishan sig ned overfor hende. Han virkede mere fattet igen, næsten som om han langt om længe havde accepteret sin mørkere side og ikke længere kæmpede imod den. Mere som om han tog den til sig. Men var det en god ting?. Han sad lidt og betragtede hende med hans øjne der lyste af begær. Efter noget tid sagde han. '' har du nogensinde overvejet at blive en forælder. Altså at blive mor ''. Barishan sad og kiggede på hende og afventede hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:34

Kajika over rødmede og sagde"Jeg ved ikke rigtig men måske??? måske kunne jeg godt tænke mig et barn med min mand" hun kraglede stille hen til ham og kyssede ham på panden og lagde sig så ved ham og sagde"jeg kan se du har det helt fint nu med din mørke side??" hun kyssede ham op af halsen og tog hans hånd blidt og lagde den for første gang på hendes bryst og sagde"det okay elskede jeg kan se du vil.... bare rør mig" hun rødmede og lagde sin frie hånd på hans bryst og lagde sig oven på ham blidt og kyssede ham på brystet og sagde"jeg elsker dig barishan"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:46

Barishan blev overrasket. Først over at hun sagde hun måske kunne tænke sig et barn med ham, så over hvor hun førte hans hånd hen. Barishan sad helt lamslået et stykke tid uden at sige noget. Så smilede han og bevægede blidt sin hånd. Men kort efter fjernede han den. '' jeg elsker også dig Kajika. Det er derfor jeg syntes vi skal vente med sådan noget til du er klar til at gå hele vejen. Det tror jeg er bedst ''. Barishan smilede sødt og kyssede hende blidt på munden. '' du skal også snart møde min Adaptiv lillesøster Dream og min lillebror Lindir, du hvor du er min kone ''. Barishan smilede og kyssede hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:51

kajika nikkede forstående og tænkte*Jeg har ødelagt alt og han vil ha vi først skal ha det når .... når jeg skal være gravid ?... årh det .... det kommer jo til at tag evigheder gør det ikke altså før jeg er klar og alt det* hun sukkede lidt men fik så smilet frem og sagde"Okay elskede" hun lagde blot op af ham og sukkede lidt i det hun kiggede på hans ansigt og kyssede ham på munden og sagde"så hvad med i morgen måske???" hun grinte og nussede sig op af ham og gik stille op af vandet og tog håndklæde om sig stille og roligt..

//laver du så ikke emnet så kunne vi sige, at Du laver det så svare Dream og så kajika :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:58

Barishan smilede og sagde. '' bare rolig, jeg mener ikke vi først skal gøre det når vi skal have børn. Jeg mener vi skal gøre det når du er helt klar til at gøre det. Jeg vil have vores første gang skal være perfekt. Uden nogen form for fortrydelse ''. Barishan rejste sig og fjernede hendes håndklæde og satte hende op på håndvasken og kyssede hende blidt på munden. Vandet dryppede fra ham og han stod bare og smilede. Hans gule hår var pjusket på grund af vandet og han virkede så lykkelig.

//jo laver emnet nu//-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:06

kajika nikkede stille og sagde"Okay elskede" hun så undrende på ham da han tog håndklædet af hende og sagde"Wow??? Skat dog hvad laver du hihih hvor er du dejlig fjollet" hun grinte og sagde"sig mig kan du bare li at se mig nøgen???" hun grinte sødt og tog blidt om hans nakke med begge arme og lagde sig let ind til ham og over kyssede ham bldit på munden som var de to magneter og lod ham mærke hendes glæde og lyst til ham og sagde"du bare alt elskede virkelig alt"

//ok :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:11

Barishan kyssede hende tilbage. Han kyssede hende mere og holdt en hånd på hendes lår og den anden på nakken af hende. Det var som om han ikke kunne stoppe med at kysse hende. Kyssene blev lidt efter lidt lidt vildere. Efter noget tid stoppede han og satte sin pande imod hendes og sagde. '' ja det kan jeg. Jeg kan jo næsten ikke holde mig væk fra dig. Du er alt det jeg altid har ønsket og mere til ''. hans puls var helt oppe og han trak vejret hurtigt. Hans hjerte hamrede og han vidste ikke rigtig om han skulle kysse hende igen eller prøve at berolige sig selv. Han kunne mærke hun begærede ham men var det virkelig det hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:23

kajika betragtede ham og rødmede i det hun kyssede ham inderligt meget og hviskede i hans øre"måske burde vi vente på det rigtig tidspunkt men elskede vi har hele vores liv eller ide mindste til den dag vi dør dog så er du i mit hjerte forevigt" hun rødmede og kyssede ham endnu mere vildt nu og berørte hans brystkasse og sagde"så lad os besøge din familie i morgen jeg kommer ved 14 tiden og bare rolig så kan jeg bo ved dig elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:27

Barishan smilede og bar hende ind i sengen. Han tog tøj på og satte sig i vindues karmen. '' du har ret. Jeg kan ikke vente med at bo sammen med dig skat, om vi har et langt eller kort liv foran os så vil jeg nyde hvert en sekund af det med hele mit hjerte ''. Barishan smilede og kiggede kærligt på hende. Lidt efter hoppede han ud af vinduet og forsvandt i mørket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:32

Kajika så undrende mod ham og sagde"hvor skal du hen elskede!??" hun rejste sig og tøj hurtigt en tshirt i hvid på og shorts i det hun så ud af vinduet og sagde"Barishan hvor skal du hen elskede!!!" hun kiggede efter ham og bed sig i underlæben og sukkede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:41

Barishan kom tilbage noget tid efter med en rose. Han lagde den foran Kajika og smilede. '' så længe vi lever vil jeg altid være din min elskede. Så længe jeg trækker vejret og mit hjerte slår vil jeg altid være dig ''. Barishan lagde sig i sengen og grinede. '' der troede du lige jeg ville flyve min vej. Jeg sagde jo jeg ville få min hævn ''. Barishan grinede ondt og stak sin tunge over imod Kajika drilsk. Hans øjne udstrålede glæde og kærlighed. Barishan holdt om hende og grinede lidt mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:44

Kajika rødmede og tog om ham og sagde"åååårh du ond jehg troede du skred fra mig elskede jeg var så bange det en ond hævn" hun rødmede og kyssede ham inderligt med glæde og kærlighed i det hun kyssede ham mere og sagde"du så dejlig min elskede virkelig dejlig" hun grinte lidt og elskede ham virkelig inderligt. hun tog rosen i håret og betragtede den med glæde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:55

Barishan smilede og grinede. '' Kajika, vi overlever kampen mod Zane. Når vi gør det så køber vi et hus ved vandet, slår os ned. Hjælper med at opbygge Terra. Får børn og lever vores evige liv sammen i lykke. Lyder det ikke som en god ide?. Jeg elsker virkelig også dig af hele mit hjerte Kajika min dejlige kone. Intet ondt kommer til at ske dig ''. Barishan kyssede hende inderligt og med stor pasion. Han lå og nød hun var ved ham. Han vidste ikke om han kunne give slip på hende igen. Han havde lyst til bare at ligge der i en evighed og nyde livet. Nyde hende. Nyde at være glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:12

kajika rødmede og kyssede ham blidt tilbage og lukkede øjnene og sagde"jeg nyder virkelig at lægge så nær dig elskede men vi skal jo vær vores i morgen og din søster dream er sikkert lidt bekymret tror du ikke????" hun grinte og sagde"men nu er vi sammen og nu skal vi blot ligge her og falde i søvn sammen og ved siden af hinanden og du har ret elskede helot ret" hun kyssede ham tilbage igen og slikkede ham let op af kinden blot for at drille lidt i det hun tog dynen over dem og tog hans trøje af stille og sagde"Skal vi sove elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 12:20

Barishan smilede og nussede sig tæt ind til Kajika og lagde hans hoved på hendes bryst så han kunne høre hendes hjerte slå. Han smilede og kom med et suk af glæde og puttede sine arme omkring hende. '' jo min skat. Vi kan godt ligge os til at sove hvis det er det du vil skat ''. lyden af Kajika's hjerte var beroliende for ham, han følte virkelig det var her han hørte hjemme. Når han var sammen med Kajika havde han det godt. Faktisk havde han aldrig haft det så godt før, han vidste at fremtiden kunne se slem ud men det fik ham bare til at nyde det mere at han lå hvor han gjorde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:40

Kajika rødmede let og nussede ham blidt i håret mens hun lod sine finger blidt nusse hans små totter der stak ud til hver side og sagde"Okay elskede" hun sukkede let og kyssede ham på panden i det hun lukkede øjnene og sagde"godnat elskede" hun kunne dog ikke slippe tankerne om?, om han nogen sinde ville ? tag hendes krop med magt vis hun ikke blev klar efter et halvt år eller snart tog sig sammen, eller hans mørke side blot holdte sig gemt... kajika vidste hun var seksuel sky og de fleste vidste ingen gang at hun var det, hun undgik for det meste af ha sex overhovedet vis det var eller bare rør ved en mand... dog elskede hun barishan og havde stor lyst til ham men hun kunne bare ikke få sig selv til at lægge nok op til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:46

Barishan fornemmede at der var noget der gik hende på. Han kiggede op mod hende og smilede. '' hvad er der galt skat? ''. Barishan løftede hovedet så han lå og kiggede hende ind i øjnene. Han holdt en arm på hendes ryg og nussede hendes kind med den anden hånd. '' jeg kan føle der er noget der går dig på. Du ved du kan snakke med mig om alt ''. Barishan smilede og så på hende med et blik der viste at han ville gøre alt for hende, ligemeget hvad det var. På trods af hans store respekt for Kajika havde han stadigvæk svært ved at holde sig tilbage. Han følte han blev trukket tættere på hende hele tiden og den kemi de havde gjorde næsten luften helt elektrisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:58

Kajika rødmede og strøg ham over kinden og sagde"det blot det med samleje elskede intet andet, jeg syntes bare aldrig at kunne blive klar til det selv om.... om jeg gerne vil ha dig så det som om min krop ikke tør at lade dig komme tæt som ville noget magisk forsvinde ligeså snart du fik min krop rigtig og vi endelig endte med at ha det...." hun sukkede lidt og krammede sig ind til ham og sagde"men der kunne jo os opstå noget helt nyt men jeg kan bare slet ikke få mig selv til at lægge op til det og så komme til det stadium" hun rødmede og så på ham uskyldigt" det må du virkelig undskylde hvad vis der først går år! før du får mig på den måde elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:04

Barishan smilede og kiggede hen imod sit tøj. Han havde fundet en plakat der han var ude og finde hende en rose. Det var et billede med ham og en dusør på hans hoved. * jeg lever nok ikke længe. Dog er der ingen grund til at bekymre hende med det *. Barishan kiggede på Kajika og smilede. '' det gør ikke noget min skat. Vi har hele livet foran os ''. Barishan smilede med en af hans falske smil og kyssede så Kajika på panden. Det var klart at se han var urolig og ikke glad. Dog prøvede han at virke glad for ikke at gøre hende urolig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:09

kajika tog ham i hånden og sagde"barishan... hvad er der galt!?" hun kiggede på ham forsigtigt og meget bekymrende i det hun ikke rigtig vidste hvad det var der gjorde ham urolig men barishan var modig og vis noget gjorde ham urolig kunne det ikke! være en god ting.. kajika nussede ham hen af kinden og hviskede i hans øre blidt da hun kyssede ham på kinden"du lyver gør du ikke.... du bekymret og har jeg ret i at du ikke vil vente..." hun berørte blidt hans brystkasse og kyssede ham blidt over de smukke læber af hans, bløde og fyldige var hendes læber og de gik mod barishans i et langsomt og lydt kys samt lidenskabeligt og passioneret kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:15

Barishan kyssede hende tilbage på en måde som var det deres sidste kys. Der var virkelig meget følelse i det kys. Han lukkede øjnene og kyssede hende i lang tid. Så satte han sin pande mod hendes. '' Zane har sat en dusør på mig. Den største dusør jeg nogensinde har set. 17 milioner og et magisk våben. Jeg er bange for vi ikke har mange af sådan nogle nætter her tilbage sammen min dejlige kone. Jeg bliver snart nød til at mødes med Zane og ende det her en gang for alle. Jeg elsker dig ''. Barishans stemme var fyldt med sorg i det han sagde det. Han vidste at det ville ende i et blodbad. Chancen for han kom ud af det i live var lille. Barishan krammede Kajika ind til sig og holdt om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:21

kajika lå blot der helt alene og sagde"nej han får dig ikke Barishan det lover jeg... han får dig ikke det får han ikke lov til, det må ikke være vores sidste nætter den her uge jeg vil ikke!!" hun sukkede inderligt dybt og krammede barishan ind til sig og sagde"jeg kan ikke fatte der er så stor en dusør på dig men der os en på mig dog ikke så stor.... men barishan jeg... jeg kan ikke jeg vil ikke!! slippe dig du får ikke lov til at møde Zane så... jeg vil beskytte dig" hun fældede en tåre og holdte ham ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:27

Barishan smilede og fjernede hendes tåre med en finger. '' Kajika. Jeg er den eneste der har været tæt på at dræbe Zane. Det er derfor dusøren er der. Han er bange for jeg er blevet stærkere. Det er jeg Kajika. Denne gang er kampen mere lige. Du skal ikke være bange. Du skal ikke gøre noget dumt. Vi gør det eneste rigtige. Vi kæmper imod ham, sammen. Hvad siger du til det. Vi havde begge solo planer. Men nu er vi gift, vi er en. Vi er stærkere når vi er sammen. Når du står ved min side ved jeg jeg er stærk nok til at besejre Zane. Hvad siger du min dejlige kone? ''. Barishan kiggede på Kajika med øjne der næsten brændte af kamp ånd. Han troede faktisk på han kunne vinde. Faktisk var der ingen tvivl i hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:32

Kajika sukkede og sagde"Nej jeg nød til at klare det alene Barishan min tid kommer før din måske,.... måske kan det være men jeg ikke sikker efter som vi hver har vores plan og du har dine elever der skal kæmpe med dig" hun rødmede let og sagde"dog er dette måske vores sidste mest intime nat vi overhovedet kan ha fordi når jeg er hjemme ved dig ved dream os så kan vi ikke.... ikke gør som nu og sådan det ville være for meget vis hun hørte os altså du ved for pinligt" hun rødmede endnu mere og smilede så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum