Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 9 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:01

Barishan følte hun træk sig væk. * jeg bør passe lidt bedre på når jeg ligger tæt på hende *. Barishan smilede da han hørte lyden. Han skyndte sig at putte hånden ind i puden og tage dem ud. Han sad lidt med håndjernene i hånden, så kiggede han på Kajika og smilede ondt. '' tig om jeg ikke skal bruge dem. Ellers bruger jeg dem og det skal være det bedste tiggen jeg har set ''. Barishan grinede og kiggede hende i øjnene. Han vidste ikke hvorfor han var på den her måde. Det var bare noget hun bragte frem i ham. Normalt var han afdæmpet og rolig. Men nu har han spontan og utilregnelig. Sådan havde han ikke været i mange år. Det var en dejlig følelse der skød igennem ham. Den frihed det gav, den spænding. Han havde aldrig følt sig så levende før.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 9 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:06

kajika grinte i det hun satte sig op og tænkte*han har set min krop så jeg... jeg behøves ikke at gemme den mere * hun satte sig stille op og lænte sig ind over barishan mens man kunne se hendes bryster perfekt, runde, faste, bløde i det alligevel, og ikke for bløde, dog tilpas... hun smilede og slikkede ham op af halsen og lod blidt en finger glide ned af mod hans pik mens hun stille stoppede ved det sted buksekanten plejede at være"årh skat jeg ber dig skån mig fra at blive lænket til sengen" hun bed ham blidt i halsen og slikkede så det sted i det hun strøg fingeren frem og tilbage hvor buksekanten skulle være og sagde"jeg ber dig lænk mig ikke til sengen og gør mig helt forsvarsløs" hun bed ham blidt i øreflippen og hviskede"jeg så uskyldig og helt nøgen og ude af stand til at kunne modstå din sexappeal elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:14

Barishan skubbede hende ned i sengen. Tog håndjernene frem og spændte hende fast til sengen. Det frihed det gav. Han følte sig fyldt med kraft. Som den gang han dræbte Dæmoner uden at skænke dem en tanke. Den magt det gav at følge sit instinkt. Det var berosende for ham. Barishan kunne føle hvordan hans fornuft langsomt begyndte at forsvinde, hvordan han langsomt lod sit gamle spontane selv tage over. Det var den mørke siden af ham. Den side Malakel havde set i ham. Det var befriende for ham omsider at give slip på hans somvittighed og kvaler over hvad han havde gjort og bare lade instinktet råde over ham. Han bed hende i halsen, en smule hårdt så lagde han sig over på hende og sagde. '' du må gøre det bedre en det for at komme fri ''. Barishan bed hende på den anden side af halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:19

Kajika så overrasket på ham med de babyblå øjne der var smukke blanke i det han blot smed hende i sengen og mærkede trods hendes stritteri hvordan hun blev spændt til sengen. hun så på barishan og sagde"barishan dog hvad laver du???" Kajika mærkede ham lægge sig på sig og mærkede! en vis ting på henes lår og over rødmede i hele ansigtet i det hun så på barishan og sagde"jeg ber dig barishan slip mig fri aaah!!" hun lukkede øjnene da hun mærkede det andet bid i halsen og tænderne var bidt sammen og hendes øjne lukket i... hun rødmede og hun mærkede en våd følse nede mellem benen. på sig selv... *årh nej! sig det løgn.... jeg bare ikke opstemt... han må ikke finde ud af det...* hun så på barishan og sagde"jeg ber dig elskede slip mig fri jeg kan intet gøre... jeg føler mig som en slave for dig" hun rødmede og så utrolig uskyldig ud dog med et lumsk smil bagved den uskyldige fasade-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:26

Barishan var først ligeglad. Han havde givet sig selv hen til sit instinkt og det føltes godt. Han kyssede hende på kravebenet og havde et ondt smil på læberne. Da han var på vej længere ned stoppede ham. Hun havde bedt ham om at stoppe og han kunne føle hvordan fornuften kom tilbage til ham. Han kunne ikke gøre noget ved hende imod hendes vilje. Det var forkert. * hvad har jeg gang i. jeg på slappe af. Jeg husker hvordan jeg var den gang, det er en Barishan jeg ikke kan kontrollere *. Barishan flyttede sig fra hende og spændte den ene af hendes hænder fri. '' det. Det må du undskylde skat. Jeg. Jeg ved ikke hvad der gik af mig ''. Barishan satte sine hænder over sit ansigt og tog et par dybe åndedrag. * jeg nød det. Jeg kunne lide den side af mig. Hvad er der sket med mig *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:32

Kajika så på sin hånd med den hængende håndjern og rødmede i det hun lagde sig igen og lod den anden frie hånd blive klikket ind i håndjernet igen og lukkede øjnene og tog sig mod i det hun sagde da hun åbnede øjnene med et"Barishan ..... jeg din tag mig som du vil bliv endelig ved.... jeg .... jeg nød det utrolig meget elskede" hun rødmede utrolig meget nu og så på barishan rødmende og i håndjern... hun smilede dog kært og dog os lidt genert i det hun lagde sig så han kunne lægge ovenligt oven på hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:39

Barishan lå lidt med hænderne på sig ansigt. * kan jeg lade den side af mig vågne igen. Sidst gik der så lang tid før jeg fik kontrol over den igen. Den frihed den giver gør mig helt beroset. Den del af mig var lukket inde af en grund. Den side er farlig *. Barishan kunne mærke hvordan hendes ord ramte ham dybt i sjælen. Han lagde sig ovenpå hende igen. '' du ved godt du fortjener meget bedre en mig Kajika ''. Han lå helt stille over på hende. Han kiggede hende i øjnene med et dyrisk blik hun aldrig havde set før. Da han lå der igen følte han igen friheden og magten stige ham til hovedet. Han havde kontrollen og kunne gøre ved hende hvad han ville uden hun kunne gøre noget ved det. Et ondt smil dannede sig igen på hans læber. Hans normale rolige aura var udskiftet og der var næsten elektricitet i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:54

Kajika rødmede og sagde"ja måske men jeg vil ikke ha bedre" hun smilede kært og kyssede ham blidt på læberne inden hun nød at han blot var over hende og hans smil indtil hun så det dyriske blik igen blev hun lettere bange men tænkte*det barishan hvor galt kan det dog gå.... altså ?? det jo ham han er ridderlig han har ikke en side som ma´lakel eller Zane eller nogen af dem.... han ville aldrig kunne gøre noget ondt vel???* hun smilede kært og sagde"Hej elskede så hvad vil du nu gør, nuu jeg helt forsvarsløs"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:02

Barishan smilede ondt imens han kiggede på hende. Han hviskede i hendes øje. '' jeg kunne bare lade dig ligge som du er nu. Men det ville næsten være synd ''. Barishan bed hende i halsen så det der begyndte at bløde en lille smule. Barishan tog hårdt fat i hendes arme med hans hænder. '' hvad vil du gøre nu. Det er mig der har magten. Jeg bestemmer ''. Barishan kyssede hende hårdt på munden og sluttede med at blide hende let i underlæben. Han kørte sit hoved op til hendes øre og hviskede. '' du kan ikke komme fri nu. Lige meget hvad du gør ''. Barishan kørte en finger fra hendes hals ned til hendes lår imens han lå og kiggede ondt på hende med en dråbe blod på sin underlæbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:08

Kajika skrig højt og mærkede blodet flyde blidt fra såret og så helt lamslået på ham"Barishan dog" hun rødmede og prøvede lidt at komme fri men sagde"nej du har ret jeg helt forsvarsløs men jeg kan dog også noget med mine ben vil du se" hun smilede lettere lumsk i det hun fik ham blidt skubbet af og satte sig op og grinte sødt"HAHAH!! se det godt at ha stærke lårmuskler der kan bruges til noget sådan nogen gange hihi" hun sendte ham et luft kys og blinkede drilsk og flabet til ham fordi hun regnede da ikke med han ville blive sur vis hun drillede ham eller noget???.... hun huskede hans finger mod hendes lår og rødmede utrolig meget i det hun prøvede for at i verden at holde øjen fokus ved hans ansigt og overkrop uden at se hans .... hans pik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:16

Barishan grinede let. * så du vil lege *. Barishan sprang over hende som et vildt dyr. Han holdt hendes ben med hans egne og holdt hans hænder i hendes hår. Han kyssede hende vildt og kiggede derefter på hende med et ondt smil. '' nu bliver jeg jo nød til at straffe dig ''. Barishan bed hende i øret så bed han hende lidt hårdt i den anden side af hendes hals så hun blødte lidt derfra også. Han slikkede blodet væk med tungen og kyssede hende så på munden igen. Denne gang brugte han munden og den metalliske smag af hendes blod danne sig i deres munde imens de kyssede. Det var ikke til at vide hvad han ville gøre. Det var spændende og farligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:23

kajika skrig højt i det hun mærkede den anden side os bløde nu og sagde"ja jeg havde ret, du skulle helt klart ha været vampyr i stedet for en aspara elskede" hun grinte sødt og kyssede med ham og mærkede hvordan han holdte hendes ben og tænkte*Han er ikke helt tændt i nu fordi ellers ville jeg vel ha mærket hans pik blive stiv ikke også???* hun grinte lidt ved at den måske var lille men rødmede så og tænkte*nej ikke tænk sådan kajika* hun nikkede og sagde"ååårh ja prøv endelig at straffe mig elskede" hun kyssede med ham og blod flydende ned af mundvigen og bed ham blidt i underlæben og sagde"Hævn Wonderboy"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:29

Barishan tog rundt om hende nakke med sin ene hånd og kiggede på hende. Hun ville nu kunne mærke noget der ramte hende mellem hende ben. '' du er vist ikke bange af dig var. Du burde vide at det er mig der har magten her. Jeg kan gøre lige hvad der passer mig ''. Barishan slikkede blodet væk om sine læber og kiggede på hende. * jeg vil prøve at se om jeg kan skramme hende lidt *. Barishan lænede sig hen til hendes øre og hviskede. '' jeg vil kunne dræbe dig uden du kunne gøre noget for at forsvarer dig skat ''. Barishan kiggede på hende og afventede hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:35

Kajika over rødmede og tænkte*Arh!!! HANS!!! HANS!!! jeg kan mærke den og den er ikke langt fra mit underliv!!! OMG! jeg ved ikke om jeg klar skal jeg sige det skal jeg flygte hvad skal jeg gør!!! det barishan jeg kan ikke blot gå ind i sex men jeg nyder det os omg! jeg ved ikke hvad jeg skal gør* hun så undrende på ham og grinte i det hun sagde"har du magten frække" hun rødmede i det hun listede sine finger ud af håndjernene og tog pisken og slog ham blidt på ballen og rullede væk fra ham i det hun grinte og sagde"så du ville dræbe mig måske hva frække jamen så kom an og tag mig" hun strøg blidt håret bagud så det flagrede smukt og stod der med den sorte læder pisk blidt berørende op af hendes lår og stod nøgen foran ham og sagde"pas på jeg ikke lægger lænker på dig elskede" hun slikkede sig sensuelt om læberne og sagde"mmmh jeg kunne lige forstille mig dig i lænker og mig med magten" hun grinte sødt og stod der og sagde"du kan intet gør vel" der var et kæmpe vindu bagved hende og noget i hende vækkes os og hun havde lyst til at opleve spænding og fare med Barishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:47

Barishans øjne åbnede sig helt da han blev ramt af pisken. Han kiggede på Kajika og rejste sig op og kig helt over til hende. Ham pressede hende helt ind til ham så hun kunne mærke ham igen. '' så du vil have magten. Det er jeg ikke bange for. Du prøver bare. Du ved bare du bliver straffet senere ''. Barishan smilede og kiggede Kajika ind i øjnene på en udfordrende i dare you måde. Barishan grinede lidt og slikkede hende på halsen. Der var noget over hende da befriede ham. Han var helt hendes. Dog følte han sig fri. Fri fra bekymring og skyld, han var som en fugl der svævede højt over skyerne. Denne kemi imellem dem. Denne spænding og dette spil om hvem der først rigtigt gav efter. Det var berosende og fik kun hans følelser for hende til at vokse mere. Barishan vidste ikke hvad det var ved hende, hun var bare som skabt for ham på alle måden. Den eneste i verden han ikke kunne modstå ligemeget hvad han så end gjorde. Hans største svaghed men også hans største styrke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:35

Kajika rødmede i det hun grinte og fik ham lagt ned og kyssede ham på munden i det hun fik håndjern på ham og gjorde så han stod op af stolpen og rødmede i det han vendte mod hende og røven mod stolpen. hun gik hen mod ham og gik så ned i knæ og berørte hans lår nær hans pik og grinte i det hun blidt kørte hånden over hans hofte og sagde"nu har jeg magten"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:58

Barishan kiggede ned på hende. Han kunne mærke hvordan hans gamle jeg var vågnet igen. Han havde prøvet at gemme den del af sig selv væk i så lang tid. Nu var den tilbage. Han stod og smilede. Han var ikke bange for hvad hun gjorde ved ham. Han følte han var stærkede en nogensinde før. Den samvittighed der før havde gjort ham svag var væk. Han kunne føle hvordan lysten til at ligge hende ned og lade dyret i ham tage over voksede. Men han blev stående. Han ville se hvor det her førte hen. '' det har du. Men kan du finde ud af at bruge den skat? ''. Barishan grinede lidt for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:09

Kajika smilede ondt og sagde"Ååårh ja det kan jeg skam skat! hahah jeg kunne blot lægge mig her" hun lagde sig på sengen og tog håndklæde om sig og sagde"og ringe og bestille noget mad og så blot lade dig være helt nøgen når de kommer med madden" hun bestilte noget pizza blot for at få lidt mad i maven og sagde"Jeg må hellere ud og vaske mig lidt ned af kroppen så jeg ikke er fyldt med blod" hun gik på en sexet måde ud i mens hun blot lod ham være i håndjern og tog vand på siderne af sin hals og healede hullerne fra hans bidmærker og kom ud til ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:13

Barishan stod der og grinede lidt. Da Kajika kom tilbage smilede han ondt til hende og sagde. '' du ved godt du kommer til at få igen for det her ''. Barishan brugte sine vind evner til at lave et stærkt vindstød for at sende hende over imod ham. Imens han gjorde det grinede han let og smilede ondt. Barishan kunne føle hvordan han ikke kunne komme fri. Men det betød ikke at han var forsvarsløs. Det var han kun når han var våd og det var han jo ikke lige nu. '' jeg er ikke forsvarsløs selv om jeg er bundet skat ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:16

Kajika mærkede hans krop mod hendes og sagde"du kan ikke bruge dine arme smukke og her" hun hældte lidt vand på ham og smilede kært i det hun slikkede ham op af halsen og en tjener bankede på. hun gik hen og åbnede døren og sagde"er han ikke smuk" hun smilede nuttet og sagde"det min dejlige mand der helt i min magt" tjeneren grinte lidt og gav hende pizzaen i det han gik lukkede hun døren og tog et stykke af pizzaen og smilede glad..."jeg ikke bange for dig elskede du kan ikke komme fri jo så hvorfor skulle jeg være bange"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:21

Barishan kunne mærke hvordan han ville fryse til is hvis han brugte sine evner nu hvor han var våd. Han knurrede lidt. '' bare vent. Når jeg kommer fri skal jeg nok gøre gengæld skat ''. Barishan stramte alle muskler i sin krop og prøvede at komme fri. Det knirkede i sengestolpen. Barishan smilede og gav et ryk mere med sine arme. Der kom et større knirk. Barishan kiggede på Kajika med et blik af kærdighed i hans øjne. '' jeg elsker dig min dejlige kone ''. Barishan grinede lidt og slappede af i sine muskler igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:35

Kajika s¨bekymret på stolperne i det hun hurtigt låste op for håndjernene og sagde"du må da ikke ødelægge dem elskede" hun rødmede og tænkte*årh! nej! jeg åbnede lige for ham men han er vist blevet mere rolig nu hihi* hun sad i sengen helt uskyldig og klappede ham lidt hårdt i røven blot for at drille .Hun kiggede på ham og bed sig let i underlæben og sagde"se dine små dejlige bide mærkere er væk elskede" hun havde lagt pisken fra sig på et af reolerne og sad blot der nu helt alene og vidste ikke rigtig hvad hun skulle lave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:42

Barishan skubbede hende ned i sengen og lagde sig ovenpå hende. Vandet han var blevet ramt af var nu mellem deres kroppe og rislede langsomt ned af dem begge. Barishan grinede en smule ondt. '' det var ikke et smart træk min elskede ''. Barishan bed hende igen i halsen en smule hårdt. Han slikkede hende på halsen bagefter. Så tog han pisken og smed det ned på gulvet med den ene hånd imens han holdt en smule hårdt fast i hendes håndled med den anden hånd. Barishan grinede igen og bed hende igen i halsen lidt hårdere denne gang. '' hvad vil du gøre nu. Jeg er stærkere en dig ''. Barishan kunne føle hvordan vandet imellem dem gjorde deres kroppe fugtige og glatte. Han kunne mærke hele hendes krop. Han kunne mærke hvordan hans instinkter tog over igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:47

kajika betragtede ham i det hun lukkede øjnene og sagde"ja men jeg kan stadig få dig af og du kan intet gøre ved det og hvor var de stygge straffer du ville give mig og den store hævn min elskede" hun grinte sødt og rakte tunge af ham i det hun skubbede ham videre rundt nærmest rullende indtil de ramte gulvet og kajika lå oven på ham og hun rødmede meget fordi hun syntes at kunne begyndte at mærke hans pik blive stiv igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:54

Barishan smilede og da de landede kunne hun mærkede den igen. Barishan kiggede på hende og smilede. '' du tror nok rigtig du er stærk var skat ''. Barishan betragtede hendes krop med hans øjne. Hans hjerte bankede vildt og han rystede næsten helt. Barishan kyssede hendes mave og kiggede op på hende. '' det virker til du er blevet mere vant til jeg kigger på dig var. Hans blik borede sig næsten ind i hendes sjæl. Blikket var fyldt med kærlighed, vildskab og pasion. Barishan smilede lykkeligt til hende imens han kiggede hende i øjnene. * hvis jeg skal have flere børn skal det være med denne kvinde *. Barishan brugte ikke længere sin styrke til at holde hende. Han lå bare og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum