Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:47

Barishan smilede. '' hvis du finder den rigtige til ham. Han er en god knægt og fortjener kun det bedste ''. Barishan blev en smule nysgerrig da hun sagde der var en hun kunne lide. Barishan kiggede Dream ind i øjnene med sine krystal blå øjne. '' hvem er det så. Er det ham der hudson tingen? ''. Barishan var meget over beskyttende overfor Dream og kunne ikke lide tanken og hun rendte rundt og hang ud med drenge. Han var overbevist og de ikke var gode nok til hans lille Dream. De ville sikkert bare udnytte hende. '' ligemeget hvem det er så skal jeg møde ham før du så meget som holder ham i hånden, er det forstået unge dame? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:56

Dream så let på ham, og smilede let til ham.. "Hvad nu hvis jeg allerede har kysset hans læber??" spurgte hún drillede, men det passede nu. Hun havde gjordt det midt på en Café det var Barishan nok ikke helt glad ved. "You don´t now" hviskede hun let til det med m det var Hudson eller ej. HUn smilede let til ham, og kiggede let på den ring, hun havde fået af Barishan. Hun smilede let. "Og jeg kan hilse dig ogs sige at det ikke bliver sidste gang jeg kysser ham" sagde hun drillede og prikkede ham nuttet på næsetippen. Hun smilede let til ham, og lagde let hovedet ind mod ham. "Hvad siger du så til det??Din lille søster gør??" spurgte hun drillede, og smilede kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:03

Barishan rejste sig op han havde en sur mine på sit ansigt. '' Tænk på din familie og dens ære. Dream du er Adel nu, ved du hvad det indebærer. Du kan ikke løbe rundt og kysse drenge som du vil. Du har stuearrest, gå op på dit værelse og tænk over hvad du har gjort''. Barishan smilede lidt efter han havde sagt det og sagde så '' inviter han til aftensmad i morgen''. Barishan løftede en finger. '' men du har stadigvæk stuearrest og skal komme lige hjem efter skole og efter du har inviteret ham ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:14

"Det var inden du adopterede mig, tror jeg nok" mumlede hun. Og vadede op mod hendes værelse, med en sur mine, "Og NEJ jeg inviterre ham ikke imorgen, og jeg går ikke i skole fortiden" mumlede hun let, og smaskede døren i, efter, sig. Hun smilede let for sig selv, og kastede sig let hen på sin seng, og tog hendes store briller på. hun kiggede let rundt, hun så meget bedre med dem, på. Hun smilede letog tog hendes bamse i favnen, og krammede den let ind til sig. Hun havde aldrig prøvet at have en familie på den måde.
Hun grinede kort,"så adel er jeg nu heller ikkke mumlede hun med et grin til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:25

Barishan grinede for sig selv da Dream var gået. Han rystede lidt på hovedet. '' den pige er lige som hun skal være ''. Barishan gik ud i køkkenet og begyndte at lave aftens mad. Han lavede kylling, ris og salat. Da det hele var færdigt råbte han til Dream. '' så er der aftensmad unge frøken ''. Barishan stillede sig bag hans stol og ventede på Dream kom med. Han prøvede virkelig at få hende til at føle sig en del af familien for det var hun jo også blevet. Han vidste godt hun ikke var rigtig sur denne gang men han blev nød til at sætte foden i jorden. Det var ikke plads til de kunne gøre hvad de ville. Ikke før Zane var død.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:29

Dream smilede let, og hoppede ned af trappen. Hun smilede varmt til ham, "ja, ja jeg skal nok komme grinede hun kært og sprang hen og gav ham en krammer. "Men jeg er stadig ikke sultten" sagde hun og smilede nuttet. Hun spiste generalt ikke. Hun var ikke så god til det med at spise, så hun var også lidt for tynd. Men sådan var det vel engang imellem. Hun bed sig let i underlæben, og drejede let rundt. Hun smilede varmt til ham og satte sig på den anden stol. "Hvorfor må jeg ikke kysse drenge??" spurgte hun let og drillede, efter hun ahvde sat sig ned. Hun smilede varmt til ham. "Det gør jeg krav på at vide" griende hun kært og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:44

Barishan satte sig i stolen efter Dream havde sat sig i sin skol. Barishan sad og kløede sig i nakken og prøvede at komme med det bedste svar på det spørgsmål. '' det er fordi. Altså ser du. Det er fordi drenge kun er ude på en ting og det er at udnytte dig. Indtil du er 18 år så skal jeg møde dem før du kysser dem så jeg ved de ikke er sådan nogle typer. Hvis jeg tror de er det, ja så må du ikke omgås dem. Det er ikke noget valg. Du kan ikke hænge ud med han der kysse tingen før jeg har sagt god for ham ''. Barishan pegede sin gaffel imod Dream og smilede. '' forstår du det unge dame ''. Barishan grinede lidt men han mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:49

"Han kyssede ikke mig, jeg kyssede ham. Bare lige så du ikke giver ham skylden, " mumlede hun let, og kiggede let ned på hendes gaffel, som hun let strøg over spidserne. Hun smilede let. "Æhmm.. Men der er ikke noget mellem os okay, " mumllede hun let, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun rødmede svagt i kinderne, ved tanken om ham. HUn kiggede let ned på gaflen, som hun let lod figeren køre hen over. Hun smilede let ved at mæærke det stikkede i hendes finger, men det gjorde ikke ondt. Slet ikke. Hun smilede let og så på ham, med hendes baby blå øjne. "det er vidst godt at jeg snart bliver sytten" grinede hun kært og drillede. Hun kørte let hendes finger rundt om hendes glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:06

Barishan fnøs. '' i mine øjne vil du altid være min lille Dream ''. Barishan tog sin tallerken ud da han var færdig med at spise. Han gik ud og uglede Dream i håret. '' jeg har købt film og slik. Hvad siger du til vi sætter os ind i stuen og hygger os med en god film og snakker lidt og denne kysse frans ''. Barishan grinede lidt og tænkte på en person. Et stort smil viste sig kort på hans ansigt og hans kinder fik et let rød farve et kort øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:11

Hun så hans svage rødmen "Hvad rødmer du for??" grinede hun kært.. "Nuuurh.. Har du en Lover på hovedet??" grinede hun drillede og prikkede ham let på næsetippen. HUn smilede nuttet. "Hvem hvem hvem??Hihi" spurgte hun med et lille fnis. "Mhmm.. Kom nu ssig detjeg venter spændt" sagde hhun drillede, og smilede let til ham, før hun hjalp ham, med at tae af bordet. Hun stildte let hendes tallerken ind i skabet, fordi de ikke var brugt og de andre ting som der ikke var brugt. Hun smilede let til ham.. "Skyyynd dig nu at sige hvem" sagde hn utålmodigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:15

Barishan fnøs igen. '' en lover. Jeg er ikke sådan en person Dream. Jeg venter til jeg er gift ''. Barishan gik ind i stuen og tændte tv'et imens han smilede og sagde. '' jeg tænkte på min kone Kajika. Ja Dream jeg er gift, det er faktisk en romantisk historie. Ikke sådan noget kysse frens pjat''. Barishan grinede og satte filmen i og puttede slikket i en skål. '' kom så her og sæt dig og se filmen sammen med din storebror ''. Barishan satte sig i sofaen og ventede på Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:21

Dream grinte let "Er du gift? Det havde du ikke tænkt dig at fortælle mig lidt før?? Haha! Hvem er hun bor hun her??" spurgte hun let og grinede nuttet.
Dream sprang llet over sofaen og satte sig op af ham..." Gift" mumlede hun.. "Også må jeg ikke engang kysse en dreng" mumlede hun drillede og priikkede let til ham. "Hihi" fniste hun let og smilede til ham."Hvornår blev i gift, hvor længe har i kendt hianden? er hun sød?" spurgte hun let og smilede kært til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, med et lille fnis. "Så hviis jeg blev gift måtte jeg så kysse ham??" spurgte hun drillede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:37

Barishan smilede. '' det skete for nyligt. Det er faktisk en romantisk historie. En skål i køkkenet var ned at falde ned i hovedet på hende. Jeg sprang ind og skubbede hende væk. Jeg fik skålen i hovedet og mistede min hukommelse. Da jeg vågnede troede jeg hun var min kæreste. Hun ville give mig en dag med lykke fordi jeg ikke kunne huske alle de slemme ting der var sket eller de ting der snart kommer til at ske. Det endte med at vi blev gift. Hun ville få det annulleret når jeg fik min hukommelse tilbage. Men da jeg fik min hukommelse tilbage fandt vi ud af at vi elskede hinanden. Så vi forblev gift. Hun hedder Kajika. Ja hun bor her. Du bliver ikke gift før du er over 18 år. Så hvis du siger man skal være gift før man må kysse så laver vi bare den regel. Sådan der ''. Barishan grinede lidt og uglede Dreams hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:39

//Logger nu svare senere! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:52

//okay ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:59


Dream så let på Barishan, Hvad?? Du må blive gift og jeg må ikke engang kysse en dreng, snyd!!!” mumlede hun let. ”Nej! Den regl er der ikke, NEJ! Jeg vil aldrig giftes så??” mumlede hu let. Hun smilede let til ham, og satte sig op af ham, og fiskede hendes telefon op af lommen. Selvom hun ikke kunne finde ud af at bruge, den. Hun smilede let, og lagde den let i lommen igen. Hun grinede kært og strøg ham over kinden.. ”Jeg sætter også snart regler for dig” sagde hun kært og prikkede ham let på næsetippen. Hun smilede kært og rejste sig let op ”Mhmm..” Jeg henter lige noget vand, skal du have noget???” spurgte hun kært og gabte let. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede let til ham, og gik elegant og yndefuldt op til køknet. Hun tændte let vandhanen, og lod vandet løbe indtil det var koldt. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Og satte let et glas, ind under det is kolde vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:10

Barishan sad og så filmen. '' nej jeg behøver ikke noget vand ''. Barishan tog et stykke slik. Det var en gyser film. Barishan kunne godt lide at se gyser film. Der var noget over dem der fascinerede ham. Den måde morderen jagede sit offer. Det var interessant at følge med i. Barishan smilede da han så morderen fik et offer mere. Det vat kun en film men Barishan vidste hvordan det var. Det var på samme på som da han jagede Dæmoner. Det var samme elektricitet der var i luften. Samme frygt i deres ansigt når han kom efter dem. Barishan var en jæger. Dog havde han lagt sine jæger dage på hylden da han vandt over sit had. Dog var der stadigvæk spor efter det .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:46


Dream rødmede let i kinderne, og tog let en tår af det iskolde vand.. ”Mhmm..” mumlede hun let, og nydende, da hun mærkede kulden ind i hendes mund. Hun satte let glasset og hoppede ned til Barishan, ”Hvad er det egentlig vi ser??” spurgte hun let og smilede kært til ham, før hun let lagde hoved ind til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben og rødmede svagt i kinderne..”Pyhh… Jeg er træt” grinede hun kært og trykkede sig let ind til ham, og nussede hendes hoved ind mod ham. ” Og så sidder varme masiknen, ved mig” grinede hun kært. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og smilede let til ham…"Mhmm.. Varme" mumlede hun uskyldigt og smilede kært igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:51

Barishan grinede. '' vi ser en gyser. Morderen har lige dræbt sit fjerde offer og er på vej efter hovedpersonen nu ''. Barishan lagde sin arm om Dream og kiggede på filmen igen. Lidt efter spurgte han. '' hvad siger du til at møde min kone? ''. Barishan tog et stykke slik imens hans øjne var fikseret på filmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:59

Dream så let på ham, "En gyser?? Det havde jeg ikke bemærket endnu" grinede hun kært og lagde let hovedet på hans skulder. HUn bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm..Ved ikke helt, kan det vente lidt??" spurgte hun og rødmede let i kinderne, "Vil du gerne have at jeg møder hende??" Spurgte hun let og bed sig let i underlæben, "Mhmm.. Jeg gør det hvis du ønsker det" sagde hun og smilede let til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og så let på ham, med hendes store babylå øjne, som der let skinnede igen.
Hun gabte kort, oog så på filmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:02

Barishan grinede let. '' Dream du er min lillesøster. Selvfølgelig vil jeg gerne have du møder hende. Hvorfor vil du gerne vente med at møde hende. Jeg siger jo ikke vi skal finde hende lige nu, hvad med i morgen? ''. Barishan uglede Dreams hår og tog et stykke slik mere. Hans øjne var stadigvæk fokuseret på filmen og det virkede til han virkelig kunne lide den uhyggelige gyser film.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:08

"Mhmm.. Ved ikke hvorfor, tror bare det ender galt, " mumlede hun let, og så på ham.. "Mhmm. Ved ikke med imorgen, havde måske tænkt mig at cykle hjem til Hudson, eller Belafont" mumlede hun uskyldigt og bed sig let i underlæben. Lige pludselig skete, der noget skræmmede i filmen, og det gjorde Dream skide bange.." Arrgh:" hun sprang hen på ham.."Skræmmede" mumlede hun uskyldigt, og rødmede let over hendes reagtion. Hun smilede let, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun grinede kort, kært. "Utroligt det skræmer mig stadig" smilede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:12

Barishan grinede over Dreams reaktion. Han rystede på hovedet. '' i morgen er en god dag. For hvis du husker så har du stuearrest. Så du møder Kajika i morgen og sådan bliver det ''. Barishan grinede igen og krammede hende ind til sig. Han uglede hendes hår imens hun sad over på ham. Det var nu hyggeligt nok. Barishan så Dream som en søsten men langsomt var han ved at se hende som en datter. Han nød virkelig når hun var der og han ville beskytte hende imod alt ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:17

"Mhmm.. Nej, jeg ahr ikke! Du var gift uden at fortælle mig det så stuearresten er ophævet" sagde hun med et lille grin, og lagde let hendes hoved ind til ham...
"Nårh.. jeg tror jeg vil gå i seng, nu" sagde hun og smilede let.. Hun rejste sig let op. "Sov godt" hviskede hun let og kyssede blidt hans pande, og trippede hen til trapperne.. "Mhmm.. Vil du vække mig tidligt,, skal jo ind til byen" sagde hun med et lille fnis, og hoppede op af trapperne. HUn åbbnede let døren ind til sig selv, og lukkede den let. Hun trak i noget almindeligt natttøj, og drejede let rundt på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:20

Barishan gik op og bankede på Dreams dør. '' Dream. Jeg vil gerne have du bliver hjemme i morgen. Jeg vil meget gerne havde du møder min kone. Hvad er der galt, du har virket lidt underlig efter jeg fortalte dig det ? ''. Barishan stod stadigvæk udenfor døren og undrede sig over hvad der var galt. Dream plejede ikke at opfører sig sådan. Han var opsat på at finde ud af hvad der var galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 2 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum