Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinede kort,"så adel er jeg nu heller ikkke mumlede hun med et grin til sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream sprang llet over sofaen og satte sig op af ham..." Gift" mumlede hun.. "Også må jeg ikke engang kysse en dreng" mumlede hun drillede og priikkede let til ham. "Hihi" fniste hun let og smilede til ham."Hvornår blev i gift, hvor længe har i kendt hianden? er hun sød?" spurgte hun let og smilede kært til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, med et lille fnis. "Så hviis jeg blev gift måtte jeg så kysse ham??" spurgte hun drillede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream så let på Barishan, Hvad?? Du må blive gift og jeg må ikke engang kysse en dreng, snyd!!!” mumlede hun let. ”Nej! Den regl er der ikke, NEJ! Jeg vil aldrig giftes så??” mumlede hu let. Hun smilede let til ham, og satte sig op af ham, og fiskede hendes telefon op af lommen. Selvom hun ikke kunne finde ud af at bruge, den. Hun smilede let, og lagde den let i lommen igen. Hun grinede kært og strøg ham over kinden.. ”Jeg sætter også snart regler for dig” sagde hun kært og prikkede ham let på næsetippen. Hun smilede kært og rejste sig let op ”Mhmm..” Jeg henter lige noget vand, skal du have noget???” spurgte hun kært og gabte let. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede let til ham, og gik elegant og yndefuldt op til køknet. Hun tændte let vandhanen, og lod vandet løbe indtil det var koldt. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Og satte let et glas, ind under det is kolde vand.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream rødmede let i kinderne, og tog let en tår af det iskolde vand.. ”Mhmm..” mumlede hun let, og nydende, da hun mærkede kulden ind i hendes mund. Hun satte let glasset og hoppede ned til Barishan, ”Hvad er det egentlig vi ser??” spurgte hun let og smilede kært til ham, før hun let lagde hoved ind til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben og rødmede svagt i kinderne..”Pyhh… Jeg er træt” grinede hun kært og trykkede sig let ind til ham, og nussede hendes hoved ind mod ham. ” Og så sidder varme masiknen, ved mig” grinede hun kært. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og smilede let til ham…"Mhmm.. Varme" mumlede hun uskyldigt og smilede kært igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gabte kort, oog så på filmen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nårh.. jeg tror jeg vil gå i seng, nu" sagde hun og smilede let.. Hun rejste sig let op. "Sov godt" hviskede hun let og kyssede blidt hans pande, og trippede hen til trapperne.. "Mhmm.. Vil du vække mig tidligt,, skal jo ind til byen" sagde hun med et lille fnis, og hoppede op af trapperne. HUn åbbnede let døren ind til sig selv, og lukkede den let. Hun trak i noget almindeligt natttøj, og drejede let rundt på gulvet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» fight with me!- Barishan=Privat
» I love you(Barishan=privat)
» en kamp på liv og død ( Barishan-Privat)
» Psychosis //Privat - Ai , Barishan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage