Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:37

Barishan sad og tænkte tilbage. '' vi er en Adel familie der har været i mange år. Vi har en borg med en by rundt om i england. Sidst jeg var der boede der 300 Aspara bønder og vi havde 100 Aspara riddere der. Alle sammen nogen der ville kæmpe og dø for os Dream. På min kommando ville de alle troppe op og endnu engang kæmpe ved min side. De ser alle op til vores Familie Dream. Alle fejl vi laver kan have en effekt på deres liv. Det er derfor vi skal prøve at være perfekte. Vi har også en borg i nærheden af Jerusalem med 400 Aspara riddere. De han alle svoret eden at beskytte vores familie. Ser du vores familie beskytter et ældgammelt Aspara artifact der er hellig for vores race. Hvis det falder i hænderne på for eksempel Zane ville han kunne bruge det til stor ondskab. Vores familie har svoret at beskytte det med vores liv. Det samme har alle Aspara ridderne under vores banner''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:44

"Ømm.. Så du sige at der er MEGA mange Aspara´s som der vil ofre sig for din familie?? Det er jo sindsygt? Tænker de aldrig på sig selv???" spurgte hun let og forvirrede på ham.. "Det er jo vææmeligt at man skal være så perfekt," mumlede hun let og så på ham, med hendes store babyblå øjne. Hun grinede let, "Er du klar over hvor sjov du ser ud, når du ser så alvorligt på mig???" spurgte hun med et lille fnis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:50

Barisha fnøs og så lidt fornærmet ud. '' jeg er en ridder som dem Dream. Jeg har svoret samme ed. Jeg vil også dø for at beskytte dette hellige magiske symbol af Aspara racen. De Asparaer der har sluttet sig under vores banner følser lige så stor ære som os. Vi er blot den familie der blev valgt til at lede beskyttelsen af det. Derfor hviler alt ansvaret også på vores skuldre. Glem aldrig at de Asparaer selv valgte frivilligt at gå under vores banner og ser det som en stor ære ''. Barishan satte sine arme over kors og så en smule fornærmet ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:14

Dream bed sig forsigtigt i underlæben.. "Undskyuld hvis jeg fornærmede dig" hviskede hun let og gik hen og satte sig på hans skød, og lage let hovedet ind mod hans brystkasse.
Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede let til ham.. "Undskyld" hviskede hun let og strøg ham over kinden. HUn rødmede let i kinderne. "Mhmm.. barishan., der er en af mine venner som der hedder Belafont, jeg vil gerne have at du møder ham, for at du kan godkende ham" mumlede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 12:23

Barishan nussede Dream i håret og smilede. '' det er helt i orden Dream, du vil forstå det en dag ''. Barishan løftede et øjenbryn da hun nævnte en dreng. Barishan rømmede sig og havde mest af alt lyst til at blive sur, men hun respekterede jo at han skulle se og godkende ham først så Barishan blev faktisk glad. Barishan grinede let. '' jamen det vil jeg da gerne. Jeg laver noget aftensmad i morgen, så kan han komme forbi der. Hvad siger du til det Dream? ''. Barishan nussede hende igen i håret og gav hende et kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:49

Dream så let på ham.. "Ømm.. Han spiser ikke, han er nemlig en vampyr, så kan det blive noget andet???" Spurgte hun let og bed sig forsigtigti underlæben,"Mhmm.. Jeg kan jo lokke ham til athente mig og så kan du møde ham, også tager mig og hami byen eller sådan noget??" Spurgte hun og rødmede let i kinderne. Hun smilede let og uskyldigt, og så let på ham.. "Hvad siger du til den idé???" spurgte hun let og bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.. Eller han kan joogså bare vre her hvis det gør dig glad???" spurgte hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:11

Barishan grinede. '' bare inviter ham så finder vi på noget at lave. Men det skal være snart ''. * Zane har puttet en dusør på mig på 17 milioner Euro og et magisk våben. Jeg bliver nød til at konfronterer ham før dig og Riku kommer til skade *. Barishan smilede som ingenting og uglede Dreams hår. Han ville beskytte hende mod alt ondt. Selv ting der kunne gøre hende ked af det. Barishan vidste at Dream ville blive bange og forvirret hvis han fortalte hende hans plan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:16

"Mhmm.. Han kommer imorgen, kl. 24:00 eller nærmere jeg henter ham på stranden" hviskede hun let og kyssede blidt hans pande. Dream så let på ham.. "Jeg føler at der er noget som du burde fortælle mig Barishan, og lige meget hvad det drejer sig om så sig frem" hviskede hun let og bed sig uskyldigt i uunderlæben. "Mhmm.." mumlede hun let, og lagde hovedet ind mod hans bryst kasse, og så smilede hun let til ham, mens hendes to smilehuller kom til syne..
"Kom ni fortæl fortæl" hviskede hun nysgerrigt, og prikkede ham blidt på næse tippen. Hun smilede derefter bare varmt og nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:33

Barishan grinede og skiftede emne. '' nu passer du på med den Vampyr. Et enkelt bid fra ham kan være nok til at slå dig ihjel. Du skal virkelig passe på han ikke mister besindelsen omkring dig. Men jeg er villig til at give ham en chance, dog skal han imponere mig meget da han er Vampyr før jeg lader ham gå ud med min lille Dream ''. Barishan grinede igen og uglede hendes hår. '' i morgen klokken 24.00. Det et en aftale ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:38

Dream smilede let til ham.. "Han har det største selvkontrol, jeg sværger! Han var MEGA sulten sidste gang, men alligevel holdte han mig i hånden og passede på mig da jeg blev bange, så jeg stoler på ham" sagde hun og smilede let til ham. "Mhm.. Øv, jeg må ikke gå ud med en vampyr" sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næse tippen, Mhmm.. Men hvem siger at vi har kærligheds føelser for hinade`n?? man kan vel godt bare være venner" 2sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næsetippen igen..
"Nuurh.. skal Belafont til at imponere dig???" spurgte hun drillede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:52

Barishan grinede. '' nu skal du ikke drille mig Dream. Her går jeg og tror han er ham du har kysset med. hvis han bare er en af dine venner behøver han ikke at imponere mig. Nej vent det gør han faktisk. Jeg vil se med mine egne øjne hvor god hans kontrol er. Jeg glæder mig til i morgen ''. Barishan smilede lumsk og kiggede drilsk på Dream. Lidt som en far gjorde når han skulle møde hans datters kæreste for første gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:55

Dream så let på ham,før hun let rejste sig fra ham og hviskede let ind i hans øre.."Hvem siger jeg ikke også har fået et kys fra ham???" Hun drede let rundt og trippede kort op af trapperne, da hun ikke ville se ham i fjæset, hvis han blev vred. Dream smilede let, og listede uskyldigt ind på hendes værelse, men glemte let at lukke døren der ind til. Hun stildte sig let ud til vinduet, og kiggede ned på det smukke grønne areal.
Hun grinede kort, kært og smilede let for sig selv og tænkte på Belafont.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 4:23

Barishan fnøs lidt og gik efter hende. Han stillede sig i døråbningen og sagde med en stille skuffede stemme. '' det havde jeg ikke troet om dig Dream. At du ville lege med folks følelser og kysse med flere en den du bedst kan lide. Jeg må sige du skuffer mig. Jeg havde forventet at du ville gøre det rigtige efter alle vores samtaler, men jeg kan se jeg åbenbart ikke har været en særlig god bror hvis du er på den måde ''. Barishan lukkede stille døren og gik ind på sit eget værelse. Han stod og kiggede ud af vinduet, han kiggede på himlen og sukkede let. Havde han lært hende af være sådan. Var det hans skyld?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 11:43

Dream så let på ham.. "Barishan, jeg kyssede ikke ham, han trykkede bare blidt hans læber mod mine, men sådan har det vel lov at være" mumlede hun let, og fulgte ham..
Hun åbnede forsigtigt hans dør og stildte sig bag ham.. "MHmm.. Barishan, jeg kan ikke finde rundt i det mere, Hudson, kan jeg ikke finde, Riku kan lide mig og jeg kan ikke finde rundt i noget, for jeg har aldrig prøvet at nogle kunne lide mig før" mumlede hun let. "Men jeg tror også godt at Belafont, kan lide mig, men det betyder jo ikke at det er ham jeg skal vælge vel?? For jeg tror ikke ´jeg knytter mig til nogle" mumlede hun let og tog om ham i et kram bagfra-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:14

Barishan stod stadigvæk og kiggede ud af vinduet. Lidt efter sukkede han og sagde. '' Dream. Hvis du ikke ved hvem du vil vælge skal du sige det til dem. Så skal du bede dem om ikke at prøve at kysse dig. De skal give dig tid til så du kan finde ud af hvad du selv vil. Det er vigtigt, hvis ikke på gør det kan du ende med at knuse deres hjerter og det er ikke en god ting ''. Barishan kørte en hånd gennem sit hår, så vendte han sig om og krammede Dream og viskede i hendes øre. '' jeg ved du traffer det rigtige valg og ikke lader nogen tro du er deres uden at være det. Du er en ærlig god lille person min Dream ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:27

Dream så let på ham, "Tror du at de vil hade mig??? og hvem syndes du at jeg skal vælge???" spurgte hun let og kiggede på ham, med hendes nuttede baby blå øjne, som der let skinnede. Da han tog om hende, og så lagde hun blidt hovedet ind mod hans brystkasse. Hun smilede let for sig selv, og nussede ham blidt i håret, før hun let lagde armene, om ham. Hun bed ssig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.:" mumlede hun let og bed sig forsigtigt i undetlæben.
Hun så let op på ham... "Kom, lad os gå neden under. Hun tager blidt hans hånd, og hiver ham med ned af trappen og placere, ham på sofaen, med sig selv oven på. Hun sukkede let og beed sig forsigtigt i underlæben, da hun kom til at tænke på hvad Riku havde sagt til hende den anden dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:32

Barishan lå og grinede lidt. '' Dream det er kun dig der kan vælge hvem du vil have. Dog er det jo bedst at vælge en man ved hvor man har. En der ville gå gennem ild og vand for en. En man forstod og følte var sin bedre halvdel. En hvor man blev ligeglad med sig selv og bare tænkte på om den anden var glad, for så ville man også selv blive det. Den du skal vælge er den du ved du vil få det bedst sammen med Dream. Det er det råd jeg kan give dig unge dame ''. Barishan grinede igen og uglede hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:44

"Mhmm.. Men problemet er at jeg godt kan lide dem alle, men ikke på samme måde" mumlede hun kært og nussede sig let ind til ham. "Mhmm.. Du er så varm igen" mumlede hun uskyldigt og bed sig forsigtigt i underlæben. Hun gabte let og kiggede så på ham, med de store babyblå øjne. Hun kiggede let på ham.. "Mhmm., Men jeg har bare svært ved at vælge ting. Såsom Riku sagde at han elskede miig, og jeg kunne jo ikke sige at jeg elskede ham på samme måde" mumlede hun let og sukkede kort, før hun let lagde hovedet op af hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:19

Barishan rystede på hovedet lettere skuffet igen. '' Dream du bliver nød til at vælge eller fortælle dem alle at du har mange du kan lide og ikke ved hvem du skal vælge. Men du skal til og i seng, vi skal mødes med din Vampyr ven i morgen og det nytter jo ikke noget vi kommer for sent vel ''. Barishan grinede og uglede hendes hår og kyssede hende på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:28

Dream så let på ham."Ja, men stadig" mumlede hun let, "Ej, han kommer jo først kl. 24:00" mumlede hun let, "Og klokke er ikke særlig meget, kan vi ikke bare holde os lidt længere vågen??" spurggte hun kært og så smilede hun let til ham... "Kan vi ikke lave et eller andet munteret???" spurgte hun kært og bed sig forsigtigt i underlæben. Og så smilede hun let til ham.
"Hvordan mødte du engelig riku???" spurgte hun kært og kiggede let på ham med de store babyblå øjne som der let skinnede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:55

Barishan grinede og nikkede. '' okay så, men også kun fordi jeg har svært ved at sige nej til dig. Hvad vil du lave?. Jeg mødte Riku i klokketårnet. Han var alene der oppe. Han vidste ikke at han var en Aspara, han vidste ikke hvad han var. Han var bage og fortvivlet. Jeg kunne ikke efterlade ham der så jeg tog ham under min vinge og lærte ham at bruge hans evner, lærte ham om vores race, lærte ham at være en ridder. Riku er en af de mest hæderlige og noble unge mænd jeg kender. Jeg er virkelig stolt af ham. Det ville være en ære at kæmpe side om side med den unge knægt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:15

"Mhmm.. Ja klokketårnet, det var skræmmede, da han kastede mig op på hans ryg og sprang ud der fra, så bange har jeg ikke været siden jeg faldt af toget" sagde hun med et lille fnis. "Mhmm.. Vi kan jo det ved jeg ikke??" sagde hun let og sukkede blidt.
"Mhmm.. " mumlede hun let og strøg sig gennem det rødbrune hår.. "Mhmm. Jeg vil først og fremmest hente noget vand." sagde hun og rejste sig blidt op fra ham, og hentede et glas vand og satte sig blidt ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:39

Barishan smilede og kiggede på Dream. '' ligemeget hvad der sker i fremtiden så skal du vide du er min godhed Dream. Du er den der får mig til at føle mig som en god person og en god bror ''. Barishan kiggede ned i gulvet. Han vidste at han havde en stor ondskab i sig. Han vidste at tiden hvor den ville slippe ud snart var inde. Han vidste at Dream måske ville være den eneste der kunne få ham til at se lyset igen. Dog kunne han ikke sige det, tynge hende med den byrde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:45

Dream nussede ham let på kinnden, "Hvad med Kajika?? Vækker hun ikke din godhed, og lyset i dine øjne???" spurgte hun let og smilede blidt til ham.
Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, før hun kyssede hans pande, og tog en tår af hendes vand. "MHmm.." mumlede hun let og smilede uskyldigt. Hun grinede let af ham og prikkede ham blidt på næsetippen. "Du er så kær" hviskede hun llet.
Hun smilede varmt til ham.. "Glæder du dig ikke til at møøde Belafont??" spurgte hun ebgejstret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:49

Barishan smilede og tænkte på Kajika. '' Kajika er den godhed jeg har. Hun har vækket min mørke side, dog er jeg ikke bange for den. Så længe hun er ved min side er jeg stærk nok til at vinde over den. Jo jeg glæder mig til at møde din ven. Jeg håber ikke han er en der leger alt for sej, jeg er god til at smadre små Vampyrer ''. Barishan grinede da han jokede over den sidste del og så alligevel ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 4 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum