Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:25

Dream åbnede let døren.. "Mhmm.. Der er ikke noget galt, hvorfor skulle der være det??? Men jeg vil altså stadig, hellere ind til Terre" mumlede hun let, før hun satte sig hen på sengen, og lagde sig let over hendes dyne. Hun bed sig forsigtigt i underlæben,, hun lå let med hendes gamle bamse i armene,.. Hun klappede let på ladsen ved siden af hende, "Vil du ikke ned og sidde???" spurgte hun let, og smilede kært til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.." mumlede hun let og lukkede let hendes øjne i. Hun gabte let, og smilede derefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:31

Barishan gik over og lagde sig ved siden af Dream. '' Dream, det betyder meget for mig hvis du ville møde hende i morgen. Hvad skulle gå galt. I bliver sikkert gode venner Dream det er jeg sikker på ''. Barishan træk Dream ind til dig og kyssede hendes pande. '' Kajika er den rigtige for mig. Det er derfor jeg gerne vil have du møder hende Dream. Du er jo min lillesøster. Ja jeg ser dig næsten som min datter ''. Barishan smilede varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:36

Hun vendte sig let om... "Jeg vil lige sove på den" mumlede hun let og trak hendes bamse ind til sit hjerte. HUn lignede et lille barn, der lå og knugede sig ind til hendes bamse. " Ser du mig som dit barn?? " spurgte hun med et lille grin, og nussede sig ind til bamsen. "Mhmm.." mumlede hun let, og gemte hovedet ved den. Underligt nok sov hun stadig med bamse, men lidt barn havde man vel lov at være. Bamsen, lignede en mini panda, hvis man så på den, ved siden af en rigtigt panda.
Hun smilede let, til bamsen. Derefter kyssede hun den let på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:04

Barishan smilede let. '' ja jeg ser dig næsten som min datter. Så længe jeg er her er der intet du skal være bange for Dream. Jeg får alt det onde til at forsvinde. Jeg skal nok være som en far for dig ''. Barishan smilede over sine egne ord. Han vidste ikke hvorfor han sagde det, men det føltes rigtigt at sige dem. Barishan lagde sine hænder bag sit hoved og smillede meget. Lidt efter grinede han og sagde. '' jeg håber virkelig du vil møde hende i morgen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:10

Dream kiggede let på ham, "Betyder det noget for dig, hvis jeg mødte hende??" spurgte hun stille, og lukkede let hendes øjne i.
Hun gabte let, og var så småt ved at falde i søvn.. Hun gabte let og nussede sig ind til dynen. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede kort, og tænkte på Riku, Hudson,Belafont og Barishan. De betød noget for hende, mere end alt sådan set. Men alligevel havde hun ikke specielt meget lyst til at møde Kajika, men kunne jo blive nød til det på et tidspunkt. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:16

Barishan smilede. '' ja det betyder virkelig meget for mig. Og jeg vil høre din ærlige mening om hende bagefter. Hvorfor er det du ikke er begejstret for at din storebror han fundet kvinden i sit liv. Så i morgen sætter jeg et møde op i parken. Med picnic og god mad. Så kan vi alle tre sidde ude i naturen og snakke ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:39

"Ikke i morgen, og ikke mad, hader a spise, jeg føler mig så tyk når jeg spiser" mumlede hun let, og nussede sig ind til dynen. "Mhmm.. Okay fint i morgen, men ikke noget, med noget mad okay??" spurgte hun let, og så til sidst hen på ham. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og vednte sig så let igen.. "Jeg har ikke niget imod det" mumlede hun let, og kiggede surt, ned på dynen. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. "Mhmm.." mumlede hun let og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun lukkede kort igen øjnene, og gemte let hendes ansigt ved dynen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:59

Barishan grinede sagte. '' hvorfor kigger du så surt på mig hvis der ikke er noget galt. Dream du kan sige alt til mig. Du skal være helt ærlig overfor mig, jeg er din Bror. Kom så fortæl storebror hvad der er galt ''. Barishan satte sine hænder på hende hofte og begyndte at kilde hende blidt imens han grinede. Barishan passede på han ikke var for hård ved hende for hun virkede så skrøbelig i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:15

Dream så let op på ham, "Jeg så surt på dynene" mumlede hun før hun blev kildet. Hun grinede let da det killede enormt meget. "Hihi.. Ej, det er snyd!" grinede hun kært og vred sig let som en orm. HUn grinede let, og smilede til ham, før hun let prikkede ham i siden.. "Snyder!" mumlede hun drillede ogg satte sig op før hun puffede ham væk, og løb drillede ud af døren.. "Muwahaha! jeg undslap" grinede hun kært og spænede ned af trapperne, og udenfor..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:22

Barishan grinede da hun løb ud. * hun lære det aldrig. Det er så sødt . Barishan åbnede vinduen og sprang ud. Han landede bag Dream og prikkede hende på skulderen og sagde. '' buuh ''. Barishan grinede lidt og kiggede på hende. Når han var sammen med Dream var der ikke et gram ondskab i ham. Det kunne han godt lide. Han følte virkelig hans sjæl var ren og god når han kiggede på hende. Det var som om at verden var et bedre sted. Hun var den næste generation af Asparaer, det var hende han en dag ville ligge ansvaret i hænderne på. Det ansvar deres familie altid havde haft. Den ed den første Aspara i Barishans familie havde svoret at hans familie ville beskytte til der ikke var flere tilbage. Dog var han ikke klar til at fortælle Dream om det i nu, byrden var for stor. Lige nu skulle hun bare nyde livet og være ung. Han glædede sig til den dag hun var voksen og han kunne smile ned til hende fra himlen og vide han havde gjort det rigtige ved at tage hende under din vinge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:37


Uhh.. du gjorde mig bange!" grinede hun kært og sprang let op på hans ryg.. "Mhmm.. Varme maskinen, er også god som en hest" grinede hun drillede, og så lagde hun hovedet ind til hans hals, som hun let prikkede til med hendes pegefinger.. Hun smilede let til ham.. ”Mhmm.. Dejlig varm” grinede hun kært og hoppede let af hans ryg. Hun prikkede ham blidt på næsetippen… ”Mhmm.. Har tænkt lidt på en pige til Riku, men jeg kender ingen sært nok” sagde hun og smilede let til ham..” Har du nogle idéer i dag???” spurgte hun let. Og så op på månen. Hun rødmede let i kinderne, og drejede let rundt, før hun lod sig kaste ned i det dejlige fugtige græs, ”Mhmm…” mumlede hun let, ”nej jeg kender ikke nogle” sagde hun tænkede og bed sig uskyldigt i underlæben, ”Men, men, men måske kan jeg lære nogle at kende” sagde hun med et lille fnis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:44

Barishan grinede. '' Dream, jeg er som sagt ingen match maker. Jeg vil ikke finde en pige til Riku. Han er min elev. Det er meningen jeg skal træne ham. Men jeg så godt fordan du rødmede da du så på ham under træning. Du er vist lidt mere glad for ham en du siger du er var? ''. Barishan grinede og løftede Dream op på hans ryg og begyndte at flyve op på hendes værelse med hende igen. Han lagde hende i hendes seng. '' kan du så sove. Vi har en sjov dag i vente i morgen Dream ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:47

Dream så let på ham med hendes store øjne.. "Nej jeg rødmede bestemt ikke, Nej, det nærmede sig ikke en rødmen, "sagde hun let, og rødmede svagt i kinderne. hun rystede let på hovedet for at bekrafte hendes svar "Nej, kun som ven!" sagde hun bestemt, og bed sig kort i underlæben, "Mhmm.. Jamen, nu er jeg ikke træt" mumlede hun kort, og sukkede let. "Sjov, og sjov" mumlede hun let, og vente sig om på siden. Hun trykkede let bamse pandaen, ind til sig. "Men jeg rødmede ikke!" sagde hun bestemt og grinede nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:52

Barishan grinede og gik over på den anden side af sengen så han kunne se Dream i ansigtet. '' Dream du har lige sagt flere gange at du ikke rødmede og du rødmede da jeg nævnte det. Jeg tror du føler lidt mere for Riku en bare som en ven. Det er også helt fint med mig. Riku er en stræk ung kriger. Og jo i morgen bliver en sjov dag ''. Barishan lagde sig ned ved siden af Dream og holdt om hende. '' så, jeg ligger mig her så falder du hurtigt i søvn Dream ''. Barishan smilede og kiggede ned på Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:57

"Nej jeg gør ikke, han er kun min ven, og for sidste gang, jeg rødmede ikke," mumlede hun let, og mærkede hvordan sengen, let gav sig da han lå sig i den. Hun lagde sig let op af ham.."Mhmm.. varme, og jeg føler stadig ikke mere for ham, jg føler noget for en aden" mumlede hun let og lukkede hendes øjne, let i. hun faldt rent faktisk hurtigt i søvn, da han lå sig ved hende. "Mhmm..." mumlede hun i søvne, og knugede sig ind til bamsen.
Hun rødmede let i søvne. Og nussede sig så igen let ind til bamsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:11

Barishan lå lidt og tænkte på hvordan hans liv havde ændret sig. Hvordan der var så mange han skulle beskytte. Hvordan der var så mange der havde ændret hans syn på verden. Dog var han også en smule urolig. Kajika havde vækket hans mørke side igen. Han var en helt anden får han jagede. Hans instinkt dog over og han kunne ikke kontrollere det. Imens han lå og tænkte mærkede han Dream lå op af ham. Han smilede let og faldt for første gang i lang tid hurtigt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:17

**Næste morgen**

Solen skinnede fuglene kvidrede, og man kunne let mærke varmen mod ens kind. Dream vågnede let, da hun mærkede noget varmt ved siden af hende. Han måtte være faldet i søvn, ved hende igår. Hun smilede let, og kyyssede blidt han pande,og hooppede elegant over ham. Hun traskede let neden under, og gik let hen til køleskabet, for at lave mad til ham. Hun fandt noget mælk og æg, og mel. Hun smilede let g fik mixet det sammen til en dej som hun lavede pandekager ud af. Hun roede lidt i hans skuffer og fandt noget dhokolade som hun let lod smelte ned af pandekagerne. Hun ryddede op efter sig og satte hans mad på bordet, og lagde sig let på sofaen og tændte fjernsynet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:21

Barishan vågnede lidt efter. Han rejste sig og kiggede rundt omkring. Var han faldet i søvn. Der gik normalt flere timer før han kunne sove. Hvad var der sket. Han trak på skulderne og gik ned og tog et bad. Da han kom ud trak han jeans og en T-shirt på. Han gik ind til Dream og gabte. Han kløede sig i nakken og sagde. '' godmorgen Dream, har du sovet godt? ''. han smaskede lidt og hans hår så pjusket ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:25

Dream vendte let blikket hen mod ham med et lille smil.. "mhmm.. Ja, men meget varmt" grinede hun kært og smilede let til ham.. "Hvad med dig??" spurgte hun let og slukkede fjernsynet. Hun smilede kort, og gabte let. "Jeg går lige op og klæder om" sagde hun og smilede let til ham. Hun trækker let hendes tøj af og tager noget nyt på. Hun smiler let og gaber så. Hun sætter let hednes hår op i en sjusket knold, og går neden under igen. Hun har hendes store, gammeldags briller på, "Unskyld, men skal bare lige kunne se helt tydeligt lige nu"grinede hun kært og smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:32

Barishan grinede og kiggede på Dream. '' Kajika skulle komme senere i dag. Hvad har du lyst til at lave for at slå tiden ihjel? '' Barishan gik over og løftede hende op og snurrede hende rundt i luften imens han grinede. Så satte han hende ned og uglede hendes hår. Barishan satte sig så ned og begyndte at spise morgenmad. '' mmmh det smager godt Dream. Dog er det normalt mig der laver morgenmad til jer ''. Barishan grinede lidt og spiste op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:36

Hun grinede let, "Mhmm.. Jeg m jo ikke røre mig specielt meget, så ømm.. spille klaver??" spurgte hun let, og smilede til ham. "Jeg spiser jo kun sjældent, så det er din tur til at få et orndeligt måltid" grinede hun kært og lagde sig let på gulvet. "Av! mumlede hun let og tog sig til siden. "satans træ" mumlede hun surt, og lukkede let hendes øjne. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og så på ham med et smil, "Mhmm.. det glæder mig at du kan lide det" sagde hun og bed sig hårdt i underlæben.. *Tag dig sammen Dream det er kun en knogl* tænkte hun let og åbnede s blidt hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:52

Barishan grinede. '' jeg er ikke den musiske type. Jeg kan spille lidt på et græsstrå ellers er jeg ikke så god til sådan noget. Men du kan bare spille så sidder jeg bare og lytter ''. Faktisk var Barishan god til at synge men han gjorde det aldrig. Han havde ikke gjort det siden middelalderen og han havde ikke lyst til at starte igen. Der var så meget følelse bag hans sang. Det var ikke noget han ville have frem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:57

Dream grinede let, "Det kan jeg ikke," grinede hun kært og smilede let til ham. Hun bed sig let i underlæben. Hun kiggede op på ham.. "Mhmm.. Måske, jeg går lige i bad" sagde hun og kyssede ham let på panden og hoppede let op af trappen. Hun tændte bruseren, og tog let hendes tøj af og stildte isg ind i bruseren.
Hun mærkede det køllige vand, ramme hendes nøgne hud. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og mærkede hvordan vandet ramte hendes hår. "Mhmm.." mumlede hun let.
Da hun var færdig med at tage bad, tørte hun sig let og listede elegant ind på hendes væresle, dog med et håndklæde rundt om sig. Hun tog let undertøj på og betragetede igen de blå plamacher der lå over hednes hud. Hun trak i noget tøj, som der let bestod af en hvid stroptrøje stramme jeans og j´sokker. Igen stod der let på hendes tøje ` do you wanna touch me´

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:21

Barishan sad og ventede på Dream da hun kom ned igen. '' kom og sæt dig her. Der er noget jeg skal fortælle dig om. Du er jo officielt en del af familien nu. Jeg tror ikke helt du ved hvad det vil sige at være en adel ''. Barishan smilede varmt og ventede på at Dream ville komme og sætte sig. Han ville fortælle hende om familien og hvad de ejede og havde. Det var på tide hun vidste at hendes rigtigt navn nu var Dream Iben Fahalad eller med andre ord Lady Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:27

Hun hoppede elegant hen til ham, og drejde let rundt dom vinden inden hun satte sig.. "Mhmm.. Ja, jeg aner ikke hvad det er" sagde hun med et lille grin. Hun smilede let til ham, og bed sig kort i underlæben. "Sig frem" mumlede hun uskyldigt og rødmede let i kinderne. Hun så ham let i øjnene.. Forresten jeg rødmede ikke den dag2tilføjede hun lige hurtigt inden han ville gå igang, med at fortælle hvad det betød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little bird sing for me-(Barishan=Privat) - Page 3 Empty Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum