Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You AGAIN!(Gabe=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 3 Empty Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:06

Kajika vågnede efter nogen timer og klokken var ca 19:32 og vejret var dejligt og stille med let solnedgang der var ved at forsvinde... hun vågnede og så mod Gabriel i det hun smilede og sagde"godmorgen eller aften gabriel" hun grinte sødt og gik ud og tog sin temmelig revet kjole på og tog fat i masken og så på Gabriel i det hun sagde"jeg må nok hellere se at gå tror jeg..... du kan jo se mit tøj er forfærdeligt så jeg skal ha købt noget nyt og ja... noget normalt det ikke så normalt at gå i flået balkjole vel haha men jeg har dog intet hjem at komme tilbage til i nu.... men tak gabriel for din hjælp" hun smilede sødt og skulle til at gå

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:14

Gabe satte sig op og gabte overbevisende for at vise han havde sovet godt. "Øøøh... Ja, Godmorgen eller Godaften" sagde han og smilte lidt til hende.
"Årh hold da op! Du kunne jo skabe en ny mode" sagde han og grinte lidt over det det. Han havde sikkert ret... Hvis hun rendte rundt sådan inde i byen, ville alle jo lægge mærke til hende og kigge ligeså meget på kjolen som de ville kigge på hendes krop...
Han gik hen til døren og kiggede på hende med et meget tænkende blik.
"Hvis jeg sagde jeg havde løjet for dig... Hvordan ville du så reagere?" spurgte han hende stadig tænkende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:18

Kajika så på ham og rødmede i det hun sagde"det kommer an på hvad du har løget over....." hun bed sig let i underlæben og rødmede i det hun stille betragtede ham og sagde"hvorfor Gabriel???" hun kiggede rundt igen og sagde"bor du egenlig rigtig her gabriel eller bor du inde i terra ...." Hendes øjne viste ingen vrede eller dømmelse mod ham i nu, hun tod blot der og vidste ikke hva han mente.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:24

Hans hænder nærmede sig snoren der holdt masken oppe. "Jeg bor skam i Terre... Jeg har bare masser af gemmesteder, hvis jeg nu skulle blive jaget rundt" sagde han venligt og bandt så den simple knude op.
Endnu engang var det som om det hele gik i slow-Motion, mens masken faldt til gulvet.
Gabes ansigt kom mere og mere frem for hvert nanosekund der gik og Afslørede ansgitet som Kajika havde et hjemme hos hende... Bare ikke ligeås beskidt og svedigt... Mere lettere pinligt berørt, stod han der og ventede på hendes reaktion...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:30

"årh okay så dette er ikke dit hus, jeg tænkte os at en så smuk som dig og galant ikke kunne bo sådan her? selv om det virker temmelig ydmyg så det jo ikke ligefrem et hyggeligt bo sted når man mangler så mange ting som du gør" hun grinte let og strøg blidt en tåt væk i det hun så ham spænde masken af og da den ramte jorden.... kajika så hans ansigt og kiggede ned på masken, i det hun direkte lige foran ham, intet kunne få sagt, andet end at tag sig til hovedet, og så skete det...
BANG!

Hun besvimede direkte foran gabriel og ikke nok med det så faldt hun jo bare mod den hårde jord.... Hun var helt væk nærmest i chok over overraskelsen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:34

"Fantastisk... Det gik da bedre end jeg havde troet" sagde hn så og løftede hende let op og lagde hende forsigtigt ned i sengen... Og hurtigt var han ude af døren... Der var noget han skulle hente til når hun vågnede...
Så ville han være klar med nyt tøj til hende, sådan så hun kunne storme ud som hun helt sikkert ville... Det ville ikke tage ham så lang tid igen at finde noget hun kunne passe og gå rundt med inde i byen... Måske en 30 minutter hvis han skyndte sig lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:42

kajika vågnede efter noget tid og tog sig til hovedet i det hun stille bed tænderne sammen og sagde"auv .... min ankel!?" hun kiggede stille rundt og tog sig til armene i det hun frøs lidt og sagde"Ga...Ga??....Gabrie...Gabriel?? er du her" hun tog dynen rundt om sig så kun hendes hoved kunne ses og dynen dækkede alt andet, selv hendes arme.. Hun kiggede rundt og rystede let mens hun prøvede at tænke over det sidste hun så.... *Gabriel er .... er james...* hun rystede hovedet let og sagde"Auv..." hun bed sig i underlæben og sukkede let*dog er han anderledes end han plejede at være*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:50

Gabe trådte ind igen, med en pose i hver hånd. "Hey Kajika" Mumlede han lidt flovt og kiggede først ned i gulvet, før han så gik hen og satte den ene pose foran hende og den anden pose blev smidt op i fodenden... Den var dejlig blød.
"Jeg er virkelig ked af at du skulle ha det at vide sådan... Men hvis du vidste det var mig... Ville du så tage imod min hjælp?" spurgte han hende og lagde hovedet tænkende til side...
"Jeg har været ude og hente noget tøj til dig, så du kan sagtens gå" sagde han og nikkede imod posen i fodenden.
"Og jeg tænkte du måske var lidt sulten" sagde han og pegede på den pose der stod ud til siden for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 14:56

hun rødmede let og sagde"jeg.... jeg ved ikke rigtig altså.... vi snakkede meget sammen og det var dig der gav mig lidt mere lyst til at du ved leve livet inden kampen jeg snart skal til men tak..." hun rødmede let og bed sig i underlæben i det hun stille kiggede i posen med mad og tog det op og begyndte at spise med plastik gaflen og kniven.. og sagde"så hvad for noget tøj er det du har købt?? kjole?, nederdel eller top eller hva er det??" hun kiggede undrende på ham men fik dog et smil over læberne og grinte sødt...."men det var noget af en forskækkelse men jeg overlever og jeg ikke sur på dig Gabriel.... dog skræmmer din panter form mig mere... og du er noget ja evil vis man kan sige det sådan haha når du bliver sur, husker da du tog fat i mig oppe i mit hus... det gjorde noget ondt i min hals"

//:P Beskriv tøjet hihi!!^^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:06

Gabe nikkede lidt over det... Hun havde ret... Når han blev sur nok, kunne han ikke helt grænse mellem godt og ondt... Hvilket var sandt nok... "Ja... Det må du forresten undskylde... Det var ikke helt me vilje" sagde han stille og pinligt berørt.
Tøjet var 2 æt... Hvis nu hun ikke kunne lide det ene... Gabe vidste jo ikke så forfærdligt meget om mode og sådan... Men han havde bare valgt noget tøj der ville se godt ud på hende.
Den ene af dem var en simpel sort kjole af et fint materiale... Ikke Silke eller noget andet fisefornemt... Men utrolig blødt. Den havde stropper og dækkede Brysterne fint og stoppede midt på låret.
Det andet var en Hvid top og hvid nederdel... Nederdelen var også af det samme som Kjolen og stoppede så nede ved knæene.
Gabe havde valgt noget simpelt og ligetil, halvt underbevidst, eftersom Kajika var smuk nok som hun var, skulle der ikke meget til for at understrege det for andre...
Maden var både salat og kød... Typisk Take Away fra de lidt bedre resturanter...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:11

Kajika smilede kært og spiste i det hun så på det og sagde"Hmmm hvad syntes du jeg skal tage på gabriel" hun grinte sødt og sagde"hør jeg var os lidt streng og det 2 gange vi har mødtes og det var egenlig sjovt at ha en slags fjende men jeg må spørge dig om noget Gabriel og du skal være fuldstændig ærlig fordi kan se vis du lyver okay så.... Så Gabriel jeg vil spørge dig nu" hun rødmede let og stak gaflen ned i maddet og tog det ind i munden og tykkede af efter sig i det hun stille sagde"hvorfor.... når du vidste det var mig Gabriel hvorfor gik du så over til mig... ? og hvorfor sagde du os at vis du hed james om det så ville gør at du kom tættere på mig at så hed du det med glæde hvorfor sagde du det og hvorfor gik du hen til mig overhovedet i starten,...." hun så på ham med blanke smukke øjne og rødmen let over kinderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:23

"Jeg ved det ikke... Er det ikke nok at jeg købte dem? Skal jeg nu også vælge for dig?" spurgte han drillende, mens han så kunne høre hvordan hun fortsatte med spørge.
Han nikkede tøvende da hun spurgte om han ville svare ærligt... Han ville svare så ærligt som han selv kunne gøre...
Hendes spørgsmål kom lidt bag på ham... Han havde forventet noget i stil med hvorfor han ville have noget at vide om Zane og hvorfor han havde brudt ind i huset hos hende og sådan... Ikke sådan nogle spørgsmål.
"Jo... Altså... Jeg tænkte jeg blev nød til at værne lidt om mit privatliv... Og man kan finde ud af mange ting, hvis man kender folks navne... Og der er mange der hedder James Smith, hvilket ville gøre søgningen meget sværere..." Startede han langsomt og velovervejet.
"Men jeg valgte jo bare for at gå hen til dig... Jeg ved ikke hvorfor... Jeg havde bare en følelse af at du havde brug for hjælp... Ellers ville noget gå helt galt... Hvilket det også gjorde" Sagde han og smilte lidt.
"Så... Det var lidt underligt at gå hen til dig i det her underlige kostume..." sagde han og kiggede ned af sig selv... Han havde ikke selv noget normalt tøj på...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:24

//Skal lige over at købe ind...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:48

Kajika nikkede og så forstående på gabe i det hun rejste sig langsomt op og tog den sorte kjole over armen som en anden butler og grinte let i det hun sagde"ja det har du nok ret i Gabriel" hun gik hen til et blindt hjørne hvor Gabriel ikke ville ku se noget og sagde"Øøøhm ! Gabriel ikke lige kom forløbig fordi jeg skal nemlig lige klæde om" hun tog kjolen af i et ryk og trak den sorte kjole på sig i det hun smilede og den sad smukt stramt og viste hendes former og de gode sidere af hende frem... hun smilede og sagde"Hmmm ikke dårligt" hun gik hen til gabriel igen og smilede i det hun tog boksen og satte sig igen på sengen ved kanten og tog gaflen og spiste op og sagde"tak for madden gabriel og kjolen det var virkelig sødt af dig og du ..... du så mig vel ikke.... øhm før der ved håndklædet og alt det..... vel??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:15

"Øøhm... Lad os sige Maden og kjolen var min måde at sige undskyld for at jeg ikke tænkte mig om, og kom til at se dig nøgen" sagde han langsomt, af skræk for at stemmen muligvis ville blive skinger eller noget lignende da han kom i tanker om hendes flotte velformede krop.
"Så... Undskylg for det" sagde han lidt forsinket og kunne ikke skjule et smil rigtigt. Det Var jo en rimelig fin krop hun havde...

//Sorry mit korte svar...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:23

kajika over rødmede og sagde"DU SÅ MIN MIN!!!" hun over rødmede og langsomt kunne man se lidt blod ud af hendes næse... hun tog sig til næsen og sagde"årh nej næseblod undskyld.... jeg kunne vel ikke låne noget og holde mig for næsen med???" hun kiggede spørgende på Gabe og sagde"forresten tænkte jeg om jeg kunne gemme mig med dig ? i dit rigtige hjem i Terra blot for nogen dage jeg lover at rydde op for dig som betaling for det og lave mad vis det er??" hun kiggede spørgende på ham og var bange for hun ikke rigtig kunne snige sig væk uset.... bare sådan som så... //gør intet :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:33

Gabe krympede sig lidt da hun råbte og stod bare og nikkede ganske langsomt, indtil hun pludselig spurgte efter noget at tørre næsen i. Hurtigt rakte han hende et lille håndklæde som hun havde haft før.
"Øøøh... Ja klart... Men mit hus er ikke ligeså fint som dit" sagde han og kiggede lidt op og ned af hende. Måske ville hun kunne overleve... Men Gabe boede jo bare i gyderne... Et eller andet underligt lejlighedskompleks.
"Men jeg har altså kun en dobbeltseng..." Sagde han undskyldene og kiggede på hende.

//Nærmere beskrivelse kan ses i Emnet https://vie-la-mort.danskforum.net/allees-gyderne-f16/besogstid-angelsprivat-t2436.htm... Det er den bedste Forklaring jeg kan lave//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:38

Kajika rødmede og sagde"jeg sover blot på sofaen tænk ikke over det og tak Gabriel du er til virkelig stor hjælp" hun rødmede og bed sig let i underlæben og sagde"øøøhm så du så altså min krop men ikke helt vel Gabriel det kunne du umuligt ha set har jeg ret eller...." hun rødmede endnu mere og sagde"eller det os ligemeget men skal vi gå der hen så altså til dig og sådan" hun rejste sig og hendes næseblod var stoppet... hun så genert på Gabriel og rødmede..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:59

"klart... Men det kommer til at tage noget tid, inden solen går ned og månen ikke er nået op..." sagde han og kiggede på hende med et lille smil. Han havde lært at bevæge sig rundt uden Camoflage og som en gigantisk Panterskikkelse... Simpelthen.
"Og det er ikke et slot" sagde han og grinte lidt da han satte sig på stolen og masserede sine tindinger... Der ville ikke sikkert stadige være mange vagter der vandrede rundt... Ikke på udgik efter noget... Bare på Patrulje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:04

Kajika smilede og sagde"det helt fint med mig men skal vi ikke gå nu, jeg tror ikke de lægger på lur her i nærheden dog vil vi nå ind til terra på det rigtige tidspunkt lige til mørkets frembrud hvor de ikke vil kunne opdage os så meget som normalt og jeg allerede i sort som din panter form så vis du lader mig om at snige så viser du mig bare vej i din panter form så følgr jeg med så godt jeg nu kan" hun grinte lidt og bed sig så i underlæben og rejste sig og gik hen og åbnede døren langsomt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:11

"Det er jo lige netop derfor vi venter til solnedgangen... Inde i byen, kunne jeg ligeså godt være Usynlig, men uden for, kan jeg ikke skjule mig ligeså hurtigt i mørket som inde i byen." sagde han og kløede sig lidt på kinden.
"Desuden, ka du bare sidde på ryggen..." sagde han med et enkelt skuldertræk. "Pelsen er blød nok og sådan... Så du skal bare huske at holde fast..." fortsatte han og grinte lidt over det.

//Skal lige starte på aftensmad...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:18

kajika rømmede sig let ved tanken om at sidde på ryggen af Gabriel iført kjole kun... i det hun tænkte på det tog hun sig sammen og sagde"Jamen jeg har jo kun ja kjole på og så vil du kunne mærke mine lår og ja....." hun rødmede og sagde"altså ikke at jeg ikke har undertøj på eller noget men stadig men jeg kunne dog os lægge noget imellem så du intet mærker det kunne være en ide og det ville være hurtigere men havd skal vi så lave endtil det bliver solnedgang??" hun kiggede undrende på Gabriel og ventede blot på svar..

//ok :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:27

"Tjoh... Jeg går ud og sondere terrænet... Tjekker om der er vagter... Sat fælder op og sådan..." sagde han og rejste sig op... "Du kan jo så lave den der saddel eller hvad du nu vil... Men jeg nægter at have et bidsel i munden" sagde han drillende, mens han bare gik nedenunder... Han havde intet ekstra tøj her i nærheden... Så han smed tøjet ligeså snart han var nednunder, for at forvandle sig...

//Er stadig igang med maden...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:38

hun nikkede stille og fandt noget til at sidde på og gjorde klar til at skulle af sted, da solen endelig var gået ned og mørket næsten var faldet på gik hun udenfor og ventede på den store panter hun vidste dog ikke hvordan hun skulle holde og sådan men hun fandt sikkert ud af det og håbede blot hun ikke fik for mange revner i huden som hun så skulle heale senere... dog var hun glad for at kunne så ly ved en som vagterne ikke viidste hun kendte fordi tog hun hen til andre som barishan eller velarian eller robin ville hun ende med de fandt hende og så ville kaos bryde ud endnu en gang.. //ok?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:45

Gabe hoppede ud fra det hurtige mørke.
Hans ravgule øjne var endda begyndt at ulmerødt i udkanten... Det var tydeligt at Gabes Panter form varved at gå igennem en eller anden underlig form for forvandling selv...
"Er du klar?" spurgte han hende med et lille grin og satte sig på alle fire. Selvom han havde kroppen til det... Så det fuldstændig forkert ud... Det lignte bare et stort menneske på alle fire...
Gabe havde kun set få vagter... Og han vidste at hvis der var mere end en vagt og de skulle se hinanden regelmæssigt... Var det tåbeligt at slå en ud... Derfor blev de nød til at komme forbi dem uden at blive set... Det var lidt af en udfordring... Men Gabe elskede jo også udfordringer...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum