Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
You AGAIN!(Gabe=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)
Gæst- Gæst
"Årh hold da op! Du kunne jo skabe en ny mode" sagde han og grinte lidt over det det. Han havde sikkert ret... Hvis hun rendte rundt sådan inde i byen, ville alle jo lægge mærke til hende og kigge ligeså meget på kjolen som de ville kigge på hendes krop...
Han gik hen til døren og kiggede på hende med et meget tænkende blik.
"Hvis jeg sagde jeg havde løjet for dig... Hvordan ville du så reagere?" spurgte han hende stadig tænkende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Endnu engang var det som om det hele gik i slow-Motion, mens masken faldt til gulvet.
Gabes ansigt kom mere og mere frem for hvert nanosekund der gik og Afslørede ansgitet som Kajika havde et hjemme hos hende... Bare ikke ligeås beskidt og svedigt... Mere lettere pinligt berørt, stod han der og ventede på hendes reaktion...
Gæst- Gæst
BANG!
Hun besvimede direkte foran gabriel og ikke nok med det så faldt hun jo bare mod den hårde jord.... Hun var helt væk nærmest i chok over overraskelsen..
Gæst- Gæst
Så ville han være klar med nyt tøj til hende, sådan så hun kunne storme ud som hun helt sikkert ville... Det ville ikke tage ham så lang tid igen at finde noget hun kunne passe og gå rundt med inde i byen... Måske en 30 minutter hvis han skyndte sig lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er virkelig ked af at du skulle ha det at vide sådan... Men hvis du vidste det var mig... Ville du så tage imod min hjælp?" spurgte han hende og lagde hovedet tænkende til side...
"Jeg har været ude og hente noget tøj til dig, så du kan sagtens gå" sagde han og nikkede imod posen i fodenden.
"Og jeg tænkte du måske var lidt sulten" sagde han og pegede på den pose der stod ud til siden for hende.
Gæst- Gæst
//:P Beskriv tøjet hihi!!^^ //
Gæst- Gæst
Tøjet var 2 æt... Hvis nu hun ikke kunne lide det ene... Gabe vidste jo ikke så forfærdligt meget om mode og sådan... Men han havde bare valgt noget tøj der ville se godt ud på hende.
Den ene af dem var en simpel sort kjole af et fint materiale... Ikke Silke eller noget andet fisefornemt... Men utrolig blødt. Den havde stropper og dækkede Brysterne fint og stoppede midt på låret.
Det andet var en Hvid top og hvid nederdel... Nederdelen var også af det samme som Kjolen og stoppede så nede ved knæene.
Gabe havde valgt noget simpelt og ligetil, halvt underbevidst, eftersom Kajika var smuk nok som hun var, skulle der ikke meget til for at understrege det for andre...
Maden var både salat og kød... Typisk Take Away fra de lidt bedre resturanter...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nikkede tøvende da hun spurgte om han ville svare ærligt... Han ville svare så ærligt som han selv kunne gøre...
Hendes spørgsmål kom lidt bag på ham... Han havde forventet noget i stil med hvorfor han ville have noget at vide om Zane og hvorfor han havde brudt ind i huset hos hende og sådan... Ikke sådan nogle spørgsmål.
"Jo... Altså... Jeg tænkte jeg blev nød til at værne lidt om mit privatliv... Og man kan finde ud af mange ting, hvis man kender folks navne... Og der er mange der hedder James Smith, hvilket ville gøre søgningen meget sværere..." Startede han langsomt og velovervejet.
"Men jeg valgte jo bare for at gå hen til dig... Jeg ved ikke hvorfor... Jeg havde bare en følelse af at du havde brug for hjælp... Ellers ville noget gå helt galt... Hvilket det også gjorde" Sagde han og smilte lidt.
"Så... Det var lidt underligt at gå hen til dig i det her underlige kostume..." sagde han og kiggede ned af sig selv... Han havde ikke selv noget normalt tøj på...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så... Undskylg for det" sagde han lidt forsinket og kunne ikke skjule et smil rigtigt. Det Var jo en rimelig fin krop hun havde...
//Sorry mit korte svar...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øøøh... Ja klart... Men mit hus er ikke ligeså fint som dit" sagde han og kiggede lidt op og ned af hende. Måske ville hun kunne overleve... Men Gabe boede jo bare i gyderne... Et eller andet underligt lejlighedskompleks.
"Men jeg har altså kun en dobbeltseng..." Sagde han undskyldene og kiggede på hende.
//Nærmere beskrivelse kan ses i Emnet https://vie-la-mort.danskforum.net/allees-gyderne-f16/besogstid-angelsprivat-t2436.htm... Det er den bedste Forklaring jeg kan lave//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og det er ikke et slot" sagde han og grinte lidt da han satte sig på stolen og masserede sine tindinger... Der ville ikke sikkert stadige være mange vagter der vandrede rundt... Ikke på udgik efter noget... Bare på Patrulje.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Desuden, ka du bare sidde på ryggen..." sagde han med et enkelt skuldertræk. "Pelsen er blød nok og sådan... Så du skal bare huske at holde fast..." fortsatte han og grinte lidt over det.
//Skal lige starte på aftensmad...//
Gæst- Gæst
//ok :D//
Gæst- Gæst
//Er stadig igang med maden...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans ravgule øjne var endda begyndt at ulmerødt i udkanten... Det var tydeligt at Gabes Panter form varved at gå igennem en eller anden underlig form for forvandling selv...
"Er du klar?" spurgte han hende med et lille grin og satte sig på alle fire. Selvom han havde kroppen til det... Så det fuldstændig forkert ud... Det lignte bare et stort menneske på alle fire...
Gabe havde kun set få vagter... Og han vidste at hvis der var mere end en vagt og de skulle se hinanden regelmæssigt... Var det tåbeligt at slå en ud... Derfor blev de nød til at komme forbi dem uden at blive set... Det var lidt af en udfordring... Men Gabe elskede jo også udfordringer...
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» A night inside, you'll never forget?(Gabe=privat)
» Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!
» .:Ravnssort:. //Gabe//
» Gabe's Genfødsel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham