Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
You AGAIN!(Gabe=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)
Gæst- Gæst
"Så tager vi afsted... Og prøv at holde munden og øjne lukket... Det kommer til at gå hurtigt" sagde han og bumpede så først langsomt og bumlende afsted, men efter få 100 meter, gled han afsted som en skygge... Uden en lyd og uden den mindste Bumpen... Og med utrolig fart så alt om dem var udtværet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vi er inde i byen nu... Jeg kan tage det mere roligt nu... Men så blir jeg enten nød til at bære dig eller du bliver nød til at løbe ved siden af mig..." sagde han og tænkte efter... Han havde ikke haft tid til at tjekke efter om byen var oversvømmet af vagter... Men det så ikke sådan ud...
Han stod stadig på alle fire, sådan så hun også kunne komme ned og strække benene hvis det var nødvendigt. Han vidste selv hvor ondt det kunne gøre at ride i længere tid... Men det her havde jo ikke varet så længe...
Gæst- Gæst
FÅ minutter senere..
Kajika stoppede forpustet ved siden af Gabe i det hun grinte og sagde"årh sikke en tur" hun kiggede stille rundt i gyden og sagde"så bor du her???" hun kiggede lettere undrende rundt i det hun bed sig selv blidt i underlæben og fulgte ham
Gæst- Gæst
"Vent nu bare her" sagde han og kravlede hurtigt op af det nærmest hus. Det lød underligt... Og skræmmende. Gabe blev nød til at kravle op på taget og ind gennem vinduet, eftersom han ikke kunne gå ind gennem hovedindgangen i den her form.
Hurtigt var han inde og fik sig selv iført noget ordenligt tøj i sin menneskelige form. Han åbnede døren og gik ind i gyden, hvor Kajika stod.
"Vil du med ind?" spurgte han hende smilende og vinkede hende hen til sig og pegede hen imod døren inden nogen skulle se dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabe nikkede lidt over det og rødmede stort. "Jep... Jeg blir Nøgen pågrund af muskelstørrelsen... Som jo så ødelægger mit tøj" forklarede han.
"Lyder de virklig så skræmmende?" spurgte han hende lide overrasket... Han havde aldrig selv lagt mærke til det før... Det var dejlig betryggende for ham.
"Altså... Jeg vil gerne noget... Men tror ike du vil gøre det" sagde han mens han bare førte hende op af trappen til selve hans lejlighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hør... Hvad med at jeg så først ber om "Betaling" når du er klar til at gå igen?" spurgte han så hurtigt, mens hans stemme helt utroligt nok forholdt sig i et normalt toneleje... Noget Gabe ikke selv havde troet muligt.
Gabe havde tænkt sig at spørge om Info efter Zane... Nærmere sagt, hans sværd... Gabe var ikke en Tyv efter Profit... Han gik efter det såkaldte Umulige at stjæle... Og efter hvad han havde hørt... Var Zanes sværd det sværeste at stjæle i en elveers levetid...
Og Gabe ville jo ikke leve evigt...
"Det var så lidt... Hende der har syede det, kyldte mig alligevel også en tjeneste" sagde han beskedent til det. Han havde ingen anelse om hvad han havde købt... Lusy, syersken, havde bare spurgt efter målene og derefter rakt ham noget hun allerede havde syet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Man sagde også det var umuligt at stjæle nogle af de ting jeg har stjålet... Men se på mig... Jeg gjorde det" sagde han bare.
"Desuden... Så har jeg et par es i ærmet..." sagde han og smilte lidt grumt mens han vandrede rundt og mumlede lidt for sig selv i mindre end et minut.
I det enkle minut gled flere tusind spørgsmål igennem hovedet på ham... Mange af dem gav ikke mening, mens nogle af dem var så naive og basale... At han ikke kunne tillade sig at spørge.
"Er du sulten?" spurgte han hende lidt efter og kiggede på hende med et lille smli.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ringbindet skilte sig ikke spor ud... Det var fyldt med lidt papirer... Intet der sagde noget særligt og at man skulle tage den. Men Gabe tog den uden at kigge ordentligt efter den.
"Derudover er der mange i hans klan der også støtter ham... Og han har vagter... Hans sværd er sjældne og farlige, men det farligste... Er hans magi og hans pysiske styrke" sagde han ligegyldigt mens han læste op.
"Jeg ved hvordan jeg kommer ind... Og jeg ved hvordan jeg skal komme ud igen... Men jeg ved ikke hvordan jeg ska få fat i våbnene" sagde han og klappede ringbindet sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal ikke tænke på alt det... Jeg skal ikke slå ham ihjel... Og jeg ska slet ikke møde ham hvis det går godt nok... Jeg skal bare vide om han har et bestemt mønster han følger" sagde han og nikkede lidt mens han snakkede.
"Eller om han slet ikker er til at regne ud" sagde han bare med et skuldertræk
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stille satte han sig hen og tændte for de sene nyheder. Et lille smil dukkede frem på hans læber da han så billedet, mens lyden langsomt arbejede sig op af.
"Det er jo musseuet" sagde han smilende og kiggede hen imod hene, selvom han ikke selv havde regnet med at hun ville reagere...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne huske hvad hun selv havde spurgt om da han havde begået indbrud på Musseumet... Der havde hun også spurgt hvad der var sket for ham... Så der måtte også være sket noget i hendes liv...
"Og du skal ikke prøve at sige, det ikker er noget" sagde han hurtigt og fortsatte inden hun kunne nå at protestere "For jeg vil gerne høre det" Lød det venligt fra ham da han kiggede på hende.
Gæst- Gæst
//OK :D//
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» A night inside, you'll never forget?(Gabe=privat)
» Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!
» .:Ravnssort:. //Gabe//
» Gabe's Genfødsel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham