Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You AGAIN!(Gabe=privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

You AGAIN!(Gabe=privat) - Page 4 Empty Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:48

kajika sprang op på ham og sagde"Okay skulle jeg tag fat i nakke skindet på dig???" hun tog blidt fat og kiggede på ham lettere undersøgende i det hun stille lagde sig tæt på hans ryg og sagde"jeg vil helst ikke blive ramt af grene eller alt muligt andet okay" hun grinte sødt og kiggede rundt i det hun blev alvorlig og bed tænderne sammen og tænkte*Okay det kan ikke gå så galt det her... jeg skal nok overleve det og jeg os selv sort undtagen mit hår og hud og øjne???" hun grinte sødt og bed sig let i underlæben og sagde"Lad os tag af sted nu" hun så mod skovens mørke og de mange grene

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:02

"Tag fat hvor du kan... Jeg er nærmest kun muskler og hår" sagde han bare da hun tog fat i nakkeskindet... Han kunne knap nok mærke det... Hvilket jo så gjorde det lidt nemmere for ham at koncentrere sig om at løbe uden at skulle tænke på at hun lå op af ham...
"Så tager vi afsted... Og prøv at holde munden og øjne lukket... Det kommer til at gå hurtigt" sagde han og bumpede så først langsomt og bumlende afsted, men efter få 100 meter, gled han afsted som en skygge... Uden en lyd og uden den mindste Bumpen... Og med utrolig fart så alt om dem var udtværet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:04

kajika lukkede øjnene og mærkede da han satte af og turde ikke rigtig kigge eller noget hun gjorde bvlot som han havde sagt mens hun holdte fast så godt hun kunne uden at klemme for hårdt op hans nakke skind... hun tænkte lidt på barishan og rødmede så i det hun stille kom til at kigge, lukkede hun hurtigt øjnene igen og sagde"hvornår er vi der Gabriel dette er temmelig hårdt at blive ved med at holde fast"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:12

Gabe var lige hoppet op på toppen af et hus.
"Vi er inde i byen nu... Jeg kan tage det mere roligt nu... Men så blir jeg enten nød til at bære dig eller du bliver nød til at løbe ved siden af mig..." sagde han og tænkte efter... Han havde ikke haft tid til at tjekke efter om byen var oversvømmet af vagter... Men det så ikke sådan ud...
Han stod stadig på alle fire, sådan så hun også kunne komme ned og strække benene hvis det var nødvendigt. Han vidste selv hvor ondt det kunne gøre at ride i længere tid... Men det her havde jo ikke varet så længe...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 19:27

hun hoppede blidt af ham og tog sig til røven i det hun grinte og sagde"jeg kan nu godt løbe ved din side Gabriel men jeg må først finde på et navn til dig hvad med fury" hun betragede ham med et smil og begyndte at løbe i det hun sagde"det var den her vej ikke???" hun slog sine vinger ud så hun kunne flyve over husene vis det var de skulle det...

FÅ minutter senere..

Kajika stoppede forpustet ved siden af Gabe i det hun grinte og sagde"årh sikke en tur" hun kiggede stille rundt i gyden og sagde"så bor du her???" hun kiggede lettere undrende rundt i det hun bed sig selv blidt i underlæben og fulgte ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 19:50

"øøh nej..." sagde han og kiggede på hende.
"Vent nu bare her" sagde han og kravlede hurtigt op af det nærmest hus. Det lød underligt... Og skræmmende. Gabe blev nød til at kravle op på taget og ind gennem vinduet, eftersom han ikke kunne gå ind gennem hovedindgangen i den her form.
Hurtigt var han inde og fik sig selv iført noget ordenligt tøj i sin menneskelige form. Han åbnede døren og gik ind i gyden, hvor Kajika stod.
"Vil du med ind?" spurgte han hende smilende og vinkede hende hen til sig og pegede hen imod døren inden nogen skulle se dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:37

kajika gik indenfor og sagde"Wauw for nogen lyde dine klør gir mod væggen jeg fik helt kulde gysning af den lyd som var det fra et spil i silent hill eller resident evil" hun bed sig let i underlæben og kiggede på ham undersøgende og rødmede i det hun sagde"årh!? når du ja.... ja forvandler dig bliver du vel nøgen har jeg ret??" hun kiggede på ham lidt og sagde"fury jeg tænkte på vil du ha noget til gengæld ved at jeg bor her i nogen dage???" hun kiggede på ham og sagde"bare sig vis det er så skal du nok få det, altså det er det mindste jeg kan gøre for at bo her" hun slikkede sig let om læberne i det hun fandt en stol at sidde på og kiggede nysgerrigt rundt i værelset, mens hun strøg fingerne igennem det smukke blonde hår og flettede det i den ene side så det hang blidt ned over brysterne på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:56

//Beskrivelsen er stadig den samme som jeg skrev i emnet...//

Gabe nikkede lidt over det og rødmede stort. "Jep... Jeg blir Nøgen pågrund af muskelstørrelsen... Som jo så ødelægger mit tøj" forklarede han.
"Lyder de virklig så skræmmende?" spurgte han hende lide overrasket... Han havde aldrig selv lagt mærke til det før... Det var dejlig betryggende for ham.
"Altså... Jeg vil gerne noget... Men tror ike du vil gøre det" sagde han mens han bare førte hende op af trappen til selve hans lejlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:11

Kajika gik med ham og sagde"Du vil noget men tror ikke jeg vil gør det??? jamen du kan da bare sige hvad det er Fury" hun grinte sødt og roede sig let i håret i det hun stille rettede på sin sorte kjole og grinte i det hun sagde"den her kjole er godt nok stram ved brysterne når man er en størrelse D skål" hun smilede kært og kiggede på Gabe med et smil i det hun rettede lidt mere på kjolen og krammede ham blidt ind til sig og sagde"Men det sødt af dig du tog hen for at købe tøj og du har virkelig god smag Gabriel" hun smilede kært og prikkede ham let på brystkassen og så rundt og sagde"så badeværelset er alene men alt andet er sammen, hmm det har en vis charme over sig selv egenlig..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:11

Gabe rødmede lidt mere... Hans spørgsmål ville sikkert få hende til at flippe helt skråt... Men han øjnede en lille mulighed.
"Hør... Hvad med at jeg så først ber om "Betaling" når du er klar til at gå igen?" spurgte han så hurtigt, mens hans stemme helt utroligt nok forholdt sig i et normalt toneleje... Noget Gabe ikke selv havde troet muligt.
Gabe havde tænkt sig at spørge om Info efter Zane... Nærmere sagt, hans sværd... Gabe var ikke en Tyv efter Profit... Han gik efter det såkaldte Umulige at stjæle... Og efter hvad han havde hørt... Var Zanes sværd det sværeste at stjæle i en elveers levetid...
Og Gabe ville jo ikke leve evigt...
"Det var så lidt... Hende der har syede det, kyldte mig alligevel også en tjeneste" sagde han beskedent til det. Han havde ingen anelse om hvad han havde købt... Lusy, syersken, havde bare spurgt efter målene og derefter rakt ham noget hun allerede havde syet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:43

Kajika smilede kært og nikkede i det hun stille så på ham og sagde"Hør.... jeg gør intet seksuelt men vis det... det er om Zane eller andre informationer er jeg bange for jeg ikke har nogen nyttige du er jo en tyv ikke sandt.... det vel hans sværd du vil ha fat i, men jeg kan sige dig at de er umulige at få fat i han lægger dem aldrig fra sig..." hun sukkede let og lagde sig i sengen og sagde"Men vis det nu er den talisman han er efter så har han nok først fundet den om en uge, den tilhøre faktisk nogen barishan kender eller vist hans familie???" hun smilede kært og kiggede rundt i det hun fandt et sted at sætte sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:56

"Du skal ikke bare fortælle mig det er umuligt... Det er der intet der er... Det kan være svært og kræve ofre... Men intet er umuligt" sagde han stædigt og kiggede bare på hende.
"Man sagde også det var umuligt at stjæle nogle af de ting jeg har stjålet... Men se på mig... Jeg gjorde det" sagde han bare.
"Desuden... Så har jeg et par es i ærmet..." sagde han og smilte lidt grumt mens han vandrede rundt og mumlede lidt for sig selv i mindre end et minut.
I det enkle minut gled flere tusind spørgsmål igennem hovedet på ham... Mange af dem gav ikke mening, mens nogle af dem var så naive og basale... At han ikke kunne tillade sig at spørge.
"Er du sulten?" spurgte han hende lidt efter og kiggede på hende med et lille smli.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:12

kajika rystede på hovedet og sagde"de er ikke specielle ved mindre du besidder noget ild former der er vildt syge eller ikke normal ild egenlig... ellers er det blot almindelig sværd og så får du blot os alle hans håndlanger efter dig og ender med at dø fury" hun sukkede let og nikkede til det med at hun var sulten og betragtede hans lejlighed endnu en gang og sagde"så Fury... kender du.... kender du dem der er håndlanger fordi dem skal du jo for det første undgå??" hun smilede kært og strøg håret til side og tænkte hen på barishan lidt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:24

"Jeg har hørt et rygte om hans psykotiske dræber... Makrel eller noget... Desuden ved jeg at hans bror... Ikke støtter ham..." Sagde han og gik hen og hev et ringbind ud fra reolen.
Ringbindet skilte sig ikke spor ud... Det var fyldt med lidt papirer... Intet der sagde noget særligt og at man skulle tage den. Men Gabe tog den uden at kigge ordentligt efter den.
"Derudover er der mange i hans klan der også støtter ham... Og han har vagter... Hans sværd er sjældne og farlige, men det farligste... Er hans magi og hans pysiske styrke" sagde han ligegyldigt mens han læste op.
"Jeg ved hvordan jeg kommer ind... Og jeg ved hvordan jeg skal komme ud igen... Men jeg ved ikke hvordan jeg ska få fat i våbnene" sagde han og klappede ringbindet sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:33

Kajika sagde"jeg har været i abbadon og det er umuligt at liste der ind Gabe, han går hele tiden med sine våben nærmest sover med dem også... han bor ikke i Abaddon så du ved jo egenlig ikke hvor hans hjem ellers er?? og ma´lakel hedder han og har læst alt muligt af Zane nu til os at lave en slags hellfire og ikke nok med det har Ma´lakel os nogen sværd og han har små nuttede katte killinger og han bor i et skur af et hus så beskidt og ulækkertt" hun grinte let og sagde"Jeg ved ja nærmest alt om Zane så..... det ikke fordi han er den helt store trussel for mig, jeg har været ved at dræbe Zane 2 gange dog skånede jeg ham.... første gang gravede jeg ham under et hus og anden gang reddet jeg ham faktisk fra at dø desværre???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:51

Gabe nikkede lidt mens hun snakkede.
"Du skal ikke tænke på alt det... Jeg skal ikke slå ham ihjel... Og jeg ska slet ikke møde ham hvis det går godt nok... Jeg skal bare vide om han har et bestemt mønster han følger" sagde han og nikkede lidt mens han snakkede.
"Eller om han slet ikker er til at regne ud" sagde han bare med et skuldertræk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:59

hun sukkede og sagde"Han er overhovedet ikke til at regne ud, han er den mest luskede og mest ? bizzare fyr jeg har mødt på denne planet???" hun sukkede og huskede på barishan og da hun kysset ham, i det hun huskede hvordan hun kyssede barishan.... dukkede billedet af den dulle op han havde kysset hun vidste ikke hvem det var men der kom bare en sort kvinde formede skygge op som berørte hans læber og det fik hendes mave til at vride sig, hendes bryst til at gøre ondt, og hendes hjerte til at briste...*uuuh den naive!! argh!!....* hun sukkede og lagde sig i gabes seng hurtigt i det hun mærkede tårene komme var hun allerede gemt under hans dyne og for at lyde som om intet var galt sagde hun"Nøøøj! for en dejlig dyne og seng du har her Gabe det må være første klasse!! nøj jeg er vild med den jeg tror jeg tager mig en lur med dynen på mit hoved jeg syntes en migræne er ved at dukke frem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:14

"Der er papirservietter i skuffen i bordet" Sagde han bare... Han kunne lugte den salte stank fra tårer... Han havde selv haft nogle tårevæddet dage... Men ellers var han okay nu.
Stille satte han sig hen og tændte for de sene nyheder. Et lille smil dukkede frem på hans læber da han så billedet, mens lyden langsomt arbejede sig op af.
"Det er jo musseuet" sagde han smilende og kiggede hen imod hene, selvom han ikke selv havde regnet med at hun ville reagere...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:20

kajika kiggede stille frem fra dynen og så rigtig nuttet ud da hun kom frem, i det hun så nyheder tog hun en af servietterne i skuffen og snøftede og tørte sine øjne og kiggede blot på nyhederne og sukkede let i det hun sagde"jamen... så??? øhm tillykke Gabe det er meget flot at du endnu en gang er i nyhederne" hun sukkede let og sagde"Jeg kan dog bare ikke huske du fik stjålet noget men ja du har ret det er musset..." hun kiggede stille rundt i det hun krøb ind under dynen igen og sukkede inderligt dybt... kun hendes tær kunne ses ved puderne dog var hendes tær meget smukke og ikke beskidte eller lugtende... hendes hoved var ved fodenden og dynen over hoved og krop.... hun sukkede inderligt og prøvede at lade vær med at græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:29

"Hvad er der så sket i dit liv?" Spurgte Gabe der havde rejst sig op og sad nu på sengekanten.... Han kunne jo ikke undgå at høre hende og lugte den salte duft... Og en anden duft... Han kunne bare ikke sætte fingeren på hvad.
Han kunne huske hvad hun selv havde spurgt om da han havde begået indbrud på Musseumet... Der havde hun også spurgt hvad der var sket for ham... Så der måtte også være sket noget i hendes liv...
"Og du skal ikke prøve at sige, det ikker er noget" sagde han hurtigt og fortsatte inden hun kunne nå at protestere "For jeg vil gerne høre det" Lød det venligt fra ham da han kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:51

//Skal over og købe ind...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:13

Hun betragtede ham stille og roede sig let i håret i det hun lagde sig om på ryggen og tog dynen væk fra hovedet og sagde"jeg rigtig gift... og min... min mand han blev kysset af en eller anden billig dulle og så skældte han hende ingen gang ud, altså vis det var mig havde jeg klemt indvollerne ud på fyren som kyssede mig! vis der var nogen der gjorde det... eller han ville ingen gang få chancen!!!" hun grinte i det hun bed sig let i underlæben og kiggede stille rundt og så på gabe igen og sagde"så derfor vil jeg heller ikke hjem i nu ser du... der lidt spittet atmosfære imellem os for tiden dog tror jeg at han har forstået og næste gang gir han hende en skalde vis det er"

//OK :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum