Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:18

kajika tog fat i barishan og trak ham ind i badet på trods af den brækkede håndled og så ham alvorligt i øjnene og sagde"Barishan!!" hendes hår lå smukt ned om hendes skuldre og den lange flænge kunne ses når hun trak vejret... hun betragtede barishan og sagde med en blid stemme i det hun strøg ham op af kinden"Belafont er ikke en løgner... han løg godt nok om det med han ikke havde bidt mig!... men det fordi jeg sagde han ikke måtte sige det til nogen okay, eller det tror jeg og ellers så gjorde han det for at skåne dig og mig, fordi han sikkert ville tro du blev sur fordi han bed mig, og han bed mig! med min tilladelse, jeg gav ham lov uden han overhovedet spurgte fordi jeg ved netop hvor meget mit blod pirrede ham og gav ham lov til at drikke på grund af han var svækket og jeg havde brug for ham og for at hans instinkt ikke skulle tag over, du kan trykt stole på ham, han holdte sig på lang afstand for netop ikke at bide mig... selv om han ikke kendte mig så respekteret han mig som menneske barishan.... belafont elsker din søster og hun elsker ham, vis du går ind og fucker i deres forhold når der intet er galt så vil hun hade dig" hun strøg ham over kinden og så på ham driv våd og sagde"forevigt... det vil jeg ikke se... stol på ham, han gjorde det blot af de grunde jeg sagde elskede okay.... og han kunne styre sin lyst da han bed mig, han sugede ikke mere end han måtte og han stoppede da jeg sagde stop"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 5 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:29

Barishan kunne mærke hvordan hadet i ham voksede. Han kiggede ind i væggen. '' han havde ikke respekt nok til at være ærlig og så i mit egent hus. Foran min søster, mens han talte om min kone. Ikke nok med det så har han også sunket sine klamme tænder i min kones hals ''. Barishan hamrede sin hånd ind i badeværelses væggen. Han kunne mærke hvordan lysten til at dræbt Belafont voksede. Hvordan han ville nyde at se ham dø foran ham. Hvordan han ville frydes ved at se Belafont lide og vride sig i smerte og tigge om nåde. Barishan kiggede på Kajika med et blik der viste at han ville dræbe Belafont. Men da han så ind i Kajika's øjne kølede han langsomt ned og blikket forsvandt. '' han har vanæret vores familie med hans løgne. Han er ikke velkommen i vores hus. Men du siger han reddede dig liv. Derfor vil jeg ikke gøre ham noget ''. det var klart at se Kajika havde en beroliende effekt på hans mørke side og hun var nok den eneste der kunne temme den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:36

Kajika så på Barishan og hviskede i hans øre"Er en mand ikke mere æddel når han sætter sin ære og respekt i fare for at beskydte en ung kvindes løfte om ikke at røbe at hun gav frivilligt blod til en såret vampyr?, end at sige det når han havde lovet det højt og helligt ikke at sige noget? desuden tror jeg os at han heller ikke sagde det for ikke at skade din søster elskede.. han ville sikkert ikke skade hende med at hun skulle blive bange for hans lyst måske til hendes, men jeg ved at han kan holde lysten til at bide hende tilbage for en hver pris og især fordi han elsker hende..... og ligesom du ikke vil skade mig ligeså meget vil han ikke skade hende... og han sagde det nok ikke til dig fordi jeg havde sagt han ikke skulle? dog ikke lige at han ikke måtte sige til til dig men bare generaldt til alle???... men han holdte sit ord så og vis du vil skade ham er jeg nød til at binde dig og holde dig tilbage for din søsters skyld" hun kyssede ham blidt på læberne og hviskede"vis du vil bide mig så gør det..." hun pegede hvor han bed og sagde"Bid hul der og få hans følse af tænderne væk fra mig så.... få dit hovedets tanker om hans tænder i min hals væk"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:46

Barishan sukkede og smilede kærligt. Han nussede Kajika over kinden. '' min elskede. Jeg behøver ikke bide dig og få følelsen af hans tænder i din hals ud af mit hoved. Den følelse jeg har når jeg kysser dig er så speciel at ingenting kan ødelægge det eller få mig til at tænke på noget som helst andet end dig når jeg kysser dig. Behøver ikke sådan noget for. Bare jeg har dig så er jeg glad ''. Barishan grinede lidt og smilede igen. '' men kunne være jeg skulle binde dig så du ikke kommer så meget til skade ''. * hvorfor mon hun ikke fortalte at hun havde ladet en Vampyr bide hende, og så Belafont af alle. En af de Vampyrer jeg er som klog og sku. Hmm underligt *. Barishan kyssede blidt Kajika på munden og sukkede. '' nu er alt mit tøj vådt igen ''. Barishan grinede sagte og sagde. '' du kan vist godt lide at få mig ind under bruseren med alt mit tøj på. Det her er ikke første gang skat ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:50

hun smilede og kyssede ham blidt på læberne"Godt elskede"...kajika tog sig til hagen og sagde"Hmmm er det ikke haha jamen det vist en fejl så og skat undskyld jeg ikke fortalte dig det noget før... jeg havde helt svedt det ud af mit hoved fordi det var en fyr og jeg kunne kun tænke på dig da vi kyssede og havde sex så alt glippede og jeg ville faktisk ha fortalt dig det?, det var nok derfor Belafont holdte mund med det fordi han sikkert vidste jeg ville sige det?" hun smilede kært og sagde"men undskyld jeg lod en anden rør mig med hans tænder i min hud" hun grinte og fyrede en joke af som måske ikke var så klog når hans mørke side ulmede lidt nu...."Ide mindste var vi ikke nøgen? og det var jo ikke hans pik er berørte mig hahah!!" hun bed sig let i underlæben og rødmede i det hun så barishan i øjnene og tog blidt hans trøje af og sagde"Går du ikke i bad med mig elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:57

Barishan rynkede på næsen. * hvordan skulle jeg forstå den del. I det mindste var det ikke hans. Skal jeg forstå det som hun tænkte på ham på den måde. Nej, glem det jeg skal slappe af før jeg mister kontrollen *. Barishan tog resten af sit tøj af langsomt. Da han var færdig med det smilede han til Kajika. '' selvfølgelig vil jeg gå i bad med dig elskede. Det er altid godt at se dig våd med vand raslende ned af dig ''. Barishan grinede, dog var der en snert af vrede i hans stemme. Barishan stille sig tæt op af Kajika og kiggede hende ind i øjnene. '' Hvad tænker du på helt ordret. Hvilke billeder køre gennem dit hoved lige nu skat? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 5:01

Kajika rødmede let og smilede i det hun kyssede barishan og sagde"Dig elskede, og vores vilde nat og hvor aggressiv du kan blive og hvor meget en mand du er og jeg mente ikke noget med det med hans du ved... jeg drillede blot intet andet?" hun kyssede barishan op af halsen i det hun blidt nussede ham hen af kæben i mens og bed ham bidt i underlæben og sagde"så tænker jeg os på dig og mig sammen nu lige her i bruseren og hvor stærk du er, og hvor dejligt det er og vores dejlige dans oppe på den bygning hvor jeg bar brudekjole... hvad med dig elskede hvad tænker du på lige nu??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 5:07

Barishan kyssede Kajika inderligt på munden. '' mine tanker flyver rundt i hovedet på mig. Mest af alt skammen over jeg ikke kan holde mit had nede. Det er den eneste følelse jeg ikke har så meget kontrol over. Det er derfor jeg prøver på ikke at hade. Men dig og mig her lige nu lyder som en god ide. Jeg tror det vil hjælpe mig til at tænke på noget andet. Nemlig dig. Meget bedre tanker allerede ''. Barishan grinede sagte og kyssede Kajika igen og et par sekunder igen. Barishan tog sine arme om hende og pressede hende tæt ind til ham. Så kyssede han hende længe imens han lukkede sine øjne. Efter det sagde han. '' du er den smukkeste og dejligste kone i verden elskede ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 5:13

Kajika mærkede hendes krop mod hans og rødmede i det hun strøg ham over kinden forstående for de flyvske tanker og hadet, fordi hun havde stadig hadet til den lille tøs der havde berørt hendes mands læber, dog var de i samme situation nu"Nu står vi lige elskede.... dog berørte hun dine kostbar læber men han berøvede mig noget af mit kostbar blod så vi er lige nu, men jeg gjorde det ikke for at hævne mig tro mig endelig elskede!" hun kyssede ham blidt på munden og mærkede læberne der gled nærmest sammen som var læberne blot skabt for at skulle passe sammen.. hun rødmede let og tog armene om hans og sagde"mmmh du så dejlig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 14:28

Barishan gengældte kysset og smilede. '' ja vi står lige nu min elskede. Jeg er bare glad for at du er okay. Hvis der er nogen der skader dig så ville jeg ikke stoppe før de lå døde foran mine fødder ''. Barishan tog om Kajika og krammede hende ind til dig. Han havde ikke lyst til at give slip igen. Han elskede hende så meget. Han vidste han ville være fortabt uden hende. Hun var hans bedre halvdel. '' du er mere dejlig en mig skat. Du er min bedre halvdel ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:58

Hun rødmede let og smilede i det hun omfavede os barishan og kyssede ham blidt på læberne og sagde"og du er min elskede og jeg kommer ikke mere til skade det lover jeg dig, jeg skal nok passe bedre på og vis du vil kan vil blot hygge os her under vandet i noget tid bare dig og mig helt nøgne" hun berørte blidt hans pik med finger spidserne blot for at tirre ham lidt og slikkede ham op af halsen i mens og hviskede sensuelt i øret på ham"Ikke også elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 15:41

Barishan smilede lidt og kiggede på Kajika. ’’ det er op til dig min elskede. Det er dig der er såret og træt. I dag gør vi hvad end du har lyst til. I dag er din dag ’’. Barishan kyssede hende blidt på munden og kiggede derefter på hendes sår. De virkede lidt voldsomme i hans øjne så han var en smule urolig. Hadet i ham voksede overfor dem der havde gjort det. Zane skulle stoppes før det her gik galt. Han ville ikke se flere lide ved Zanes hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:34

Kajika lod blidt sin hånd kredse sig om hans lem og mærkede sine finger blidt blive gnedet mod den, da hun bevægede den våde hånd op og ned af hans lettere våde lem, og hviskede i hans øre"jeg har blot lyst til at nyde dig elskede blot stå her og berør dig uden nogen form for sex eller noget i dag, og så håber jeg at jeg har fået healings evner nok til i morgen til at heale mit sår op af halsen" hun kyssede barishan og nussede sig op af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:01

Barishan nikkede. ’’ jeg ville intet gøre når du er så såret som du er skat. Faktisk har jeg også noget at fortælle dig skat. Ser du jeg er blevet Guardian for et menneske. Jeg har adopteret hende som min datter for at sørge for hun er mere i sikkerhed. Jeg håber ikke du er sur? ’’. Barishan så på Kajika med et blik der viste han var klar på at få det største møgfald. Dog smilede han en smule og så på Kajika med hunde øjne. Faktisk havde han transformeret sine øjne om til hvalpe øjne hvilket måtte se komisk ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:49

Kajika så på ham med åben mund og stoppede med at rør ham et vis sted og rødmede i det hun så lidt væk og sagde"jeg øhm..." hun gik ud af bruseren og mærkede hvordan vandet forsvandt og tog hurtigt et håndklæde om sig og så på Barishan med et smil og sagde"Det godt elskede... men jeg ikke hendes mor af den grund desuden vis hun er ældre end mig ville det sku os være lidt underligt ikke også... altså jeg kun 17 år?" hun grinte og åbnede døren og var temmelig forvirret.... *Flere at bo med.... han er for god af sig... og fremmede kvinder er det jo alligevel... men det vel okay?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 1:02

Barishan grinede lidt. ’’ jeg er glad for du tager det sådan. Jeg burde have spurgt dig først undskyld. Du skal ikke bilde mig ind du kun har levet i 17 år. du har været Aspara. Men jeg skal nok tage fuldt ansvar for hende. Selv om hun er yngre en dig. Hun er et menneske og jeg kendte hende forfædre. De var nogle gode folk ’’. Barishan smilede og trak Kajika hen til ham og kyssede hende blidt på læberne. ’’ har du lyst til at møde hende? ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 1:05

kajika betragtede barishan og rødmede i det han blot tog hende med magt nærmest og kyssede hende så blidt, de dejlige læber hun sådan havde drømt om. hun rødmede let og grinte i det hun nikkede sødt og sagde"Okay elskede" hun tog ham i hånden og trak ham med op i seng og tog hans våde tøj af helt og sagde"Vi burde gå i seng så kan jeg møde hende senere i morgen når jeg lige har ordnet nogen ting"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:09

Barishan kiggede på Kajika med et spørgende blik. '' hvad er det for nogle ting min skat? ''. Han var nysgerrigs. Men han frøs også efter at have stået i det våde kolde tøj så længe. Barishan klapperede tænder og lagde sine arme omkring sig selv. Vand havde det med at gøre ham svagere. Han syntes det var lidt pinligt at ligge der og fryse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:14

Hun smilede og sagde"Det blot ting elskede men jeg kommer her et tidspunkt ki denne uge og ja så kan vi være sammen indtil slaget står..." hun grinte og kyssede ham blidt på læberne og lænte sig op af ham og tog ham med ind i sengen og lagde dyne om ham og sagde med en kær stemme"årh stakkel fryser du virkelig meget elskede???" hunj bed ham blidt på underlæben og slikkede blidt til hans tunge for at drille og lagde sig så ind til ham og sagde"bare nogen veninder og venner og skal ha lukket min lejlighed og solgt den jo"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:26

Barishan nikkede. '' jeg forstår. Du må hygge dig der inde skat ''. Barishan smilede til Kajika. Pludselig rejste Barishan sig op og kiggede på Kajika og sagde. '' lige et øjeblik ''. Barishan gik nedenunder og rumsterede med nogle kasser. Lidt efter kom han op med en gammel flaske rødvin. '' den her er fra den Borg jeg ejer i England. Jeg syntes vi skulle nyde den sammen. Dens værdi er på 1500 euro. Og den er fra 1765 så den burde være rigtig god ''. Barishan gav et gas til Kajika og satte sig ned ved siden af hende og hældte den gode vin op i deres glas.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:40

kajika så på vinen og rødmede i det hun tog blidt om Barishan og kyssede ham inderligt med lidenskab og lyst og sagde"Årh elskede hvor er du dog romantisk det er lige sådan en aften jeg elsker og jeg kan vel godt drikke lidt der er vel ikke så meget i den" hun tog glasset og berørte blidt dens kant med læberne og lod væsken der lignede blod lidt, flyde ned i hendes hals og sagde med en tilfreds lyd og et slik over læberne temmelig sensuelt"mmmh elskede det smager delicius". Hun så på ham med smukke øjne der lyte af glæde og berørte hans lår og kyssede ham blidt og sagde"hvor meget alkohold er der i??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:47

Barishan hold på glasset som en adel, hældte op i glasset som en adel og kigged på etiketten som en adel. Det var klart at se han var vant til fine fester og var en meget dannet person. '' der er 27 vol der i min skat. Så det er en af de meget stærke vine men det burde man ikke kunne smage på grund af smagen. Barishan tog en slurk og kørte den fra kind til kind inde i munden og sank så. '' mm god smag. Fin eftersmag. Helt klart det vær den bliver solgt for ''. Barishan nikkede stolt og dog en slurk. '' vi de have noget mere min kære? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:58

Kajika smilede og fik noget mere men efter!.... en time og 4 glas havde kajika det mærkeligt og hun virkede temmelig svag, og skrøbelig(altså forsvarsløs).. hun så på barishan og sagde"øj.... jeg tror jeg haaaaaaar..." hun begyndte stille at grine og sagde"Nøj jeg tror jeg har fået nok at drikke for i aften jeg kan slet ikke drikke noget næsten og så mange vol tingester man! ... er det ikke farligt hahah kan det ikke give stød eller" hun var noget rundt på gulvet og sagde"ov.... det jo noget man drikker haha det kan da ikke give stød kan det???!" hun så på sit glas og den lille slat og grinte i det hun lagde sig i sengen og sagde"årh jeg har det varmt" hun tog håndklædet af og lagde sig under dynen og grinte..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:03

Barishan kiggede på sit glas. * det var måske for meget for hende *. Barishan grinede lidt og stilte flasken og glassene fra sig efter han havde bundet det han havde i hans glas det var i alt 8 glas og lagde sig ned under dynen til Kajika. Han kunne godt mærke alkoholden. Dog overhovedet ikke lige så meget som Kajika. Han lagde sig ind til hende og kyssede hende blidt på munden. * det var en god vin. Men den slog meget hårdere en jeg havde troet *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:10

kajika mærkede det blide kys og sagde"Mmmmh elskede du så dejlig" hun kyssede lidt vildere og blidt listede hun hendes tunge med i kysset sådan ud i det blå kom den fra, ind mellem hans tænder og berørte blidt hans tunge spids dog uden at være alt for!.... savlende og berørte hans lem, lod hånden glide op af hans dejlige lem fordi de begge var nøgne og sagde"Jeg elsker dig såååååå højt skatter" hun slikkede ham blidt op af kinden og bed ham i øreflippen og tog hans hånd og hun vidste inderst inde han ikke kunne tåle at rør brysterne af hendes men hendes fuldeside anede intet... hun tog hans hænder og placeret dem på hendes bryster og sagde"masseger dem elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum